Nutraukiama mados žurnalo „Glamour“ leidyba

Publikuota: 2018-11-21
Mario Anzouni („Reuters“) nuotr.
Mario Anzouni („Reuters“) nuotr.

JAV žiniasklaidos milžinė „Conde Nast“, jungianti visą eilę žurnalų, nutraukia 80 m. gyvavusio „Glamour“ leidybą ir kelia jį į skaitmeninę erdvę.

Tuo tarpu popierinis žurnalas pasirodys tik du kartus per metus. Toks pats sprendimas – turinį perkelti į internetą, o blizgų, popierinį „Glamour“ žurnalą leisti du kartus per metus, pernai rudenį buvo priimtas ir Jungtinėje Karalystėje.

Spausdinta žiniasklaidos pramonė visame pasaulyje susiduria su drastiškai mažėjančiu reklamos pardavimu ir augančia konkurencija skaitmeninėje erdvėje, pabrėžia BBC.

Paskutinis mėnesinis „Glamour“ JAV bus išleistas 2019 m. sausį.

Samantha Barry, žurnalo Vyriausioji redaktorė, teigia, su kuriamu turiniu „Glamour“ ir toliau bandys pasiekti savo skaitytojus ir bus tose platformose, kuriomis jie dažniau naudojasi šiandien, o spausdintas leidinys pasirodys dukart metuose su išskirtiniu turiniu.

„Conde Nast“ rankose – per 20 žurnalų, tarp kurių – „Vogue“, „Vanity Fair“, „Wired“, „New Yorker“ ir t.t.

JAV žiniasklaidos grupė, priklausanti „Advance Publications“, praėjusiais metais skaičiavo apie 120 mln. Eur mažesnes pajamas, rašo „Financial Times“.

„Conde Nast“ prieš metus sustabdė ir mėnesinę žurnalų „Self“ ir „Teen Vogue“ leidybą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Teismas: „Lietuvos rytas“ neprivalo už vėlavimą paneigti informaciją apie V. Vasiliauską mokėti baudą  1

Žiniasklaidos grupė „Lietuvos rytas“ neturės mokėti beveik 3.300 Eur už tai, kad vėlavo paneigti informaciją,...

Verslo aplinka
2019.02.22
Kas antra savivaldybė skyrė lėšų su politikais susijusiai žiniasklaidai

Nuo 2015-ųjų savivaldybės trečdalį – 2 mln. Eur – viešinimo lėšų skyrė su politikais susijusiai...

Rinkodara
2019.02.20
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
„Eesti Meedia“ persivadino į „Postimees Grupp“

Didžiausia Baltijos šalyse žiniasklaidos grupė „Eesti Meedia“ pakeitė pavadinimą į „Postimees Grupp“.  

Rinkodara
2019.02.11
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau