Padėtas taškas ginče dėl „Eesti Meedia“ skelbimų portalų įsigijimų

Publikuota: 2018-10-04
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ atsisakė skundo byloje dėl Konkurencijos tarybos sprendimo neduoti leidimo koncentracijai. Vilniaus apygardos administracinis teismas bylą nutraukė.

„Eesti Meedia“ nusprendė atsisakyti skundo po to, kai Konkurencijos taryba konstatavo, kad Estijos bendrovė tinkamai įgyvendino skundžiamu nutarimu nustatytus įpareigojimus, rašoma Tarybos išplatintame pranešime.

„Eesti Meedia“ buvo apskundusi Konkurencijos tarybos sprendimą, kuriuo institucija neleido bendrovei įsigyti kitą Estijos įmonę „AllePAL“, valdžiusią Lietuvoje klasifikuotų nekilnojamojo turto ir transporto priemonių skelbimų portalus.

Nutarimu Konkurencijos taryba taip pat buvo įpareigojusi bendrovę atkurti ankstesnę padėtį arba pašalinti koncentracijos nagrinėjimo metu nustatytas pasekmes klasifikuotų nekilnojamojo turto ir transporto priemonių skelbimų internete Lietuvoje rinkose.

„Eesti Meedia“ perleido dalį valdytų interneto svetainių (autogidas.lt, domoplius.lt ir plius.lt) su ja nesusijusiai bendrovei „Vertikali medija“.

Kai Konkurencijos taryba paskelbė, kad „Eesti Meedia“ tinkamai įgyvendino įpareigojimus, tolesnis ginčo nagrinėjimas teisme prarado prasmę.

VŽ primena, kad „Eesti Meedia“, kuriai Lietuvoje priklauso „15min.lt“, „scanpix.lt“, „skelbiu.lt“, „aruodas.lt“, „ntzemelapis.lt“, „cvbankas.lt“, „autoplius.lt“, „kainos.lt“, naujienų agentūrą BNS, apie Estijos „Allegro Baltics“, priklausančią „AllePAL“, Lietuvoje kontroliuojančią UAB „Diginet“, lankomiausio skelbimų portalo „Skelbiu.lt“ valdytoją, paskelbė dar 2014 m. spalį.

2016 m. Konkurencijos taryba atsisakė suteikti leidimą koncentracijai, motyvuodama, kad dėl įvykdytos koncentracijos klasifikuotų nekilnojamojo turto ir transporto priemonių skelbimų segmentuose Lietuvoje būtų itin apribota konkurencija.

Dabartinis UAB „Vertikali medija“ akcininkas (nuo 2016 m. balandžio pabaigos) – UAB „Žurnalų leidybos grupė“.

2017 m. rudenį verslininko Tomo Balžeko vadovaujama UAB „Media bitės“ iš „Žurnalų leidybos grupės“ įsigijo žurnalų „Žmonės“, „Laima“, „Ji“ ir „Edita“ leidyba bei portalų Žmonės.lt, Elaima.lt, Ji24.lt, Shopspy.lt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Delfi“ įsigijo konferencijų „Login“ organizatorę 4

Estijos žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ valdoma bendrovė „Delfi“ įsigijo technologijų ir inovacijų...

Rinkodara
2019.03.08
A. Tapino ir premjero kova keliasi į teismą 48

„Laisvės TV“ įkūrėjas, žurnalistas Andrius Tapinas, nesulaukęs premjero Sauliaus Skvernelio atsiprašymo, o...

Rinkodara
2019.03.06
„Delfi“ akcininkės pajamos augo, pelnas krito

Estijos žiniasklaidos įmonių grupės AS „Ekspress Grupp“, Lietuvoje valdančios portalą „Delfi“, pajamos augo...

Rinkodara
2019.02.28
Draudžiamos informacijos apibrėžimas nebus keičiamas  

Kadangi Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) atsisakė savo siūlymo išplėsti žiniasklaidoje...

Verslo aplinka
2019.02.26
„Media bitės“ atsisako vieno iš leidinių ir dėlioja augimo strategiją 2

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,64 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau