Popiežiaus transliacijų reitingai Lietuvoje lenkė kaimynines šalis

Publikuota: 2018-10-03
Popiežiaus Pranciškaus viešnagė Lietuvoje rugsėjo 22 ir 23 d. „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Popiežiaus Pranciškaus viešnagė Lietuvoje rugsėjo 22 ir 23 d. „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Praėjusią savaitę Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje vykęs popiežiaus vizitas prie TV ekranų sutraukė gausias žiūrovų gretas – per 1,65 mln. Daugiausia žiūrovų, kaip skaičiuoja tyrimų bendrovė „Kantar TNS“, fiksuojama Lietuvoje – čia aukščiausią reitingą pasiekė transliacija iš popiežiaus vizito prezidentūroje: beveik pusė (44,8%) tiesiogiai žiūrinčiųjų televiziją tuo metu stebėjo šį vizitą.

Bent trumpam tiesiogines popiežiaus vizito transliacijas įsijungė 42,3% arba 1,138 mln. visų Lietuvos gyventojų. Aukščiausias transliacijos reitingas – laidos iš prezidentūros aikštės buvo pasiektas pirmosios vizito dienos vidurdienį ir siekė 11,4%. Popiežiaus pasitikimo oro uoste ceremoniją bent trumpam įsijungė 14% TV auditorijos, o laidos reitingas viršijo 10%.

„Iš visų trijų Baltijos valstybių Lietuvoje popiežiaus vizito transliacijos sulaukė didžiausio dėmesio. Lietuvoje jis viešėjo ilgiau, čia transliuota daugiau jo vizitų, be to, vyraujanti religija šalyje yra katalikybė. Įdomu tai, jog Estijoje, kurioje iš trijų Baltijos šalių yra santykinai daugiausia save priskiriančių prie netikinčiųjų, susidomėjimas buvo didesnis nei liuteroniškoje Latvijoje“, – išplatintame pranešime teigia Lina Petraitienė, „Kantar TNS“ Media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Tyrimų bendrovės duomenimis, Latvijoje bent trumpam tiesiogines transliacijas buvo įsijungę 15,3% visų šalies gyventojų arba 290.000, Estijoje susidomėjimas buvo kiek didesnis – ten bent trumpam tiesiogines transliacijas įsijungė 18,6% visų šalies gyventojų arba 225.000.

„Popiežiaus vizitas – santūrus religinio turinio renginys, nepaisant to, jis sugebėjo pritraukti auditorijas prilygstančias, o kartais net ir pralenkiančias populiariausius sporto ar pramoginius renginius. Akivaizdu, kad šis vizitas Lietuvai buvo labai svarbus. Prognozuoju, kad jis bus tarp dešimties geriausių LRT transliacijų per šiuos metus, o bendrame sąraše tikrai pateks į geriausiai žiūrėtų visų kanalų laidų dvidešimtuką“, – sakė „Kantar TNS“ ekspertė.

Vizitą savo šalyse transliavo nacionalinės televizijos: Lietuvoje LRT ir „LRT Kultūra“ ( dabar „LRT Plius“), Latvijoje – LTV1, o Estijoje – ETV ir ETV+ televizija.

Skaičiuojama, kad Lietuvoje per dvi dienas susitikimuose gyvai su Šventuoju Tėvu dalyvavo apie 200.000 žmonių.

Popiežius Pranciškus Baltijos šalyse viešėjo šį rugsėjį keturias dienas, dvi dienas Lietuvoje ir po dieną Latvijoje bei Estijoje. Prieš tai Popiežiaus vizitas Lietuvoje vyko prieš 25 m., kai čia lankėsi Jonas Paulius II.

FOTOGALERIJA Popiežiaus vizitas Lietuvoje (21 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Žiniasklaidai paskirstyta 2,6 mln. Eur parama

Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas (SRTRF) paskirstė 2,578 mln. Eur paramos nacionalinei,...

Rinkodara
17:54
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
M. Mikutavičiaus frazė tampa „Eurovizijos“ atrankos pavadinimu

Daugeliui lietuvių pažįstama dainos eilutė „Pabandom iš naujo“ iš Marijono Mikutavičiaus dainos „Trys...

Rinkodara
2020.01.07
Į darbotvarkę grįžus senajai įstatymo versijai, LRT taryba stabdo dalyvavimą darbo grupėje 

Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) tarybos nariai paskelbė paliekantys Seimo Kultūros komiteto sudarytą...

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau