„LRT Kultūrą“ keičia „LRT Plius“

Publikuota: 2018-10-01
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo šiandien antrasis nacionalinio transliuotojo kanalas vadinasi „LRT Plius“.

„Norime gerinti antrojo LRT kanalo turinį, tačiau jis nebetelpa tik po „Kultūros“ pavadinimu“, – sprendimą argumentavo Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, LRT generalinė direktorė.

Atsinaujinusiame kanale „LRT Plius“ bus daugiau kokybiško turinio: kultūros, dokumentikos, pasaulinio kino klasikos, meno, muzikos, mokslo, gyvenimo būdo, sporto, daug naujų įdomių vardų ir veidų, žada LRT vadovai.

Pasak p. Garbačiauskaitės-Budrienės, tai, ko neparodys „LRT Televizija“, bus antrajame kanale, o jo ašis – TV žurnalas „Kultūros diena“, kurį pasikeisdami ves trys veržlūs, skirtingą braižą turintys vedėjai – radijo ir televizijos auditorijai pažįstamos Gerūta Griniūtė ir Živilė Kropaitė bei aktorius ir muzikantas Dominykas Vaitiekūnas.

Į TV eterį sugrįžta ir naujasis kanalo veidas – Nomeda Marčėnaitė su naująja laida „Kultūringai su Nomeda“. Į TV eterį sugrįžtanti menininkė imasi ambicingo iššūkio – įrodyti, kad kultūros lauko problemos yra įdomios ir aktualios plačiajai visuomenei.

„LRT Plius“ žiūrovams naują projektą kurs ir Edita Mildažytė, ji bus laidos „Daiktų istorijos“ prodiuserė.

Naujienų ir pokyčių sulauks ir kino gurmanai, dokumentikos mėgėjai. Išskirtinį dėmesį „LRT Plius“ skirs ir sporto transliacijoms. Nuo spalio 9-osios čia bus rodomas naujasis „FIBA Čempionų lygos turnyras“. VŽ rašė, kad norą keisti kanalo pavadinimą inspiravo ir tarptautinė TV transliuotojų patirtis.

„Tarp Europos transliuotojų televizijų, kurių pavadinime yra žodis „kultūra“, tėra vos kelios. Be to, yra pavyzdžių, kai atsisakius šio žodžio, kanalo reitingai išaugdavo net nekeičiant turinio. Vienas tokių sėkmingų pavyzdžių – Nyderlandų nacionalinis transliuotojas pakeitęs pavadinimą iš „NPO Cultura“ į „NPO 2 Extra“. Tai jiems padėjo išauginti reintingus nuo 1,1% iki 5% visiškai nekeičiant turinio“, – pavyzdį pateikia p. Garbačiauskaitė-Budrienė.

Plačiau apie LRT planus ir naujosios vadovybės pokyčius skaitykite čia.

VŽ primena, kad antrasis Lietuvos televizijos kanalas pradėjo veikti 2003 m. vasarį ir iš pradžių rodytas tik Vilniuje ir Kaune. 2005 m. kanalas imtas transliuoti visoje Lietuvos teritorijoje. Iki 2012 m. kanalas vadinosi LTV2, 2012 m. kanalas pavadintas „LRT Kultūra“. Nuo šiol jį keičia „LRT Plius“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau