„LRT Kultūrą“ keičia „LRT Plius“

Publikuota: 2018-10-01
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo šiandien antrasis nacionalinio transliuotojo kanalas vadinasi „LRT Plius“.

„Norime gerinti antrojo LRT kanalo turinį, tačiau jis nebetelpa tik po „Kultūros“ pavadinimu“, – sprendimą argumentavo Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, LRT generalinė direktorė.

Atsinaujinusiame kanale „LRT Plius“ bus daugiau kokybiško turinio: kultūros, dokumentikos, pasaulinio kino klasikos, meno, muzikos, mokslo, gyvenimo būdo, sporto, daug naujų įdomių vardų ir veidų, žada LRT vadovai.

Pasak p. Garbačiauskaitės-Budrienės, tai, ko neparodys „LRT Televizija“, bus antrajame kanale, o jo ašis – TV žurnalas „Kultūros diena“, kurį pasikeisdami ves trys veržlūs, skirtingą braižą turintys vedėjai – radijo ir televizijos auditorijai pažįstamos Gerūta Griniūtė ir Živilė Kropaitė bei aktorius ir muzikantas Dominykas Vaitiekūnas.

Į TV eterį sugrįžta ir naujasis kanalo veidas – Nomeda Marčėnaitė su naująja laida „Kultūringai su Nomeda“. Į TV eterį sugrįžtanti menininkė imasi ambicingo iššūkio – įrodyti, kad kultūros lauko problemos yra įdomios ir aktualios plačiajai visuomenei.

„LRT Plius“ žiūrovams naują projektą kurs ir Edita Mildažytė, ji bus laidos „Daiktų istorijos“ prodiuserė.

Naujienų ir pokyčių sulauks ir kino gurmanai, dokumentikos mėgėjai. Išskirtinį dėmesį „LRT Plius“ skirs ir sporto transliacijoms. Nuo spalio 9-osios čia bus rodomas naujasis „FIBA Čempionų lygos turnyras“. VŽ rašė, kad norą keisti kanalo pavadinimą inspiravo ir tarptautinė TV transliuotojų patirtis.

„Tarp Europos transliuotojų televizijų, kurių pavadinime yra žodis „kultūra“, tėra vos kelios. Be to, yra pavyzdžių, kai atsisakius šio žodžio, kanalo reitingai išaugdavo net nekeičiant turinio. Vienas tokių sėkmingų pavyzdžių – Nyderlandų nacionalinis transliuotojas pakeitęs pavadinimą iš „NPO Cultura“ į „NPO 2 Extra“. Tai jiems padėjo išauginti reintingus nuo 1,1% iki 5% visiškai nekeičiant turinio“, – pavyzdį pateikia p. Garbačiauskaitė-Budrienė.

Plačiau apie LRT planus ir naujosios vadovybės pokyčius skaitykite čia.

VŽ primena, kad antrasis Lietuvos televizijos kanalas pradėjo veikti 2003 m. vasarį ir iš pradžių rodytas tik Vilniuje ir Kaune. 2005 m. kanalas imtas transliuoti visoje Lietuvos teritorijoje. Iki 2012 m. kanalas vadinosi LTV2, 2012 m. kanalas pavadintas „LRT Kultūra“. Nuo šiol jį keičia „LRT Plius“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 1

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
05:45
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
LNK tapo Europos komercinių TV asociacijos nare

LNK priimta į Europos komercinių televizijų asociaciją (Association of Commercial Television in Europe, ACT),...

Rinkodara
2019.08.05
Svetainėse turintiems „Facebook“ ar kito tinklo ikonėlꠖ nauji įpareigojimai 11

ES Teisingumo Teismas (ESTT) nutarė, kad visi interneto svetainių valdytojai, jose įsidiegę socialinių tinklų...

Paslaugos
2019.08.02
Didžiausią metinį reklamos šuolį skaičiuoja „Power Hit Radio“ ir Žinių radijas 3

Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad radijo stotys per 2018 m. transliavo bemaž 12% daugiau reklamos...

Rinkodara
2019.07.30
Prieiga prie „Sputnik News“ svetainės bus atnaujinta

Gavusi ir patikrinusi informaciją, kad neteisėtai viešai skelbtas autorių teisių saugomas turinys iš...

Rinkodara
2019.07.29
TV rinkoje bręsta permainos, einama prie „Netflix“ modelio Premium 30

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ (AMB) pasirašė sutartį su Lenkijos kompanija „Atende Software“ ir...

Paslaugos
2019.07.29
Radijo rinka: sparčiausias šuolis teko „Radiocentrui“, didžiausias kąsnis – M-1 Premium

Didžiausią radijo rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį...

Rinkodara
2019.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau