Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Publikuota: 2018-09-24
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir prekės ženklą – „TVPlay Home“.

Su nauju vardu bendrovė iki metų pabaigos planuoja pasiūlyti naujų TV paslaugų, kurios suteiks galimybę televizijos turinį žiūrėti dar patogiau: pasirinkti tinkamą laiką, stebėti vaizdo transliacijas bei įrašus išmaniuosiuose įrenginiuose, rinktis iš dar platesnio vaizdo turinio.

nuotrauka::1nocropleft

Prekės ženklo atnaujinimas – tai platesnių įmonės įgyvendinamų strateginių pokyčių dalis. Juos inicijavo 2017 m. lapkritį „All Media Baltics“ (buv. UAB TV3) žiniasklaidos grupę įsigiję nauji savininkai – JAV investicijų bendrovė „Providence Equity Partners“, rašoma bendrovės išplatintame pranešime.

VŽ rašė, kad naujus pavadinimus ir vizualinį identitetą per pastaruosius keletą mėnesių pristatė ir kiti „All Media Baltics“ žiniasklaidos grupės nariai: sporto kanalas „TVPlay Sports“ (buv. „VIASAT Sport Baltic“), portalas „TVPlay“ (buv. „TV3play“), vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ (buv. „Viaplay“).

Prekės ženklų atnaujinimą lydėjo ir pačių paslaugų tobulinimas.

„Per pastaruosius 10 mėnesių įgyvendinome daugybę pokyčių, kurie visų pirma buvo orientuoti į paslaugų kokybės stiprinimą ir vartotojų patirties gerinimą. Atnaujinome naudojamą techninę įrangą, daug investavome į turinio kokybę, pradėdami aukštos raiškos (HD) formatu transliuoti valdomus kanalus. Šiandien pristatomas prekės ženklas atspindi jau beveik metus vykdomą strateginį visos organizacijos atsinaujinimą“, – pabrėžia Anton Dziubenko, „TVPlay Home“ Baltijos šalių generalinis direktorius.

VŽ rašė, kad UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo pelno. Tai 16% daugiau nei 2016 m. Atitinkamai pardavimų pajamos augo 3% iki 24,6 mln. Eur. „All Media Baltics“ Lietuvoje priklauso televizijos kanalai TV3, TV6, TV8, portalas tv3.lt, pavadinimą kiek pakeitęs vaizdo portalas „TVPlay“, radijo stotis „Power Hit Radio“, „TVPlay Home“ palydovinė televizija ir mokama vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“.

Pernai spalį JAV bendrovė „Providence Equity Partners“ baigė įsigijimo procesą ir tapo iki šiol MTG valdytų nemokamos ir mokamos televizijos, taip pat interneto bei radijo verslų Baltijos šalyse savininke. Juos valdžiusi „MTG Baltics“ tapo „All Media Baltics“. Visos „All Media Lithuania“ akcijos priklauso „Providence Equity Partners“ valdomai telekomunikacijų bendrovei „Bitė Lietuva“.

Bendrovė pernai pradėjo įgyvendinti daugiau nei 15 mln. Eur investicinę programą, dalis lėšų buvo skirta kanalų transliavimui HD raiška.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Delfi“ įsigijo konferencijų „Login“ organizatorę 4

Estijos žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ valdoma bendrovė „Delfi“ įsigijo technologijų ir inovacijų...

Rinkodara
2019.03.08
A. Tapino ir premjero kova keliasi į teismą 48

„Laisvės TV“ įkūrėjas, žurnalistas Andrius Tapinas, nesulaukęs premjero Sauliaus Skvernelio atsiprašymo, o...

Rinkodara
2019.03.06
„Delfi“ akcininkės pajamos augo, pelnas krito

Estijos žiniasklaidos įmonių grupės AS „Ekspress Grupp“, Lietuvoje valdančios portalą „Delfi“, pajamos augo...

Rinkodara
2019.02.28
Draudžiamos informacijos apibrėžimas nebus keičiamas  

Kadangi Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) atsisakė savo siūlymo išplėsti žiniasklaidoje...

Verslo aplinka
2019.02.26
„Media bitės“ atsisako vieno iš leidinių ir dėlioja augimo strategiją 2

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,64 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau