„Comcast“ už „Sky“ pasiūlė 34 mlrd. Eur – daugiau nei Murdochas

Publikuota: 2018-09-23
Toby Melville („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Toby Melville („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

JAV kabelinės televizijos gigantė „Comcast“ šeštadienį nurungė Ruperto Murdocho „Twenty-First Century Fox“ varžytuvėse dėl britų televizijos bendrovės „Sky“.

„Comcast“ už britų televizijos akcijas pasiūlė 33,9 mlrd. Eur, 17,28 GBP (19,18 Eur) už akciją. Tai daugiau, nei p. Murdocho valdoma „Fox“ (15,67 GBP arba 17,39 Eur), praneša „Reuters“.

„Sky“ įsigijimas pavers „Comcast“, kuriai priklauso kabelinės televizijos kanalas NBC ir „Universal Pictures“, didžiausia mokamos televizijos operatore JAV – ji turės 52 mln. klientų. Brianas Robertsas, „Comcast“ vadovas, šiuo įsigijimu tikisi atsverti mažėjančias tradicinės televizijos auditorijas JAV rinkoje, kurioje vis didesnę vietą užima „Netflix“ ir „Amazon“.

„Tai puiki diena „Comcast“, – teigė jis. – Šis įsigijimas mums leis greitai, efektyviai ir reikšmingai padidinti savo klientų bazė ir plėstis į tarptautines rinkas“.

Priimti šį pasiūlymą akcininkams siūlys ir „Sky“ valdyba, tačiau dar nėra aišku, kaip su savo bendrovės dalimi elgsis „Fox“ – ji turi 39% „Sky“ akcijų. „Comcast“ atstovai tikina ieškosią būdų užsitikrinti valdantį akcijų paketą (50%+1 akciją) ir supirkdama „Sky“ akcijas rinkoje.

Tai antras nesėkmingas p. Murdocho bandymas įsigyti „Sky“. Pastarąjį kartą jis tai bandė padaryti prieš aštuonerius metus, tačiau tuomet sandoris neįvyko dėl žiniasklaidos verslo imperiją sukrėtusio skandalo.

Tuomet paaiškėjo, kad jo valdomo britų dienraščio „News of the World“ žurnalistai neteisėtai klausėsi įžymybių, politikų ir britų karališkosios šeimos narių pokalbių telefonu.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Bus galima skubiai stabdyti nesantaiką kurstančius TV kanalus 2

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) turės galimybę skubiai, bent trumpam laikui stabdyti...

Nutraukiama įmonės „Lietuvos žinios“ veikla 10

Nuo gegužės 1 d. likviduojama UAB „Lietuvos žinios“, leidžianti dienraštį „Lietuvos žinios“, interneto...

Rinkodara
2019.04.25
V. Bakas siūlo uždrausti žiniasklaidą valdyti su alkoholiu ir tabaku susijusiam verslui 12

Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininkas „valstietis“ Vytautas Bakas siūlo uždrausti...

Rinkodara
2019.04.24
Premjeras „Reporteriams be sienų“ neigia vadinęs žurnalistus mėšlavabaliais 7

Vyriausybė trečiadienį paneigė žiniasklaidos laisvę ginančios tarptautinės organizacijos „Reporteriai be...

Rinkodara
2019.04.24
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„Laisvės TV“ įkūrėjai: valdomų prekės ženklų vertė auga 9

Prieš kelerius metus veiklą pradėjusios internetinės televizijos „Laisvės TV“ įkūrėjai nusprendė įregistruoti...

Rinkodara
2019.04.10
Buvęs LRT direktorius A. Siaurusevičius vadovaus „Lietuvos ryto“ televizijai 2

Audrius Siaurusevičius, buvęs nacionalinio transliuotojo LRT generalinis direktorius, vadovaus „Lietuvos...

Rinkodara
2019.04.08
Buvęs LRT žurnalistas A. Matonis dirbs VSD 1

Audrius Matonis, anksčiau buvęs nacionalinio transliuotojo LRT televizijos naujienų tarnybos vadovas, dirbs...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau