„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

Publikuota: 2018-07-22
Kamil Krzaczynski („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Kamil Krzaczynski („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų iki patogaus pristatymo, bandys susikauti ir dar viename – žada pasiūlyti vaizdo transliacijų paslaugą.

Didžiausia pasaulyje mažmenininkė žada sukurti vaizdo prenumeratos paslaugą, kuri galėtų konkuruoti su tokiais žaidėjais kaip „Amazon Prime“, „Netflix“ ar „Hulu“, skelbia užsienio žiniasklaida.

Tiesa, pati „Walmart“ dar nekomentuoja šių pasirodžiusių spekuliacijų. Tačiau portalo „The Information“ šaltiniai, susipažinę su potencialiu projektu, teigia, kad mažmenininkė ketina pasiūlyti paslaugą, kuri kainuotų mažiau nei 8 USD per mėnesį. Tai būtų pigiau nei „Netflix“, kurio paslauga per mėnesį kainuoja 10,99 USD arba 13,99 USD ar „Amazon Prime Video“, kuris kas mėnesį kainuoja nuo 8,99 USD.

Prekybininkė neseniai paskelbė ir apie savo partnerystę su programinės įrangos kompanija „Microsoft Corp“ dėl bendrų investicijų į dirbtinio intelekto ir debesų kompiuterijos sprendimus. Taip siekiama paspartinti ir supaprastinti atsipirkimo patirtį, pasitelkiant technologijas.

Šiemet buvo paskelbta ir apie „Walmart“ bendradarbiavimą su viena stambiausių Japonijos e. komercijos bendrove „Rakuten“, ir JAV buvo pradėta prekiauti elektroninėmis ir audioknygomis.

Be to, „Walmart“ jau turi „Vudu“, kuri leidžia žiūrovams pirkti ar išsinuomoti filmą už mažesnę nei vieno USD pradinę kainą ir žiūrėti turinį tiek kompiuteryje, tiek išmaniajame telefone. „Vudu“ prekybininkė įsigijo 2010 m.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
„Disney“ ir „Apple“ žengia į vaizdo transliavimo rinką, turinio karai prasideda Premium

Lapkritį veiklą pradeda galingi „Netflix“ konkurentai – „Apple TV+“, „Disney+“ ir „HBO Max“ vaizdo turinio...

Paslaugos
2019.11.02
Žiniasklaidos registro sukūrimo terminas atidedamas

Užtrukus nuostatų derinimui ir viešųjų pirkimų procedūroms, informacinė sistema apie žiniasklaidos veiklą bus...

Rinkodara
2019.11.02
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau