Darbas netrukdo stebėti futbolo čempionato

Publikuota: 2018-06-28
Lee Smith („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Lee Smith („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Žiūrimiausios pasaulio futbolo čempionato rungtynės pasiekė 7,5% reitingą, tai lenkia tokias populiarias nacionalinio transliuotojo laidas kaip „Panorama“ ar „Dėmesio centre“. Geriausi rungtynių reitingai pateko į mėnesio televizijų laidų TOP penketuką.

Birželio 24 d. duomenimis didžiausią reitingą (rodantį labiausiai įsitraukusią auditoriją) pasiekė Kolumbija–Lenkija – 7,5%. Gana populiarios buvo ir rungtynės Argentina–Kroatija (6,9%). 6% reitingą viršijo ir Anglija–Tunisas, Brazilija–Šveicarija bei Egiptas–Rusija (apie 6,5%), rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

„Pasaulio futbolo čempionatas kilstelėjo aukštyn ir bendrą nacionalinio transliuotojo auditoriją, jau pirmąją savaitę čempionato rungtynės Brazilija–Šveicarija pateko į savaitės TV laidų TOP5. Žiūrovai kai kuriomis rungtynėmis domėjosi labiau nei populiariomis žinių laidomis – reitingai siekė 6–7%. Artėjant pusfinaliui ir įtampai kylant, įdomiausių rungtynių reitingai paprastai dar padidėja 1,5–2 kartus“, – išplatintame pranešime teigia Lina Petraitienė, „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Darbas netrukdo stebėti futbolo

Pasak jos, populiariausios grupės varžybos šiemet buvo labiau žiūrimos, nei 2014 m. čempionato, vykusio Brazilijoje. Tuomet grupėje vos dvejos rungtynės viršijo 6% reitingą, šiemet tokių jau septynios.

„Tai galėjo lemti ir patogesnis transliacijų laikas – šiemetinė laiko juosta, sutampanti su Maskvos laiku, šalies žiūrovams gerokai palankesnė. Vakarinių transliacijų reitingai, žinoma, geresni nei perpiet vykstančių rungtynių – tačiau net ir popietės transliacijos siekia 3–4%, o tai yra geri skaičiai dienos laidai. Palyginimui, princo Hario vestuvių ceremonijos tiesioginės transliacijos reitingas per LRT buvo 3,3%“, – palygina p. Petraitienė.

Lietuvos futbolo federacijos generalinio sekretoriaus Nerijaus Dunausko teigimu, rungtynių populiarumą lemia nemažai aspektų – pačių rungtynių svarba, žaidžiančių komandų populiarumas, gerbėjų kiekis Lietuvoje ir kt.

„Pavyzdžiui, Anglijos rinktinė, nors jau ilgą laiką ir nepasiekia gerų rezultatų, turi bene didžiausią aistruolių būrį Lietuvoje. Daug simpatijų mūsų šalyje sulaukia ir Vokietijos futbolininkai, taip pat Brazilijos ir Argentinos rinktinės. Pastarosios visada turi ryškių asmenybių, o šiuo metu jose rungtyniauja tokios futbolo žvaigždės kaip Neymaras ar Lionelis Messi“, – sakė p. Dunauskas.

Pasak jo, įpusėjus čempionatui matyti, kad didžiausią auditoriją prie televizijos ekranų sutraukė daug lėmusios arba „išlikimo“ rungtynės. „Populiariausias buvo Lenkijos ir Kolumbijos susitikimas, nes pralaimėjimas abiems komandoms galėjo lemti ankstyvą pasitraukimą iš čempionato jau po grupių varžybų. Iš rungtynių Argentina – Kroatija visi tikėjosi, kad tai bus kova dėl pirmos vietos grupėje. Šiek tiek stebina, kad mažai žiūrėtos pasaulio čempionato atidarymo rungtynės. Tačiau tai galima paaiškinti tuo, kad jose susitiko žemiausias vietas FIFA reitinge užimančios Rusija ir Saudo Arabija“, – nuomone dalijasi p. Dunauskas.

Tikėtina, kad paminėtuosius rekordus viršijo vakarykštės rungtynės tarp Vokietijos ir Pietų Korėjos, bet šių reitingų „Kantar TNS“ dar neskelbia.

2014 m. pasaulio čempionais tapę vokiečiai užmigo ant laurų ir per pridėtą laiką praleido du varžovų įvarčius bei buvo išsiųsti namo.

Šiandien 17 val. susitinka Senegalas ir Kolumbija, taip pat Japonija ir Lenkija. 21 val. bus transliuojamos rungtynės tarp Panamos ir Tuniso bei Anglijos ir Belgijos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Autorių teisių direktyvai skaitmeninėje erdvėje – žalia šviesa 10

Europos Parlamente uždegta žalia šviesa dėl autorių teisių internete – priimta daugybę ginčų tarp turinio...

Rinkodara
2019.03.26
Lenkijos televizija kuria atstovybę Lietuvoje, rengs programą „TVP Wilno“  3

Lietuvoje transliuojamas „TVP Polonia“ kanalas šiemet turėtų pakeisti pavadinimą į „TVP Wilno“, o programos...

Rinkodara
2019.03.25
„15min“ savininkas gali parduoti dalį verslo: bręsta iki 160 mln. Eur sandoris Premium

Estijos verslininkas Margusas Linnamae, kuriam priklauso naujienų portalas „15min.lt“ ir naujienų agentūra...

Rinkos
2019.03.20
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Delfi“ įsigijo konferencijų „Login“ organizatorę 4

Estijos žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ valdoma bendrovė „Delfi“ įsigijo technologijų ir inovacijų...

Rinkodara
2019.03.08
A. Tapino ir premjero kova keliasi į teismą 48

„Laisvės TV“ įkūrėjas, žurnalistas Andrius Tapinas, nesulaukęs premjero Sauliaus Skvernelio atsiprašymo, o...

Rinkodara
2019.03.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau