Darbas netrukdo stebėti futbolo čempionato

Publikuota: 2018-06-28
Lee Smith („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Lee Smith („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Žiūrimiausios pasaulio futbolo čempionato rungtynės pasiekė 7,5% reitingą, tai lenkia tokias populiarias nacionalinio transliuotojo laidas kaip „Panorama“ ar „Dėmesio centre“. Geriausi rungtynių reitingai pateko į mėnesio televizijų laidų TOP penketuką.

Birželio 24 d. duomenimis didžiausią reitingą (rodantį labiausiai įsitraukusią auditoriją) pasiekė Kolumbija–Lenkija – 7,5%. Gana populiarios buvo ir rungtynės Argentina–Kroatija (6,9%). 6% reitingą viršijo ir Anglija–Tunisas, Brazilija–Šveicarija bei Egiptas–Rusija (apie 6,5%), rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

„Pasaulio futbolo čempionatas kilstelėjo aukštyn ir bendrą nacionalinio transliuotojo auditoriją, jau pirmąją savaitę čempionato rungtynės Brazilija–Šveicarija pateko į savaitės TV laidų TOP5. Žiūrovai kai kuriomis rungtynėmis domėjosi labiau nei populiariomis žinių laidomis – reitingai siekė 6–7%. Artėjant pusfinaliui ir įtampai kylant, įdomiausių rungtynių reitingai paprastai dar padidėja 1,5–2 kartus“, – išplatintame pranešime teigia Lina Petraitienė, „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Darbas netrukdo stebėti futbolo

Pasak jos, populiariausios grupės varžybos šiemet buvo labiau žiūrimos, nei 2014 m. čempionato, vykusio Brazilijoje. Tuomet grupėje vos dvejos rungtynės viršijo 6% reitingą, šiemet tokių jau septynios.

„Tai galėjo lemti ir patogesnis transliacijų laikas – šiemetinė laiko juosta, sutampanti su Maskvos laiku, šalies žiūrovams gerokai palankesnė. Vakarinių transliacijų reitingai, žinoma, geresni nei perpiet vykstančių rungtynių – tačiau net ir popietės transliacijos siekia 3–4%, o tai yra geri skaičiai dienos laidai. Palyginimui, princo Hario vestuvių ceremonijos tiesioginės transliacijos reitingas per LRT buvo 3,3%“, – palygina p. Petraitienė.

Lietuvos futbolo federacijos generalinio sekretoriaus Nerijaus Dunausko teigimu, rungtynių populiarumą lemia nemažai aspektų – pačių rungtynių svarba, žaidžiančių komandų populiarumas, gerbėjų kiekis Lietuvoje ir kt.

„Pavyzdžiui, Anglijos rinktinė, nors jau ilgą laiką ir nepasiekia gerų rezultatų, turi bene didžiausią aistruolių būrį Lietuvoje. Daug simpatijų mūsų šalyje sulaukia ir Vokietijos futbolininkai, taip pat Brazilijos ir Argentinos rinktinės. Pastarosios visada turi ryškių asmenybių, o šiuo metu jose rungtyniauja tokios futbolo žvaigždės kaip Neymaras ar Lionelis Messi“, – sakė p. Dunauskas.

Pasak jo, įpusėjus čempionatui matyti, kad didžiausią auditoriją prie televizijos ekranų sutraukė daug lėmusios arba „išlikimo“ rungtynės. „Populiariausias buvo Lenkijos ir Kolumbijos susitikimas, nes pralaimėjimas abiems komandoms galėjo lemti ankstyvą pasitraukimą iš čempionato jau po grupių varžybų. Iš rungtynių Argentina – Kroatija visi tikėjosi, kad tai bus kova dėl pirmos vietos grupėje. Šiek tiek stebina, kad mažai žiūrėtos pasaulio čempionato atidarymo rungtynės. Tačiau tai galima paaiškinti tuo, kad jose susitiko žemiausias vietas FIFA reitinge užimančios Rusija ir Saudo Arabija“, – nuomone dalijasi p. Dunauskas.

Tikėtina, kad paminėtuosius rekordus viršijo vakarykštės rungtynės tarp Vokietijos ir Pietų Korėjos, bet šių reitingų „Kantar TNS“ dar neskelbia.

2014 m. pasaulio čempionais tapę vokiečiai užmigo ant laurų ir per pridėtą laiką praleido du varžovų įvarčius bei buvo išsiųsti namo.

Šiandien 17 val. susitinka Senegalas ir Kolumbija, taip pat Japonija ir Lenkija. 21 val. bus transliuojamos rungtynės tarp Panamos ir Tuniso bei Anglijos ir Belgijos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Faktai, o ne išgalvotos naujienos. Nenužudykite gretutinių teisių

Vos prieš du mėnesius, rugsėjo 12-ąją, Europos Parlamentas per balsavimą masiškai palaikė pasiūlytą...

Rinkodara
14:12
2019-ųjų pokyčiai: mažesnis PVM spaudai ir malkoms, didesnis alkoholio akcizas 8

Periodinė spauda nuo 2019 m. sausio 1 d. bus apmokestinta lengvatiniu 5% pridėtinės vertės mokesčio (PVM)...

PVM spaudai ir malkoms mažės, akcizai stipriam alkoholiui – didės 7

Nuo 2019 m. sausio 1 d. spaudai taikomas pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifas bus nebe 9%, bet 5%, taip...

Verslo aplinka
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
Seime skinasi kelią „valstiečių“ siūloma didesnė PVM lengvata spaudai 2

Seime skinasi kelią „valstiečių“ lyderių siūlymas nuo sausio iki 5% sumažinti pridėtinės vertės mokestį (PVM)...

Rinkodara
2018.12.05
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Nuo „Facebook“ iki liūdesio ar net depresijos – vienas žingsnis Premium 3

Mokslininkai teigia, kad žmonėms, kurie socialiniuose tinkluose praleidžia pernelyg daug laiko, tai gali...

Rinkodara
2018.11.21
Nutraukiama mados žurnalo „Glamour“ leidyba 1

JAV žiniasklaidos milžinė „Conde Nast“, jungianti visą eilę žurnalų, nutraukia 80 m. gyvavusio „Glamour“...

Rinkodara
2018.11.21
„TV Play Home“ Lietuvoje turi naują vadovę

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) Lietuvoje turės naują vadovę.

Rinkodara
2018.11.21
V. Pranckietis palaiko PVM lengvatą spaudai ir malkoms 4

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis pareiškė, kad Seimas įteisins 5% pridėtinės vertės mokestį (PVM)...

Verslo aplinka
2018.11.20
Baltųjų rūmų spaudos konferencijos: vieno klausimo taisyklė 1

Baltieji rūmai atstatė CNN žurnalisto Jimo Acostos spaudos leidimą, tačiau skelbia naujas taisykles,...

Rinkodara
2018.11.20
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
2018.11.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau