„Viasat“ registruoja visą eilę naujų prekės ženklų

Publikuota: 2018-05-23
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje registruoja net 19 naujų prekės ženklų.

Atsiranda skirtingų prekių ženklų kompozicijos, susidedančios iš žodžių ir jų junginių: „TV Play“, „TV Play Premium“, „TV Play Home“, „Premium“ ir „Home“.

Tai lemia pokyčiai valdymo struktūroje – „Viasat“ pavadinimo kaita buvo numatyta sutartyje, kai JAV privataus kapitalo bendrovė „Providence Equity Partners“ baigė koncerno „Modern Times Group“ (MTG) Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdytų įmonių įsigijimą.

VŽ primena, kad pernai spalį „Providence Equity Partners“ įsigijo MTG valdytų nemokamos ir mokamos televizijos, taip pat interneto bei radijo verslus Baltijos šalyse. Lietuvoje tai – televizijos kanalai TV3, TV6, TV8, interneto televizija „TV3 Play“, radijo stotis „Power Hit Radio“ ir portalas tv3.lt, mokama TV „Viasat“ ir vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“.

„Nuo pernai lapkričio pradžios pasikeitė įmonės pavadinimas, dabar registruojame naujus prekės ženklus. Šiuo metu žengiame į naują etapą Baltijos šalių mokamos televizijos ir vaizdo transliacijų internetu rinkoje. Lietuvos, Latvijos ir Estijos žiūrovai galės matyti dar daugiau aukščiausios kokybės turinio, tačiau detaliau mūsų naujienas, naujus produktus ir paslaugas pristatysime kiek vėliau“, – teigia Anton Dziubenko, „Viasat“ Baltijos šalių generalinis direktorius.

Skaitmeninė palydovinė televizija „Viasat“ 2018 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje Lietuvoje turėjo 64.200 klientus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Autorių teisių direktyvai skaitmeninėje erdvėje – žalia šviesa 10

Europos Parlamente uždegta žalia šviesa dėl autorių teisių internete – priimta daugybę ginčų tarp turinio...

Rinkodara
2019.03.26
Lenkijos televizija kuria atstovybę Lietuvoje, rengs programą „TVP Wilno“  3

Lietuvoje transliuojamas „TVP Polonia“ kanalas šiemet turėtų pakeisti pavadinimą į „TVP Wilno“, o programos...

Rinkodara
2019.03.25
„15min“ savininkas gali parduoti dalį verslo: bręsta iki 160 mln. Eur sandoris Premium

Estijos verslininkas Margusas Linnamae, kuriam priklauso naujienų portalas „15min.lt“ ir naujienų agentūra...

Rinkos
2019.03.20
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Delfi“ įsigijo konferencijų „Login“ organizatorę 4

Estijos žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ valdoma bendrovė „Delfi“ įsigijo technologijų ir inovacijų...

Rinkodara
2019.03.08
A. Tapino ir premjero kova keliasi į teismą 48

„Laisvės TV“ įkūrėjas, žurnalistas Andrius Tapinas, nesulaukęs premjero Sauliaus Skvernelio atsiprašymo, o...

Rinkodara
2019.03.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau