„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Publikuota: 2018-02-20
Į šį verslo centrą Gynėjų gatvėje  „Elta“ persikėlė pernai gruodį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Į šį verslo centrą Gynėjų gatvėje „Elta“ persikėlė pernai gruodį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis savaitėmis.

Žinia, kad Gitana Markovičienė, buvusi Darbo partijos pirmininko pavaduotoja, iš Vito Tomkaus, „Respublikos“ leidinių grupės savininko, perka „Eltą“ buvo paskelbta pernai liepą.

„Sandoris dar nėra neužbaigtas, tebederiname juridinius formalumus. Reikia atskirti pastatus ir tai užsitęsė. Galbūt sandoris bus užbaigtas šią savaitę, tada ir galima bus kalbėti apie tolimesnius mūsų planus“, – kalba p. Markovičienė, nuo pernai rugpjūčio vadovaujanti „Eltai“.

Gruodį „Eltos“ darbuotojai persikraustė iš ilgamečio savo biuro sostinės Gedimino pr. 21 į verslo centrą Gynėjų gatvėje.

„Respublikos“ leidinių direktorė Diana Veleckienė situacijos, kodėl užsitęsė sandorio užbaigimas nekomentuoja.

„Reikia suderinti įvairiausias detales. Tokie sandoriai užima daug laiko“, – tepasakė p. Veleckienė, ir klausimo, ar parduodama tik naujienų agentūra, ar ir pastatai taip pat nedetalizuoja.

„Kai sandoris bus jau įvykęs, apie viską ir pranešime“, – kalba p. Veleckienė.

Ponas Tomkus pagrindiniu „Eltos“ akcininku buvo nuo 2005 m., kai akcijų įsigijo iš Dariaus Mockaus valdomo koncerno.

Pernai lapkritį „Elta“ skelbė, kad yra parengtos „Eltos“ atskyrimo sąlygos – reorganizavimas vykdomas atskyrimo būdu, kurio metu nuo naujienų agentūros atskiriama dalis ir atskyrimo sąlygose nurodytais dydžiais priskirtų turto, nuosavo kapitalo ir įsipareigojimų pagrindu sukuriama nauja įmonė – UAB „Gedimino 21“.

Pranešime buvo rašoma, kad „Elta“ po atskyrimo tęs informacijos, nuotraukų, straipsnių ir kitą su informacijos teikimu susijusią veiklą, o naujai įsteigta „Gedimino 21“ užsiims nekilnojamojo turto valdymu, nekilnojamojo turto nuoma.

Naujai įsteigtai įmonei bendrovei „Gedimino 21“ nuo parengtose atskyrimo sąlygose numatyto turto, nuosavo kapitalo bei įsipareigojimų priėmimo ir perdavimo aktų pasirašymo momento pereis reorganizuojamos agentūros „Elta“ turto, nuosavo kapitalo bei įsipareigojimų dalis, taip pat teisės ir pareigos pagal sandorius, kurie bus įtraukti į naujai įsteigtos įmonės buhalterinę apskaitą.

2017 m. pabaigoje vykusiame akcininkų susirinkime buvo nurodyta, kad po veiklų atskirimo „Geminimo 21“ priklausys šiuo adresu esantis pastatas ir mansarda, kurių vertė siekia 1,549 mln. Eur.

Ne vienas pirkinys

Ponia Markovičienė perka ne tik „Eltą“. „GM Media Invest“, kurios 100% akcijų priklauso p. Markovičienei, pernai gruodį iš „Delfi“ įsigijo žurnalų verslo dalį – žurnalus „Moteris“, „Panelė“, „Mano namai“, „Tavo vaikas“, „Cosmopolitan“ ir tų pačių prekės ženklų interneto portalus.

Pastaruoju metu „Delfi“ priklausiusiuose žurnaluose dirbo bemaž 40 žmonių. Šis sandoris buvo užbaigtas pernai gruodį.

„Eltos“ pajamos 2016 m. siekė šiek tiek daugiau nei 334.469 Eur (2015 m. – 344.545 Eur). Bendrovė turi 37 darbuotojus. Vidutinis atlyginimas pernai gruodį čia siekė 638,91 Eur.

Žada gaivinti „Respubliką“

Praėjusią savaitę buvo pranešta, kad p. Tomkus grįžta į aktyvią žurnalistinę veiklą po to, kai prieš kelias savaites Alfredas Zdramys po dešimtmečio paliko savaitraščio „Respublika“ ir dienraščio „Vakaro žinios“ redaktoriaus pareigas.

Savo grupės tinklalapyje „Respublika.lt“ bendrovė nurodo, kad abiejų leidinių vyriausiasis redaktorius yra p. Tomkus, o „Respublikos“ redaktorius – Jaunius Pocius, „Vakaro žinių“ – Jurgita Žemaitytė.

VŽ primena, kad pernai metų pabaigoje p. Tomkus pardavė ir alaus gamintojos „Gubernija“ akcijas, kurią įsigijo „MG Baltic“ valdoma įmonė „MV Group Production“. Akcijų pardavimo sutartis su „MV Group Production“ pasirašė pagrindiniai „Gubernijos“ akcininkai – leidėjas Vitas Tomkus ir UAB „Respublikos spaustuvė“. Ponui Tomkui tada priklausė 28,58%, o „Respublikos spaustuvei“ – 9,95% „Gubernijos” akcijų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Teismas triskart sumažino baudą „Init“

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
11:19
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
„Eesti Meedia“ persivadino į „Postimees Grupp“

Didžiausia Baltijos šalyse žiniasklaidos grupė „Eesti Meedia“ pakeitė pavadinimą į „Postimees Grupp“.  

Rinkodara
2019.02.11
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
 Lenkų valdantieji gali blokuoti G. Soroso investiciją į radijo stotį 2

Pirmadienį Lenkijos valdantieji užsiminė apie siekius užblokuoti sandorį, kuriuo privačių investuotojų grupė,...

Rinkos
2019.01.28
„Telia Lietuva“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius 3

Baigėsi telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ žiniasklaidos planavimo konkursas: po ketverių metų darbo...

Rinkodara
2019.01.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau