Žiūrovų įpročiai: prie televizorių ekranų suvienija sportas

Publikuota: 2018-01-22
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Daugiausiai Baltijos šalių žiūrovų pernai sutraukė brangiausia visų laikų bokso dvikova tarp Floydo Mayweatherio ir Conoro McGregoro. Lietuvius ir latvius labiausiai sudominęs filmas – erotinė juosta, o estai mieliau rinkosi užsienio režisierių filmus ir serialus.

Tokias išvadas pateikia 2017 m. Baltijos šalyse atliktas vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ tyrimas.

Jame analizuojami 2,35 mln. valandų, žiūrovų praleistų prie ekranų, žiūrint filmus, serialus, tiesiogines sporto transliacijas, dokumentiką ir animaciją, trukmės duomenys.

nuotrauka::1left

Mindaugas Gumauskas, „Viaplay“ verslo ir klientų aptarnavimo vadovas Baltijos šalims, pažymi, kad nuo veiklos pradžios turinio pasiūla platformoje išaugo dvigubai. Tiesa, „Viaplay“ neskelbia kiek iš viso Baltijos šalyse turi vartotojų

Pusė milijono valandų – tiek laiko 2017 m. „Viaplay“ žiūrovai praleido stebėdami tiesiogines sporto transliacijas internetu.

„Praėję metai įspūdingomis kovomis džiugino bokso gerbėjus visame pasaulyje, ne išimtis ir Baltijos šalių žiūrovai. Lietuvoje ir Estijoje didžiausio susidomėjimo 2017 m. tarp visų tiesioginių sporto transliacijų sulaukė legendinė bokso dvikova tarp Floydo Mayweatherio ir Conoro McGregoro. Latvijoje šį įvykį aplenkė nacionalinio didvyrio WBC pirmojo sunkaus svorio kategorijos čempiono boksininko latvio Mairio Briedžio laimėta dvikova prieš kubietį Mike‘ą Perezą“, – tyrimo rezultatus vardina p. Gumauskas.

Kalbant apie kitas populiariausias sporto transliacijas, lietuviai tradiciškai išsiskyrė kaip tikri krepšinio fanai – tiesioginės Eurolygos varžybos sulaukė išskirtinio mūsų tautiečių dėmesio, o daugiausia žiūrėtos Eurolygos varžybos, kuriose žaidė Kauno „Žalgiris“ bei Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės mačas prieš Vokietiją.

„Mūsų Baltijos kaimynai mėgsta kitas sporto rūšis – latviai mieliausiai rinkosi Kontinentinės ledo ritulio lygos (KHL) varžybas, o estai liko ištikimais „Formulė-1“ gerbėjais“, – lygina p. Gumauskas.

Erotinė juosta suvienijo lietuvius ir latvius

Didžiausią dalį 2017 m. viso prie ekranų „Viaplay“ platformoje praleisto laiko, Baltijos šalių gyventojai žiūrėjo filmus ir serialus – bendras lietuvių, latvių ir estų laikas žiūrint tiek pasaulinius kino hitus, įgarsintus vietine kalba, tiek savo šalių kino režisierių darbus, siekia 1,85 mln. valandų.

Populiariausias lietuvių ir latvių pasirinkimas „Viaplay“ platformoje buvo erotinė juosta „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ (ang. „Fifty Shades of Grey“), Estijoje šis filmas liko tik trečioje vietoje tarp žiūrimiausių. Estai daugiausia žiūrėjo Marvel komikso ekranizaciją apie R. Reynoldso vaidinamą šmaikštų superherojų „Deadpool“ (Latvijoje 4 vieta).

Vienintelis lietuvių kino režisierių darbas patekęs į populiariausių penketuką (3 vieta Lietuvoje) – Tado Vidmanto juodoji komedija „Gautas iškvietimas 3“.

Populiariausiu Lietuvos žiūrovų serialu (2 vieta Latvijoje) tapo kontraversiškasis Paolo Sorrentino „Jaunasis popiežius“ (ang. „The Young Pope“), kuriame pirmąjį amerikiečių kilmės katalikų pontifiką suvaidino Judas Law. Latviai dažniausiai (2 vieta Estijoje ir 4 vieta Lietuvoje) rinkosi stebėti vokišką serialą „Kobra 11“.

Estai pirmenybę teikė (3 vieta Lietuvoje ir Latvijoje) dviem „Emmy“ nominuotam detektyviniam serialui „Elementaru“ (ang. „Elementary“).

Baltijos šalių vaikų skoniai 2017 m. buvo panašūs: absoliutus lyderis – animacinė komedija „Slaptas augintinių gyvenimas“ (ang. „The Secret Life of Pets“) apie nuotaikingą naminių gyvūnėlių kelionę Niujorko mieste. Antrasis populiariausias Lietuvos ir Latvijos (3 vieta Estijoje) vaikų pasirinkimas buvo „Alvinas ir Burundukai: Didžioji Kelionė“.

„2016 m. vasarą „Viaplay“ startavo su 8.000 filmų, serialų bei animacijos, kurie sudarė 5.800 valandų turinio. 2017 m. vartotojams pasiūlėme papildomas 5.000 valandų išskirtinio turinio. Dabar „Viaplay“ žiūrovai gali rinktis iš daugiau nei 12.000 turinio vienetų (virš 10.000 valandų). Savo pasiūlą plėtėme siūlydami pasaulinio garso filmus, serialus bei tiesiogiai transliuodami sporto varžybas“, – sako p. Gumauskas.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„Laisvės TV“ įkūrėjai: valdomų prekės ženklų vertė auga 9

Prieš kelerius metus veiklą pradėjusios internetinės televizijos „Laisvės TV“ įkūrėjai nusprendė įregistruoti...

Rinkodara
2019.04.10
Buvęs LRT direktorius A. Siaurusevičius vadovaus „Lietuvos ryto“ televizijai 1

Audrius Siaurusevičius, buvęs nacionalinio transliuotojo LRT generalinis direktorius, vadovaus „Lietuvos...

Rinkodara
2019.04.08
Buvęs LRT žurnalistas A. Matonis dirbs VSD 1

Audrius Matonis, anksčiau buvęs nacionalinio transliuotojo LRT televizijos naujienų tarnybos vadovas, dirbs...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03
Kaip veiks neleistino turinio blokavimas internete

Nuo šiandien, balandžio 1-osios įsigalioja nauja Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo redakcija,...

Rinkodara
2019.04.01
Krizė įmonėje: požymiai ir didžiausi priešai

Atsidūrus sudėtingoje situacijoje, verslui svarbu pirmiausia įvertinti, ar tai jau yra krizinė situacija ar...

Rinkodara
2019.04.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau