Žiūrovų įpročiai: prie televizorių ekranų suvienija sportas

Publikuota: 2018-01-22
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Daugiausiai Baltijos šalių žiūrovų pernai sutraukė brangiausia visų laikų bokso dvikova tarp Floydo Mayweatherio ir Conoro McGregoro. Lietuvius ir latvius labiausiai sudominęs filmas – erotinė juosta, o estai mieliau rinkosi užsienio režisierių filmus ir serialus.

Tokias išvadas pateikia 2017 m. Baltijos šalyse atliktas vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ tyrimas.

Jame analizuojami 2,35 mln. valandų, žiūrovų praleistų prie ekranų, žiūrint filmus, serialus, tiesiogines sporto transliacijas, dokumentiką ir animaciją, trukmės duomenys.

nuotrauka::1left

Mindaugas Gumauskas, „Viaplay“ verslo ir klientų aptarnavimo vadovas Baltijos šalims, pažymi, kad nuo veiklos pradžios turinio pasiūla platformoje išaugo dvigubai. Tiesa, „Viaplay“ neskelbia kiek iš viso Baltijos šalyse turi vartotojų

Pusė milijono valandų – tiek laiko 2017 m. „Viaplay“ žiūrovai praleido stebėdami tiesiogines sporto transliacijas internetu.

„Praėję metai įspūdingomis kovomis džiugino bokso gerbėjus visame pasaulyje, ne išimtis ir Baltijos šalių žiūrovai. Lietuvoje ir Estijoje didžiausio susidomėjimo 2017 m. tarp visų tiesioginių sporto transliacijų sulaukė legendinė bokso dvikova tarp Floydo Mayweatherio ir Conoro McGregoro. Latvijoje šį įvykį aplenkė nacionalinio didvyrio WBC pirmojo sunkaus svorio kategorijos čempiono boksininko latvio Mairio Briedžio laimėta dvikova prieš kubietį Mike‘ą Perezą“, – tyrimo rezultatus vardina p. Gumauskas.

Kalbant apie kitas populiariausias sporto transliacijas, lietuviai tradiciškai išsiskyrė kaip tikri krepšinio fanai – tiesioginės Eurolygos varžybos sulaukė išskirtinio mūsų tautiečių dėmesio, o daugiausia žiūrėtos Eurolygos varžybos, kuriose žaidė Kauno „Žalgiris“ bei Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės mačas prieš Vokietiją.

„Mūsų Baltijos kaimynai mėgsta kitas sporto rūšis – latviai mieliausiai rinkosi Kontinentinės ledo ritulio lygos (KHL) varžybas, o estai liko ištikimais „Formulė-1“ gerbėjais“, – lygina p. Gumauskas.

Erotinė juosta suvienijo lietuvius ir latvius

Didžiausią dalį 2017 m. viso prie ekranų „Viaplay“ platformoje praleisto laiko, Baltijos šalių gyventojai žiūrėjo filmus ir serialus – bendras lietuvių, latvių ir estų laikas žiūrint tiek pasaulinius kino hitus, įgarsintus vietine kalba, tiek savo šalių kino režisierių darbus, siekia 1,85 mln. valandų.

Populiariausias lietuvių ir latvių pasirinkimas „Viaplay“ platformoje buvo erotinė juosta „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ (ang. „Fifty Shades of Grey“), Estijoje šis filmas liko tik trečioje vietoje tarp žiūrimiausių. Estai daugiausia žiūrėjo Marvel komikso ekranizaciją apie R. Reynoldso vaidinamą šmaikštų superherojų „Deadpool“ (Latvijoje 4 vieta).

Vienintelis lietuvių kino režisierių darbas patekęs į populiariausių penketuką (3 vieta Lietuvoje) – Tado Vidmanto juodoji komedija „Gautas iškvietimas 3“.

Populiariausiu Lietuvos žiūrovų serialu (2 vieta Latvijoje) tapo kontraversiškasis Paolo Sorrentino „Jaunasis popiežius“ (ang. „The Young Pope“), kuriame pirmąjį amerikiečių kilmės katalikų pontifiką suvaidino Judas Law. Latviai dažniausiai (2 vieta Estijoje ir 4 vieta Lietuvoje) rinkosi stebėti vokišką serialą „Kobra 11“.

Estai pirmenybę teikė (3 vieta Lietuvoje ir Latvijoje) dviem „Emmy“ nominuotam detektyviniam serialui „Elementaru“ (ang. „Elementary“).

Baltijos šalių vaikų skoniai 2017 m. buvo panašūs: absoliutus lyderis – animacinė komedija „Slaptas augintinių gyvenimas“ (ang. „The Secret Life of Pets“) apie nuotaikingą naminių gyvūnėlių kelionę Niujorko mieste. Antrasis populiariausias Lietuvos ir Latvijos (3 vieta Estijoje) vaikų pasirinkimas buvo „Alvinas ir Burundukai: Didžioji Kelionė“.

„2016 m. vasarą „Viaplay“ startavo su 8.000 filmų, serialų bei animacijos, kurie sudarė 5.800 valandų turinio. 2017 m. vartotojams pasiūlėme papildomas 5.000 valandų išskirtinio turinio. Dabar „Viaplay“ žiūrovai gali rinktis iš daugiau nei 12.000 turinio vienetų (virš 10.000 valandų). Savo pasiūlą plėtėme siūlydami pasaulinio garso filmus, serialus bei tiesiogiai transliuodami sporto varžybas“, – sako p. Gumauskas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Faktai, o ne išgalvotos naujienos. Nenužudykite gretutinių teisių

Vos prieš du mėnesius, rugsėjo 12-ąją, Europos Parlamentas per balsavimą masiškai palaikė pasiūlytą...

Rinkodara
14:12
2019-ųjų pokyčiai: mažesnis PVM spaudai ir malkoms, didesnis alkoholio akcizas 8

Periodinė spauda nuo 2019 m. sausio 1 d. bus apmokestinta lengvatiniu 5% pridėtinės vertės mokesčio (PVM)...

PVM spaudai ir malkoms mažės, akcizai stipriam alkoholiui – didės 7

Nuo 2019 m. sausio 1 d. spaudai taikomas pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifas bus nebe 9%, bet 5%, taip...

Verslo aplinka
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
Seime skinasi kelią „valstiečių“ siūloma didesnė PVM lengvata spaudai 2

Seime skinasi kelią „valstiečių“ lyderių siūlymas nuo sausio iki 5% sumažinti pridėtinės vertės mokestį (PVM)...

Rinkodara
2018.12.05
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Nuo „Facebook“ iki liūdesio ar net depresijos – vienas žingsnis Premium 3

Mokslininkai teigia, kad žmonėms, kurie socialiniuose tinkluose praleidžia pernelyg daug laiko, tai gali...

Rinkodara
2018.11.21
Nutraukiama mados žurnalo „Glamour“ leidyba 1

JAV žiniasklaidos milžinė „Conde Nast“, jungianti visą eilę žurnalų, nutraukia 80 m. gyvavusio „Glamour“...

Rinkodara
2018.11.21
„TV Play Home“ Lietuvoje turi naują vadovę

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) Lietuvoje turės naują vadovę.

Rinkodara
2018.11.21
V. Pranckietis palaiko PVM lengvatą spaudai ir malkoms 4

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis pareiškė, kad Seimas įteisins 5% pridėtinės vertės mokestį (PVM)...

Verslo aplinka
2018.11.20
Baltųjų rūmų spaudos konferencijos: vieno klausimo taisyklė 1

Baltieji rūmai atstatė CNN žurnalisto Jimo Acostos spaudos leidimą, tačiau skelbia naujas taisykles,...

Rinkodara
2018.11.20
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
2018.11.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau