„Viasat“ ir „Viaplay“ turi naują komunikacijos vadovą

Publikuota: 2017-11-07
„Viasat“ ir vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ komunikacijos vadovu tapo Žilvaras Zinkevičius. Bedrovės nuotr.
„Viasat“ ir vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ komunikacijos vadovu tapo Žilvaras Zinkevičius. Bedrovės nuotr.

Skaitmeninės televizijos „Viasat“ ir vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ komunikacijos vadovu tapo Žilvaras Zinkevičius.

Naujas komunikacijos vadovas ne tik rūpinsis „Viasat“ bei „Viaplay“ vidine ir išorine komunikacija, bet ir dėl naujų savininkų investicijų atsinaujinusios TV žiūrėjimo patirties sklaida, rašoma išplatintame pranešime.

VŽ rašė, kad šiemet spalį JAV bendrovė „Providence Equity Partners“ baigė įsigijimo procesą ir tapo iki šiol MTG valdytų nemokamos ir mokamos televizijos, taip pat interneto bei radijo verslų Baltijos šalyse savininke. „All Media Baltics“ Lietuvoje valdo televizijos kanalus TV3, TV6, TV8, interneto televiziją „TV3 Play“, radijo stotį „Power Hit Radio“ ir portalą tv3.lt, mokamą televiziją „Viasat“ ir vaizdo transliacijų internetu platformą „Viaplay“.

„All Media Baltics“ planuoja investuoti daugiau nei 10 mln. Eur į vystymąsi bei technologijas, kurios leis pasiūlyti produktus ir paslaugas, atitinkančias reiklių žiniasklaidos vartotojų poreikius.

„Kartu su naujųjų savininkų atėjimu, „Viasat“ komandos laukia smagus iššūkių metas – turime būti greitesni, lankstesni ir pateisinti ne tik naujų savininkų, ne tik partnerių, bet svarbiausia – klientų lūkesčius. Planuojame atnaujinti įrangą, pasiūlyti kanalus aukščiausia raiškos kokybe ir daugiau interaktyvių paslaugų“, – pristatydama naują komandos narį, pranešime cituojama Monika Žvinklytė, „Viasat“ komercijos vadovė Lietuvai.

Ponas Zinkevičius turi keturiolikos metų patirtį komunikacijos srityje. Prieš prisijungiant prie „Viasat“ ir „Viaplay“ komandos, jis dirbo komunikacijos agentūrose „Maniakai“ ir „Idea Prima“, dar anksčiau septynerius metus ryšių su visuomene agentūroje „Avenire“.

2016 m. UAB TV3 pajamos per metus ūgtelėjo beveik 7%, iki 25,04 mln. Eur. TV3 kanalų grupė tarp televizijų pernai skaičiavo didžiausius pelningumo rodiklius, – grynasis pelnas siekė 3,9 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Žiniasklaidai paskirstyta 2,6 mln. Eur parama

Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas (SRTRF) paskirstė 2,578 mln. Eur paramos nacionalinei,...

Rinkodara
2020.01.17
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
M. Mikutavičiaus frazė tampa „Eurovizijos“ atrankos pavadinimu

Daugeliui lietuvių pažįstama dainos eilutė „Pabandom iš naujo“ iš Marijono Mikutavičiaus dainos „Trys...

Rinkodara
2020.01.07
Į darbotvarkę grįžus senajai įstatymo versijai, LRT taryba stabdo dalyvavimą darbo grupėje 

Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) tarybos nariai paskelbė paliekantys Seimo Kultūros komiteto sudarytą...

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau