„Facebook“ eksperimentai sėja paniką leidėjams

Publikuota: 2017-10-25
Thomas White („Reuters“) nuotr.
Thomas White („Reuters“) nuotr.

„Facebook“ radikalūs eksperimentai neduoda ramybės leidėjams. Socialinis tinklas šešiose šalyse pakeitė naujienų srauto algoritmus taip, kad jame vartotojai mato tik draugų ir remiamas (angl. sponsored) žinutes.

Šešios pasirinktos šalys: Slovakija, Šri Lanka, Serbija, Bolivija, Gvatemala ir Kambodža. Šių šalių gyventojai nuo šiol savo socialinio tinklo paskyroje mato tik savo draugų žinutes ir reklamuojamus įrašus, visas likęs turinys – perkeltas į „Explore Feed“. Norint jį pamatyti, reikia spustelėti papildomą mygtuką. Galima pasirinkti variantą skaityti turinį, kuris turėtų būti įdomus vartotojui, arba vien turinį, kuriuo dalijasi draugai.

nuotrauka::1

Su šių eksperimentų pradžia interneto svetainės mato dramatišką organinio pasiekiamumo kritimą. Pavyzdžiui, kaip BBC cituoja Slovakijos žurnalistą Filipą Struhariką, tai yra „Didžiausias kada nors matytas organinio pasiekiamumo socialiniame tinkle kritimas“.

Pasak jo, šalies leidėjai tebefiksuoja vos ketvirtadalį srauto, palyginti su situacija, kokia buvo iki šio eksperimento.

„Guardian“ rašo, kad 60 didžiausių Slovakijos puslapių socialiniame tinkle po eksperimento skaičiuoja tarp 2 trečdalių ir 3 ketvirtadalių mažiau įsitraukimo veiksmų.

Kaip rašo BBC, tokie pokyčiai žiniasklaidai, šiandien priklausomai nuo socialinių tinklų ir pasitelkiančiai juos pasiekti savo auditoriją būtų dar vienas skausmingas dūris.

Kol kas ramina

Socialinis tinklas, kilus pasipiktinimo bangai, ramina ir teigia, kad tai viso labo eksperimentas.

„To šiuo metu mes neketiname pritaikyti visur, o su šiuo eksperimentu norime pažiūrėti, ar žmonės norėtų matyti atskirose vietose asmeninį ir labiau viešą turinį“, – aiškino Adomas Mosseris, „Facebook“ produktų vadovas.

Tačiau kaip pažymi BBC, tie pasiaiškinimai žiniasklaisdos labai nenuramino, o išsireiškimas su žodeliu „šiuo metu“ tebeskamba grėsmingai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Viasat Sport Baltic” keičia pavadinimą 2

Televizijos kanalas „Viasat Sport Baltic“ keičia pavadinimą. Nuo rugpjūčio 10 d. vadinsis „TVPlay Sports“.

Rinkodara
2018.08.09
„Telia“ siūlys HBO turinį 13

Nuo rugpjūčio 21 d. „Telia“ išmaniosios televizijos klientai galės žiūrėti daugiau nei šimtą filmų ir serialų...

„TV3Play“ keičia pavadinimą

Jau nuo šios savaitės nemokamo TV turinio platforma „TV3Play“ keičia pavadinimą į „TVPlay“. Taip pat...

Rinkodara
2018.07.31
Optimizmo šaltinis – didžiųjų klientų konkursų lietus: TOP žiniasklaidos planuotojai Premium 2

Žiniasklaidos planavimo agentūros ruošia ginklus rudeniui ir laukia didžiųjų reklamos užsakovų konkursų.

Rinkodara
2018.07.31
Televizijos konkurencijos ringe meta naujas pajėgas Premium 5

Šie metai TV pasaulyje pažymėti pokyčių ir investicijų ženklu: pakeitę savininkus TV3 kanalai žada pristatyti...

Rinkodara
2018.07.25
„LRT Kultūrai“ turi naują pavadimą, tačiau atsiklaus ir visuomenės 26

Naujoji LRT vadovybė norėtų kanalo „LRT Kultūra“ pavadinimą keisti į „LRT Plius“, tačiau galutinis sprendimas...

Rinkodara
2018.07.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau