Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

56
  • 2024-12-08T10:37:20+02:00

    Paryžiuj švente pas komunistus negatyvas pradejo srautais eit

    • 2024-12-08T13:33:26+02:00

      "srautais pas komunistus švente Paryžiuj pradejo negatyvas eit" - lygiai tas pats, ką norėjo vaikas parašyti, lieka paslaptimi.

    • 2024-12-08T19:05:56+02:00

      panašu, kad Dzekis turi silpnaprotystės požymius.

  • 2024-12-08T10:58:04+02:00

    Todėl kad su ev yra problema aktuali didžiąjai rinkai. Ji yra jeigiama visų fanatų, bet kaip žmogus esantis naujų auto rinkoje - jų per didelė kaina ir per mažas atstumas. Ir aš kalbu ne apie +10%, o realiai reikia kad atstumai būtų 2x. Tai reiškia kad žiemą prie -20 galėsiu važiuot 400km ir nesuksiu galvos dėl greičio ir šilumos salone. Automatiškai tai padidintų naudotų ev rinkos patrauklumą. Bėda kad šiandien dar net nėra reikiamo tankio baterijų (kad auto nesvertų 3 tonas) pramoninėje gamyboje. Sakysim 200kwh, ar bent kokio 160kwh mažesniems auto. Krovimo stotelių kiekis yra tik išvestimė problema, kuri naudojama nukreipt dėmesiuo nuo pagrindinės - technologinės - problemos. Lieka 2 mašinų šeimoje variantas. Bet mano šeimai nereikia 2 automobilių, o ev dar nėra pakankamai geri dėl aukščiau išvardintų priežasčių.

    • 2024-12-09T08:31:12+02:00

      Kažkokius briedus apie 3 tonas skiedi, apie šildymą ir 160 kWh akumuliatorius mažiems auto. Šildymo klausimas sprendžiasi su šilumos siurbliu. 160 kWh mažam auto - niekas nevažinėja vienu prisėdimu po 800km, o jei važiuoja, tai neturėtų taip daryti apskritai. Technologinės problemos - paaiškink norvegams ar kinams.

    • 2024-12-09T11:04:09+02:00

      Eilinis fanatas :) nėra jam ko net pasakot. Norgė ir kinija yra politinių paskaitų (mokesčių žaismo) rezultatas, o ne patrauklumo.

  • 2024-12-08T11:45:01+02:00

    Jei šeimoje pakanka vieno automobilio tai šiandien pasirinkimas tik vdv. O kam tikrai tinka ev - namų, su saulės elektrine ant stogo savininkams, važinėjantiems iki 50 km nuo namų.

    • 2024-12-08T15:05:31+02:00

      Dar sakyčiau plugin. Mums šeimoje pasiteisina. Miesto kelionės 95% vien tik elektra

    • 2024-12-09T08:31:52+02:00

      50km važiuojantiems, tai gali leaf'ą už 4k€ nusipirkti. +- 12 metų senumo.

    • 2024-12-09T10:33:21+02:00

      Bet kam pirkti skardinį leafą, kai gali audinę?

    • 2024-12-09T10:39:58+02:00

      Ir kas iš tos audinės? Ai teisingai, dideliai daliai populiacijos visas ego, ir lytinis susitapatinima yra su metalo gabalu, nes atėmus auto, nieko nelieka. Ala psichologinė greitoji pagalba neįskaičiuota į EV. Nu čia nepasiginčysi.

    • 2024-12-09T11:06:13+02:00

      Ir tą leafą galėsi išmest po savęs. Tuo tarou vdv už 4 nupirkęs po kelių netų dar už 2 parduosi. Dar krovimui turėsi galvos skausmą, jeigu neturi stotelės namie. Yra tiesiog ekonomika, bet fanatai ją ignoruoja:)

    • 2024-12-09T13:09:41+02:00

      *supuvusią audinę Na, leaf'o išlaikymui reikės 60-80% mažiau išlaidų. Galėsi sutaupytus pinigus skirti psichologui, kad padėtų save atrasti ne metalo gabale.

    • 2024-12-09T13:12:55+02:00

      Arba reikės išmest į šiukšlyną, nes 12 metų senumo leafe akumas 50/50 kad nenumirs

  • 2024-12-08T13:37:53+02:00

    Pagrindinė problema. 1, EV per mažai nuvažiuoja, 2, per ilgai kraunasi. Kodėl negalima padaryti keičiamas baterijas? Užvažiavai į "degalinę", operatorius ištraukė tuščią bateriją (ar kelias), įdėjo atgal pilnai pakrautą ir važiuok toliau. Kame beda? Gamintojai tarpusavy standartų negali suderinti, kad būtų vienodos baterijos, kurios tiktų visiems automobiliams?

    • 2024-12-08T15:21:36+02:00

      Svoris tona krano reik

    • 2024-12-08T18:00:33+02:00

      Svoris "brukšnis" tona "kablelis" krano reik "taškas" Kitaip, Svoris - tona, krano reikia. Ir visiems viskas aišku. Ar sunku skyrybos ženklus naudoti?

    • 2024-12-09T08:35:11+02:00

      1. EV per mažai nuvažiuoja, todėl važiuojantys per metus >100k km perka elektrinius. 2. Per ilgai kraunasi? Nuvažiavus 400-500km, nedarai 20 minučių pertraukos, nueiti į WC, užkąsti? 3. Matau neprisimeni printerio kasečių, kai atneši savo, tau duoda kitą, tiek pat kartų pildytą, bet kažkaip visada blogesnė nei tavo. Kitas dalykas, jei baterijos keičiamos, neleis krauti tau namuose niekas, tai tampa tokia pat kaina kaip VDV, arba net brangiau. Savo bateriją visi pasaugos, nekraus iki 0, nekraus iki 100%, bet nuomojamą - dralins iki kiek gali.

    • 2024-12-09T11:08:56+02:00

      Tipinio fanato argumentai. Kol kitų argumentų negirdit tol ir nebus tų ev :)

    • 2024-12-09T11:51:37+02:00

      Nu ir kuris tau fanato argumentas? Kad vairuojantys EV vidutiniškai per metus daugiau nuvažiuoja? Lengvai surandama statistika. Ar kad važiuojantys daug, jau dabar perka EV? Na čia paprasta matematika, ir nemažai įmonių/asmenų pasidalintų patirčių. Irgi viešai rasi. Įskaitant ir fūros, Pepsi jau bando gan nemažu mastu ir norėtų dar labiau plėsti. Ar dėl baterijos pasaugojimo? Nepatinka printerio pavyzdys, imk nuomojamus automobilius. Kodėl taip visi parduodant stengiasi tai nutylėti, m?

    • 2024-12-09T12:07:03+02:00

      Tu ignoruoji problemas, cherry-pick'ini kelias istorijas. Aš sakau, kad tikram proveržiui reikia, kad būtų didesnis range. Ir ne, aš ne prieš ev. Aš tiesiog konstatuoju faktą, kad didžiąjai daliai range yra per mažas. Reik dar kelių metų, kad būtų technologinis baterijų proveržis. Ne stotelių daugiau - jos gali ir likt žmonėms su mažomis šlapimo pūslėmis. Aš noriu komfortiškai nuvažiuot žiemą prie -20 400km ant 120kmh ir kad liktų 20% akumo (tiesiog kad nebūtų dvejonių ar nuvažiuos tas mano ev po 2 metų ir akumuliatoriaus degradacijos). Jei ne range, tuomet proveržiui reikia ev kiniškomis kainomis. Pvz kaip vag kinijoj naujus id3 pardavinėja nuo 15400USD. Pas mus entry modelis po jau visų subsidijų kainuoja nuo ~35000.

    • 2024-12-09T13:20:11+02:00

      Aš sakau, kad didesnio range'o poreikis yra tik galvose. Absoliuti didžioji dalis savo dienos max nuvažiuojamą atstumą nuvažiuos su max 1 sustojimu, kuris truks 15 min. Na jei neperki mašinos miestui, ir nevažinėji į tarpmiestines keliones. O ko reikia kokiems 2-4% populiacijos, visai nepateisina likusios 96-98% populiacijos. O tai čia pastoviai rašo hater'iai kaip kad vos ne kiekviena šeima į mėnesį bent kartą po 500 km per dieną kelionę važiuoja. Realybėje 400km per dieną išvažiuoja 1, max 2 kartus per metus. Dalis - į dešimtmetį kartą. O šiaip keista, kai žmonės pasikrauti elektromobilį, tai laiką skaičiuoja, bet degalinėje užsipilti kuro - ne. Taip pats neskaičiuoja praleistą laiką darbe, uždirbti ant to kuro. 400 km prie -20C ant 120 km/h su savo VDV nenuvažiuoju, jau su 0 km likučiu ekrane važiuočiau. Tai dabar visi VDV blogi? Čia jau net nekalbant apie tai, kad vasarą važiuojant 130 km/h greičiu, lenki visą srautą, o žiemą 120 km/h tai pavieniai atvejai, kai lenkia. Taip, pats vis dar ant VDV. Per metus mažai nuvažiuoju, auto sena. Elektromobilio akumuliatoriaus degradacijos gal nereikia išpūsti? Apie ilgas keliones ir papildomą laiką su elektromobiliais kraunantis ne vienas eksperimentas darytas. Jei važiuoti pagal kelių eismo taisykles, tai važiuojant atstumus didesnius nei 1500 km, prisideda ~1 valanda važiavimo. Kiek į tokias keliones dauguma važiuoja? 1 kartą dešimtmetyje? Ir tik nepasakokite, kaip kurą degalinėje per 2 minutes prisipila. Savitarnoje Neste, jei nėra kitų automobilių, trunki 6 minutes. Be jokių WC pertraukų, kavos ar pan.

    • 2024-12-09T13:28:16+02:00

      Tipinis apologetas. Jau niolika tokių mačiau. Paprastas klausimas - kodėl tada mažai kas nori tų ev? Ar manai, kad visi kvaili ir tik vienetai protingi? Ne - atsakymas paprastas - viską sudėjus EV šiai dienai yra brangiau. Tai turėtų pasikeist, bet kolkas taip nėra. Aš pats turiu plugin'ą ir puikiai matau, kad ev su tokiais range nepirksiu. Maniškis iki 40km nuvažiuoja (geras oras, "pavėjui"). Žiemą lieka 20km. Bet man tai dzin, užsikuria benzinas ir važiuoju ramus toliau.

    • 2024-12-09T14:20:00+02:00

      Brangiau lyginant su kuo? Lyginant vidutinės ir aukštesnės klasės EV su ekonominės klasės VDV? O jei paimsi tokių pačių parametrų VDV ir EV bei palyginsi? Nėra ekonominėje klasėje pasiūlos vakaruose, čia tai faktas. Tam reikia laiko, kol pasieks pakankamą mastą. Dar faktas, kad Europos gamintojai nosį krapštė ir aiškino, kad EV ateities neturi, nes dar prieš porą metų sukišo milijardais į VDV tobulinimą. Tuo tarpu atskiri gamintojai tiek JAV, tiek Kinijoje nuvarė į priekį. Tai ar VDV blogai, ar gamintojai? Auto pramonė Europoje dabar yra kaip Nokia, kai Apple išleido pirmą savo išmanųjį. Mažai kas nori EV? Pernai spalį per mėnesį pagamindavo ir parduodavo 1 mln., šįmet spalį 1,7 mln. Augimas 70%. Tuo tarpu VDV gamyba traukiasi. 40km pluginas tau palyginama su pilnu elektromobiliu?

    • 2024-12-09T14:51:11+02:00

      40km pluginą lyginu su taip išgirtu leaf'u:) aš apie tokius net juokaut nenoriu - tai yra metalo laužas. Galim lygint lietuvio klasiką - passat su id7. Passat nuo 36300€ Id7 nuo 56970€ (po subsidijų) Skirtumas - 20k. Dar pridėk 400€ papildomai kasko pagal rinkos klasiką 2% nuo vertės. Po 5 metų 22k skirtumas. Jeigu su id7 važinėsi toliau, krausi greitoj stotelėj ir ne namie - mokėsi minimum 0.5€/kwh (realiau prie 0.8 ionity, bet tenūnie). Idealiu atveju sąnaudos bus 20kwh/100 - 10€ - 100km. Passat'as važiuos su 6l/100km. 6* 1.5. Velniop net 6* 2€/l =€12 Rezultate - 100km - 2€ ev naudai, o jei dabartine benzo kaina - €1 benzo naudai, bet tarkim. Dabar kad "atvirt" 22k skirtumą, reik nuvažiuot virš 1100000km.. Su vdv servisui servisui išleisi po 1000 kasmet (didesni gedimai - garantija). Minus 5000€ Lieka atvirt 17000€ ("uždirbam" €2 per 100km) = 850 000km atsipirkimas. Dar atmetu kiek gaiši laiko ieškodamas kur kraut bei kad ev nuvertė žymiai daugiau negu vdv per 5 metus...

    • 2024-12-09T17:48:35+02:00

      Jei pats nevažinėjate su su EV, nereikia maksimalizmo. Šiai dienai EV yra skirtas važinėti mieste, pvz. vežioti vaikus, dirbti šeimos taksistu. Žmonai dėl to pirkau EV, nes kasdien pravažiuoja ~100km. Sąnaudos ~18Kw/100km, krauname naktį (~2,5Eur/100km) arba dienos metu iš saulės baterijų (0 Eur/100km). Ne šiaip sau rašiau, kad problema su EV išsispręstų, jei galima būtų fiziškai keisti baterijas. Kitaip, jei galima būtų iš anksto pakrauti baterijas geriausiu tarifu arba iš saulės baterijų (tiesiogiai). Čia net labai geras bizniukas būtų SE turėtojams, nes galėtų stumti pagamintą elektrą tiesiai į baterijas apeinant ESO, t.y. ne po 7-10cnt, bet po 25 cnt. Tam reikia atskirti automobilių gamintojus nuo baterijų gamintojų ir jų nuomotojų. Kaip Opelis ar mersas neparduoda benzą, lygiai taip ir baterijas turi keisti nesusijusios įmonės.

    • 2024-12-09T17:59:53+02:00

      Tai apie tai ir kalbu, tik mane erzina tokie akli fanatai, kaip abim

  • 2024-12-09T07:00:26+02:00

    Mėlynos zonos apmokestinimas EV tikrai prisidės prie miesto švarinimo.

    • 2024-12-09T07:19:25+02:00

      Šiai dienai ev yra "prabangos žaislas". Tai nesusiję su skurdu

    • 2024-12-09T08:35:49+02:00

      Mėlynoje zonoje, ~pusė automobilių yra gyventojų, kurie už parkavimą praktiškai nieko nemoka.

    • 2024-12-09T08:37:21+02:00

      Asmeninis automobilis yra "prabangos žaislas". Antras šeimoje naudotas elektrinis automobilis už 4500€, atsiperka per 3-4 metus pilna įsigijimo kaina. Kainų skirtumas - per mažiau nei metus. Remontų mažiau. Eksploatuosi dar kokius 5 metus. Sakyčiau VDV yra prabanga.

    • 2024-12-09T09:12:13+02:00

      Antras auto seimoj jau yra prabanga. O kur dar tvarmas ir judumas?

    • 2024-12-09T12:13:47+02:00

      Tas naudotas elektromobilis yra labiau "troleibusas" nei mašina pagal savo atstumą...

    • 2024-12-09T15:20:51+02:00

      Švariausia yra miške.

  • 2024-12-09T08:49:48+02:00

    Man tai nesusiveda galai - kinų "all in" statymas ant EV ir visa šita anti-EV propaganda Vakaruose (nekalbu apie šį straipsnį konkrečiai). O nėra taip, kad kinai tiesiog žino, kad EV "laimės", todėl bando silpninti Vakarų pozicijas EV klausimu?

    • 2024-12-09T09:19:12+02:00

      Proto bokštu būt nereikia, kai pasižiūri, kad degalų tiekimo grandinėje, elektros sąnaudos sudaro apie pusę tiek, kiek reikia elektromobiliui nuvažiuoti tą patį atstumą, t.y. 7-10l benzino/dyzelino pagaminti reikia ~10 kWh elektros (nuo žvalgybos iki įpilimo į baką). Priklauso aišku nuo daugelio faktorių kiek elektros sunaudojama, bet 7 litrai benzino/dyzelino savyje turi 70 kWh energijos. Omeny energijos VDV reikia iki 10 kartų daugiau, nei EV. Čia paprastas energinis efektyvumas, kai turi ribotus išteklius.

  • 2024-12-09T10:38:26+02:00

    2023 m. spalį per mėnesį pagamindavo ir parduodavo ~1,2 m. elektromobilių. 2024 m. spalį per mėnesį pagamino ir pardavė ~1,7 m. elektromobilių. Augimas 40%. Metų pradžia sunkiau prasidėjo, dėl visos krūvos faktorių, bet tendencija niekur nedingo ir elektromobilių plitimas pasaulyje tik įsivažiuoja. Ir juokingiausia tai, kad jei skeptikai ir VDV uostymo fanatai prikišdavo, kad kodėl ES/JAV turi daryti, kai Kinija nieko nedaro, Kinija dabar daro daugiau, nei likęs pasaulis kartu sudėjus.

    • 2024-12-09T11:11:26+02:00

      Kinija tai daro ir dėl ementaraus dalyko - jie turi žaliavas baterijoms. O vat su nafta lyg nekaip.

    • 2024-12-09T11:54:08+02:00

      Ne, Kinija žaliavų neturi. Kinija importuoja žaliavas. Kinija turi celių gamybą. Ličio gavyba susikoncentravusi dabar yra P. Amerikoje ir Australijoje. Techniškai, didžiausias ličio šaltinis yra vandenynas. Gan daug išlenda dabar technologijų rodančių, kad neužilgo iš vandenyno vandens ir filtruos litį. Čia iš senų laikų yra mitas, kad kinai daug ličio išgauna, kol jo reikėjo mažais kiekiais, iš kitų metalų gavybos pas juos buvo šalutinis produktas.

  • 2024-12-09T10:41:06+02:00

    Pasaulinis niekur nenusikelia. Europinis, gal būt, bet ne pasaulinis. Kinijos perėjimas prie elektra varomo transporto yra logiškas, kadangi Kinija, kaip ir Europa, yra priklausoma nuo iškastinio kuro importo, kas savaime kelia nacionalinio saugumo klausimų. Jei dalį šios nacionalinio saugumo sąskaitos galima apmokėti iš elektromobilių eksporto generuojamų pajamų, tai tik į pliusą. Natūralu, kad vien tik pirštu iš viršaus parodžius milijonai vairuotojų neperšoks į elektromobilius. Reikai ekonominių paskatų, teigiamų sentimentų, kažkokio pozityvaus nacionalizmo. Tai panašu, kad kinai tą iš savo valdžios gauna, todėl procesas elektrifikacijos ten gan sėkmingai juda į priekį. Po mūsų padange situacija panaši ta prasme, kad mums taip pat nenaudinga importuoti iškastinį kurą. Taip pat naudinga ir ekonomiškai prasminga investuoti į elektros energijos generaciją, ateinant su ja iki gamybos pertekliaus ir eksporto. Augantis vidinis vartojimas yra teigiama paspirtis. Įkrovimo stotelių tinklas plečiasi, elektromobilių dalis bendrame parke, nors ir lėtai, bet didėja, patys elektromobiliai pamažu tobulėja. Nepadarysime norvegų šuolio, bet savaime visos dėlionės dalys, dėl kurių ilgainiui elektromobiliai taps vyraujančia technologija yra.

    • 2024-12-09T11:06:16+02:00

      Kodel nepadaryti šuolio, kvepia vatos negatyvo ir nepilnavertiškumo stūmimu

  • 2024-12-09T11:05:41+02:00

    Su dabartinėmis technologijomis EV tėra tik stipriai subsidijuojamas ir vis dar brangus bei nepraktiškas žaislas. Rimtai svarstyti ir lyginti su VDV bus galima po 10-20 metų…

    • 2024-12-09T11:07:02+02:00

      Metų neapibrėši, bet taip - tai yra ankstyvi prototipai eksperimentatoriams fanatams

    • 2024-12-09T12:00:53+02:00

      Em, o kodėl tada subsidijuojame iškastinio kuro pramonę ir VDV gamintojus? Racionalus žmogus neperka automobilio patenkinti poreikiui, kuris galbūt būna kartą per 20 metų. Taip pat racionalus žmogus sugeba įvertinti, kad visų poreikiai nėra tokie pat kaip atskiro individo. Pvz. vidutinis automobilis per metus ES nuvažiuoja 12-14k km. Brangus ir nepraktiškas žaislas EV? O tai VDV, kurių dauguma yra brangesni nei EV, irgi taip pat? Na visi BMW, Audi, Porsche, net tie patys pagal galią prilygstantys VW ir t.t.? Ar supranti produkto ciklus? Naujas technologijas niekas nepuola diegti į pigiausius, masinės gamybos segmentus, nes rizika didelė, marža maža. Natūralus bet kokio produkto ciklas. Dėl nepraktiškumo, yra JAV statistika, kur >95% automobilio kilometrų nuvažiuojama kelionėse iki 200km. Tai realiai galint nuvažiuoti viena įkrova ~300km, dengsi >97% poreikių, su vienu sustojimu 15-20 min., dengsi 99% poreikių. Ar dėl 1% poreikių yra praktiška per metus eksploatacijai ekstra skirti ~2,5k€? Sakyčiau tada jau geriau lėktuvo bilietus nusipirkti tai vienai tokiai kelionei. Bus greičiau ir pigiau. Bet čia matyt tas atvejis, kai žmogus perka visureigį su 18l/100km sąnaudomis, nes jei reikės kur į mišką važiuoti, kad galėtum pravažiuoti, bet taip ir per 10 metų neprireikia nė karto, arba prireikia 1 kartą.

    • 2024-12-09T12:09:44+02:00

      Mes nesubsidijuojame kuro pramonės. Akcizą pažiūrėkit

    • 2024-12-09T13:50:36+02:00

      Mes Lietuvoje - ne. Tie kas automobilius gamina - subsidijuoja. Ten kur infrastruktūros dar reikia kuro aprūpinimui - subsidijuoja. Bendrai pasaulyje subsidijos iškastinio kuro pramonei dešimtimis kartų viršija subsidijas EV. Lietuvoje asmeninis automobilis apskritai yra subsidijuojamas, ypač senų daugiabučių savininkams. Į metus ~ 100 mln. eurų O dar reikėtų pažiūrėti ir kiek plačiau, kiek per sveikatai žalą patiriama kaštų - papildomos dienos biuletenio, negautos pajamos, priešlaikinės mirtys, išaugusios išlaidos dėl autizmo, kvėpavimo ir kraujotakos sistemų ligų. Viskam įrodymų pakankamai daug. Niekam nerūpi.

    • 2024-12-09T13:57:17+02:00

      Čia jau demagogijos be faktų... neką ir pridiskutuosi su fanatizmu

    • 2024-12-09T14:20:52+02:00

      Tai ties kiekvienu mano teiginiu, skyręs bent porą minučių, rasi atliktas studijas, tyrimus, ar entuziastų (tiek VDV, tiek EV pusėje) bandymus.

    • 2024-12-09T14:33:11+02:00

      tik pasitikslinsiu gal žemaitaičio rinkėjas būsit? Turit kai ką bendro:)

  • 2024-12-09T11:47:17+02:00

    Na aš ir nusipirkau naują Audi Q5 dyzelį, ir šeimoje nereikia antro auto o šis tarnaus maždaug 15 metų arba iki 300000 km. Mieste nuvažiuoju mažiau 20% atstumo, ir senamiesčiuose neparkuoju, man mano skaičiai sueina puikiai. O su ev tik galvos skausmas. O kas bus po 15 metų - pažiūrėsime

    • 2024-12-09T12:04:04+02:00

      O ką čia žiūrėti? Gali dabar nusipirkti pirmos kartos leaf'ą ~ 12 metų senumo su dar labai atsilikusiomis technologijomis akumuliatorių, kuris nuvažiuos ~80% atstumo, kurį nuvažiuodavo naujas. Paskutinių 5 metų gamybos akumuliatorių nusidėvėjimas pagerėjo ~50%, gedimų nukrito dešimtimis kartų. O tavo Audi Q5 dar klausimas ar keisti katalizatorių ir DPF filtrus kaip priklauso, ir ar variklį keisi, kai pradės tepalus ryt, ar žibalo įpilsi prieš važiuojant į technikinę? P.S. Lietuvoje ilgiausią garantiją EV akumuliatoriams mačiau SangYong - milijonas kilometrų arba 8 metai. Kaip manai, kodėl drįsta duoti net milijono kilometrų garantiją, t.y. po 120k km per metus pravažiuoti?

    • 2024-12-09T12:10:34+02:00

      Kur tu važiuosi su savo 12 metų senumo leaf'u? Iki parduotuvės ir atgal - gal

  • 2024-12-09T13:06:14+02:00

    Ev tinka tik mieste ir tik tiems, kas turi savo saulės elektrinę, tada gaunasi ekonomija. Kraunant greito krovimo stotelėse 1 km kaina beveik tokia pat kaip VDV, o EV automobilio kaina didesnė. Išvada EV tinka tik siauram ratui vartotojų. Viskas keisis ,kai VDV bus vis labiau apmokestinamas. Beje ,šeimoje yra 1 EV ir mieste jis užsirekomendavo gerai.

  • 2024-12-09T14:01:40+02:00

    Gyvenu bute, įkrovimo stotelė kažkur po kokius 40ct. Degalinėse nevalgau ir negeriu, ten brangu ir laiką gaištu. Baką užsipilu ir 1000 km ramu, nabaisu nei +35 nei -35

  • 2024-12-09T16:12:38+02:00

    Statistika sako, kad pasaulinis EV augimas šiais metais - 24% “hits record sales” ir vėl įgauna pagreitį. EU yra vienintelis regionas kur fiksuotas nuosmukis - 3%. Bet aišku, kai visiems: tiek vietinėms autodalių asociacijoms, tiek EU gamintojams, tiek sofos ekspertams, dyzelis yra tiesiog patogiau, lengviau ir pigiau tai ir į tą statistika galima pesimistiškiau pažiūrėti. Panašiai į ją žiūrėjo Nokia (nes kas gi tas iPhone su vos vieną dieną laikančia baterija vs Nokia su savaitę laikančia baterija) ir rusiško vamzdžio mėgėjai ir EU IT sektorius. Deja, istorija rodo, kad kai pradeda darytis nepatogu ir brangu, kiti jau būna toli priekyje, ir pavyti būna dar sunkiau ir nepatogiau, o dažnai ir nebeįmanoma.

  • 2024-12-09T16:31:26+02:00

    Labas gražus naujas dizainas, bet gal jau būtų laikas kažkaip išskirti mokamus straipsnius? Ar sekam Delfi pėdomis ir renkam click'us? :)

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791