Daugiausia 2019 m. uždirbusios „YouTube“ žvaigždės: karaliauja vaikai

Žurnalas Forbes suskaičiavo, kiek per 2019-uosius uždirbo YouTube žvaigždės. Iš viso dešimt pelningiausiųjų per metus surinko 162 mln. USD, o du iš pirmojo daugiausiai uždirbusiųjų trejeto yra vaikai.
YouTube žvaigždėmis Forbes vadina tuos, kurių pagrindinis pajamų šaltinis yra ši vaizdo medžiagos transliavimo platforma. Žurnalas apžvelgia ikimokestinį uždarbį, gautą nuo 2018 m. birželio iki 2019 m. birželio, neatskaičiuojamos išlaidos agentams, vadybininkams, advokatams. Remiamasi duomenimis, surinktais iš analitinių ir statistinių platformų Captive8, Social Blade, Pollstar bei interviu su industrijos atstovais.
Pirmoje 2019 m. sąrašo vietoje 8-metis Ryanas Kaji, Forbes skaičiavimu šįmet užsidirbęs 26 mln. USD. Galima sakyti, jis jau patyręs influenceris. Savo karjerą Ryanas pradėjo trejų: prieš kamerą jis bandė naujus žaislus ir juos vertino. Ryan Toys Review kanalas debiutavo 2015-aisias, dabar jis išaugo į vaikams skirtą kanalą Ryans World ir turi 23 mln. sekėjų.
Populiariausia auklė
Vaizdai, kuriuose vaikai pasakoja apie savo veiklas, žaislus, potyrius, vidutiniškai peržiūrimi beveik tris kartus daugiau nei kitokio turinio vaizdo medžiaga. Tyrimų kompanijos Pew Research Center pernai atliktos apklausos duomenimis, 81% tėvų, auginančių vaikus iki 11 metų, leidžia savo atžaloms žiūrėti Youtube.
Tai yra populiariausia pasaulio auklė, Forbes cituoja Eyalą Baumelą, Yoola, skaitmeninių pramogų kompanijos, dirbančios su įvairiais YouTube turinio kūrėjais, vadovą.
Tarp Yoola kuruojamų skaitmeninės erdvės žvaigždžių yra ir trečioje Forbes sąrašo vietoje atsidūrusi rusė Anastasia Radzinskaja. Šįmet uždirbusi 18 mln. USD, ji nėra tradicinė YouTube žvaigždutė. Penkiametė serga cerebriniu paralyžiumi, jos tėvai pirmuoju vaizdeliu YouTube pasidalijo norėdami, kad draugai ir artimieji galėtų stebėti Anastasijos progresą. Jie filmavo įprastas vaikiškas veiklas kaip mergaitė žaidžia su tėčiu, geria arbatėles, šokinėja ant pripučiamos pilies ir pan. Anastasijos, YouTube pasivadinusios Nastya, filmukai labai greitai sulaukė kitų vaikų dėmesio. Populiariausias jos video, pasakojantis apie mergaitės kelionę į zoologijos sodą, 2018 m. peržiūrėtas 767 mln. kartų. Dabar ji turi 7 savo kanalus skirtingomis kalbomis, 107 mln. sekėjų, kurie jos vaizdelius peržiūrėjo 42 mlrd. kartų.
Forbes prideda, jog Ryanas dabar turi ir savo vardo žaislų ir drabužių liniją, kurios produktai parduodami prekybos tinkluose Target, Walmart ir Amazon, savo televizijos laidą Nickelodeon kanale. Nastya, su kuria dirba tokie prekių ženklai kaip Legoland ir Dannon, savo žaislų liniją ir mobilų žaidimą planuoja pristatyti kitąmet, publikacijai rengiama jos knyga. Pernai ji su tėvais persikraustė iš Krasnodaro Rusijoje į Boca Raton Floridoje, JAV.
Duonos ir žaidimų
Kiti į Forbes daugiausiai YouTube uždirbusiųjų sąrašą patekusių influencerių iš esmės irgi užsiima žaidimais: 30-metį perkopę jaunuoliai prieš kameras sportuoja, krečia juokelius, žaidžia populiariuosius Minecraft ir Fortnite, dainuoja, ragauja keistus maisto produktus ir patiekalus, moko makiažo paslapčių.
[infogram id="2f5d5e13-4a18-4255-ae23-9967c2ae60a8" prefix="rZJ" format="interactive" title="Daugiausia 2019-aisiais uždirbusios YouTube žvaigždės"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti