Per dešimtmetį „iPhone“ pabrango dvigubai

Apple telefonų kainas nuosekliai kėlė metai po metų, bet panašu, jog ši tendencija lėtėja. Pigiausias iPhone 11 modelis yra pigiausias telefonas, kokį kompanija pasiūlė per du pastaruosius metus.
Apple naujų produktų pristatymai nebe tokie, kokie buvo anksčiau, pastebi The Economist. Prieš dešimtmetį naujojo iPhone modelio išleidimas būtų sukėlęs bemaž religinę ekstazę, o artėjant prekybos pradžios datai pasišventėliai būtų stovyklavę ant šaligatvių prie parduotuvių.
Rugsėjo 10-osios Apple renginio formatas buvo toks pat kaip visada: įmonės vadovas, apsirengęs įprastu juodu džemperiu, ant scenos kalbėjo apie pasaulį keičiančias naujausias kompanijos technologijas. Bet laukimo jaudulio nebeliko. iPhone 11 atrodo beveik taip pat, kaip ankstesni modeliai.
Išmanieji telefonai tapo nuobodūs. Vartotojai juos atnaujina rečiau, pardavimai nebeauga. Tai kelia problemų Apple, kuri savo sėkmę sukūrė už ašaroti verčiančias sumas pardavinėdama įkvepiančius, dažnai keičiamus įrenginius.
Kompanijos atsakas besikeičiantiems poreikiams skirti didesnį dėmesį paslaugoms, o ne įrangai. Šios paslaugos apima viską nuo išplėstų garantijų iki Apple video žaidimų parduotuvės ar turinio platformos Apple TV+, į kurią, skaičiuojama, kompanija jau investavo 6 mlrd. USD ir kuri turėtų konkuruoti su Disney ir Netflix.
Kaina kyla
Apple telefonų kainas nuosekliai kėlė metai po metų, bet panašu, jog ši tendencija lėtėja. Pigiausias iPhone 11 modelis yra pigiausias telefonas, kokį kompanija pasiūlė per du pastaruosius metus.
Prasmės tame yra: į paslaugas besiorientuojančiai kompanijai reikalingos vartotojų minios. Bet tai labai delikatus reikalas. Jei kainos nukris per daug, kompanija praras savo geidžiamiausio produkto žavesį (aukščiausios klasės iPhone 11 Pro Max kainuos 1.449 USD).
[infogram id="20b3ee1c-396e-42e1-bbf9-7931a4e9d558" prefix="A4R" format="interactive" title="iPhone kainos JAV, pristatant naują modelį"]
Sykiu Apple pelnosi iš nelaisvėje atsidūrusių vartotojų. Android operacinės sistemos vartotojai įrangą gali rinktis iš daugybės gamintojų, o tai lemia aršią kainų konkurenciją. Pirmenybę teikiantieji Apple sistemai, privalo pirkti iPhone. Ir kurį laiką tai dar turėtų krauti pelnus, svarsto The Economist.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti