UEFA ieško naujų rinkų Čempionų lygai

Europos futbolo asociacija UEFA ieško būdų, kaip populiarinti savo rengiamą Čempionų lygos turnyrą už Europos ribų, pirmieji žingsniai daromi Kinijoje, Indijoje ir Brazilijoje.
Šių metų pavasarį UEFA organizuoja specialius renginius Mumbajuje, Šanchajuje ir Rio de Žaneire, kurių metu su futbolo gerbėjais bendraus Luisas Figo, buvusi portugalų futbolo žvaigždė, o šiuo metu Čempionų lygos ambasadorius.
Mumbajuje kovą vyks futbolo protmūšis, kuriame žaidimo gerbėjai su p. Figo galės pasilyginti savo žiniomis apie futbolą, balandį Šanchajuje p. Figo pristatys savo įžvalgas apie šių metų Čempionų lygos sezoną, o gegužę Rio de Žaneire kartu su eiliniais Brazilijos futbolo sirgaliais stebės finalines Čempionų lygos rungtynes.
Man didelė garbė su Čempionų lyga keliauti į naujas pasaulio rinkas. Tai puiki galimybė pasidalinti šio fantastinio turnyro įspūdžiais su gerbėjais Indijoje, Kinijoje ir Brazilijoje šalyse, kurios jau turi didžiulę aistrą žaidimui, UEFA pranešime sako p. Figo.
UEFA Indijoje, Kinijoje bei Brazilijoje taip pat vykdys reklamines kampanijas žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose, kurios bus nukreiptos į vietos auditoriją. Pavyzdžiui, populiariame Kinijos socialiniame tinkle WeChat atsiras UEFA Čempionų lygos paskyra, kurios iki šiol nebuvo.
Brazilijoje futbolas visuomet buvo itin populiarus, tuo metu Kinijoje ir Indijoje susidomėjimas šiuo žaidimu didžiuliais tempais ėmė augti pastaruoju metu. UEFA šias milžiniškas rinkas mato kaip galimybę žymiai padidinti pajamas iš reklamos sutarčių ir TV transliacijų teisių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti