„Porsche Macan“: sportiško veržlumo ir komforto derinys

Reklama publikuota: 2016-10-11

„Porsche“ prieš keletą metų pristačiusi kompaktinį visureigį „Macan“ įpūtė visiškai šviežių sportine aistra dvelkiančių vėjų į padidinto pravažumo automobilių segmentą. „Macan“, kuriame galima rasti šiems automobiliams įprastą komfortą ir funkcionalumą, siūlo ir tai, ko iš šio segmento visai nesitikima – ypatingą vairavimo malonumą, sportinį veržlumą ir polėkį. Tai, ką gali suteikti tik legendiniu herbo ir žirgo ženklu puošti automobiliai.

Legendinių sportinių automobilių gamintoja „Porsche“, turinti milijonus gerbėjų visame pasaulyje, garsėja savo galios ir efektyvumo filosofija. Sportinis stilius ir manevringumas, iš lenktynių trasos perkeltas ant kasdienio kelio – ypatybės, kurių ištikimai laikėsi ir „Macan“ kūrėjai. Mažesniuoju visureigio „Cayenne“ broliu vadinamas modelis pasižymi tomis pačiomis savybėmis kaip ir visi „Porsche“: maksimaliu įsibėgėjimo ir stabdymo efektyvumu, didele variklio galia, ypatingu veržlumu ir precizišku valdymu. Ir, žinoma, su niekuo nesupainiojama išvaizda.

Pradėkime nuo to, jog sportinių pirmtakų genus pamatysite dar neįsėdę į automobilį: pirmiausia į akis krenta charakteringi antvože įgilinti priekiniai žibintai ir didžiulės, impozantiškos oro paėmimo angos. Pažvelgus iš šono pasidarys akivaizdu, kodėl jis gavo vardą, kuris išvertus iš indoneziečių kalbos reiškia „tigras“: mašina atrodo tarsi visus raumenis įtempęs plėšrūnas, pasiruošęs galingam šuoliui. Atkartodama žinomiausio pirmtako „911“ formas, grakšti „Macan“ viršutinė linija pereina į platų korpusą virš galinių ratų, nepalikdama jokių dvejonių ir važiuojantiesiems iš paskos: priešais juos – „Porsche“.

Patekę į „Macan“ saloną vėl pajusite sportinio automobilio dvasią: tachometras įtaisytas prietaisų skydelio centre, centrinė konsolė truputį kilstelėta, kad nereikėtų toli siekti nuo vairo iki pavarų svirties ir kitų svarbiausių automobilio valdiklių. Visos su važiavimu susijusios funkcijos aktyvuojamos vienu mygtuko paspaudimu. Uždegimo spynelė, kaip būdinga visiems „Porsche“ – durelių pusėje. Važiavimo malonumą sustiprina įdiegta naujos kartos komunikacijos valdymo sistemos (PCM) versija, susiejanti vairuotojo telefoną su automobilio garso, navigacine bei kitomis sistemomis, informuojanti vairuotoją apie automobilio buvimo vietą, kuro kiekį ar serviso apžiūros datą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Vis dėlto įsimintiniausia šio „Porsche“ modelio dizaino ypatybė – šoninės durų apdailos, primenančios legendinį „918 Spyder“. Durys atrodo siauresnės, o automobilio šonai – aptakesni. „Macan“ kuria kompaktiško, bet galingo, prie kelio prigludusio automobilio įvaizdį. Akivaizdu, kad dizaineriams pavyko pasiekti savo tikslą – vien pažvelgus į „Macan“ matyti, kad tai ne šiaip kompaktiškas visureigis – tai sportinis automobilis. Pirmasis (ir vienintelis) toks savo segmente, nes kartu su didesniu pravažumu jis išlaiko ir lengvojo sportinio automobilio valdymo savybes. Arba kitais žodžiais tariant – neatimdamas sportiško vairavimo malonumo, jis leidžia įveikti kelius, kur su žemu „911“ nenorėtumėt važiuoti.

Tad nebegaiškite apžiūrinėdami – palikite šį malonumą važiuojantiems keliu greta jūsų automobilio. Įsitaisykite žemose sportinėse, bet ergonomiškose sėdynėse, ir užsisekite diržus. Drąsiai pasikvieskite ką nors į kompaniją: ant galinės sėdynės komfortiškai susės trys suaugusieji. Būkite ramūs, „Macan“ galingas ir staigus, bet tvirtai ant kojų stovintis tigras: „Porsche“ stabilumo valdymo sistema (PSM) užtikrins, kad kelio vingius įveiktumėte ne tik vikriai, bet ir saugiai. Dviejų sankabų ir 7 pavarų dėžė „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) leis akimirksniu perjungti pavaras nė kiek nesumažinant variklio galios, tarsi skrietumėt lenktynių trasoje. Beje, „Macan“ – pirmasis gamintojo modelis, kuriame PDK įtraukta į standartinę komplektaciją.

„Macan“ ne tik atrodo kaip tigras – šis automobilis visada pasiruošęs pademonstruoti savyje slypinčią jėgą. Atnaujinus variklį, 252 AG „Macan“ iki 100 km/h įsibėgėja per 6,7 s. Kartu jis itin manevringas kelyje ir nepaves jūsų bekelėje – aktyvi visų keturių ratų pavara sąžiningai atlieka savo darbą. Vis dėlto skirtingai nei dauguma sportiškais laikomų kompaktiškųjų visureigių, šis automobilis puikiai susidoros su kelio nelygumais ir sugers smūgio jėgą, o ne perduos ją savo keleiviams. Tas pats pasakytina ir apie išorės triukšmą, tad net ir tolimą atstumą įveiksite komfortiškai. Kelią ir visus jo užkaborius apšvies preciziški „Bi-Ksenon“ žibintai, o blogų oro sąlygų funkcija tarsi specialiai pritaikyta lietuviškiems orams – lyjant, krentant šlapdribai ar tvyrant rūkui ji sumažins atspindžius bei šešėlius.

O dabar jau važiuokite. Ir negaiškite laiko svarstydami, kokį maršrutą pasirinkti: ir miesto gatvėje, ir miško provėžose ar užmiesčio kelių vingiuose šis miklus automobilis pateisins sportinio visureigio vardą.

Kartu su įskaičiuota gausia papildoma įranga dabar „Porsche Macan“ – 504 Eur mėnesiui.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku