Vyno verslas: ir nuosmukio prognozės, ir šviesioji „koronos“ pusė
Rinkos tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ (EI) tyrime apie COVID-19 poveikį alkoholio verslui prognozuoja, kad daugybė mažų gamintojų dėl apyvartinių lėšų stygiaus užsidarys ir užleis vietą dideliems prekių ženklams, kurie stiprės; pusė restoranų ir 60% kraftinių aludarių bankrutuos; žmonės nebenorės eksperimentuoti, todėl vartos patikrintus produktus ir pradės taupyti, taigi pirks pigesnį vyną, pereis prie kitų gėrimų arba iš viso susilaikys nuo vartojimo.
Panašiai mano ir „Meininger’s Wine Business International“ komentatorius Robertas Josephas. Anot jo, išgyvens tie, kurie sugebės susimažinti kaštus, o čia čempionai yra didžiulės įmonės ir „Amazon“ dronai, o ne vietinė vyno parduotuvėlė su dviračiu ginkluotu išvežiotoju.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai