Kas tai? Prekės ženklas

„Absolut Vodka“ – švediškos autentikos ir modernaus meno dermė

Reklama publikuota: 2017-12-05
Pasitelkęs naujovišką distiliavimo būdą Larsas Olssonas Smith‘as pristatė rinkai degtinę „Absolut Vodka“.
svg svg
Pasitelkęs naujovišką distiliavimo būdą Larsas Olssonas Smith‘as pristatė rinkai degtinę „Absolut Vodka“.

Prekių ženklas „Absolut Vodka“ yra puikus pavyzdys, kaip paprasta idėja gali atnešti neįtikėtiną sėkmę ir pasaulinį pripažinimą. 1879 m. Larso Olssono Smith‘o pristatyta degtinė tuo metu Švedijos rinkoje buvo vienintelė tokia ir garsas apie jos unikalumą netruko pasklisti ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje.

L. O. Smith‘as buvo įžvalgus verslininkas, jis nusprendė, kad švedams reikia naujos degtinės. Tuo metu degtinė nebuvo tokia skaidri, kokia yra šiandien. Tai buvo drumzlinas gėrimas ir jo gamintojai naudodavo prieskonius, kad užmaskuotų jame esančias priemaišas. L. O. Smith‘as pasitelkė nenutrūkstamojo distiliavimo būdą, kuris Švedijoje buvo naujovė. Šis distiliavimo būdas leido pašalinti iš spirito visas priemaišas išsaugant būdingas žaliavų savybes ir užtikrino gryną skonį. Taip gimė degtinė „Absolut Rent Brännvin“ (angl. „Absolut Pure Vodka“).

Vienas populiariausių gėrimų pasaulyje

L. O. Smith‘o verslas davė pagrindą atsirasti Švedijos valstybinei alkoholio monopolijai. Siekiant neleisti privačioms kompanijoms pelnytis iš alkoholio gamybos ir prekybos 1917 m. buvo įkurta valstybinė kompanija „Vin & Sprit“. Jai atiteko alkoholinių gėrimų gamybos, platinimo, importo bei eksporto monopolis ir daugelis garsių prekių ženklų, tarp jų ir prekių ženklas „Absolut Rent Brännvin“.

Pasauliniu mastu degtinė „Absolut Vodka“ buvo pristatyta 1979 m. – praėjus 100 metų nuo degtinės „Absolut Rent Brännvin“ atsiradimo. Dabar prekių ženklas „Absolut Vodka“ yra vienas atpažįstamiausių prekių ženklų pasaulyje. Šia švediška degtine prekiaujama daugiau nei 80 šalių ir tai populiariausia degtinė ne tik Švedijoje, bet ir JAV, Kanadoje, Suomijoje, Lietuvoje bei Vokietijoje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

2008 m. koncernas „Pernod Ricard“ įsigijo kompaniją „Vin & Sprit“, ir kompanija „The Absolut Company“ tapo šio prancūzų koncerno dalimi, tačiau jos šaknys liko Švedijoje, ir šiuo metu būtent šioje šalyje yra įsikūrusi pagrindinė jos būstinė.

Svarbiausia – kokybė

Visi prekių ženklo „Absolut Vodka“ gaminiai pagaminami mažame, net 10.000 gyventojų neturinčiame, Ohiuso miestelyje, Pietų Švedijoje. Ši apylinkė jau nuo seno garsėja degtinės gamybos tradicijomis. Čia per dieną pagaminama apie 500.000 degtinės „Absolut Vodka“ butelių. Gaminant vienoje vietoje visus šio prekių ženklo gaminius užtikrinama visiška gamybos proceso kontrolė ir nuolat išlaikoma aukščiausia žaliavų bei gėrimų kokybė.

Pagrindinės degtinės „Absolut Vodka“ sudedamosios dalys – vanduo ir žieminiai kviečiai. Vanduo imamas iš vietinio šaltinio, į kurį patenka iš gilių vandeningų žemės sluoksnių, todėl yra ypač grynas. Kviečiai sėjami rudenį, auginami griežtai ribojant trąšų kiekį, o Švedijos sniego užgrūdintas ir jos saulės subrandintas derlius nuimamas kitų metų rudenį.

Degtinė „Absolut Vodka“ distiliuojama daugiau nei šimtą kartų, todėl yra išskirtinai gryna. Ji gaminama tik iš natūralių žaliavų nededant cukraus, todėl jos skonis yra autentiškas ir nekinta jau daugybę metų.

Glaudus ryšys su menu

Degtinės „Absolut Vodka“ butelis, kurį sukurti įkvėpė klasikinių švediškų XVIII–XIX a. vaistų buteliukų formos, atpažįstamas visame pasaulyje – tai harmoningas tradicinių švedų stiklo dirbinių ir modernaus dizaino derinys. Butelio forma iki šiol išliko nepakitusi, tačiau ribotų serijų degtinės „Absolut“ buteliai paprastai pasižymi išskirtiniu dizainu, atspindinčiu aktualią laikotarpio tematiką.

Šiam prekių ženklui dizainas itin svarbus. Tai rodo ir degtinės „Absolut Vodka“ reklamos kampanijos – jos visada patraukia dėmesį, tampa žiniasklaidos sensacija ir sulaukia plataus atgarsio visuomenėje.

Pelnyti pripažinimą reklamos ir prekių dizaino srityje prekių ženklui „Absolut Vodka“ padėjo daugiau nei 550 pasaulinio garso ir mažiau pasaulyje žinomų, tačiau savo šalyse garsių menininkų: dailininkų, skulptorių, muzikantų ir mados dizainerių. Apie sėkmingą bendradarbiavimą liudija Stokholmo muziejuje „Spiritmuseum“ eksponuojama meno kūrinių kolekcija „The Absolut Artwork“.

Ženklas, atspindintis aktualijas

Kolekcijos „The Absolut Artwork“ kūrinių vaizdavimo objektas – modernaus meno simboliu tapęs degtinės „Absolut Vodka“ butelis. Kiekvienas kūrinys atspindi tam tikro laikotarpio aktualijas: popkultūros apogėjų, Berlyno sienos griūtį, informacinių technologijų proveržį ir kt. Juose užšifruotos politinės potekstės, aukštosios mados tendencijos, mįslės ir kita sukuria subtilų trijų dešimtmečių kultūros tendencijų ir raidos portretą. Tai traktuojama ne kaip degtinės „Absolut Vodka“ reklama, bet kaip socialinės kampanijos, siekiančios supažindinti su aktualiais įvykiais ir parodyti, kurie jų šiandien yra svarbiausi ir reikalauja daugiausia viso pasaulio žmonių dėmesio.

Tiek kolekcijos „The Absolut Artwork“ kūriniai, tiek degtinės „Absolut Vodka“ reklama ne tik atspindi mados tendencijas, bet ir jas diktuoja. Visame pasaulyje žinomas degtinės „Absolut Vodka“ logotipas ir pats gėrimas jau yra tapę klasika. Tai lėmė ne tik prieš kelis šimtmečius novatoriško verslininko pristatyta naujoviška degtinės gamybos technologija, ne tik itin aukšta šio gėrimo kokybė, bet ir gebėjimas išlaikyti šio prekių ženklo aktualumą šiais sparčiai besikeičiančiais laikais.

FOTOGALERIJA „Absolut Vodka“ (11 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Prestižinis „Concours Mondiale de Bruxelles“ skelbia nugalėtojus Premium

Prestižinis „Concours Mondial de Bruxelles“ (CMB) paskelbė 2022 m. raudonojo ir baltojo vyno sesijos...

Laisvalaikis
2022.07.02
Ką daryti, kai būni pirmas ir tebesi vienintelis: plėstis su franšizės partneriais Premium

Pasiūlius naujieną, kuri per kelerius metus ne tik įsitvirtina, atlaiko iššūkius, bet ir tebėra pirma ir...

Gazelė
2022.06.30
Kaip pradėti pažintį su vynu Premium 1

Įkvėpta amerikiečių žurnalistės Biancos Bosker knygos „Kamščio nunešti“ (išleido „Kitos knygos“) apie someljė...

Laisvalaikis
2022.06.19
Naujas restoranų kūrėjo A. Oželio „vaikas“: kiekvienam ridikėliui savas laikas Premium

Arūnas Oželis – vienas pirmųjų restoranų steigėjų Nepriklausomoje Lietuvoje. Dabar, po beveik 30-ies metų,...

Laisvalaikis
2022.06.17
Restoranų kūrėjas A. Oželis: dabar gyvenimas yra ne turtingas, bet... labai labai malonus Premium 1

„Restoranai kaip vaikai, tu juos užaugini ir palieki kitiems – „Provansas“ pateko į vienas rankas ir net...

Laisvalaikis
2022.06.14
Sukūrė sprendimą darbuotojų pajamoms padidinti: naudoja ir barai, ir bažnyčios Premium 8

130.000 Eur – tiek papildomų pajamų – arbatpinigių pavedimų gavo barų ir restoranų darbuotojai, kai už...

Gazelė
2022.06.06
Išmokti gaminti desertus gali visi, iš to sukurti verslą – tik retas Premium 1

Kai kurie mėgstantys kepti tortus papildomai užsidirba juos parduodami draugams ar pažįstamiems, tačiau toks...

Gazelė
2022.06.03
Kai gatvės remontas kerta skaudžiau nei karantinas: kaip išlaukti Premium

Vietinės gatvės rekonstrukcijos kirtis verslui gali būti skaudesnis negu pasaulį užklupusios pandemijos.

Gazelė
2022.06.01
Vyno pasaulio ekstremalai – vyndariai iš Atakamos dykumos Premium

Čilėje plytinčios Atakamos dykumos vyndarių ir vynuogių augintojų kooperatyvas sektoriuje kelia revoliucijas:...

Laisvalaikis
2022.05.28
Pirmosios „Michelin“ žvaigždės įsegtos dviem Estijos restoranams 2

Gegužės 25-osios vakarą Estija pralaužė ledus ir tapo pirmąją Baltijos šalimi, įtraukta į „Michelin“ gidą –...

Laisvalaikis
2022.05.26
Kodėl šparagai naudingesnis verslas negu auginti braškes Premium

Smidrų, dažniau vadinamų šparagais, augintojų skaičius kasmet auga. Darbo su šia daržove į valias, tačiau...

Gazelė
2022.05.20
Kuo mums įdomus Ukrainos vynas Premium

Gegužę Vilniuje vykusioje tarptautinėje parodoje „Vyno dienos“ surengta ukrainietiško vyno degustacija...

Laisvalaikis
2022.05.15
Kitoks turgus: Paupyje pasiekė 7,5 mln. Eur apyvartą, Benedikto turgus planuoja plėtrą Premium

Įprastoms turgavietėms atsigaunant po pandemijos klesti ir visiškai kitokių koncepcijų objektai, kurie irgi...

Prekyba
2022.05.12
Kol Lietuvos įstatymai draudžia kalbėti apie vyną, ES mūsų vyndariams dega žalią šviesą Premium

„Europos Sąjungos (ES) pripažinimas, kad Lietuvoje galima auginti vynuoges ir daryti vynuogių vyną reiškia,...

Laisvalaikis
2022.05.06
Į Kauną (maisto) kultūros: tarpukario restoranų sudakai ir obaliai Premium

Kultūros turistų maršrutuose po Kauną atsiranda ir barai, restoranai – ir pramoginiais, ir pažintiniais...

Gazelė
2022.05.06
Gastronomijos savaitės žvaigždė – Palangos restoranui „Amsterdam Plaza“

Balandžio 25 d.–gegužės 1 d. vykusioje vienuoliktoje Lietuvos gastronomijos savaitėje specialius meniu siūlė...

Laisvalaikis
2022.05.04
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Mąstantiems atidaryti restoraną ar kavinę: kokių klaidų nepadaryti verslo pradžioje Premium

Jei svajonė turėti savo maitinimo įstaigą, tegul ir visai nedidukę, neapleidžia, o sąskaitoje yra šiokių...

Gazelė
2022.04.30
„Michelin“ gidas – jau Estijoje, virėjai laukia žvaigždučių Premium 2

Balandžio pradžioje garsiojo „Michelin“ gastronomijos gido ir Estijos verslumo, turizmo bei inovacijų...

Laisvalaikis
2022.04.28
Kaip atidaryti greitojo maisto restoraną, kai pinigų kišenėje – ne tiek jau daug Premium

Maitinimo verslas – rizikingas ir gana brangus malonumas. Tačiau verslininkų patirtis rodo, kad neprastą...

Gazelė
2022.04.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku