Įtariant taršos duomenų klastojimą, „Hyundai“ ir „Kia“ biuruose Vokietijoje surengti reidai

Vokietijos prokurorai surengė reidus Pietų Korėjos automobilių koncerno Hyundai ir jam priklausančio Kia, taip pat vieno komponentų tiekėjo biuruose tirdami bylą, susijusią su įtarimais, kad 210.000 transporto priemonių buvo sumontuota išmetamųjų teršalų rodmenis klastojanti įranga.
Frankfurto prokurorų trečiadienį naujienų agentūrai AFP pateiktame pranešime nurodoma, kad tyrėjai atliko kratą aštuoniuose biuruose Vokietijoje ir Liuksemburge.
Per reidus, įvykdytus bendradarbiaujant su Liuksemburgo institucijomis, buvo ieškoma bylai svarbių komunikacijos, programinės įrangos ir planavimo dokumentų.
Prokurorų teigimu, iki 2020 metų Hyundai ir Kia pardavė daugiau nei 210.000 dyzelinių transporto priemonių, kuruose buvo įdiegta teršalų rodmenis klastojanti įranga, dėl kurios transporto priemonės bandymų metu dirbtinai mažino taršą.
Variklių valdymo programinę įrangą tiekė Bosch ir tuometinė tiekėja Delphi, kuri dabar priklauso grupei Borgwarner. Pastarosios biuruose taip pat atliktos kratos.
Įtariama, kad įmonės sukčiavo ir klastojo taršos rodmenis.
Pastarasis tyrimas tai dar viena 2015 metais kilusio vadinamojo dyzelgeito skandalo grandis.
Dyzelgeito skandalas kilo, kai vokiečių automobilių gamintoja Volkswagen prisipažino milijonuose dyzelinių transporto priemonių įdiegusi įrangą, kuri klastojo teršalų rodmenis bandymų metu.
Nuo to laiko skandalas paveikė kelias didžiausias Europos automobilių gamintojas, įskaitant Daimler, Fiat ir Renault.
Prokurorai taip pat tiria dalių tiekėjus Vokietijos pramonės milžinus Bosch ir Continental dėl jų vaidmens kuriant minėtą programinę įrangą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti