25-ąjį „Lietuvos metų automobilio“ titulą iškovojo C klasės „Mercedes-Benz“

Pagrindinį titulą iškovojęs klasikinis sedanas įveikė naujos kartos elektromobilius, seriją apdovanojimų susižėrė Hyundai.
Mercedes-Benz modelis antrą kartą tapo šio konkurso nugalėtoju lygiai prieš ketvirtį amžiaus surengtuose pirmuosiuose rinkimuose triumfavo tuo metu avangardinis A klasės modelis.
Lietuvos metų automobilio rinkimus tradiciškai organizuoja Lietuvos žurnalistų autoklubas, kasmet rudenį vykstančiuose susirinkimuose išrinkdamas naują, 10-ies žurnalistų ir automobilių ekspertų komisiją. Ji, remdamasi analogiško Europos metų automobilio konkurso metodika, iš konkurse dalyvaujančių automobilių išrenka pagrindinį nugalėtoją bei, pasitelkdama ekspertus ir konkurso partnerius, paskirsto apdovanojimus kitose nominacijose.
VŽ rašė, kad praėjusią savaitę buvo paskelbtas finalininkų septynetas Audi e-tron GT, Ford Mustang Mach-E, Hyundai IONIQ 5, Hyundai Tucson, Mercedes-Benz C klasė, Nissan Qashqai ir Škoda Enyaq iV.
Nugalėtoju tapęs sedanas Mercedes-Benz C-Class surinko 45 balus ir aplenkė antrojoje vietoje likusį elektromobilį Hyundai IONIQ 5 (41 balas). Trečioje vietoje liko 39 balus surinkęs dar vienas naujos kartos elektromobilis Škoda Enyaq iV. Toliau rikiuojasi vidutinio dydžio miesto visureigis Hyundai Tucson (37 balai), elektra varomas krosoveris Ford Mustang Mach-E (35), kompaktinis krosoveris Nissan Qashqai (31) ir sportiškas elektromobilis Audi e-tron GT (22).
Klasikinis vokiškas sedanas įveikė pažangius, naujos kartos elektromobilius, pelnydamas vidutiniškai stabilų visų komisijos narių palaikymą. Penktosios kartos C klasė siūloma su sedano ir universalo kėbulais, su mild hybrid tipo arba iš tinklo įkraunama hibridine pavaros sistema.
Nuotrauka::2
Metų elektromobilio titulą pelnė Hyundai IONIQ 5 modelis, kuris pasiūlė pažangias elektros pavaros technologijas 800 voltų įkrovimo galimybę ir akumuliatoriuje sukauptos energijos tiekimą išoriniam naudotojui. Būtent pastarieji sprendimai lėmė, kad IONIQ 5 pelnė ir Metų inovacijos apdovanojimą. Dar vienas šio korėjietiško elektromobilio titulas apdovanojimas už dizainą.
Metų verslo klasės automobilio titulą pelnė komisijai talkinusių verslo atstovų simpatijos sulaukęs greitaeigis elektromobilis Audi e-tron GT.
Metų miesto visureigio apdovanojimas teko prieš daugelį metų miesto visureigių segmentą suformavusio Nissan Qashqai naujausios kartos įpėdiniui.
Septynvietis visureigis Hyundai Santa Fe pelnė BTA metų šeimos automobilio titulą, o kartu su Vilnius TECH universiteto mokslininkais atlikti stabdymo efektyvumo bandymai lėmė, kad Saugiausio stabdžio titulas atiteko Audi e-tron GT modeliui.
Nuotrauka::3
Metų multimedijos titulą nesunkiai paveržė pagrindinio konkurso nugalėtojo C klasės mersedeso naudojama įranga.
Konkurso komisijai talkininkavusių sportininkų sprendimu Metų sportiškiausio titulas įteiktas didelė galios miesto visureigiui Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio.
Tradiciškai Lietuvos metų automobilio rinkimų metu atiduodama garbė ir sportininkui, garsinusiam Lietuvos vardą užsienyje. Metų vairu 2022 tapo talentingas šonaslydininkas Benediktas Čirba.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti