Ketvirtoji „Octavia” – dienos šviesoje

Pristatytas populiariausio Čekijos gamintojo modelio įpėdinis dar vienu žingsniu artėja prie premium segmento.
Nuo 1996 metų visame pasaulyje išplatinta didesniu, nei 6 mln. vienetų tiražu, visiškai nauja Octavia vilios pažangiais sprendimais ir pirmą kartą pasiūlys iš tinklo įkraunamą hibridą. Dabar viešai pristatytas naujasis automobilis pasirodys 2020 m. antrojoje pusėje. Gamintojas pateikia pirmąją informaciją, tačiau jo kainodara dar nėra žinoma.
Daugiau erdvės
Gamintojas deklaruoja, kad naujasis automobilis bus dar erdvesnis ir funkcionalesnis už savo pirmtaką, užtikrins didesnį saugumo ir komforto lygį. Išoriškai naujasis automobilis atrodo panašus į atnaujintą gamos flagmaną Superb, o priekinė dalis turi bendrų bruožų su kompaktine Scala. Žemesnį kėbulo siluetą kūrėjai paaiškina siekiu sumažinti degalų sąnaudas ir suteikti kupė kėbulo bruožus, tačiau, kaip ir anksčiau, Octavia išlieka 5 durų nočbeku, kurios bagažinės durelės atidaromos kartu su galiniu stiklu. Kaip ir anksčiau, pirkėjams bus siūlomas ir itin erdvus universalas.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/201?placement=
Taip pat nuotraukose matyti, kad dizaineriai atsisakė dabartiniame modelyje naudojamų, į dvi dalis padalintų ir prieštaringai vertintų priekinių žibintų. Šiam pokyčiui poveikį turėjo gamintojų sprendimas žibintus pritaikyti šviesos diodų technologijoms (už papildomą įrangą bus siūlomi ir full-matrix LED tipo prisitaikantys žibintai).
Gamintojas tikina, kad salone panaudota daugiau malonių liesti medžiagų, keičiamų spalvų salono foninis apšvietimas ir daugybė naujų technologijų. Už papildomą mokestį bus siūlomos specialios Ergo sėdynės su pirmą kartą šiame modelyje montuojamomis masažo ir vėdinimo sistemomis.
Prietaisų skydelyje matyti atskirai įkomponuotas jutiklinis ekranas (priklausomai nuo versijos, 8,25 arba 10 colių įstrižainės), kurį galima valdyti gestais arba pasitelkiant Lauros vardu pavadintą skaitmeninį asistentą.
Bus ir hibridai
Kadangi naujajai Octavia sukurta, panaudojant modifikuotą 8-osios kartos VW Golf platformą, abiem šiems automobiliams bus naudojami vienodi varikliai, įskaitant mild hybrid tipo agregatus su pagalbiniais 48 voltų elektros motorais ir iš tinklo įkraunamus hibridus. Bazinis agregatas bus 1 litro tūrio, 3 cilindrų turbobenzininis 110 AG motoras, o galingiausias 204 AG iš tinklo įkraunamas hibridas. Bus siūlomos trijų galios lygių, 2 litrų tūrio dyzeliniai varikliai, taip pat gamtinėmis dujomis varomos versijos. Bus siūloma priekinių arba visų ratų pavara, mechaninės arba dviejų sankabų automatinės pavarų dėžės.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti