2019-10-13 20:54

8-os kartos „Volkswagen Golf“ pasiruošė pasirodymui

8-osios kartos „VW Golf“ eskizas. „Volkswagen AG“ vizualizacija
8-osios kartos „VW Golf“ eskizas. „Volkswagen AG“ vizualizacija
Naujasis kompaktinis hečbekas baigiamas rengti gamybai – spalio 24 d. numatytas pirmasis viešas jo pasirodymas.

Gamintojas kol kas apsiriboja kuklia informacija, paminėdamas „naują efektyvių variklių gamą“, „iš pagrindų patobulintą pakabą“ ir teigdamas, kad šis automobilis diktuos skaitmeninių technologijų ir pagalbinių vairavimo sistemų tendencijas.

Yra žinoma, kad 8-osios kartos „VW Golf“ bus naudojama klasėje dar nematyta 48V įtampos „mild hybrid“ tipo pavaros sistema, leidžiančia pasiekti žemus anglies dioksido taršos rodiklius.

„Autocar“ rašo, kad patys svarbiausi rinkoje varikliai – 1 ir 1,5 litro tūrio (atitinkamai 130 ir 150 AG pajėgumo) turbobenzininiai agregatai – bus siūlomi tik su minėta hibridine pavaros sistema ir dviejų sankabų automatinėmis transmisijomis. Kol kas nėra žinoma, kurie varikliai bus siūlomi su mechaninėmis pavarų dėžėmis.

8-os kartos „VW Golf“ prototipai atlieka paskutiniuosius bandymus. „Volkswagen AG“ nuotr.

Dyzeliniuose varikliuose nebus naudojamos hibridinės technologijos, nes šių variklių anglies dioksido tarša ir taip yra mažesnė, o pačių variklių kaina – ir taip didelė. Gamoje išliks iš tinklo įkraunami hibridai GTE, tačiau „e-Golf“ elektromobilio nebebus: vietoj jo pradedamas gaminti elektromobilis ID.3.

2020 m. pabaigoje turi pasirodyti sportiška versija GTI, o dar po metų – ir pati galingiausia versija R, kurią ilgainiui gali papildyti versija „R Plus“ su 400 AG varikliu.

Kėbulų gamoje bus 5 durų hečbekas ir universalas pailginta baze. Žadama praplėsti savavaldės technologijos galimybes ir komunikacijos su kitais automobiliais sistemas.

8-osios kartos „VW Golf“ rinką pasieks šių metų gruodžio mėnesį.

52795
130817
52791