„Bosch“ ruošiasi gaminti elektromobilių efektyvumą didinančias mikroschemas

Vokietijos koncernas už 1 mlrd. Eur stato gamyklą, kurioje gamins naujos kartos, 6% elektromobilių efektyvumą padidinančias mikroschemas.
Automotive News skelbia, kad pirmieji lustai serijinėje gamyboje galėtų būti naudojami po trejų metų. Juose bus naudojama nauja puslaidininkio medžiaga silicio karbidas. Jis atlaiko aukštesnę temperatūrą ir įtampą, todėl yra suteikia naujas galimybes elektros pavaros sistemose.
Nors naujieji lustai yra brangiau pagaminami, jie leidžia 50% sumažinti šilumos pavidalu išsiskiriančius energijos nuostolius. Automotive News cituojami gamintojo atstovai tvirtina, kad tai leidžia 6% padidinti elektromobilių nuvažiuojamą atstumą.
Robert Bosch save pateikia kaip visos elektromobiliams, jungliesiems automobiliams ir savavaldžiams automobiliams reikalingų puslaidininkių gamos tiekėją. Gamintojas nurodo, kad šiuo metu kiekviename automobilyje vidutiniškai naudojama puslaidininkių už 350 Eur sumą, tačiau elektromobiliuose naudojamų puslaidininkių sumą didėja daugiau nei dvigubai vidutiniškai dar 400 Eur.
Savavaldžiuose automobiliuose šis skaičius didės dar maždaug 900 Eur, todėl puslaidininkių gamyba suteikia naujas gamybos galimybes.
Tikisi didelės paklausos
Bosch tikisi, kad didesnis su viena įkrova elektromobilių nuvažiuojamas atstumas padidins jų paklausą. Be to, didesnis elektros pavaros efektyvumas leis mažinti akumuliatorių talpą, o su ja elektromobilių svorį ir kainą.
Naujųjų lustų galimybė atlaikyti aukštesnę temperatūrą leis mažinti ir sudėtingų aušinimo sistemų poreikį, o tai taip pat mažins konstrukcijos kaštus ir svorį.
Dabar Bosch Vokietijoje, Drezdene, stato naują, didelio pajėgumo mikroschemų gamyklą, kuri atsieis 1 mlrd. Eur. Tai nurodoma kaip didžiausia šio koncerno investicija į individualų projektą. Tačiau dabar koncernas planuoja sulaukti pasiūlą pranokstančios naujų mikrsochemų paklausos.
Strategy Analitics pateikiamais duomenimis, praėjusiais metais šis koncernas buvo 6-asis pagal dydį puslaidininkių gamintojas pasaulyje, užimantis 5,4% rinkos. Didžiausias gamintojas buvo Nyderlandų NXP (12%), antroje vietoje liko Vokietijos Infineon (11,2%). Pastarasis Dresdene jau turi vieną, didelio pajėgumo mikroschemų gamyklą ir šiuo metu stato antrąją.
Automotive News Europe sudarytame reitinge, originalios įrangos tiekėjų pasaulinei automobilių pramonei tarpe, Bosch užima pirmąją vietą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti