„Honda“ atsisako dyzelinių variklių, pereina prie elektros

2021 m. Honda ketina uždaryti Jungtinėje Karalystėje esančią gamyklą ir Europoje nebesiūlyti dyzelinių variklių.
Reuters skelbia, kad trečiasis pagal dydį Japonijos automobilių gamintojas jau kitais metais ketina nutraukti dyzelinių variklių gamybą tai aiškinama siekiu iki 2025 m. elektrifikuoti visą gamintojo Europai skirtų modelių gamą. Taip pat planuojama 2030 m. pasaulinės Hondos modelių gamos elektrifikaciją padidinti iki 30% (dabar ji nesiekia ir 10%).
Manoma, kad šis sprendimas susijęs ir su šįmet vasarį paskelbtais planais 2021 m. uždaryti Jungtinėje Karalystėje, Svindone, esančią Hondos automobilių gamyklą, kurioje dirba 3.500 darbuotojų. Joje gaminami 1,6 litro tūrio turbodyzeliniai varikliai, be to, čia fiksuojama perteklinė automobilių gamyba.
Dyzelinių variklių paklausa Europos rinkoje mažėja dėl vis griežtėjančių taršos reikalavimų ir viešai skelbiamų bei kai kur jau realizuojamų ketinimų riboti dyzelinu varomų automobilių eismą.
Naujojo Honda CR-V pirkėjams vietoj ilgai naudoto ir populiaraus dyzelinio variklio pasiūlyta hibridinė versija, o dyzeliniai varikliai dar išlieka kompaktiniame Civic ir krosoveryje HR-V.
Naujos kartos mažasis Hondos modelis Jazz bus siūlomas tik su hibridine pavaros sistema, o visiškai naujas miesto elektromobilis Honda E prekyboje pasirodys kitais metais.
Atsisakydama dyzelinio variklio, Honda planuoja iki 2025 m. trečdaliu sumažinti automobilių versijų skaičių. Skelbiama, kad tai kompanijos gamybos kaštus visame pasaulyje sumažins 10%. Sutaupytas lėšas ketinama skirti naujiems modeliams kurti.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti