Planuoja naujas sankryžas ir greičio stebėjimo kameras

Dina Sergijenko
Per artimiausius ketverius metus Lietuvoje žadama rekonstruoti daugumą avaringiausių sankryžų, įrengti daugiau pėsčiųjų ir dviračių takų, sukonstruoti modernias greičio stebėjimo sistemas.
Tokius planus dėsto Susisiekimo ministerija, skelbianti, kad per pastarąjį dešimtmetį Lietuvoje avarijų skaičių pavyko sumažinti 70%. Ministerijos duomenimis, pažangiausios inžinerinės saugaus eismo priemonės yra žiedinės sankryžos. Jas įrengus žuvusiųjų sumažėja net 96%. Pėsčiųjų ir dviračių takai žūties tikimybę sumažina 94%. Žmonių gyvybę keliuose padeda saugoti ir pėsčiųjų saugos salelės žūčių sumažėja 85%. Prie saugumo keliuose prisideda ir greičio matuokliai, kurie, skaičiuojama, mirtino eismo įvykio tikimybę sumažina 83%. Pastarieji pripažįstami viena efektyviausių greičio kontrolės technologijų.
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) yra įsigijusi 139 stacionarius ir 11 mobiliųjų greičio matuoklių. Jie įrengti avaringiausiose vietose pagal atliktas eismo saugumo analizes. Ateityje dalyje kelių planuojama diegti vidutinio greičio matavimo sistemą, gebančią tiksliai matuoti atstumą tarp dviejų taškų ir laiką, per kurį jis įveikiamas. Pirmiausia šią sistemą ketinama įdiegti kelyje VilniusKaunas, matavimo kameras įrengiant ruožuose ties Vieviu, Elektrėnais, Žiežmariais.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti