„Realinijos“ vadovas: jeigu mašina atitinka lūkesčius, koks skirtumas, koks ženklas
FOTOGALERIJA Kęstutis Graužinis, Realinijos vadovas, bando Toyota Prius (22 nuotr.)
Kęstutis Graužinis, nekilnojamojo turto plėtros UAB Realinija direktorius, pabrėžia, kad rinkdamasis automobilį į jo markę visiškai nekreipia dėmesio, mat kur kas svarbiau jam kainos ir kokybės santykis.
Dabar su keturis varančiuosius ratus turinčiu Kia Sorento važinėjantis p. Graužinis anksčiau vairavo tarnybinį Škoda Superb.
Kai nusipirkau, buvo klausimų, kodėl būtent Škoda. Atseit, ne prestižas. Tačiau žmonės pavažiuoja, išbando ir supranta, kad ne visada gali spręsti pagal prekės ženklą, kalba pašnekovas.
Pasak jo, svarbiausia, kad automobilis, kurį įsigijo įmonė, atitiktų verslo lūkesčius bei patiktų tam, kuris jį vairuos, o koks ženkliukas ant vairo ar kapoto jokio skirtumo.
Drauge su Verslo žiniomis Realinijos vadovas bando hibridinį Toyota Prius modelį, deleguotą į Metų verslo automobilio konkursą. Šiame 13 pačių įvairiausių automobilių, pradedant elektriniais, baigiant turinčiais galingus vidaus degimo variklius. Konkurso rezultatai paaiškės birželio 15 d.
Dabar turimą visureigį p. Graužinis išsirinko dėl kelių priežasčių. Pirmiausia dėl to, kad, jo nuomone, miesto visureigiai yra itin universalūs, mat jais galima komfortiškai važiuoti, susikrauti daug daiktų, be to, aukšto ūgio vadovui į aukščiau nuo žemės pakilusį automobilį lengviau įsėsti.
Be to, mano darbo specifika tokia, kad nuolatos važiuoju į statomus objektus. Pavyzdžiui, šiandien mane užstatė kranas, kurį patraukti buvo galima tik po 3 valandų. Tai išvažiavau per kitą vietą, kur įprastu lengvuoju automobiliu nebūčiau išvažiavęs, šypteli vadovas.
Jis sutinka, kad retkarčiais dirbant tokį darbą praverstu ir tikras, ne vadinamasis miesto, visureigis, tačiau šie p. Graužiniui atrodo gremėzdiški ir nepatogūs.
Rūpi produktas
Neretai Realinijos vadovą galima sutikti ir prie elektrinio Volkswagen e-Up vairo. Kai elektromobilio niekam nereikia, šis stovi greta Realinijos biuro įrengtoje įkrovos stotelėje ir jį išsinuomoti gali verslo centro, kur įkurtas Realinijos biuras, nuomininkai. Prireikus kažkur nuvažiuoti, juo dalijasi ir visi bendrovės darbuotojai.
Anot pašnekovo, įmonėje darbuotojų nėra daug, todėl elektromobilio užtenka visiems. Kita vertus, spėja jis, jei vietoje elektrinio įmonė būtų įsigijusi varomą įprastais degalais, greičiausiai dalijantis kiltų sunkumų ir netrukus tektų įsigyti dar vieną transporto priemonę.
Automobiliams didelio dėmesio neteikiame, mat orientuojamės į produktą ir stengiamės tą parodyti klientams, sako pašnekovas.
Jis sutinka, kad tai, kokį automobilį sau gali leisti įmonė, dažnai priklauso nuo paties verslo, tačiau retkarčiais perdėm prabangus automobilis gali atrodyti juokingai.
Tarkim, atvažiuoja kažkurios įmonės partneriai ir, pavyzdžiui, prašo sumokėti dalį sutartos sumos anksčiau nei numatyta dokumentuose, mat įmonei trūksta lėšų. O tu matai, kad jie važinėjasi labai prabangiu automobiliu, sako p. Graužinis.
Jis akcentuoja, kad automobilis yra darbo priemonė, ir drauge priduria, jog jo nuomone noras parodyti, kaip įmonei sekasi, pasitelkus automobilį, jau išnykęs.
Žinau ne vieną įmonę, kuri puikiai gyvena, o jos vadovai važinėja paprastais automobiliais. Aš ir pats visur, jei tik galiu, imu elektromobilį, nes netgi geriau tuo mažu spuogiuku važiuoti, pokštauja Realinijos vadovas.
Jei reikia išsiskirti
Kelias minutes bandydamas įsipatoginti prie hibridinio Toyota Prius vairo p. Graužinis prisipažįsta, kad jo šeimoje ne vienas Toyota automobilis, todėl jam gerai pažįstamos šio ženklo silpnybės ir stiprybės. Pavyzdžiui, aukštaūgis pašnekovas, jau atsistūmęs sėdynę iki galo, mielai ją stumtelėtų dar toliau, arčiau norėtų prisitraukti ir vairą. Be to, ilgoms kojoms norėtųsi ilgesnės apatinės, sėdimosios, sėdynės dalies.
Man hibridinis automobilio variantas patraukliausias tuomet, kai galima kažkiek kilometrų važiuoti vien elektra, įkrovus automobilio bateriją namie. O jeigu reikia, kur nors už miesto galima būtų važiuoti ir benzinu, sako pašnekovas.
Pagyrų p. Graužinis negaili ir Prius važiuoklei, kuri minkštai ir puikiai išlinguoja visus nelygumus, įdomiai jam atrodo ir automobilio prietaisų skydelis. Tiesa, įžvelgęs ne vieną inovatyvų dalyką jis kiek pykteli, kad inovatyvių sprendimų trūksta naršant po Prius informacijos ir pramogų sistemą ši galėtų būti panašesnė į tai, kas šiandien diegiama į išmanius įrenginius.
Idealiausiai jo nuomone toks automobilis tiktų ne kam kitam, o dizaino, reklamos, kūrybos srityje dirbančiai bendrovei, kuriai reikėtų išsiskirti iš minios ir parodyti, jog mąsto kitaip nei masės.
Ateitis elektriniams
Kalbėdamas apie ateities transportą mieste Realinijos vadovas sako, jog labiausiai didmiesčių gatvėms tinka elektra varomos transporto priemonės.
Pastebiu, kad labai daug žmonių važinėja tik mieste, tad elektromobilis jiems būtų idealus pasirinkimas. Ir kai stovi prie sankryžos ir girdi, kad visų varikliai veikia, o tavo automobilis tyli, jauties labai švarus, tikina p. Graužinis.
Jis pabrėžia, jog galima sakyti, kad įmonių grupė Renagro, kuriai ir priklauso Realinija, elektros energiją, reikalingą elektromobiliui, pasigamina pati, mat grupėje yra bendrovė, gaminanti saulės ir vėjo energiją.
Pasak jo, įmonės reikia įsivertinti, kaip naudojami jų automobiliai ir tuo atveju, jei nuolatos važinėjama mieste trumpais atstumais, o automobilis neretai tiesiog stovi greta biuro, verta galvoti apie elektra varomos transporto priemonės įsigijimą.
Apskritai, po 10 metų, manau, neturėsime automobilių bus elektromobiliai, kuriuos bus galima išsikviesti programėle. Jie atvažiuos, nuveš kur reikia ir važiuos toliau, viziją brėžia p. Graužinis.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti