„Realinijos“ vadovas: jeigu mašina atitinka lūkesčius, koks skirtumas, koks ženklas

Publikuota: 2016-06-14
„Verslo žinios“

Kęstutis Graužinis, nekilnojamojo turto plėtros UAB „Realinija“ direktorius, pabrėžia, kad rinkdamasis automobilį į jo markę visiškai nekreipia dėmesio, mat kur kas svarbiau jam – kainos ir kokybės santykis.

Dabar su keturis varančiuosius ratus turinčiu „Kia Sorento“ važinėjantis p. Graužinis anksčiau vairavo tarnybinį „Škoda Superb“.

„Kai nusipirkau, buvo klausimų, kodėl būtent „Škoda“. Atseit, ne prestižas. Tačiau žmonės pavažiuoja, išbando ir supranta, kad ne visada gali spręsti pagal prekės ženklą“, – kalba pašnekovas.

Pasak jo, svarbiausia, kad automobilis, kurį įsigijo įmonė, atitiktų verslo lūkesčius bei patiktų tam, kuris jį vairuos, o koks ženkliukas ant vairo ar kapoto – jokio skirtumo.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Drauge su „Verslo žiniomis“ „Realinijos“ vadovas bando hibridinį „Toyota Prius“ modelį, deleguotą į „Metų verslo automobilio“ konkursą. Šiame –13 pačių įvairiausių automobilių, pradedant elektriniais, baigiant turinčiais galingus vidaus degimo variklius. Konkurso rezultatai paaiškės birželio 15 d.

Dabar turimą visureigį p. Graužinis išsirinko dėl kelių priežasčių. Pirmiausia dėl to, kad, jo nuomone, miesto visureigiai yra itin universalūs, mat jais galima komfortiškai važiuoti, susikrauti daug daiktų, be to, aukšto ūgio vadovui į aukščiau nuo žemės pakilusį automobilį lengviau įsėsti.

„Be to, mano darbo specifika tokia, kad nuolatos važiuoju į statomus objektus. Pavyzdžiui, šiandien mane užstatė kranas, kurį patraukti buvo galima tik po 3 valandų. Tai išvažiavau per kitą vietą, kur įprastu lengvuoju automobiliu nebūčiau išvažiavęs“, – šypteli vadovas.

Jis sutinka, kad retkarčiais dirbant tokį darbą praverstu ir tikras, ne vadinamasis miesto, visureigis, tačiau šie p. Graužiniui atrodo gremėzdiški ir nepatogūs.

Rūpi produktas

Neretai „Realinijos“ vadovą galima sutikti ir prie elektrinio „Volkswagen e-Up“ vairo. Kai elektromobilio niekam nereikia, šis stovi greta „Realinijos“ biuro įrengtoje įkrovos stotelėje ir jį išsinuomoti gali verslo centro, kur įkurtas „Realinijos biuras“, nuomininkai. Prireikus kažkur nuvažiuoti, juo dalijasi ir visi bendrovės darbuotojai.

Anot pašnekovo, įmonėje darbuotojų nėra daug, todėl elektromobilio užtenka visiems. Kita vertus, spėja jis, jei vietoje elektrinio įmonė būtų įsigijusi varomą įprastais degalais, greičiausiai dalijantis kiltų sunkumų ir netrukus tektų įsigyti dar vieną transporto priemonę.

„Automobiliams didelio dėmesio neteikiame, mat orientuojamės į produktą ir stengiamės tą parodyti klientams“, – sako pašnekovas.

Jis sutinka, kad tai, kokį automobilį sau gali leisti įmonė, dažnai priklauso nuo paties verslo, tačiau retkarčiais perdėm prabangus automobilis gali atrodyti juokingai.

„Tarkim, atvažiuoja kažkurios įmonės partneriai ir, pavyzdžiui, prašo sumokėti dalį sutartos sumos anksčiau nei numatyta dokumentuose, mat įmonei trūksta lėšų. O tu matai, kad jie važinėjasi labai prabangiu automobiliu“, – sako p. Graužinis.

Jis akcentuoja, kad automobilis yra darbo priemonė, ir drauge priduria, jog jo nuomone – noras parodyti, kaip įmonei sekasi, pasitelkus automobilį, jau išnykęs.

„Žinau ne vieną įmonę, kuri puikiai gyvena, o jos vadovai važinėja paprastais automobiliais. Aš ir pats visur, jei tik galiu, imu elektromobilį, nes netgi geriau tuo mažu spuogiuku važiuoti,“ – pokštauja „Realinijos“ vadovas.

Jei reikia išsiskirti

Kelias minutes bandydamas įsipatoginti prie hibridinio „Toyota Prius“ vairo p. Graužinis prisipažįsta, kad jo šeimoje – ne vienas „Toyota“ automobilis, todėl jam gerai pažįstamos šio ženklo silpnybės ir stiprybės. Pavyzdžiui, aukštaūgis pašnekovas, jau atsistūmęs sėdynę iki galo, mielai ją stumtelėtų dar toliau, arčiau norėtų prisitraukti ir vairą. Be to, ilgoms kojoms norėtųsi ilgesnės apatinės, sėdimosios, sėdynės dalies.

„Man hibridinis automobilio variantas patraukliausias tuomet, kai galima kažkiek kilometrų važiuoti vien elektra, įkrovus automobilio bateriją namie. O jeigu reikia, kur nors už miesto galima būtų važiuoti ir benzinu“, – sako pašnekovas.

Pagyrų p. Graužinis negaili ir „Prius“ važiuoklei, kuri minkštai ir puikiai išlinguoja visus nelygumus, įdomiai jam atrodo ir automobilio prietaisų skydelis. Tiesa, įžvelgęs ne vieną inovatyvų dalyką jis kiek pykteli, kad inovatyvių sprendimų trūksta naršant po „Prius“ informacijos ir pramogų sistemą – ši galėtų būti panašesnė į tai, kas šiandien diegiama į išmanius įrenginius.

Idealiausiai jo nuomone toks automobilis tiktų ne kam kitam, o dizaino, reklamos, kūrybos srityje dirbančiai bendrovei, kuriai reikėtų išsiskirti iš minios ir parodyti, jog mąsto kitaip nei masės.

Ateitis elektriniams

Kalbėdamas apie ateities transportą mieste „Realinijos“ vadovas sako, jog labiausiai didmiesčių gatvėms tinka elektra varomos transporto priemonės.

„Pastebiu, kad labai daug žmonių važinėja tik mieste, tad elektromobilis jiems būtų idealus pasirinkimas. Ir kai stovi prie sankryžos ir girdi, kad visų varikliai veikia, o tavo automobilis tyli, jauties labai švarus“, – tikina p. Graužinis.

Jis pabrėžia, jog galima sakyti, kad įmonių grupė „Renagro“, kuriai ir priklauso „Realinija“, elektros energiją, reikalingą elektromobiliui, pasigamina pati, mat grupėje yra bendrovė, gaminanti saulės ir vėjo energiją.

Pasak jo, įmonės reikia įsivertinti, kaip naudojami jų automobiliai ir tuo atveju, jei nuolatos važinėjama mieste trumpais atstumais, o automobilis neretai tiesiog stovi greta biuro, verta galvoti apie elektra varomos transporto priemonės įsigijimą.

„Apskritai, po 10 metų, manau, neturėsime automobilių – bus elektromobiliai, kuriuos bus galima išsikviesti programėle. Jie atvažiuos, nuveš kur reikia ir važiuos toliau“, – viziją brėžia p. Graužinis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Aston Martin“ žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius Verslo tribūna 1

• Garsiosiose Gudvudo „hill climb“ lenktynėse „Aston Martin“ pristatys ribotos ir galutinės serijos „V12...

VŽ bando: pirmosios pastangos elektrifikuoti karštą hečbeką Premium

Katalonijoje įkurtas naujausias „Volkswagen“ grupės gamintojas „Cupra“ orientuojasi į kol kas tuštoką...

Automobiliai
2022.06.19
Rusijos automobiliai – be oro pagalvių ir stabdžių antiblokavimo sistemų 14

Rusija bus priversta gaminti automobilius be pagrindinių saugos priemonių, tokių kaip oro pagalvės ir...

Verslo aplinka
2022.06.18
„Ferrari“ žada savo pirmąjį elektromobilį pristatyti 2025 m.

„Ferrari“ ketvirtadienį pristatė planus, numatančius, kad iki 2030 metų 80% gamintojos produkcijos sudarys...

Automobiliai
2022.06.17
„Pon Holdings“ duetas su „Porsche“: bendroje įmonėje gamins „Porsche“ dviračius Premium

Kėdainiuose dviračių gamyklą statanti Nyderlandų transporto milžinė „Pon Holdings“ naujos kartos elektrinių...

Pramonė
2022.06.12
Vilniuje ant apšvietimo stulpų – elektromobilių krovimo stotelės 15

Vilniuje ant apšvietimo stulpų bus įrengiamos elektromobilių krovimo stotelės.

Logistika
2022.06.11
VŽ bando: įkraunamas „Peugeot 3008“ hibridas su „premium“ poskoniu Premium

Europos mastu didėjantis spaudimas mažinti automobilių išmetamo anglies dvideginio emisiją išvirsta pirkėjams...

Automobiliai
2022.06.11
Naujoji „Azure“ serija – „Bentley“ raktas į gerą savijautą Verslo tribūna

„Bentley“ visuomet pasižymėjo nepriekaištingomis charakteristikomis ir patogumu ilgose kelionėse. Nuo šiol...

„CityBee“ iškėlė BMW, „Toyota“ toliau diktuoja tempą Premium 3

Dideli automobilių nuomos platformų ir valstybės kontroliuojamos įmonės užsakymai koreguoja prekybos...

Automobiliai
2022.06.08
„Mercedes-Benz“ dėl stabdžių sistemos problemos atšaukia 1 mln. transporto priemonių

Vokietijos automobilių gamintoja „Mercedes-Benz“ visame pasaulyje atšauks beveik 1 mln. transporto priemonių...

Automobiliai
2022.06.06
„Mercedes-AMG“ ruošia atsaką „Porsche“ Premium

Pristatytas sportiško elektromobilio prototipas dar slepia saloną ir pavaros technologijas, tačiau Štutgarto...

Automobiliai
2022.06.04
Elektromobilius – masėms! Premium 8

Europos automobilių parko jau šį dešimtmetį laukia neišvengiama elektrifikacija, kurią skatins fosilinius...

Automobiliai
2022.05.28
„Dyzelgeito“ skandale – dar 193 mln. GBP „Volkswagen“ išmokų

Milijardus eurų jau kainavusiame skandale kompensacijas gaus maždaug 91.000 ieškovų Jungtinėje Karalystėje.

Automobiliai
2022.05.26
„Sostenos“ pelnas pernai išaugo dukart

Automobilių prekybos ir remonto bendrovės „Sostena“ grynasis pelnas pernai išaugo daugiau nei du kartus – iki...

Logistika
2022.05.26
Tvarios sunkiosios transporto priemonės: pasiūlos yra, bet infrastruktūra buksuoja Premium

Europai vis drąsiau žygiuojant Žaliuoju kursu, tvarius sprendimus siūlo ir sunkiojo transporto gamintojai.

Logistika
2022.05.26
Už 135 mln. Eur parduotas 1955-ųjų „Mercedes“

1955-ųjų laidos „Mercedes-Benz“, viena iš vos dviejų egzistuojančių tokio modelio mašinų, šį mėnesį aukcione...

Automobiliai
2022.05.22
„VW Taigo“: kaip detalės keičia paveikslą Premium

Ne itin reikšmingais pokyčiais nuo „VW T-Cross“ besiskiriantis krosoveris sukuria visiškai naujo automobilio...

Automobiliai
2022.05.21
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
2022.05.18
Pirmąkart į Lietuvos gatves šiemet išriedėjo 43.400 naudotų lengvųjų automobilių 1

Šiemet sausį–balandį Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 43.400 naudotų lengvųjų automobilių – 0,2% daugiau...

Automobiliai
2022.05.16
Vilniuje atidarytas naujas „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centras

Ketvirtadienį Vilniuje bendrovė „Sostena“ atidarė naują „Renault“ ir „Dacia“ automobilių centrą. Tai antras...

Logistika
2022.05.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku