„Teslos“ vadovas talentingų inžinierių ieško „Twitter“ tinkle

Publikuota: 2015-12-29
Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vadovas, ne tik pats paskelbė žinutę apie darbuotojų paiešką, bet pats dalyvaus ir darbo pokalbiuose. Patricko T. Fallono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vadovas, ne tik pats paskelbė žinutę apie darbuotojų paiešką, bet pats dalyvaus ir darbo pokalbiuose. Patricko T. Fallono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Prieš kelias savaites Elonas Muskas, JAV elektromobilių gamintojo „Tesla Motors“ vadovas, „Twitter“ paskelbė žinutę, jog jo vadovaujama kompanija ieško stiprių programuotojų, galinčių prisidėti kuriant savavaldį automobilį.

Po šios žinutės bendrovės pašto dėžutę užtvindė potencialių kandidatų laiškai.

Ponas Muskas ieškojo tik 100 geriausių programuotojų, tačiau greičiausiai daugumos kandidatų kontaktus jis pasiliks ateičiai. Elektromobilius gaminanti bendrovė, neseniai išleidusi savo pirmąjį visureigį ir netrukus atidarysianti baterijų gamyklą Nevados valstijoje, ieškos tūkstančių darbuotojų per ateinančius metus, o technologinių talentų automobilių pramonei stinga.

Plėšosi dėl geriausių

„Tesla“ nėra vienintelė talentų ieškanti bendrovė. 12 metų rinkoje veikianti kompanija alkūnėmis stumdosi su sparčiai augančiu skaičiumi kitų automobilių gamintojų, kurie plūsta į Kalinfornijos valstiją ieškodami žmonių, galinčių imtis programavimo, kitų komponentų, reikalingų elektra varomiems ar savavaldžiams automobiliams, kūrimo.

Keletas pradedančiųjų kompanijų, tokių kaip kapitalo iš Kinijos remiami „Faraday Future“, „Karma Automotive“ ir „Atieva Inc“, vilioja žmones iš „Tesla Motors“ tam, kad šie prisidėtų prie jų kuriamų elektromobilių gamybos.

Tuo pat metu automobilių pramonės sunkiasvorės kuria savo biurus Silicio slėnyje JAV, kur investuoja į naujus verslus ir komandas, kad galėtų konkuruoti su automobilių gamybai pasirengusiomis „Apple“ ir „Alphabet“, įkurta „Google“ bendrovės.

Skaičiuojama, kad per ateinančius ketverius metus „Tesla“ nori įdarbinti 4.500 žmonių. Šiandien bendrovė ieško maždaug 1.600 žmonių, kurie galėtų dirbti su savavaldžio automobilio projektu. Nuo 2010 m., kai bendrovė turėjo 899 darbuotojus, „Tesla“ išaugo iki 14.000 samdinių.

Kadangi „Teslai“ žadamas ypač spartus augimas, ir naujų darbuotojų ieškoti p. Muskas turi kur kas greičiau nei tradiciniai automobilių gamintojai.

Pono Musko žinutę „Twitter“ tinkle pamatė 3,1 mln. sekėjų. „Tesla Motors“ vadovas pabrėžė, kad programuotojams nebūtina darbo automobilių pramonėje patirtis.

„Aš pats asmeniškai kalbėsiuosi su atrinktais kandidatais ir „Autopiloto“ (taip vadinamas „Tesla Motors“ savavaldžio automobilio projektas) projekto darbuotojai apie darbos informuos mane tiesiogiai“, – pridūrė skelbime jis.

Kompanijos atstovai pabrėžė, kad šitokia žinutė leido atverti duris ypatingiems kandidatams.

Teigiama, kad p.Musko noras pačiam atsirinkti darbuotojus ir pačiam išplatinti darbo pasiūlymą yra kur kas efektyvesnis bei taupesnis nei tokį darbą atliktų personalo paieškos agentūros. Skaičiuojama, kad įdarbinimo agentūroms mokamas atlygis už rastą tinkamą darbuotoją per paskutinius dvejus metus išaugo nuo 27.000 Eur iki 36.000 Eur.

Netelpa biure

„Tesla Motors“ akcijų rinkoje vertinama maždaug 27 mlrd. Eur ir ši suma atspindi investuotojų optimizmą vertinant kompanijos augimo galimybes. Visgi elektromobilių gamintoja toliau balansuoja ant lyno ir „degina“ lėšas kurdama pačius įvairiausius produktus.

Tačiau bendrovė peraugo ne tik savo kišenę – per mažas ir „Tesla Motors“ turimas biuras. Greta jo esanti stovėjimo aikštelė visuomet pilna, o biure niekad nėra laisvų vietų.

Nieko nuostabaus, kad p. Muskas galvoja apie naujo centrinio biuro įkūrimą. Šis, dar rugsėjį „wjs.com“ sakė p. Muskas, liks Kalifornijoje, tačiau kur tiksliai bus įkurtas – neatskleidė. Šiandien dalis kompanijos darbuotojų dirba gamyklų patalpose, kita dalis išskirstyta per maždaug 8 skirtingus pastatus.

Skaičiuojama, kad „Teslos“ darbuotojų skaičiaus ir produkcijos santykis sąlyginai didelis, lyginant su kitais prabangių automobilių gamintojais. Pavyzdžiui, Indijos „Tata Motors“ valdomame „Jaguar Land Rover“ koncerne, šiemet pardavusiame maždaug 500.000 automobilių, dirba 36.000 darbuotojų. Tad vienam darbuotojui šiemet teko 13,8 automobilio.

„Tesla Motors“ šiemet norėtų parduoti 52.000 automobilių, tad vienam darbuotojui turėtų tekti apie 3,7 automobilio.

Tiesa, žinovai pabrėžia, kad skaičius neatspindi bendrovės augimo, taip pat – siekio ženkliai padidinti produkcijos kiekį.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prekybos mokesčio kirvis – ir virš automobilių pramonės atstovų galvų  Premium 2

Specializuotoje rinkoje veikiantys autorizuoti automobilių gamintojų atstovai tikina, kad naujasis stambios...

Automobiliai
2019.12.09
E. Muskas išteisintas šmeižto byloje

Elektromobilių gamybos milžinės „Tesla“ vienas iš įkūrėjų Elonas Muskas penktadienį buvo išteisintas...

Automobiliai
2019.12.07
Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04
Papildoma įranga – vis didėjanti galutinės automobilio kainos dalis Premium

Iš 37-ių šiais metais konkursui Lietuvos „Metų automobilis“ pateiktų naujų ir atnaujintų automobilių dauguma...

Automobiliai
2019.12.02
Lapkritį – 48% siekęs naujų automobilių rinkos augimas ir „Peugeot“ sugrįžimas 

Lapkričio mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinka vėl išlaikė augimą, kurį tradiciškai palaikė reeksportas...

Automobiliai
2019.12.02
VŽ bando „Lexus“: kaip japonai 30 metų vokiečius įveikinėjo Premium

Lygiai prieš trisdešimt metų prabangių automobilių gamintojas „Lexus“ metė iššūkį stipriausiems „premium“...

Automobiliai
2019.12.01
Naujas „Golf“: septintą kartą išvengta revoliucija Premium

Aštuntos kartos kompaktinis „Volkswagen“ hečbekas septintą kartą išvengė esminių permainų – iki šiol tokia jo...

Verslo klasė
2019.11.30
2021 m. – reikšmingi „formulės 1“ pokyčiai

Tarptautinė automobilių sporto federacija (FIA) paskelbė 2021-ųjų „formulės 1“ (F1) reglamentą, kuris pakeis...

Automobiliai
2019.11.23
„Volkswagen“: Kinijos automobilių rinka pasveiks kitąmet

„Volkswagen“ grupė, didžiausia užsienio automobilių gamintoja Kinijoje, tikisi, kad kitais metais šios šalies...

Automobiliai
2019.11.23
Neeilinės išvaizdos „Tesla Cybertruck“ debiutą nustelbė nesėkmingi eksperimentai  4

Seniai žadėto „Tesla“ elektra varomo pikapo pristatymas Kalifornijoje vyko ne pagal planą, tačiau sulaukė...

Automobiliai
2019.11.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau