„Teslos“ vadovas talentingų inžinierių ieško „Twitter“ tinkle

Publikuota: 2015-12-29
Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vadovas, ne tik pats paskelbė žinutę apie darbuotojų paiešką, bet pats dalyvaus ir darbo pokalbiuose. Patricko T. Fallono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vadovas, ne tik pats paskelbė žinutę apie darbuotojų paiešką, bet pats dalyvaus ir darbo pokalbiuose. Patricko T. Fallono („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Prieš kelias savaites Elonas Muskas, JAV elektromobilių gamintojo „Tesla Motors“ vadovas, „Twitter“ paskelbė žinutę, jog jo vadovaujama kompanija ieško stiprių programuotojų, galinčių prisidėti kuriant savavaldį automobilį.

Po šios žinutės bendrovės pašto dėžutę užtvindė potencialių kandidatų laiškai.

Ponas Muskas ieškojo tik 100 geriausių programuotojų, tačiau greičiausiai daugumos kandidatų kontaktus jis pasiliks ateičiai. Elektromobilius gaminanti bendrovė, neseniai išleidusi savo pirmąjį visureigį ir netrukus atidarysianti baterijų gamyklą Nevados valstijoje, ieškos tūkstančių darbuotojų per ateinančius metus, o technologinių talentų automobilių pramonei stinga.

Plėšosi dėl geriausių

„Tesla“ nėra vienintelė talentų ieškanti bendrovė. 12 metų rinkoje veikianti kompanija alkūnėmis stumdosi su sparčiai augančiu skaičiumi kitų automobilių gamintojų, kurie plūsta į Kalinfornijos valstiją ieškodami žmonių, galinčių imtis programavimo, kitų komponentų, reikalingų elektra varomiems ar savavaldžiams automobiliams, kūrimo.

Keletas pradedančiųjų kompanijų, tokių kaip kapitalo iš Kinijos remiami „Faraday Future“, „Karma Automotive“ ir „Atieva Inc“, vilioja žmones iš „Tesla Motors“ tam, kad šie prisidėtų prie jų kuriamų elektromobilių gamybos.

Tuo pat metu automobilių pramonės sunkiasvorės kuria savo biurus Silicio slėnyje JAV, kur investuoja į naujus verslus ir komandas, kad galėtų konkuruoti su automobilių gamybai pasirengusiomis „Apple“ ir „Alphabet“, įkurta „Google“ bendrovės.

Skaičiuojama, kad per ateinančius ketverius metus „Tesla“ nori įdarbinti 4.500 žmonių. Šiandien bendrovė ieško maždaug 1.600 žmonių, kurie galėtų dirbti su savavaldžio automobilio projektu. Nuo 2010 m., kai bendrovė turėjo 899 darbuotojus, „Tesla“ išaugo iki 14.000 samdinių.

Kadangi „Teslai“ žadamas ypač spartus augimas, ir naujų darbuotojų ieškoti p. Muskas turi kur kas greičiau nei tradiciniai automobilių gamintojai.

Pono Musko žinutę „Twitter“ tinkle pamatė 3,1 mln. sekėjų. „Tesla Motors“ vadovas pabrėžė, kad programuotojams nebūtina darbo automobilių pramonėje patirtis.

„Aš pats asmeniškai kalbėsiuosi su atrinktais kandidatais ir „Autopiloto“ (taip vadinamas „Tesla Motors“ savavaldžio automobilio projektas) projekto darbuotojai apie darbos informuos mane tiesiogiai“, – pridūrė skelbime jis.

Kompanijos atstovai pabrėžė, kad šitokia žinutė leido atverti duris ypatingiems kandidatams.

Teigiama, kad p.Musko noras pačiam atsirinkti darbuotojus ir pačiam išplatinti darbo pasiūlymą yra kur kas efektyvesnis bei taupesnis nei tokį darbą atliktų personalo paieškos agentūros. Skaičiuojama, kad įdarbinimo agentūroms mokamas atlygis už rastą tinkamą darbuotoją per paskutinius dvejus metus išaugo nuo 27.000 Eur iki 36.000 Eur.

Netelpa biure

„Tesla Motors“ akcijų rinkoje vertinama maždaug 27 mlrd. Eur ir ši suma atspindi investuotojų optimizmą vertinant kompanijos augimo galimybes. Visgi elektromobilių gamintoja toliau balansuoja ant lyno ir „degina“ lėšas kurdama pačius įvairiausius produktus.

Tačiau bendrovė peraugo ne tik savo kišenę – per mažas ir „Tesla Motors“ turimas biuras. Greta jo esanti stovėjimo aikštelė visuomet pilna, o biure niekad nėra laisvų vietų.

Nieko nuostabaus, kad p. Muskas galvoja apie naujo centrinio biuro įkūrimą. Šis, dar rugsėjį „wjs.com“ sakė p. Muskas, liks Kalifornijoje, tačiau kur tiksliai bus įkurtas – neatskleidė. Šiandien dalis kompanijos darbuotojų dirba gamyklų patalpose, kita dalis išskirstyta per maždaug 8 skirtingus pastatus.

Skaičiuojama, kad „Teslos“ darbuotojų skaičiaus ir produkcijos santykis sąlyginai didelis, lyginant su kitais prabangių automobilių gamintojais. Pavyzdžiui, Indijos „Tata Motors“ valdomame „Jaguar Land Rover“ koncerne, šiemet pardavusiame maždaug 500.000 automobilių, dirba 36.000 darbuotojų. Tad vienam darbuotojui šiemet teko 13,8 automobilio.

„Tesla Motors“ šiemet norėtų parduoti 52.000 automobilių, tad vienam darbuotojui turėtų tekti apie 3,7 automobilio.

Tiesa, žinovai pabrėžia, kad skaičius neatspindi bendrovės augimo, taip pat – siekio ženkliai padidinti produkcijos kiekį.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dakaro ralio dalyviai sutikti su duona ir druska

Vėlų šeštadienio vakarą į Lietuvą sugrįžo Dakaro ralyje dalyvavę sportininkai. Vilniaus oro uoste didžiulė...

Laisvalaikis
2019.01.20
M. Plukys: tai, kas prasideda Estijoje, baigiasi Lietuvoje 3

Mindaugą Plukį, nuo 2008 m. dirbusį „Nissan Nordic Europe Oy“ komunikacijos vadovu, galima vadinti...

Transportas
2019.01.20
Dakaro finiše – nauji lietuvių rekordai ir traumos paskutiniame ruože 2

Šiandien finišavusiame Dakaro maratone Lietuvos atstovai pasiekė naujus rekordus, tačiau traumą patyręs Balys...

Transportas
2019.01.17
Priešpaskutinę Dakaro dieną – įspūdingas lietuvių pasirodymas 1

Nepaprastą ištvermę ir greitį rodantys Lietuvos ekipažai artėja prie sunkiausio pasaulyje maratono finišo ir...

Transportas
2019.01.17
1,5 dienos iki Dakaro finišo: Vanago nesėkmė ir kitų lietuvių kilimas

Kopos, feš feš, paplūdimys – trys raktiniai žodžiai, apibūdinantys aštuntąjį Dakaro ralio etapą. Automobilių...

Transportas
2019.01.16
Pernai naudotų automobilių rinka augo dešimtadaliu

Per visus 2018 m. Lietuvoje pirmą kartą įregistruoti 187.204 naudoti lengvieji automobiliai – 9,8% daugiau...

Transportas
2019.01.15
VŽ bando: antrasis „Porsche“ bestselerio leidimas 5

Gal neverta rizikuoti ieškant ir investuojant į neatrastą plunksnos talentą, jei galima rinkai parduoti...

Transportas
2019.01.14
Dakare – neįtikėtinos Lietuvos ekipažų dramos ir ilgiausia lenktynių diena

Praėjusią naktį Lietuvos laiku Dakaro lenktynėse baigėsi ketvirtoji varžybų diena ir pirmoji iš dviejų...

Transportas
2019.01.11
Dakaras: po sėkmingų lietuvių pasiekimų – pasirengimas maratono etapui

Pirmosios dvi Dakaro ralio dienos nebuvo itin sudėtingos – šturmanai teigė, kad navigacija buvo paprasta, o...

Transportas
2019.01.10
Po sunkios antrosios Dakaro dienos – 800 km ilgio trečiadienio išbandymas

Antradienio lenktynių eiga įvedė naujų pokyčių atskirų klasių įskaitose ir privertė pasinervinti Lietuvos...

Transportas
2019.01.09
Tokijo teisme – viešas C. Ghosno pasirodymas

Po pusantro mėnesio Tokijo kalėjime antradienį į teismą atvesdintas „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso...

Transportas
2019.01.08
Po pirmojo Dakaro etapo – optimistinės Lietuvos ekipažų nuotaikos

Pirmadienį įvykusiame pirmajame Dakaro maratono etape iš lenktynių pasitraukė pirmieji sportininkai, o...

Transportas
2019.01.08
VŽ bando: „Panamera GTS“ ir komfortui, ir lenktynių trasai 4

Išrankiausiems klientų norams įtikti siekiantys „Porsche“ gamintojai ir taip gausią „Panameros“ šeimą papildė...

Transportas
2019.01.07
41-asis Dakaras: viena valstybė, daug smėlio ir 5 Lietuvos ekipažai 2

Sausio 6 d. Peru sostinėje Limoje startuoja iki šiol kompaktiškiausios istorijoje Dakaro maratono lenktynės,...

Transportas
2019.01.06
Savavaldės technologijos skatins seksą automobiliuose 9

Bent jau taip rodo žurnalo „Annals of Tourism Research“ paskelbtos apklausos. Kai automobilių vairus perims...

Transportas
2019.01.02
Naujų automobilių rinka 2018 m.: stiprus augimas ir naujas rekordas

Oficialiai naują prekybos rekordą pasiekusi Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka augo 24%, o atmetus...

Transportas
2019.01.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau