„Google“ įkalbinėja „Ford“ sukurti savavaldį automobilį

Publikuota: 2015-12-22
„Ford“ ir „Google“ leidosi į derybas dėl savavaldžio automobilio. Francoiso Lenoiro („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Ford“ ir „Google“ leidosi į derybas dėl savavaldžio automobilio. Francoiso Lenoiro („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

„Ford Motor Co“ ir technologijų bendrovė „Google“ ėmė kalbėtis apie automobilių gamintojo galimybes sukurti IT bendrovei savavaldį automobilį.

Jau žinomos ir kai kurios detalės: su informacija susipažinę „Automotive News“ šaltiniai teigia, kad abi kompanijos derasi dėl ilgalaikio bendradarbiavimo. Spėjama, kad anksčiau susitarimas gali būti paviešintas ateinančių metų sausį, tarptautinėje elektronikos parodoje CES Las Vegase, JAV.

Nors „Google“ atstovai pabrėžė, kad apie spekuliacijas šia tema nekalbės, jie patvirtino, kad IT bendrovė derasi su automobilių gamintojais.

Alanas Hallas, „Ford“ atstovas, nei patvirtino, nei paneigė žurnalistų gautą informaciją.

„Mes bendradarbiaujame su daugeliu IT bendrovių visame pasaulyje ir mūsų diskusijas esame linkę laikyti paslaptyje dėl įtemptos konkurencijos rinkoje, taip pat mes nekomentuojame spekuliacijų“, – sako jis.

„Google“ į savo komandą priėmė du buvusius „Ford“ vadovus. Alanas Mulally‘is, buvęs „Ford“ vadovas, prisijungė prie „Google“ direktorių valdybos po išėjimo iš „Ford“. Rugsėjį „Google“ pasisamdė Johną Krafciką, kad šis vadovautų „Google“ savavaldžio automobilio projektui. Ponas Krafcikas yra buvęs „Hyundai Motor America“ vadovas, taip pat jis praleido 14 metų dirbdamas „Ford“ kompanijoje.

„Yahoo.com“ remdamasis trimis abiems kompanijoms artimais šaltiniais paskelbė, kad susitarimas leistų įkurti nuo „Ford“ atskirą bendrovę. Teigiama ir tai, kad susitarimas nebūtų išskirtinis, kitaip tariant, „Google“ galėtų pradėti derybas ir su kitu automobilių gamintoju.

Nori partnerio

Tokios derybos derėtų su „Ford“ sukurtu planu, pavadintu „Ford Smart Mobility“. Visus metus automobilių gamintojas laidė užuominas, kad gali pradėti dirbti su „Google“, „Apple“ ar kita technologijų gigante.

„Kalba eina ir apie tai, su kuo įgyvendinsime savo planus, nes, manau, negalime sau leisti būti tokiais ambicingais ir sakyti, kad viską padarysime patys vieni arba kad kažką padarysime geriau nei kompanijos, kurios tuo gyvena 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Mums itin svarbu atrasti partnerį“, – sako Markas Fieldsas, „Ford“ vadovas.

Tuo pat metu automobilių gamintojai glaudžiai dirba su Silicio slėnio kompanijomis, iš dalies ir su „Google“, kurių inovacijos ir galimybės rinkti duomenis gali sumažinti vartotojų norą turėti nuosavą automobilį ateityje.

„Ford“ Plėtros ir tyrimų centras dirba kurdamas kompanijos nuosavą programinę įrangą, leisiančią automobiliui važiuoti be žmogaus įsikišimo, tačiau drauge automobilių gamintojas pabrėžia, jog tai nereiškia, kad „Ford“ nenori dirbti drauge su kitais.

Tiesa, p. Fieldsas pastebi, kad bendradarbiavimas su IT bendrovėmis automobilių gamintojus verčia tapti nuosaikesniais, mat vienu metu automobilių pramonės bendrovėms tenka ir drauge kurti naujausias technologijas, ir jomis konkuruoti dėl pirkėjų.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02
VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui 11

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina...

Transportas
2018.10.29
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose – 33 dalyviai 1

22-uosiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose dalyvauja 33 automobiliai.

Transportas
2018.10.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau