„Volkswagen“ klientams gali tekti rinktis: ekologija ar arklio galios

Publikuota: 2015-11-30
„Volkswagen“ žada, kad taisant dyzelius klientams nereikės aukoti galios. Dado Ruvico („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Volkswagen“ žada, kad taisant dyzelius klientams nereikės aukoti galios. Dado Ruvico („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Verslo žinios“

Į variklių taršos skandalą įsipainiojęs „Volkswagen“ koncernas paaiškino, ką taisys dyzelinius AE 189 kodu pažymėtus variklius, kad šie atitiktų emisijų norų reikalavimus.

Vokiečiai išplatino schemą, parodančią, ką rengiamasi keisti 1,6 l darbinio tūrio ir 2 l darbinio tūrio turbodyzeliniuose motoruose. Anot „Volkswagen“ inžinierių, planuojamos priemonės leis pataisyti daugumą probleminių variklių.

Į 1,6 l darbinio tūrio turbodyzelinius motorus prieš oro masės jutiklį žadama montuoti srauto keitiklius. Šie, teigiama, padidins oro masės jutiklio tikslumą, mat šis įrenginys matuoja faktinį oro srauto pralaidumą, o šis rodiklis – reikšmingas užtikrinant tinkamiausią degimo procesą. Bus atnaujinta ir variklio programinė įranga.

2 l darbinio tūrio AE 189 kodu pažymėtiems motorams bus atnaujinama programinė įranga. Manoma, kad tiek vieno, tiek kito variklio atveju remonto darbai užtruks 30-60 min.

Analitikai jau anksčiau yra numatę, kad „Volkswagen“ imsis panašių priemonių taisydami netinkamus motorus, tačiau jų spėjimu didžiausius praradimus pajus klientai, mat „Volkswagen“ žadamos korekcijos mažins variklių galią ir didins degalų sąnaudas. „Volkswagen“ neslepia, jog taip iš tiesų gali nutikti. Sprendimas jau aprobuotas, tačiau kompanija vis dar vykdo bandymus, mat nori, kad klientams netektų taikstytis su prarasta galia ir išaugusiom sąnaudom.

„Tai kol kas pavyksta, deja, ne su visais automobilių modeliais“, – teigiama koncerno pranešime visuomenei.

infogr.am::infogram_0_volkswagen_dyzeliniai_varikliai_remontas

Klausimų išlieka dėl kitų „Volkswagen“ variklių. Pavyzdžiui, dėl 1,2 l darbinio tūrio turbodyzeliniams motorams skirto sprendimo atsakymo tikimasi jau netrukus, neaišku, ir ką teks daryti su netinkamais 3 l darbinio tūrio dyzeliniais motorais. Nepaskelbta ir tai, kas bus daroma su kitų koncerno ženklų – „Škoda“, „Seat“, „Audi“ bei komercinio transporto – automobilių varikliams.

„Volkswagen“ teigia maną, kad jau kitų metų sausį bus galima pradėti remontuoti pirmuosius automobilius. Atšaukimo kampanija bus vykdoma visus 2016 m.

Taršos skandalas prasidėjo JAV dar rugsėjo viduryje, kai tyrėjai aptiko, kad laboratoriniuose bandymuose puikiai atrodantys „Volkswagen“ automobiliai teršia iki 40 kartų labiau nei leistina, kai išvažiuoja į viešo naudojimo kelius. Spaudžiamas koncernas prisipažino montavęs įrangą į dalį turbodyzelinių motorų, „suprantančią“, kada pradedamas bandymas, ir ribojančią išmetamą teršalų kiekį. Paaiškėjo, kad šitaip koncernas elgėsi visame pasaulyje, tad taisytinų automobilių iš viso yra 11 mln. Neseniai paaiškėjo, kad problemų turi ir kai kurie benzininiai „Volkswagen“ motorai.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VŽ bando: naujasis „Renault Captur“ Premium

Vieno į kitą išoriškai panašių SUV modelių laikais naujasis „Renault Captur“ sieks užkariauti išskirtinumo...

Automobiliai
2019.12.14
Prekybos mokesčio kirvis – ir virš automobilių pramonės atstovų galvų  Premium 2

Specializuotoje rinkoje veikiantys autorizuoti automobilių gamintojų atstovai tikina, kad naujasis stambios...

Automobiliai
2019.12.09
E. Muskas išteisintas šmeižto byloje

Elektromobilių gamybos milžinės „Tesla“ vienas iš įkūrėjų Elonas Muskas penktadienį buvo išteisintas...

Automobiliai
2019.12.07
Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04
Papildoma įranga – vis didėjanti galutinės automobilio kainos dalis Premium

Iš 37-ių šiais metais konkursui Lietuvos „Metų automobilis“ pateiktų naujų ir atnaujintų automobilių dauguma...

Automobiliai
2019.12.02
Lapkritį – 48% siekęs naujų automobilių rinkos augimas ir „Peugeot“ sugrįžimas 

Lapkričio mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinka vėl išlaikė augimą, kurį tradiciškai palaikė reeksportas...

Automobiliai
2019.12.02
VŽ bando „Lexus“: kaip japonai 30 metų vokiečius įveikinėjo Premium

Lygiai prieš trisdešimt metų prabangių automobilių gamintojas „Lexus“ metė iššūkį stipriausiems „premium“...

Automobiliai
2019.12.01
Naujas „Golf“: septintą kartą išvengta revoliucija Premium

Aštuntos kartos kompaktinis „Volkswagen“ hečbekas septintą kartą išvengė esminių permainų – iki šiol tokia jo...

Verslo klasė
2019.11.30
2021 m. – reikšmingi „formulės 1“ pokyčiai

Tarptautinė automobilių sporto federacija (FIA) paskelbė 2021-ųjų „formulės 1“ (F1) reglamentą, kuris pakeis...

Automobiliai
2019.11.23
„Volkswagen“: Kinijos automobilių rinka pasveiks kitąmet

„Volkswagen“ grupė, didžiausia užsienio automobilių gamintoja Kinijoje, tikisi, kad kitais metais šios šalies...

Automobiliai
2019.11.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau