Rafinuotas darbinis arklys

Publikuota: 2015-11-28
„Navara“ tapo grakštesnė ir manevringesnė, bet bekelei tinka kur kas labiau nei miestui.
 Gamintojo nuotr.
„Navara“ tapo grakštesnė ir manevringesnė, bet bekelei tinka kur kas labiau nei miestui. Gamintojo nuotr.

Lietuvoje pikapai vis dar yra tikra egzotika. Daugelis juos laiko amerikietišku pramanu, sukurtu lakstyti dulkėtais Teksaso keliais.

Vis dėlto pastaraisiais metais gamintojai kur kas daugiau dėmesio skiria ir Europos rinkai, įtikinėdami, kad pikapai gali tarnauti kaip šeimos automobiliai. Vienas tokių – „Nissan“, smarkiai atnaujinęs „NP300 Navara“ modelį.

„Nissan“ skelbiasi sukūrę visiems gyvenimo atvejams tinkamą automobilį. Tvirtas visureigis, galintis vežti ir tempti sunkius krovinius, anot jų, virto dar ir ekonomišku, išvaizdžiu, miesto krosoverį primenančiu automobiliu.

VŽ galimybę išbandyti „Navarą“ įvairiausiomis vairavimo sąlygomis gavo Maljorkoje, Ispanijoje.

Laukinis instinktas

„NP300 Navara“ visų pirma turėtų dominti užmiestyje gyvenančius vairuotojus, ūkininkus, medžiotojus ar aktyvaus laisvalaikio mėgėjus, kuriems tenka vairuoti sunkiai išvažiuojamais miškų keliais, pažliugusiomis pievomis, prastais žvyrkeliais. Teko įsitikinti, kad tam šis automobilis puikiai tinkamas – be jokių problemų kilo į labai stačias ir uolėtas įkalnes, „lipo“ ant stambių akmenų.

Atnaujintas modelis, palyginti su senuoju, kliūtis sudoroja kur kas maloniau, mažiau krato, o vairavimo režimą perjungus į bekelei skirtą „4H“ prastu miško keliuku galima lėkti be baimės.

Jei reikia kilti į stačias įkalnes ar leistis nuo jų, nepakeičiamas „4LO“ režimas, kuris ratams suteikia didesnį sukibimo momentą.

Standartinės įrangos „NP300 Navara“ turi pagalbines važiavimo nuokalne ir įkalne sistemas. Važiavimo įkalne sistema laiko paspaustus stabdžius, kad automobilis neriedėtų atgal. Kai jis užvedamas nuokalnėje, funkcija automatiškai išsijungia po 2–3 sekundžių.

Didžiausia stiprybė

Vis dėlto pikapas, kad galėtum važinėti bekele, nebūtinas. Tą gali ir nemažai tradicinių visureigių. Didžiausia „Navara“ stiprybė – galimybė tapti tikru darbiniu arkliu, nepakeičiamu pagalbininku sodybose, ūkiuose.

Automobilio krovininėje dalyje galima vežti daugiau kaip toną sveriantį krovinį, modelis pajėgia traukti 3,5 t svorio priekabas.

Gamintojas taip pat beveik 7 cm pailgino tradicinio keturdurio „Double Cab“ modelio krovininę dalį, dabar jos ilgis siekia 1.578 mm. Vis dėlto jei automobilis dažniau bus skirtas darbui, o ne šeimos kelionėms, verčiau rinktis „King Cab“ versiją, kurios krovinio skyrius yra 1.788 mm ilgio.

Su naujuoju modeliu „Nissan“ siūlo įsigyti 125 įvairiausius krovinių vežimą palengvinančius ar tiesiog išskirtinumo automobiliui suteikiančius aksesuarus – kablius, plastikinius ar aliumininius bagažinės dangčius, šonines sijas ir pan.

Kasdienai – iš bėdos

„Vis tiek – čia sunkvežimis“, – per kelių valandų pasivažinėjimą ne kartą pakartojo kolega iš Estijos. Japonijos automobilių gamintojas tikisi, kad naująjį modelį rinksis ir šeimos, kurioms automobilis reikalingas savaitgalio išvykoms, kasdienėms kelionėms į darbą.

„Navara“ nė iš tolo nepanašus į miesto automobilį, bet „Nissan“ savo norus visų pirma grindžia nedidelėmis modelio degalų sąnaudomis ir patogiu vairavimu, mažai kuo nuo „Qashqai“ ar „X-Trail“ besiskiriančiu interjeru.

Automobilio viduje iš tiesų jautiesi lyg sėdėdamas aukštesnės klasės visureigyje, tačiau nardyti miesto gatvėmis juo nėra patogu. Naujoji versija dėl palengvintos pakabos yra lengvesnė už senąją, dėl sumažėjusios važiuoklės bazės naujausios kartos modelis dabar pasižymi mažesniu posūkio spinduliu, tačiau vis tiek nėra toks manevringas, kaip norėtųsi vairuojant mieste. Gamintojas modeliui pristatyti gal kiek neapdairiai pasirinko per nedidelius Maljorkos miestelius besidriekiančias siauras gatveles, mat čia šis trūkumas labiausiai ir išryškėjo.

Ko gero, labiausiai vykęs gamintojo argumentas važinėti „NP300 Navara“ kasdien – menkos degalų sąnaudos. Deklaruojama, kad 100 km galingiausios versijos modeliu įveikti galima su 7 l degalų. Užmiesčio keliuose su tiek tikriausiai galima išsiversti, mat kelis kilometrus įveikus kylant į uolėtą kalną ir leidžiantis nuo jo, dar kelis miesto gatvėmis ir kelias dešimtis vingiuotais serpantinų keliukais vidutinės degalų sąnaudos siekė kiek daugiau kaip 8 l, – puikus rezultatas vairuojant galingiausią automatinę pavarų dėžę turintį naują modelį.

infogr.am::infogram_0_nissan_np300_navara

FOTOGALERIJA Nissan NP300 Navara (7 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pirmosios savivaldybės gauna lėšas įkrovimo stotelių įrengimui 2

Susisiekimo ministerija Jonavai, Klaipėdai, Neringai ir Panevėžiui skiria 281,600 Eur Europos regioninės...

Transportas
2018.09.20
Į Lietuvos kelius išvažiuos 700 AG „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ 16

Lietuvos rinkoje vis dažniau vietą randa itin išskirtiniai ir brangūs automobiliai. Vilniuje, „Jeep“...

Transportas
2018.09.19
„Audi“ ir „Mercedes“ veržiantis į elektromobilių rinką, BMW laukia 2021 m. 4

„Mercedes-Benz“ ir „Audi“ per pastarąsias kelias dienas pristačius serijinei gamybai paruoštus...

Transportas
2018.09.18
„Mazda 6“ – dar vienas į „premium“ segmentą nusitaikęs naujas sedanas 11

Antradienį Vilniuje pristatytas naujas „Mazda“ sedanas be užuolankų taikosi į „Audi“ teritoriją.

Transportas
2018.09.18
„Mercedes” žengia į „Teslos” užimtą teritoriją 14

„Jaguar“, „Audi“, o dabar ir „Mercedes-Benz“ pristatė serijinei gamybai parengtus SUV tipo automobilius ir...

Transportas
2018.09.15
„Volkswagen“ nutrauks legendinio „Beetle“ gamybą 1

Vokietijos koncernas „Volkswagen“ patvirtino 2019 m. liepos mėnesį ketinantis užbaigti trečiosios kartos...

Transportas
2018.09.14
Vilniuje – kolekciniai „Porsche“ modeliai iš gamintojo muziejaus

Vilniaus „Porsche“ centre atidengta šešių modelių ekspozicija, kurią sudarė trumpam atvežti išskirtiniai...

Transportas
2018.09.14
SEB: Lietuvos žmonės gali pirkti beveik 8% brangesnius automobilius 9

Lietuvos gyventojai gali įpirkti vis brangesnius automobilius, bet besikeičiančios aplinkybės nebūtinai...

Rusiška pasaka – iššūkiai „Teslai“ ir vokiškoms „premium“ markėms 25

Net pristatydamos vienetinius savo sukurtus automobilius, žinomos Rusijos įmonės nesikuklina ir sakosi...

Transportas
2018.09.05
Naujų automobilių rinkos šuolis rugpjūtį – net 47% 11

Rugpjūtį Lietuvos naujų automobilių rinka išgyveno įspūdingą augimą, kurį net trečdaliu palaikė reeksportas.

Transportas
2018.09.04
Lietuvoje pristatytas 2019 m. laukiamo „Lexus UX“ prototipas 1

Pažaislyje pristatytas mažiausio „Lexus“ modelio prototipas, kurio pasaulinė premjera vyks rugsėjį Frankfurto...

Transportas
2018.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau