„Volkswagen“ skandalo padariniai – brangiausi automobilių pramonės istorijoje

Publikuota: 2015-10-22
Dado Ruvico „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Dado Ruvico „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
„Verslo žinios“

„Volkswagen“ įpareigojimas sutaisyti 11 mln. automobilių, kurių taršos normos neatitinka galiojančių standartų, gali būti brangiausias tokio tipo įvykis automobilių pramonės istorijoje.

Vokietijos automobilių gamintojas turi įdiegti reikalingas detales automobiliams, kurie jau yra keliuose, ir kurie joms nėra pritaikyti. Darbus teks atlikti specialiose dirbtuvėse, ir, galiausiai, galutiniai rezultatai turės atitikti dešimčių šalių ir regionų įstatymus.

„Negaliu prisiminti nė vienos panašios masinio automobilių remonto istorijos. Tai bus tikrai brangus darbas“, – sako Jake‘as Fisheris, „Consumer Reports“ žurnalo automobilių testavimo vadovas.

Ir automobilių remontas tėra vienas iš elementų, kuriuos „Volkswagen“ koncernui teks išgyventi. Kompanijai teks atlaikyti krizę, apėmusią ją po to, kai paaiškėjo, kad koncernas sukčiavo deklaruodamas dyzelinių variklių emisijos rezultatus, o sukčiavimui naudojo specialiai tam sukurtą programinę įrangą. Kompanijai taip pat teks kompensuoti nuostolius atstovams dėl to, kad jie negali pardavinėti automobilių. Be to, kompanijai jau dabar iškelti 325 vartotojų ieškiniai JAV, skelbia „Bloomberg“.

Greičiausiai koncernui teks susidurti ir su milžiniškomis baudomis. Dabar, įvertinus galimą baudą JAV, Europoje bei kitur, bendra suma gali viršyti 30 mlrd. Eur.

Anot „Sandford C. Bernstein Ltd.“ Kompanijos, jau dabar akivaizdu, kad „Volkswagen“ koncerno atsidėta 6,5 mlrd. Eur suma – neadekvati. Koncernas planavo tokią sumą skirti skandalo sukeltai žalai ištaisyti, tačiau, anot analitikų, vokiečiams prireiks maždaug 10 mlrd. Eur dar šiemet, ir papildomų 5 mlrd. Eur kitąmet.

Tad „Volkswagen“ laukia rimtas finansinis smūgis. Metiniame „Volkswagen“ koncerno pranešime teigta, kad kompanija turi 18,6 mlrd. Eur „laisvų“ lėšų. Šią sumą bendrovė padidins 1 mlrd. Eur sumažindama investicijas į turimų automobilių ženklų plėtrą. Taip pat sustabdyti ar atšaukti visi ne itin svarbūs koncerno projektai.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ susizgribo atsiliekantis nuo pokyčių

Koncerno „Volkswagen AG“ vadovas perspėja praradęs variklių plėtros ekspertus: dėl to susiduriama su...

Transportas
2018.08.06
VŽ bando: visų laikų galingiausias „Volkswagen Polo GTI“ 1

Galingiausia visų laikų „Polo“ versija, žymima įpareigojančiu GTI ženklu, kainuoja nuo 22.8870 Eur – už tai...

Transportas
2018.08.04
Naujų automobilių rinka liepą pasiekė 49% augimą 18

Liepos mėnesį užregistravus 3.049 naujus lengvuosius automobilius, rinkoje palaikomas itin spartus augimas,...

Transportas
2018.08.02
BMW statys naują gamyklą Vengrijoje 12

Pastaruoju metu investavęs į naujas gamyklas Kinijoje, Meksikoje ir JAV, Bavarijos automobilių koncernas...

Transportas
2018.08.01
Naujasis „Audi Q8“ bandys kartoti BMW X6 sėkmę 17

Lietuvą pasiekė birželį pirmą kartą viešai pristatytas visiškai naujas „Audi Q8“, kuris rinkoje konkuruos su...

Transportas
2018.07.31
VŽ bando „Volvo V60“: kai nebesinori SUV 30

Agresyvesnio dizaino, erdvesnis, tačiau toks pats skandinaviškas – tai naujasis „Volvo“ modelis V60, kuriuo...

Transportas
2018.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau