Dėl taršos skandalo „Volkswagen“ nutraukė jau keturių inžinierių darbą

Volkswagen nutraukė jau ketvirtojo vyriausiojo inžinieriaus darbus. Šis, kaip manoma, yra vienas iš asmenų, tiesiogiai susijusių su taršos bandymų rezultatus klastojančios įrangos sukūrimu.
Skelbiama, kad Vokietijos automobilių gamybos koncernas atsisveikino su Falko Rudolphu, komponentų fabriko Baunatalyje, Vokietijoje, vadovu. Ponas Rudolphas vadovavo Volkswagen dyzelinių variklių gamybos padaliniui 2006-2010 m., be to, jis žinomas kaip kompanijos naudojamos dvigubos sankabos transmisijos tėvas.
Jis buvo dalis inžinierių komandos, kūrusios dyzelinius variklius. Skelbiama, kad vykstant tyrimui mažiausiai dar trijų inžinierių darbai koncerne buvo sustabdyti.
Matthiasas Muelleris, koncerno vadovas, pranešė aukščiausio lygio vadovams apie planus keisti bendrovės valdymo struktūrą ir kultūrą. Jo žodžiais, regionų vadovai turėtų įgauti daugiau autonomijos ir teisę sprendimus priimti savarankiškai, o ne laukti sprendimo iš Volkswagen centrinės būstinės Volfsburge.
Esminis principas labai paprastas: ateityje grupės padaliniai bus decentralizuoti ir regionai taps labiau nepriklausomais, sako p. Muelleris.
Skaičiuojama, kad dyzelinių variklių, kurie sugeba suklastoti taršos rezultatus, kai atliekami bandymai, skandalas apima 11 mln. automobilių visame pasaulyje.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti