„Ferrari“ pagamino naują lenktynių trasos žvėrį

Publikuota: 2015-10-14
Atnaujinta 2015-10-15 13:11
„Verslo žinios“

„Ferrari“ greičio mėgėjams parengė staigmeną. Kompanija išleido „Tour de France“ vardą turinčių modelių seriją, tinkamą tiek lenktynių trasai, tiek kasdienai.

Italijos prabangių automobilių gamintojas savo „Ferrari F12 TDF“ modeliui pasirinko „Tour de France“ vardą visai ne dėl žymiųjų dviračių lenktynių. Kompanija šiuo vardu primena praėjusiame amžiuje vykusias automobilių ištvermės lenktynes, taip pat vadintas šiuo vardu. Ferrari XX amžiaus penktame ir šeštame dešimtmečiuose karaliavo šiose lenktynėse.

Bendrovės pristatytas F12 TDF yra vos galingesnis nei standartinė F12 modelio versija. 6,3 l darbinio tūrio V12 formos variklis generuoja 769 AG, išaugo ir motoro sūkiai. Ties 8.500 sūkių per minutę pasiekiamas maksimalus arklio galių skaičius, o į ribotuvą apsukų rodyklė įsiremia ties 8.900 sūkių.

Automobilis komplektuojamas su dviejų sankabų automatine pavarų dėže. Ši atnaujinta, todėl pavaros aukštinamos 30% greičiau, o žeminamos – 40% greičiau. 8% platesnėmis tapo ir priekinės padangos.

Tačiau daugiausiai įtakos automobilio pagreičiui turi aerodinaminiai kėbulo sprendimai. Pavyzdžiui, įsibėgėjus iki 200 km/val. dėl jų automobilį veikia 230 kg prispaudžiamoji jėga – kone dukart didesnė nei įprasto F12.

Tiesa, kėbulo pakeitimai ne tik subtilūs. Automobilis turi didesnius aptakus, išpūtimo ir įsiurbimo angas ir pan., pavyzdžiui, galinis aptakas 6 cm ilgesnis ir 3 cm aukštesnis. Tokie pakeitimai, žinoma, neliko nepastebėti kritikų, ne vienas naujame modelyje pasigedo F12 matyto subtilumo ir elegancijos.

Sportinis automobilis lengvesnis už pirmtaką. Skelbiama, kad F12 TDF numetė 110 kg, tad bendras kėbulo svoris dabar siekia apie 1.520 kg.

Visos inovacijos drauge sudėjus leidžia „Ferrari F12 TDF“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 2,9 sek., o 200 km/val. pasiekiami vos 5 sekundėmis vėliau, skaičiuoja „topgear.com“. Automobilis turi vairuojamus galinius ratus, šie suteikia daugiau stabilumo posūkiuose, tad ir įsibėgėjimo laikai – puikūs.

Kol kas kompanija nė žodžio nepasakė apie tai, kiek turėtų kainuoti naujasis „Ferrari“. Visgi įvertinus tai, kad naujų automobilių bus tik 799, o pradinė kur kas dažnesnio „Ferrari F12“ modelio kaina siekia daugiau nei 380.000 Eur, pigus „F12 TDF“ tikrai nebus.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Niujorko automobilių parodoje – korėjiečių pasirodymas ir „Jaguar“ triumfas  Premium 1

Penktadienį plačiajai publikai duris atvėrusioje Niujorko automobilių parodoje – išvakarėse paskelbti...

Automobiliai
2019.04.20
Europos Parlamentas pritarė papildomoms saugumo priemonėms automobiliuose

Nuo 2022 m. Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamuose naujuose automobilių modeliuose turės būti sumontuota...

Vėl suimtas buvęs „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso vadovas savo tiesą išdėstė vaizdo įraše  2

Neseniai žadėjęs balandžio 11 d. surengti konferenciją, o dabar vėl suimtas Carlosas Ghosnas, buvęs...

Automobiliai
2019.04.09
BMW, „Daimler“ ir VW kaltinami karteliniu susitarimu, FCA gelbėsis su „Tesla“ Premium 3

Taršos mažinimo reikalavimų spaudžiami automobilių gamintojai ieško netradicinių sprendimų, už kuriuos gresia...

Automobiliai
2019.04.08
VŽ bando: „Hyundai Kona Electric“ Premium 10

Elektromobilių rinka pildosi vis naujais modeliais, o „Kona“ electric šiuo metu yra vienas įdomiausių...

Automobiliai
2019.04.07
Kuklumas pagal „Bentley“: legendinė britų markė turi keletą labai rimtų iššūkių 4

Praėjus ketveriems metams nuo gamybos pradžios, „Bentayga“ vėl turi kovoti dėl išlikimo: į jos pozicijas...

Verslo klasė
2019.04.06
„CarVertical“ peržengė Atlantą  4

Naudotų automobilių duomenis teikiantis lietuviškas startuolis įžengė į JAV rinką – tai padaryta nuo...

Automobiliai
2019.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau