Kokių automobilių gamintojų internete ieškoma dažniausiai

Publikuota: 2015-09-03
„Verslo žinios“

Jei bent kažkiek domitės automobilių pramone, žinote, kad „Toyota“ – daugiausiai automobilių pardavęs gamintojas praėjusiais metais.

Kompanija 2014 m. pardavė 10,23 mln. automobilių visame pasaulyje. Ant kulnų jai lipa „Volkswagen“ grupė, kuriai pavyko parduoti 10,14 mln. automobilių. Iš paskos seka „General Motors“, pernai pardavę 9,92 mln. transporto priemonių.

Tačiau ar tai, kad šie trys gamintojai parduoda daugiausiai transporto priemonių visame pasaulyje, reiškia, kad jie yra ir populiariausi? Tikrai ne, skelbia „topspeed.com“.

Praėjusiais metais „Google“ išleido kasmetinį pranešimą apie pasaulines tendencijas, į jį technologijų gigantė įtraukė ir informaciją apie dažniausiai ieškotus automobilių gamintojus. Ir sprendžiant pagal dažniausias užklausas, JAV rinkoje „Toyota“ tebuvo ketvirta pagal populiarumą, o „Volkswagen“ nė nepateko į populiariausiųjų dešimtuką. Amerikiečiai pernai dažniausiai ieškojo informacijos apie „Ford“, antroje vietoje liko „Jeep“, trečioje – „Dodge“.

Tokio keisto išdėstymo priežastis – labai paprasta. Milijoniniai automobilių pardavimai nereiškia, kad gamintojas yra populiarus. Tai reiškia, kad šiam gamintojui reikia daugiau klientų nei kažkuriam kitam. Kartu tai reiškia, kad šio gamintojo automobiliai yra prieinamesni. Štai kodėl daugybę transporto priemonių parduodančios bendrovės gamina nemažai ekonominės klasės automobilių ir orientuojasi į augančias rinkas.

Pietų Amerikoje – „Fiat“

„Topspeed.com“ dažniausiai internete ieškotų automobilių gamintojų žemėlapį sudarė kaupdama duomenis nuo 2014 m. balandžio iki šių metų kovo. Rezultatai – ypač įdomūs.

Pavyzdžiui, JAV ir Kanadoje, kur žmonės išties perka daug vietoje gaminamų automobilių, yra daugybė „Toyota“ ženklo mėgėjų. Japonijos automobilių gamintojas virš konkurentų, tokių kaip „Dodge“, „Jeep“ ir „Ford“, iškopė per kelis mėnesius.

Meksikiečiai dažniausiai ieškojo informacijos apie „Nissan“ ir „Chevrolet“ modelius. Centrinėje Amerikoje taip pat dominuoja „Toyota“, tačiau skaidant sąrašą į smulkesnes dalis matyti, kad, pavyzdžiui, Jamaikoje dažniausiai domimasi ne tik „Toyota“, bet ir BMW, o Panamoje dėmesys skiriamas „Mercedes-Benz“.

Pietų Amerikoje absoliutus lyderis – „Fiat“. Kiek mažiau dėmesio internautai rodė „Chevrolet“, „Hyundai“, „Volkswagen“ ir „Toyota“ ženklams.

Labiausiai mėgsta savus

Žvilgtelėjus į Europą matyti, kad europiečių ir amerikiečių skonis automobiliams – absoliučiai skirtingas. Visoje Europoje dominuoja vietiniai gamintojai. Pavyzdžiui, Ispanijoje į „Google“ dažniausiai vedama „Volkswagen“ skirta užklausa, Portugalijoje, Graikijoje ieškoma „Mercedes-Benz“, Prancūzijoje domimasi ir vietiniais „Renault“, „Peugeot“, ir „Volkswagen“. Vokietijoje, savaime aišku, dominuoja vietiniai „Mercedes“, BMW ir „Audi“, ta pati padėtis ir Jungtinėje Karalystėje, ir Nyderlanduose. Centrinė Europa pamišusi dėl BMW, švedai dažniausiai į interneto paieškos langą vedė „Volvo“, ekologiškas transporto priemonės mėgstantys norvegai – „Tesla“. Suomiai, kitaip nei kaimynai, domėjosi „Volkswagen“ ir BMW.

Tiek Latvijoje, tiek Lietuvoje dažniausiai internete buvo ieškoma informacijos apie BMW, estams labiau rūpėjo „Škoda“ ir „Volkswagen“. Kaimynai lenkai domėjosi „Toyota“, „Škoda“ ir BMW gamintojais, baltarusiai dažniausiai „Google“ domėjosi apie „Hyundai“.

Pakistanui parūpo „Lamborghini“

Azijoje situacija kardinaliai kitokia. Pavyzdžiui, Japonijoje dažniausiai informacijos buvo ieškoma ne apie vietinius gamintojus, o apie BMW. Jungtiniuose Arabų Emyratuose BMW internautų dėmesiu teko dalytis su „Toyota“.

Tailande, Vietname, Indonezijoje, Malaizijoje, Kambodžioje į interneto paieškos langą dažniausiai buvo ieškoma „Honda“ ženklo, o Pietų Korėjoje gaminamas „Hyundai“ populiarus Azerbaidžane, Kazachstane ir Rusijoje.

Stebėtina tai, kad internautai nesidomėjo „Audi“, nors šis gamintojas tiek Kinijoje, tiek Indijoje turi gamyklas ir trečdalis jo produkcijos iškeliauja būtent į Azijos regioną.

Štai su nuolatiniu miestų užterštumu kovojančioje Kinijoje dažniausiai ieškotas gamintojas – „Tesla“. Tiesa, „topspeed.com“ tai aiškina ir tuo, kad „Tesla Motors“ mažiau nei prieš metus atidarė pirmąją parduotuvę Kinijoje. Indai domėjosi „Hyundai“ ir „Honda“, o štai „Lamborghini“ pernai buvo itin populiarus Pakistane, Šri Lankoje, Singapūre, Bangladeše, Nepale ir Maldyvuose.

„Toyota“ – Australijoje ir Afrikoje

Australijos internete dominavo „Toyota“ ir „Mitsubishi“. Panaši padėtis ir Afrikoje, tačiau šitokį afrikiečių dėmesį galima paaiškinti ir tuo, kad Japonijos automobilių gamintojas leidžia itin patikimus ir ilgai tarnaujančius automobilius. Tarp dažniau Afrikoje ieškotų gamintojų – ir BMW, ir „Mercedes“, ir „Hyundai“.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
BMW 8 serija sugrįžta su visų ratų pavara 1

Skaičius 8 vėl grįžta į BMW modelių gamą. Kaip ir anksčiau, jis žymės didelį kupė. Kaip ir anksčiau,...

Transportas
2018.06.23
Vairuotojų pomėgiai: lietuvius vilioja kuklesnės markės ir elektromobiliai

Apklausos rodo, kad po pastarojo sunkmečio Lietuvos ir visų Baltijos šalių gyventojai ėmė kur kas nuosaikiau...

Transportas
2018.06.22
Pagamintas JAV: naujasis „Volvo S60“

Kinijos koncerno „Geely“ valdoma Švedijos automobilių markė virsta globaliniu gamintoju: tebeplėtojant...

Transportas
2018.06.21
Naujoje vairavimo mokykloje – Baltijos šalyse dar nematyti „Audi RS4“

Antradienį Kačerginėje, Nemuno žiede pristatyta nauja vairavimo mokykla, kurioje bus naudojami itin galingi...

Transportas
2018.06.19
Vairavimo mokyklos pereina prie neeilinių pasiūlymų Premium

Automobilių gamintojų atstovų palaikomos vairavimo mokyklos pereina į naują lygmenį: metamos milijoninės...

Transportas
2018.06.19
Naujasis X5: daugiau informacijos ir nuotraukų

Anksčiau nei įprasta pasirodysianti BMW modelio pamaina žada naujas galimybes ir rimtą konkurencinę kovą su...

Transportas
2018.06.16
Vokietijoje „Volkswagen“ sulaukė vienos didžiausių baudų šalies istorijoje 8

„Volkswagen“ gimtojoje Vokietijoje buvo nubausta 1 mlrd. Eur bauda dėl taršos rodiklių sukčiavimo skandalo,...

Transportas
2018.06.14
VŽ bando: antrosios kartos „Audi A7“ 11

Klasikinių sedanų populiarumui nuosekliai išsikvepiant, rinką pildo įvairios sedanų alternatyvos. Tokios,...

Transportas
2018.06.09
2019 m. modelio BMW Z4 kuriamas kaip tikro vairuotojo automobilis 1

BMW naujos kartos rodsterį Z4 kuria kartu su „Toyota“, todėl jis bus visai kitoks nei ankstesnieji modeliai.

Transportas
2018.06.09
„Nissan“ pažangaus mobilumo vizija lydi visas inovacijas Rėmėjo turinys 1

„Nissan“ pažangus mobilumas – prekės ženklo vizija transformuoti vairavimą ir gyvenimo būdą dominavo š. m.

Laisvalaikis
2018.06.07
„Audi“ išviešino savo naujutėlį visureigį Q8 5

Pavasarį viliojusi eskizais ir neinformatyviomis nuotraukomis, „Audi“ pagaliau paviešino savo visiškai naujo...

Transportas
2018.06.05

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau