Kokių automobilių gamintojų internete ieškoma dažniausiai

Publikuota: 2015-09-03
„Verslo žinios“

Jei bent kažkiek domitės automobilių pramone, žinote, kad „Toyota“ – daugiausiai automobilių pardavęs gamintojas praėjusiais metais.

Kompanija 2014 m. pardavė 10,23 mln. automobilių visame pasaulyje. Ant kulnų jai lipa „Volkswagen“ grupė, kuriai pavyko parduoti 10,14 mln. automobilių. Iš paskos seka „General Motors“, pernai pardavę 9,92 mln. transporto priemonių.

Tačiau ar tai, kad šie trys gamintojai parduoda daugiausiai transporto priemonių visame pasaulyje, reiškia, kad jie yra ir populiariausi? Tikrai ne, skelbia „topspeed.com“.

Praėjusiais metais „Google“ išleido kasmetinį pranešimą apie pasaulines tendencijas, į jį technologijų gigantė įtraukė ir informaciją apie dažniausiai ieškotus automobilių gamintojus. Ir sprendžiant pagal dažniausias užklausas, JAV rinkoje „Toyota“ tebuvo ketvirta pagal populiarumą, o „Volkswagen“ nė nepateko į populiariausiųjų dešimtuką. Amerikiečiai pernai dažniausiai ieškojo informacijos apie „Ford“, antroje vietoje liko „Jeep“, trečioje – „Dodge“.

Tokio keisto išdėstymo priežastis – labai paprasta. Milijoniniai automobilių pardavimai nereiškia, kad gamintojas yra populiarus. Tai reiškia, kad šiam gamintojui reikia daugiau klientų nei kažkuriam kitam. Kartu tai reiškia, kad šio gamintojo automobiliai yra prieinamesni. Štai kodėl daugybę transporto priemonių parduodančios bendrovės gamina nemažai ekonominės klasės automobilių ir orientuojasi į augančias rinkas.

Pietų Amerikoje – „Fiat“

„Topspeed.com“ dažniausiai internete ieškotų automobilių gamintojų žemėlapį sudarė kaupdama duomenis nuo 2014 m. balandžio iki šių metų kovo. Rezultatai – ypač įdomūs.

Pavyzdžiui, JAV ir Kanadoje, kur žmonės išties perka daug vietoje gaminamų automobilių, yra daugybė „Toyota“ ženklo mėgėjų. Japonijos automobilių gamintojas virš konkurentų, tokių kaip „Dodge“, „Jeep“ ir „Ford“, iškopė per kelis mėnesius.

Meksikiečiai dažniausiai ieškojo informacijos apie „Nissan“ ir „Chevrolet“ modelius. Centrinėje Amerikoje taip pat dominuoja „Toyota“, tačiau skaidant sąrašą į smulkesnes dalis matyti, kad, pavyzdžiui, Jamaikoje dažniausiai domimasi ne tik „Toyota“, bet ir BMW, o Panamoje dėmesys skiriamas „Mercedes-Benz“.

Pietų Amerikoje absoliutus lyderis – „Fiat“. Kiek mažiau dėmesio internautai rodė „Chevrolet“, „Hyundai“, „Volkswagen“ ir „Toyota“ ženklams.

Labiausiai mėgsta savus

Žvilgtelėjus į Europą matyti, kad europiečių ir amerikiečių skonis automobiliams – absoliučiai skirtingas. Visoje Europoje dominuoja vietiniai gamintojai. Pavyzdžiui, Ispanijoje į „Google“ dažniausiai vedama „Volkswagen“ skirta užklausa, Portugalijoje, Graikijoje ieškoma „Mercedes-Benz“, Prancūzijoje domimasi ir vietiniais „Renault“, „Peugeot“, ir „Volkswagen“. Vokietijoje, savaime aišku, dominuoja vietiniai „Mercedes“, BMW ir „Audi“, ta pati padėtis ir Jungtinėje Karalystėje, ir Nyderlanduose. Centrinė Europa pamišusi dėl BMW, švedai dažniausiai į interneto paieškos langą vedė „Volvo“, ekologiškas transporto priemonės mėgstantys norvegai – „Tesla“. Suomiai, kitaip nei kaimynai, domėjosi „Volkswagen“ ir BMW.

Tiek Latvijoje, tiek Lietuvoje dažniausiai internete buvo ieškoma informacijos apie BMW, estams labiau rūpėjo „Škoda“ ir „Volkswagen“. Kaimynai lenkai domėjosi „Toyota“, „Škoda“ ir BMW gamintojais, baltarusiai dažniausiai „Google“ domėjosi apie „Hyundai“.

Pakistanui parūpo „Lamborghini“

Azijoje situacija kardinaliai kitokia. Pavyzdžiui, Japonijoje dažniausiai informacijos buvo ieškoma ne apie vietinius gamintojus, o apie BMW. Jungtiniuose Arabų Emyratuose BMW internautų dėmesiu teko dalytis su „Toyota“.

Tailande, Vietname, Indonezijoje, Malaizijoje, Kambodžioje į interneto paieškos langą dažniausiai buvo ieškoma „Honda“ ženklo, o Pietų Korėjoje gaminamas „Hyundai“ populiarus Azerbaidžane, Kazachstane ir Rusijoje.

Stebėtina tai, kad internautai nesidomėjo „Audi“, nors šis gamintojas tiek Kinijoje, tiek Indijoje turi gamyklas ir trečdalis jo produkcijos iškeliauja būtent į Azijos regioną.

Štai su nuolatiniu miestų užterštumu kovojančioje Kinijoje dažniausiai ieškotas gamintojas – „Tesla“. Tiesa, „topspeed.com“ tai aiškina ir tuo, kad „Tesla Motors“ mažiau nei prieš metus atidarė pirmąją parduotuvę Kinijoje. Indai domėjosi „Hyundai“ ir „Honda“, o štai „Lamborghini“ pernai buvo itin populiarus Pakistane, Šri Lankoje, Singapūre, Bangladeše, Nepale ir Maldyvuose.

„Toyota“ – Australijoje ir Afrikoje

Australijos internete dominavo „Toyota“ ir „Mitsubishi“. Panaši padėtis ir Afrikoje, tačiau šitokį afrikiečių dėmesį galima paaiškinti ir tuo, kad Japonijos automobilių gamintojas leidžia itin patikimus ir ilgai tarnaujančius automobilius. Tarp dažniau Afrikoje ieškotų gamintojų – ir BMW, ir „Mercedes“, ir „Hyundai“.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ lūžio taškas: gamyklos bus pertvarkomos elektromobiliams 37

Koncerno planas – pasiūlyti mažiau, nei 20.000 Eur kainuojantį elektromobilį ir išsaugoti darbo vietas, tris...

Transportas
2018.11.11
Pasirengimas elektromobilių gamybai karpo BMW pelną

Skausmingas perėjimas prie elektromobilių gamybos: BMW veiklos pelnas praėjusį ketvirtį sumažėjo 27%.

Transportas
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
Lietuviai vis labiau simpatizuoja elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams 12

Baltijos šalyse atliekamos apklausos patvirtina, kad elektriniai ir hibridiniai automobiliai Lietuvoje turi...

Transportas
2018.11.06
Spalį atsigavo ir automobilių rinka, ir reeksportas 3

Po nuosmukio rugsėjį, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka spalį vėl augo 21% ir pasiekė naują...

Transportas
2018.11.02
VŽ bando: „Touareg“ iššūkis „premium“ segmentui 11

Naujasis „Volkswagen“ gamos flagmanas – trečiosios kartos „Touareg“ – žengė į „premium“ segmentą ir kaina...

Transportas
2018.10.29
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose – 33 dalyviai 1

22-uosiuose „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose dalyvauja 33 automobiliai.

Transportas
2018.10.27
Pirmą kartą per 2 metus „Tesla“ uždirbo pelno 16

JAV elektromobilių gamintojas „Tesla“ „išties istoriniu“ vadina trečiąjį šių metų ketvirtį, per kurį generavo...

Rinkos
2018.10.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau