Kokių automobilių gamintojų internete ieškoma dažniausiai

Publikuota: 2015-09-03
„Verslo žinios“

Jei bent kažkiek domitės automobilių pramone, žinote, kad „Toyota“ – daugiausiai automobilių pardavęs gamintojas praėjusiais metais.

Kompanija 2014 m. pardavė 10,23 mln. automobilių visame pasaulyje. Ant kulnų jai lipa „Volkswagen“ grupė, kuriai pavyko parduoti 10,14 mln. automobilių. Iš paskos seka „General Motors“, pernai pardavę 9,92 mln. transporto priemonių.

Tačiau ar tai, kad šie trys gamintojai parduoda daugiausiai transporto priemonių visame pasaulyje, reiškia, kad jie yra ir populiariausi? Tikrai ne, skelbia „topspeed.com“.

Praėjusiais metais „Google“ išleido kasmetinį pranešimą apie pasaulines tendencijas, į jį technologijų gigantė įtraukė ir informaciją apie dažniausiai ieškotus automobilių gamintojus. Ir sprendžiant pagal dažniausias užklausas, JAV rinkoje „Toyota“ tebuvo ketvirta pagal populiarumą, o „Volkswagen“ nė nepateko į populiariausiųjų dešimtuką. Amerikiečiai pernai dažniausiai ieškojo informacijos apie „Ford“, antroje vietoje liko „Jeep“, trečioje – „Dodge“.

Tokio keisto išdėstymo priežastis – labai paprasta. Milijoniniai automobilių pardavimai nereiškia, kad gamintojas yra populiarus. Tai reiškia, kad šiam gamintojui reikia daugiau klientų nei kažkuriam kitam. Kartu tai reiškia, kad šio gamintojo automobiliai yra prieinamesni. Štai kodėl daugybę transporto priemonių parduodančios bendrovės gamina nemažai ekonominės klasės automobilių ir orientuojasi į augančias rinkas.

Pietų Amerikoje – „Fiat“

„Topspeed.com“ dažniausiai internete ieškotų automobilių gamintojų žemėlapį sudarė kaupdama duomenis nuo 2014 m. balandžio iki šių metų kovo. Rezultatai – ypač įdomūs.

Pavyzdžiui, JAV ir Kanadoje, kur žmonės išties perka daug vietoje gaminamų automobilių, yra daugybė „Toyota“ ženklo mėgėjų. Japonijos automobilių gamintojas virš konkurentų, tokių kaip „Dodge“, „Jeep“ ir „Ford“, iškopė per kelis mėnesius.

Meksikiečiai dažniausiai ieškojo informacijos apie „Nissan“ ir „Chevrolet“ modelius. Centrinėje Amerikoje taip pat dominuoja „Toyota“, tačiau skaidant sąrašą į smulkesnes dalis matyti, kad, pavyzdžiui, Jamaikoje dažniausiai domimasi ne tik „Toyota“, bet ir BMW, o Panamoje dėmesys skiriamas „Mercedes-Benz“.

Pietų Amerikoje absoliutus lyderis – „Fiat“. Kiek mažiau dėmesio internautai rodė „Chevrolet“, „Hyundai“, „Volkswagen“ ir „Toyota“ ženklams.

Labiausiai mėgsta savus

Žvilgtelėjus į Europą matyti, kad europiečių ir amerikiečių skonis automobiliams – absoliučiai skirtingas. Visoje Europoje dominuoja vietiniai gamintojai. Pavyzdžiui, Ispanijoje į „Google“ dažniausiai vedama „Volkswagen“ skirta užklausa, Portugalijoje, Graikijoje ieškoma „Mercedes-Benz“, Prancūzijoje domimasi ir vietiniais „Renault“, „Peugeot“, ir „Volkswagen“. Vokietijoje, savaime aišku, dominuoja vietiniai „Mercedes“, BMW ir „Audi“, ta pati padėtis ir Jungtinėje Karalystėje, ir Nyderlanduose. Centrinė Europa pamišusi dėl BMW, švedai dažniausiai į interneto paieškos langą vedė „Volvo“, ekologiškas transporto priemonės mėgstantys norvegai – „Tesla“. Suomiai, kitaip nei kaimynai, domėjosi „Volkswagen“ ir BMW.

Tiek Latvijoje, tiek Lietuvoje dažniausiai internete buvo ieškoma informacijos apie BMW, estams labiau rūpėjo „Škoda“ ir „Volkswagen“. Kaimynai lenkai domėjosi „Toyota“, „Škoda“ ir BMW gamintojais, baltarusiai dažniausiai „Google“ domėjosi apie „Hyundai“.

Pakistanui parūpo „Lamborghini“

Azijoje situacija kardinaliai kitokia. Pavyzdžiui, Japonijoje dažniausiai informacijos buvo ieškoma ne apie vietinius gamintojus, o apie BMW. Jungtiniuose Arabų Emyratuose BMW internautų dėmesiu teko dalytis su „Toyota“.

Tailande, Vietname, Indonezijoje, Malaizijoje, Kambodžioje į interneto paieškos langą dažniausiai buvo ieškoma „Honda“ ženklo, o Pietų Korėjoje gaminamas „Hyundai“ populiarus Azerbaidžane, Kazachstane ir Rusijoje.

Stebėtina tai, kad internautai nesidomėjo „Audi“, nors šis gamintojas tiek Kinijoje, tiek Indijoje turi gamyklas ir trečdalis jo produkcijos iškeliauja būtent į Azijos regioną.

Štai su nuolatiniu miestų užterštumu kovojančioje Kinijoje dažniausiai ieškotas gamintojas – „Tesla“. Tiesa, „topspeed.com“ tai aiškina ir tuo, kad „Tesla Motors“ mažiau nei prieš metus atidarė pirmąją parduotuvę Kinijoje. Indai domėjosi „Hyundai“ ir „Honda“, o štai „Lamborghini“ pernai buvo itin populiarus Pakistane, Šri Lankoje, Singapūre, Bangladeše, Nepale ir Maldyvuose.

„Toyota“ – Australijoje ir Afrikoje

Australijos internete dominavo „Toyota“ ir „Mitsubishi“. Panaši padėtis ir Afrikoje, tačiau šitokį afrikiečių dėmesį galima paaiškinti ir tuo, kad Japonijos automobilių gamintojas leidžia itin patikimus ir ilgai tarnaujančius automobilius. Tarp dažniau Afrikoje ieškotų gamintojų – ir BMW, ir „Mercedes“, ir „Hyundai“.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
VŽ bando: „Toyota RAV4“ transformacija Premium 13

Pristačiusi penktos kartos RAV4, japonų gamintoja „Toyota“ verčia naują puslapį ir tikisi neužleisti lyderio...

Laisvalaikis
2019.02.11
Tyrimas: šaltis elektromobilių įveikiamą kelią gali sutrumpinti beveik perpus 28

Kai termometro stulpelis krenta žemiau 7 laipsnių pagal Celcijų, populiarių elektromobilių nuvažiuojamas...

Laisvalaikis
2019.02.11
„Škoda Kamiq“ paruošta pristatymui Europoje 23

„Škoda“ atskleidžia vis daugiau informacijos apie šiam renginiui ruošiamą naujieną – mažą krosoverį „Kamiq“.

Laisvalaikis
2019.02.10
„Volkswagen“ gaivina bagio idėją

„Volkswagen“ (VW) Ženevos automobilių parodai ruošia nostalgišką naujieną – legendinių, „VW Beetle“ pagrindu...

Laisvalaikis
2019.02.10
BMW bando naujos kartos elektrinį krosoverį 5

Bavarijos koncernas išplatino pirmąsias oficialias naujos kartos elektra varomo krosoverio, dabar įvardyjamo...

Laisvalaikis
2019.02.09
Sukūrė inovaciją: naujus automobilius pirksime internetu Verslo tribūna 15

Sėdėdamas namuose internetu išsirenki sau patinkamą automobilį, keliais mygtukų paspaudimais telefone sudarai...

Verslas auga
2019.02.06
„Modus Group“ perleido „Krasta Auto“ britų bendrovei „Inchcape“  13

Verslininko Kęstučio Martinkėno valdoma „Modus Group“ perleido bendrovės „Krasta Auto“ kontrolę Didžiosios...

Logistika
2019.02.06
Sausį – 50% siekiantis naujų automobilių rinkos augimas  5

Metų pradžioje daugiau nei pusė Lietuvoje registruotų naujų automobilių reeksportuota į kitas Europos...

Laisvalaikis
2019.02.05
„General Motors“ artimiausiu metu atleis bent 4.000 darbuotojų 1

Šiandien koncernas planuoja atleisti mažiausiai 4.000 Šiaurės Amerikoje dirbančių etatinių darbuotojų.

Laisvalaikis
2019.02.04
VST pasiekė naujas šarvuotis, jo vertė – 250.000 Eur 20

Viešojo saugumo tarnybą (VST) ketvirtadienį pasiekė pirmas naujas plataus profilio ir įvairaus pobūdžio...

Laisvalaikis
2019.01.31
Detroite serijinius automobilius perdarys į savivaldžius

Savivaldžių automobilių kūrime besispecializuojanti JAV kompanija „Waymo“ praneša apie investiciją į pirmąjį...

Pramonė
2019.01.29
VŽ bando: taupusis „Hyundai Tucson“ mažu dyzeliniu varikliu Premium

Atnaujintas „Hyundai Tucson“ taikosi į itin populiarų kompaktinių SUV automobilių segmentą, kuriame yra...

Laisvalaikis
2019.01.28
Elektromobilių rinka: nauji modeliai ir plėtra Lietuvoje 16

Augančią Europos elektromobilių rinką 2019 m. stimuliuos nauji ilgai laukti modeliai, o Lietuva laukia...

Laisvalaikis
2019.01.27
2018 m. rekordas: 461.200 automobilių pirkimo-pardavimo sandorių 5

Jeigu per 2009 m., vangiausios prekybos metus Lietuvos automobilių rinkoje, automobilį pirko maždaug kas...

Laisvalaikis
2019.01.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau