Prabangos konglomeratas „Kering“ nesamdys nepilnamečių

Publikuota: 2019-05-21
Planuojama, kad „Kering“ su jaunesniais negu 18 m. modeliais nebedirbs jau pristatinėjant 2020 m. rudens-žiemos kolekcijas. Neilo Hallo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Planuojama, kad „Kering“ su jaunesniais negu 18 m. modeliais nebedirbs jau pristatinėjant 2020 m. rudens-žiemos kolekcijas. Neilo Hallo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Prabangos prekių ženklų grupė „Kering“ skelbia, kad daugiau nebesamdys modelių, kurie dar nėra sulaukę 18 metų amžiaus.

Kaip žiniasklaidai išplatintame pranešime rašo Francois Henri-Pinault, konglomerato valdybos pirmininkas, sprendimas priimtas įvertinus, kiek įtakos tarptautinei korporacijai priklausantys prekių ženklai turi formuojant jaunų žmonių nuomonę visame pasaulyje.

„Esame atsakingi už tai, kaip elgiasi prabangos sektorius, ir tikime, kad mūsų pavyzdžiu paseks kitos bendrovės“, – komentuoja p. Henri-Pinault.

Sara Ziff, BBC kalbinta modelių agentūrų grupės „Model Alliance“ įkūrėja, sako, kad „Kering“ pareiškimas – sveikintinas, tačiau kol kas tai tėra žodžiai, kuriems trūksta svorio.

„Tai žingsnis teigiama linkme, jeigu norime, kad mados industrijoje dirbantys modeliai nebejaustų spaudimo atrodyti kuo jauniau ir galiausiai nustotų marinti save badu. Vis dėlto, kol kas nėra paviešintas joks tokio plano įgyvendinimo scenarijus, todėl baiminuosi, kad kalbos gali likti kalbomis, o industrijos opos ir toliau gilės“, – komentuoja p. Ziff.

Planuojama, kad „Kering“, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Gucci“, „Saint Laurent“, „Bottega Veneta“, „Balenciaga“, „Alexander McQueen“, „Boucheron“ ir kt., su jaunesniais negu 18 m. vaikinais ir merginomis nebedirbs jau pristatinėjant 2020 m. rudens-žiemos kolekcijas.

Didieji nesustaria

Tokią praktiką nuo 2018 m. rugpjūčio jau taiko JAV žiniasklaidos korporacija „Conde Nast“, leidžianti žurnalus „Allure“, „Glamour“, „Vanity Fair“, „Vogue“, „Wired“ ir kt.

„Perdėliojame vertybes. „Vogue“ ir kiti leidiniai prisidėjo prie to, kad vaikus (nes juk tai – tikrai dar vaikai) būtų įprasta vaizduoti kaip suaugusius žmones“, – vedamajame tuomet rašė „Vogue“.

„Kering“, bei kita prabangos prekių milžinė LVMH prieš dvejus metus susitarė nebesamdyti jaunesnių kaip 16 m. modelių. „Fortune“ paprašyti pakomentuoti naujausią „Kering“ sprendimą, LVMH atstovai tvirtino visiškai su juo nesutinkantys.

„Svarbiausia – ne modelio amžius, o, darbo sąlygos, kurios turi būti tinkamos nepriklausomai nuo modelio amžiaus, – komentavo LVMH („Louis Vuitton“, „Christian Dior“, „Celine“, „Givenchy“ ir kt prekės ženklai) atstovas. – Manome, kad vienos prekių ženklų grupės sprendimas nesamdyti jaunesnių negu 18 m. modelių dar nereiškia, kad nepilnamečiai nustos dirbti. Mes ir toliau bendradarbiausime su 16-18 m. modeliais ir sudarysime jiems sąlygas būti saugioje aplinkoje“.

Kaip rašo „Fortune“, jaunesni negu 18 m. žmonės sudaro 15-20% visų LVMH grupės bendrovių mados pristatymuose dirbančių modelių.

Tačiau Marie-Claire Daveu, „Kering“ tvarios plėtros vadovė, sako, kad dviejų metų skirtumas turi reikšmės.

„18 m. amžiaus sulaukę ar vyresni modeliai yra brandesni ir fiziškai, ir psichologiškai. Jiems kur kas lengviau dirbti tokioje reiklioje ir greitai besikeičiančioje mados rinkoje“, – tvirtina p. Daveu.

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Veneciją užliejo didžiausias potvynis

Lapkričio 12-osios vakarą Venecijoje vanduo pakilo aukščiausiai per pastaruosius 50 metų – beveik du metrus.

Laisvalaikis
12:07
Kinijoje išleista solidi lietuvių poezijos rinktinė

Kinijos leidykla „Guangdong Flower City Publishing House“ išleido šiuolaikinės Lietuvos poezijos antologiją,...

Laisvalaikis
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausias Vilniaus bunkeris bus išsaugotas

Po nugriautais „Profsąjungų rūmais“ rastas bunkeris bus išsaugotas, nes jo griovimas grėstų paties Tauro...

Laisvalaikis
2019.11.12
Prieš krepšinio aistras „Žalgirio“ arenoje – naudingos verslo pamokos Verslo tribūna

Ar įmanoma suderinti smagiai praleistą vakarą stebint aukščiausio lygio krepšinį ir naudingą verslo...

Verslo aplinka
2019.11.12
Kinijos tikslas – pralenkti Holivudą

JAV mažėjant pajamoms už Holivudo filmus – dėl piratavimo ir tokių turinio platformų kaip „Netflix“ arba...

Laisvalaikis
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Graikijos masalas investuotojams – mokesčių rojus

Graikija, bandydama išbristi iš užsitęsusios ekonominės krizės, meta iššūkį Londonui, Monakui ir...

Laisvalaikis
2019.11.10
Iliustruotoji istorija: aferos baigėsi bankrotu 2

Apie greitą praturtėjimą nepajudinus nė piršto svajoja ir aukštuomenė, ir prastuomenė. Ankstesniais laikais...

Laisvalaikis
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Moterys Lietuvos kino industrijoje. Kokia problema? Premium 1

Jei skaitote šio straipsnio pavadinimą ir jus ima šioks toks irzuliukas, kad šis tekstas apskritai...

Verslo klasė
2019.11.09
Baltijos šalių Jaunojo tapytojo prizas iškeliavo į Latviją

Lietuvos, Latvijos ir Estijos meno pasaulio profesionalų, kolekcininkų ir mėgėjų smalsumas patenkintas: šių...

Laisvalaikis
2019.11.09
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
LIONS prezidentas: mes – stiprūs, nes skirtingi Premium

1917 m. Melvinas Jonesas, garsus Čikagos verslininkas, draudikas, kartą per mėnesį lankydavosi verslininkų...

Verslo klasė
2019.11.09
Berlyno sienos griūties 30-metis: geležinė uždanga ir kiti piknikai Premium

Lygiai prieš 30 metų, 1989-ųjų lapkričio 9 d., griuvusi Berlyno siena iš esmės išjudino Rytų ir Vidurio...

Laisvalaikis
2019.11.09
„Fredos“ vadovas A. Ėmužis – apie baldų pramonės ateitį, robotus, vartojimą, lyderystę Premium 1

Antanas Ėmužis, vienos stambiausių šalyje baldų gamybos AB „Freda“ generalinis direktorius ir vienas...

Laisvalaikis
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Vilniaus lapai“ kviečia kalbėtis apie istoriją

Lapkričio 7–10 d. sostinėje – vėl „Vilniaus lapai“. Vos ketvirtus metus rengiamas tarptautinis festivalis...

Laisvalaikis
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau