„Balenciaga“ mados namus kaltina plagijavimu

JAV automobilių oro gaiviklių gamintoja Car-Freshner Corporation padavė į teismą prabangos mados namus Balenciaga. Šie kaltinami neteisėtai nukopijavę 1952 m. registruotą prekių ženklą Little Trees eglutės silueto automobiliams skirtus kvapiklius.
Balenciaga į šių metų rudens kolekciją įtraukė tokios pačios formos raktų pakabukus. Car-Freshner Corporation teigia, kad vartotojai gali supainioti dvi, panašaus dydžio, bet skirtingas funkcijas atliekančias prekes, nors jų kaina akivaizdžiai skiriasi: minėtos formos automobilio salono oro gaiviklį Lietuvos internetinėse parduotuvėse galima įsigyti už kiek daugiau negu 1 Eur, Balenciaga veršiuko odos raktų pakabuko kaina 195 Eur. Car-Freshner Corporation tikina, kad tereikėjo paprašyti jų registruotą prekių ženklą bendru sutarimu jau yra naudoję Kia motors, JAV finansų korporacija Capital One, restoranų tinklas Buffalo Wild Wings. Pagal licenciją Europoje Little Trees gamina Wunder-Baum ir Arbre Magique. Iš Balenciaga oro gaiviklių gamintoja reikalauja, viso pelno, kurį ispanų mados namams pavyks uždirbti pardavus eglutės formos raktų pakabukus.
nuotrauka::1left
Tai ne pirmas kartas kai mados namai patenka į nemalonę dėl jiems vadovaujančio dizainerio Demnos Gvasalios pomėgio kolekcijose atspindėti kasdienos kultūrą. Pernai Balenciaga už 1.695 Eur pasiūlė mėlyną rankinę, kaip du vandens lašai panašią į žydrąjį IKEA Frakta pirkinių krepšį, kainuojantį 0.49 Eur, Švedijos korporacija šį žingsnį sėkmingai išnaudojo kaip papildomą reklamą savo prekių ženklui. Tačiau Niujorko suvenyrų kompanija City Merchandise Inc, p. Gvasalios kolekcijoje išvydusi į savo gaminį (kaina apie 20 USD) panašią rankinę Multicoloured New York Bazar Shopper (1.950 USD) atlaidi nebuvo ir padavė Balenciaga į teismą. Kol kas šios bylos baigtis nėra aiški.
1919 m. Ispanijoje dizainerio Cristobalio Balenciagos įkurti mados namai šiuo metu priklauso Prancūzijos korporacijai Kering. Skelbta, kad 2017-ieji korporacijai buvo patys pelningiausi per visą jos gyvavimo istoriją Kering pajamos, lyginant su 2016 m. išaugo 27,2%, o pajamos iš konglomeratui priklausančių prabangos prekių ženklų (tarp jų Gucci, Balenciaga ir Saint Laurent) viršijo 10 mlrd. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti