Tūkstantmečio karta negaili pinigų prabangai

Publikuota: 2018-10-14
2017 m. 85% prabangos segmento prekių ir paslaugų įsigijo tūkstantmečio kartos atstovai. Lisi Niesner („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
2017 m. 85% prabangos segmento prekių ir paslaugų įsigijo tūkstantmečio kartos atstovai. Lisi Niesner („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Vartotojai, gimę tarp 1981-1997 m., savo finansinę situaciją vertina optimistiškai ir yra linkę daugiau uždirbamų lėšų skirti prabangos prekėms. Taip teigia finansinių paslaugų kompanija UBS, kurios užsakymu tyrėjai apklausė daugiau kaip 3.000 respondentų JAV, Prancūzijoje, Italijoje ir Kinijoje.

Beveik pusė tūkstantmečio kartai priklausančių amerikiečių ir 60% prancūzų tikisi, kad jų finansinė situacija ateinančiais metais pagerės, tokią finansinę sėkmę planuoja tik 35% vyresnių kaip 35 metų JAV gyventojų ir 30% tos pačios amžiaus kategorijos prancūzų. Kinijos vartotojų mąstysena šiek tiek kitokia: geresnės finansinės ateities tikisi 70% tūkstantmečio kartos atstovų ir 65% vyresnių šalies gyventojų.

Anot mados ekspertų, tokie tyrimų rezultatai ypač naudingi prabangos prekių rinkai – pernai net 85% šio rinkos segmento prekių ir paslaugų įsigijo tūkstantmečio kartos atstovai. Pavyzdžiui 2017 m. itin sėkmingi buvo „Saint Laurent“ mados namams, kurių 65% pirkėjų sudarė tūkstantmečio kartos vartotojai. Taip pat, UBS duomenimis, sekėsi ir „Gucci“ (33% pirkėjų priklauso tūkstantmečio kartai) bei „Louis Vuitton“ (21-37%).

Pasak apklausos, 23% 1981-1997 m. gimusių Prancūzijos, Italijos ir JAV pirkėjų mėgstamiausiu ženklu įvardijo „Gucci“, kitiems 19% labiausiai patinka „Louis Vuitton“.

Kaip rašo Didžiosios Britanijos mados tinklalapis „Fashion United“, būtent „Gucci“ ir „Louis Vuitton“ socialinėse medijose surenka daugiausia tūkstantmečio kartos „like“ paspaudimų. Šios kartos atstovams Prancūzijoje taip pat patinka „Alexander McQueen“, „Rolex“ ir „Hugo Boss“, italai irgi žavisi „Rolex“, taip pat renkasi  „Prada“ bei „Bulgari“ prekių ženklus. Vyresniems vartotojams Prancūzijoje labiausiai patinka „Hermes“, „Hugo Boss“ ir „Chanel“, o Italijoje – „Rolex“, „Gucci“ bei „Prada“. Kinijoje, kur tūkstantmečio kartos atstovai prabangos prekėms vidutiniškai skiria 20% savo biudžeto, šio segmento prekių penketukas išlieka toks pat, nepriklausomai nuo amžiaus grupės: „Hermes“, „Chanel“, „Cartier“, „Gucci“ ir „Dior“.

Tyrimas taip pat atskleidė, kad tūkstantmečio kartai prekių ženklo reputacija turi mažiau reikšmės negu vyresniems vartotojams, jiems kur kas svarbiau, ką prekių ženklai „veikia“ socialinėse medijose.

Kitas, 2017 m. atliktas UBS tyrimas, rodo, kad iki 2020 m. tūkstantmečio kartos bendras turtas gali išaugti iki 24 trilijonų USD. Tuomet skelbta, kad didžiąją dalį turto sudarys paveldėjimas, pajamos iš verslo ir darbo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Demokratija versle, arba Bučkis „Caffeine’ui“ Premium

12.27. „Kaip manai, kiek versle demokratijos?“ – klausiu draugės verslininkės feisbuko „Messenger“. „Jei...

Verslo klasė
2019.03.17
Istorija: murzinas ir brangus XIX–XX a. sandūros Vilnius Premium

XIX a. pabaiga – XX a. pradžia siejama su ypač svarbiais mūsų šaliai įvykiais – pradedant lietuvių tautiniu...

Laisvalaikis
2019.03.17
Muzika: netikėtas žvilgsnis į jidiš pasaulį Premium

Laikau tenoro Rafailo Karpio ir pianisto Dariaus Mažinto niekur nepaminėtą kompaktinį diską „Yiddish Songs“ –...

Verslo klasė
2019.03.17
Viešbučio naujovė – savaime išsivalantys kambariai 2

Technologinė pažanga nesustodama skverbiasi ir į viešbučių industriją. Šviežiausia technologinė inovacija –...

Paslaugos
2019.03.17
Vilniuje pridygs dar daugiau meno instaliacijų

Sostinės savivaldybė tęsia meno projektų ir instaliacijų iniciatyvą „Kuriu Vilnių“ – ką tik paskelbti dar 13...

Laisvalaikis
2019.03.16
Lutherio tviteris brukamas per Tapino–Overtono langą Premium

Kaip ir kodėl visuomenėje vyksta permainos? Ar pažiūros ir papročiai keičiasi todėl, kad kokie nors...

Verslo klasė
2019.03.16
Prastą socialinio kredito reitingą turintys kinai nebegali keliauti 8

2018 m. kelionių planus turėjo atšaukti milijonai kinų – valdžia jiems tiesiog neleido įsigyti bilietų...

Laisvalaikis
2019.03.16
„Lietuvos geležinkelių“ vadovas M. Bartuška: išlieku ramus, kai kitiems reikia valerijonų Premium 25

Mantas Bartuška, AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius, sako, kad jau porą metų keliaudamas po...

Laisvalaikis
2019.03.15
Lietuvos miestai – žvaigždės, pernai sulaukę daugiausiai turistų 2

VšĮ „Keliauk Lietuvoje“, remdamasi statistikos duomenimis, sudarė daugiausiai vietinių ir užsienio turistų...

Paslaugos
2019.03.14
Paskelbė „Auksinių scenos kryžių“ nominantus

Kultūros ministerija paskelbė, kas šiemet pretenduoja į svarbiausius profesionalaus teatro ir meno kūrėjų...

Laisvalaikis
2019.03.12
Meno projektas siūlo pinigų ir nieko neveikti

Švedų meno projektas atrinktam žmogui kas mėnesį mokės po 2.033 Eur už tai, kad jis veiktų, ką nori.

Laisvalaikis
2019.03.11
 Pirma sumokėk, tuomet reikalauk rezultato 4

Antrą kartą atvykęs į Dantų karalystę – juostinių plieno pjūklų lentpjūvėms gamyklą Rumunijoje –...

Verslo klasė
2019.03.11
Specifinės gamybinės problemos Dantų karalystėje Premium

– Buna ziua, – pasigirdo ragelyje. – Buna ziua, – automatiškai atsakiau į rumunišką pasisveikinimą.

Verslo klasė
2019.03.11
Albertas Sinevičius: pirmoji atkurtos nepriklausomos Lietuvos Vyriausybė dirbo nepolitikuodama Premium 1

„Dabar pasigirsta kalbų, kad ne už tokią Lietuvą kovojome. Man regis, reikia skirti dvi sąvokas:...

Laisvalaikis
2019.03.11
D. Katkus: pianistės G. Ručytės įdvasintas girdėjimas Premium

Kas yra didžiųjų muzikinių kultūrų stiprybė? Atmintis. Ne muziejų saugyklos, bet kasdienis savo meno...

Verslo klasė
2019.03.10
Tomas Sinickis: Idealisto memuarai arba Purgystanas (I) Premium 1

Kam mums reikėjo į Purgystaną, aš vis dar iki galo nežinau. Tikriausiai buvo dvi priežastys. Pirma, apie...

Verslo klasė
2019.03.10
Kovo 11-osios renginiai visoje Lietuvoje 2

Kovo 11-ąją švęsime atkurtos nepriklausomos savo valstybės 29-ąsias metines. Džiugiai, su trispalvėmis,...

Laisvalaikis
2019.03.10
Garsiausios istorijoje žmogžudystės vietą atvers turistams 2

Lankomiausio Italijos miesto Romos valdžia paskelbė planuojanti rekonstruoti senovinę aikštę, kurioje įvyko...

Paslaugos
2019.03.09
Lenkijos politika – pinigai ir teisingumas 5

2019 m. sausio pabaigoje Lenkiją sukrėtė didžiausias iki šiol skandalas dėl valdančiosios partijos „Teisė ir...

Verslo klasė
2019.03.09
Šiaulių „Aušros“ muziejui toliau vadovaus R. Balza

Kultūros ministerijos surengtą konkursą eiti Šiaulių „Aušros“ muziejaus direktoriaus pareigas laimėjo...

Laisvalaikis
2019.03.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau