Kas tai? Prekės ženklas

„Nissan“ pažangaus mobilumo vizija lydi visas inovacijas

Publikuota: 2018-06-07
Elektrinių automobilių rinka dar niekad nebuvo tokia konkurencinga, tačiau naujasis „Nissan LEAF“ pranoko visus konkurentus, nes daugumai pirkėjų jis atrodo protingiausias pasirinkimas.
Elektrinių automobilių rinka dar niekad nebuvo tokia konkurencinga, tačiau naujasis „Nissan LEAF“ pranoko visus konkurentus, nes daugumai pirkėjų jis atrodo protingiausias pasirinkimas.

„Nissan“ pažangus mobilumas – prekės ženklo vizija transformuoti vairavimą ir gyvenimo būdą dominavo š. m. kompanijos stende Ženevos parodoje. „Nissan“ atskleidė, kad pagal pernai pradėtą „Nissan M.O.V.E. to 2022“ planą siekia didinti elektrifikuotų automobilių gamą, plėsti ir vystyti autonominio vairavimo sistemas bei skatinti automobilinių komunikacinių priemonių plėtrą ir diegimą. Kompanijos tikslas – iki 2022 m. elektrifikuotų automobilių kasmet parduoti po 1 mln. – tiek visiškai elektrinių modelių, tiek su „e-POWER“ pavaromis.

Vienas iš pažangaus mobilumo programos elementų – „Nissan“ išmani pavara, pirmą kartą pristatyta Ženevos parodoje prieš dvejus metus, tapo pagrindu „Nissan“ automobilių vairavimo, aprūpinimo energija ir integravimo visuomenėje vizijai.

„Mūsų produktų ir technologijos strategija yra sukurta taip, kad „Nissan“ taptų automobilių, technologijų ir verslo evoliucijos lydere, – teigia Philippe Kleinas, „Nissan“ vyriausiasis planavimo vadovas. – Savo pastangas sutelkėme į „Nissan“ išmaniojo mobilumo vystymą, stengdamiesi apimti tris pagrindinius elektrifikacijos elementus: autonominį vairavimą, susiejamumą ir naujas mobilumo paslaugas.“

Pažangaus mobilumo ikona

„Nissan“ pažangaus mobilumo ikona yra visiškai elektrinis ir neteršiantis aplinkos „Nissan LEAF“. Tai populiariausias pasaulyje elektrinis automobilis – nuo jo pristatymo 2010 m. parduota daugiau kaip 320.000 vienetų ir nuvažiuota daugiau kaip 4 mlrd. km. Švaraus ir tvaraus transporto srityje „Nissan“ pirmauja viena modelių karta, o pristačius visiškai naują antros kartos „LEAF“, Europoje parduodamą nuo š. m. vasario, kompanija vėl keičia elektromobilių žaidimo taisykles.

Kad „Nissan“ eina koja kojon su paklausa, rodo užsakymai Europoje – jie jau viršijo 20.000 vnt., 13.000 iš jų buvo pateikti automobiliui net nepasiekus atstovybių. Naujasis „Nissan LEAF“ yra greičiausiai parduodamas elektrinis automobilis Europoje – senajame žemyne jis nuperkamas kas 12 minučių.

Naujasis „LEAF“ yra pirmasis „Nissan“ modelis Europoje, aprūpintas „Nissan“ autonomine „ProPILOT“ technologija ir „e-Pedal“, leidžiančiu vairuotojams pajudėti, greitėti, lėtėti ir sustoti tiesiog naudojant tik akseleratoriaus pedalą.

Naujajame „LEAF“ debiutavusios technologijos jau diegiamos visame „Nissan“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių asortimente. Pavyzdžiui, „ProPILOT“ pažangi vairuotojo pagalbinė technologija jau montuojama ir į miesto visureigį „Nissan Qashqai“. Naujajame „LEAF“ naudojama 40 kWh baterija nuo šiol montuojama ir „Nissan e-NV200“ furgone – su ja įveikiamas nuotolis padidėjo net 60%, o kroviniams skirta erdvė liko nepakitusi.

Beje, naujasis „Nissan LEAF“ prestižinio leidinio „What Car?“ apdovanojimuose paskelbtas „Geriausiu elektriniu automobiliu“ 2018 m. „What Car?“ apdovanojimai – automobilių pirkėjų Europoje vieni plačiausiai pripažintų ir gerbiamų, o taip pat tai vienas įtakingiausių šaltinių dėl patarimų apie naujus automobilius.

nuotrauka::1 right

„Elektrinių automobilių rinka dar niekad nebuvo tokia konkurencinga, tačiau „LEAF“ pranoko visus konkurentus, nes daugumai pirkėjų jis atrodo protingiausias pasirinkimas, – apdovanojimą pelniusį modelį gyrė Steve Huntingfordas, „What Car?“ redaktorius. – Jis sujungia puikų našumą su gausia standartine įranga ir mažomis eksploatavimo išlaidomis. O realus nuvažiuojamas atstumas geras net žiemą.“

„World Car Awards“ naująjį „LEAF“ paskelbė „Pasaulio žaliuoju automobiliu 2018“ – tai pirmasis elektromobilis, kuris pelno šį apdovanojimą. Beje, tai ir vienintelis elektromobilis dar 2011 m. tapęs „World Car of the Year“ per pastaruosius 14 metų.

Europinė automobilių saugumo testus atliekant organizacija „Euro NCAP“ naujajam „Nissan LEAF“ skyrė aukščiausią saugumo įvertinimą – 5 žvaigždutes. „LEAF“ buvo pirmasis automobilis, kurį „Euro NCAP“ testavo pagal naujus patobulintus, išsamesnius ir sugriežtintus protokolus.

„Nissan LEAF“ visame pasaulyje iš viso laimėjo jau 114 apdovanojimų.

Autonominis vairavimas

„ProPILOT“ yra autonominio vairavimo sistemos dalis ir „Nissan“ novatoriško požiūrio į pažangų vairavimą pavyzdys. „ProPILOT“ sistema padės „Nissan“ vairuotojams jaustis užtikrintai prie vairo bei geriau kontroliuoti automobilį.

„Nissan“ paskelbė planus iki 2022 m. pasitelkti „ProPILOT“ technologiją 20-yje modelių 20-yje rinkų – tai sudaro autonominių vairavimo sistemų strategijos dalį. Bendrovė tikisi parduoti 1 mln. „ProPILOT“ automobilių per metus iki 2022 m. Tobulinant „ProPILOT“ bus siekiama automatizuoti vairavimą ir rikiavimąsi per juostas greitkeliuose bei valdyti automobilių galutinį tikslą.

nuotrauka::2 left

„Remdamiesi „Nissan“ istorija teikiant pirmąsias pasaulyje saugos technologijas toliau tęsiame autonominės technologijos vystymą link laisvų rankų funkcionalumo, netgi atitraukiant akis nuo kelio, – pasakoja Takao Asami, kompanijos vyresnysis viceprezidentas. – Jau turime daugiau automobilių keliuose su pusiau autonominio vairavimo funkcija negu bet kuris kitas automobilio gamintojas, todėl ir toliau, remdamiesi šia patirtimi, stengiamės padėti savo klientams.“

Siūlys nemokamą energiją

Išmanusis integravimas yra trečiasis „Nissan“ pažangaus mobilumo elementas. Jis naudoja „Nissan“ novatorišką elektrinę technologiją, kuri sustiprina elektromobilių vaidmenį visuomenėje. „Nissan“ partnerystė su energetikos milžine „E.ON“ yra naujausias to pavyzdys.

Pagal šią iniciatyvą „Nissan“ ir „E.ON“ ieškos galimybių bandomosioms veikloms ir komerciniams pasiūlymams, susijusiems su „Vehicle-to-grid“ paslaugomis, atsinaujinančios energijos generavimo ir kaupimo sprendimais, taip pat „Nissan“ elektrinių automobilių klientų integravimu į elektros tinklą.

Bendradarbiavimas dar labiau paspartins elektrifikavimą ir prie tikslo priartina „Nissan“ siekį elektrinių automobilių vairuotojams siūlyti nemokamą energiją.

„Nissan“ planuoja, kad elektrifikuoti automobiliai, įskaitant elektrinius automobilius ir „e-POWER“ modelius, sudarys 40% bendrovės pardavimų Japonijoje ir Europoje iki 2022 m. ir 50% – iki 2025 m. JAV tikimasi apie 20–30% iki 2025 m., o Kinijoje – 35–40%.

Elektromobiliu – 600 km

Visus tris „Nissan“ pažangaus mobilumo elementus įkūnija įspūdingas koncepcinis automobilis „IMx KURO“, demonstruojantis „Nissan“ pasaulinę lyderystę ir ateities kryptį elektrinių automobilių ir miesto visureigių segmente. Jis siūlo 320 kW elektrinę galios pavarą, kuri viena įkrova gali įveikti daugiau kaip 600 km.

nuotrauka::3 right

„IMx KURO“ koncepciniame automobilyje naudojama revoliucinga „Nissan“ „Brain-to-Vehicle“ (B2V) technologija, aptinkanti, analizuojanti, nuspėjanti ir reaguojanti į vairuotojo smegenų bangas.

„Pasaulyje pirmaujantis elektrinių automobilių gamintojas „Nissan“ yra įsipareigojęs padėti verslui ir klientams kurti tvaresnę ateitį, – komentuoja Ponz Pandikuthira, „Nissan Europe“ produktų planavimo ir pažangios strategijos viceprezidentas. – Vadovaudamiesi „Nissan“ pažangaus mobilumo struktūra transformuojame tai, kaip mūsų klientai vairuoja ir gyvena.“

Anot jo, šiandieniniai pranešimai yra tolimesni žingsniai, siekiant teikti visiškai integruotą elektrinę ekosistemą, atitinkančią „Nissan“ pažangaus mobilumo viziją.

„Nissan“ pasaulyje siūlo 60 modelių, pažymėtų „Nissan“, „Infiniti“ ir „Datsun“ prekių ženklais. 2017 finansiniais metais kompanija pasaulyje pardavė 5,77 mln. automobilių, joje dirba 247.500 darbuotojų. „Nissan“ yra aljanse su Prancūzijos gamintoja „Renault“, o 2016 m. ji įsigijo 34% „Mitsubishi“. „Renault–Nissan–Mitsubishi“ aljansas yra didžiausias pasaulyje – pernai jis pardavė daugiau kaip 10,6 mln. automobilių.

FOTOGALERIJA „Nissan“ (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kęstas Kirtiklis: Michelis de Montaigne’is lieka vienas namuose

Tikėtina, kad frazė „vienas namuose“ jus suerzino. Labai jau ji primena, pripažinkime, pokvailę tęstinę...

Verslo klasė
2018.06.30
Aidas Puklevičius: Neparduotos vasaros 3

Vasara yra pats netalentingiausias metų laikas. Kone visi svarbiausi pasaulio atradimai padaryti rudenį,...

Verslo klasė
2018.06.30
Moterys prie vairo – galimybė kelti ekonomiką 1

Saudo Arabijoje šią savaitę buvo panaikintas paskutinis pasaulyje galiojęs draudimas vairuoti moterims. Taip...

Verslo aplinka
2018.06.30
Kauno pilies kieme prasidėjo Vyčio montavimo darbai 14

Kauno pilies kiemo centre pradėti iš Ukrainos atvežtos „Laisvės kario“ skulptūros montavimo darbai. 3 t...

Laisvalaikis
2018.06.29
Po 18 metų statybų – Valdovų rūmų atkūrimo pabaigtuvės 7

Liepos 6-ąją, Mindaugo karūnavimo dieną, lankytojams simboliškai bus atverta LDK valdovų rūmų antroji,...

Laisvalaikis
2018.06.29
Dainų šventės fenomenas

Išties fenomenas: dainų švenčių tradicija kilo Šveicarijoje, gyvavo Vokietijoje, o galiausiai išliko tik...

Laisvalaikis
2018.06.29
„Kempinski“ virtuvės šefas V. Alekna – apie žvejybą, skautus ir dilgėlių sriubą

Skautas, kuris iš žygių po Lietuvos miškus parsineša idėjų patiekalams, ir prisiekęs meškeriotojas, kuris...

Laisvalaikis
2018.06.29
Reformatų sodą Vilniuje gaivins „Eikos statyba“ 5

Pasirašyta rangos sutartis su viešą konkursą laimėjusia UAB „Eikos statyba“, kuri Vilniuje, Pylimo gatvėje,...

Laisvalaikis
2018.06.29
VŽ rekomenduoja: 10 savaitgalio renginių

Neabejotinai didžiausias, masiškiausias ir smagiausias renginys, birželio 30 d. prasidėsiantis Kaune, –...

Laisvalaikis
2018.06.29
Lietuviai kurs prototipą, leisiantį stresą valdyti virtualioje realybėje 1

UAB „Žmogaus studijų centras“ kurs prototipą, leisiantį stresą valdyti virtualioje realybėje.

Vadyba
2018.06.28
Vyčio skulptūra – pakeliui į Kauną 7

Liepos 5 d. prie Kauno pilies iškilsianti bronzinė „Laisvės kario“ skulptūra iš Ukrainos jau gabenama...

Laisvalaikis
2018.06.27
Adolfo Ramanausko-Vanago palaikai atguls Valstybės vadovų panteone 4

Neseniai rasti pokario partizanų vado Adolfo Ramanausko-Vanago palaikai bus palaidoti šiemet spalį Vilniaus...

Laisvalaikis
2018.06.25
Ernestas Parulskis: Irklai ir žuvėdros Premium 1

Kol dzūkas skambino seseriai, žiūrėjau į Merkio ir Nemuno santaką. Statistiškai dėliojant, pagal joje (ar ant...

Verslo klasė
2018.06.24
Alžyras kasdien 2 valandoms išjungia internetą, kad nesukčiautų studentai

Alžyre ir Irane šiomis dienomis kasdien kelioms valandoms išjungiamas internetas. Šių šalių vyriausybės tokį...

Laisvalaikis
2018.06.24
Jurga Vilpišauskaitė: švarūs Tokijo pirštai 2

Tokijo metro. Traukinių ir autobusų kostiumuoti žmonės laukia sustoję lygia eile. Jie išsirikiuoja ant...

Verslo klasė
2018.06.23
Dėl nykstančių ungurių išteklių kalti gali būti narkotikų vartotojai 2

Dėl Europoje mažėjančių ungurių išteklių kalti gali būti kokaino vartotojai. Tai atskleidė naujas tyrimas,...

Laisvalaikis
2018.06.23
Portretas: verslo lyderystės islandus moko lietuvė, niekada nenorėjusi būti lydere

„Niekada nelaikiau savęs ypatinga lydere, bet turiu savybę tiesiog imti ir daryti, jei matau, kad padaryti...

Laisvalaikis
2018.06.22
Nidos kopose – Sartre‘o vizitą atkartojanti skulptūra 3

Kultūrinį Neringos kraštovaizdį papildys dar vienas akcentas – skulptūra „Prieš vėją“, vaizduojanti per vėjo...

Laisvalaikis
2018.06.20
VU šešiems mokslininkams suteikė išskirtinių profesorių statusą 4

Vilniaus universitetas (VU) pirmą kartą šešiems mokslininkams suteiks išskirtinių profesorių statusą. Toks...

Laisvalaikis
2018.06.19
Geriausi miestai, jei norite mažai dirbti ir daug uždirbti 10

Liuksemburgas pagal darbo laiko trukmės ir pajamų santykį yra palankiausias miestas darbuotojams, rodo naujas...

Laisvalaikis
2018.06.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau