Kas tai? Prekės ženklas

„Nissan“ pažangaus mobilumo vizija lydi visas inovacijas

Publikuota: 2018-06-07
Elektrinių automobilių rinka dar niekad nebuvo tokia konkurencinga, tačiau naujasis „Nissan LEAF“ pranoko visus konkurentus, nes daugumai pirkėjų jis atrodo protingiausias pasirinkimas.
Elektrinių automobilių rinka dar niekad nebuvo tokia konkurencinga, tačiau naujasis „Nissan LEAF“ pranoko visus konkurentus, nes daugumai pirkėjų jis atrodo protingiausias pasirinkimas.

„Nissan“ pažangus mobilumas – prekės ženklo vizija transformuoti vairavimą ir gyvenimo būdą dominavo š. m. kompanijos stende Ženevos parodoje. „Nissan“ atskleidė, kad pagal pernai pradėtą „Nissan M.O.V.E. to 2022“ planą siekia didinti elektrifikuotų automobilių gamą, plėsti ir vystyti autonominio vairavimo sistemas bei skatinti automobilinių komunikacinių priemonių plėtrą ir diegimą. Kompanijos tikslas – iki 2022 m. elektrifikuotų automobilių kasmet parduoti po 1 mln. – tiek visiškai elektrinių modelių, tiek su „e-POWER“ pavaromis.

Vienas iš pažangaus mobilumo programos elementų – „Nissan“ išmani pavara, pirmą kartą pristatyta Ženevos parodoje prieš dvejus metus, tapo pagrindu „Nissan“ automobilių vairavimo, aprūpinimo energija ir integravimo visuomenėje vizijai.

„Mūsų produktų ir technologijos strategija yra sukurta taip, kad „Nissan“ taptų automobilių, technologijų ir verslo evoliucijos lydere, – teigia Philippe Kleinas, „Nissan“ vyriausiasis planavimo vadovas. – Savo pastangas sutelkėme į „Nissan“ išmaniojo mobilumo vystymą, stengdamiesi apimti tris pagrindinius elektrifikacijos elementus: autonominį vairavimą, susiejamumą ir naujas mobilumo paslaugas.“

Pažangaus mobilumo ikona

„Nissan“ pažangaus mobilumo ikona yra visiškai elektrinis ir neteršiantis aplinkos „Nissan LEAF“. Tai populiariausias pasaulyje elektrinis automobilis – nuo jo pristatymo 2010 m. parduota daugiau kaip 320.000 vienetų ir nuvažiuota daugiau kaip 4 mlrd. km. Švaraus ir tvaraus transporto srityje „Nissan“ pirmauja viena modelių karta, o pristačius visiškai naują antros kartos „LEAF“, Europoje parduodamą nuo š. m. vasario, kompanija vėl keičia elektromobilių žaidimo taisykles.

Kad „Nissan“ eina koja kojon su paklausa, rodo užsakymai Europoje – jie jau viršijo 20.000 vnt., 13.000 iš jų buvo pateikti automobiliui net nepasiekus atstovybių. Naujasis „Nissan LEAF“ yra greičiausiai parduodamas elektrinis automobilis Europoje – senajame žemyne jis nuperkamas kas 12 minučių.

Naujasis „LEAF“ yra pirmasis „Nissan“ modelis Europoje, aprūpintas „Nissan“ autonomine „ProPILOT“ technologija ir „e-Pedal“, leidžiančiu vairuotojams pajudėti, greitėti, lėtėti ir sustoti tiesiog naudojant tik akseleratoriaus pedalą.

Naujajame „LEAF“ debiutavusios technologijos jau diegiamos visame „Nissan“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių asortimente. Pavyzdžiui, „ProPILOT“ pažangi vairuotojo pagalbinė technologija jau montuojama ir į miesto visureigį „Nissan Qashqai“. Naujajame „LEAF“ naudojama 40 kWh baterija nuo šiol montuojama ir „Nissan e-NV200“ furgone – su ja įveikiamas nuotolis padidėjo net 60%, o kroviniams skirta erdvė liko nepakitusi.

Beje, naujasis „Nissan LEAF“ prestižinio leidinio „What Car?“ apdovanojimuose paskelbtas „Geriausiu elektriniu automobiliu“ 2018 m. „What Car?“ apdovanojimai – automobilių pirkėjų Europoje vieni plačiausiai pripažintų ir gerbiamų, o taip pat tai vienas įtakingiausių šaltinių dėl patarimų apie naujus automobilius.

nuotrauka::1 right

„Elektrinių automobilių rinka dar niekad nebuvo tokia konkurencinga, tačiau „LEAF“ pranoko visus konkurentus, nes daugumai pirkėjų jis atrodo protingiausias pasirinkimas, – apdovanojimą pelniusį modelį gyrė Steve Huntingfordas, „What Car?“ redaktorius. – Jis sujungia puikų našumą su gausia standartine įranga ir mažomis eksploatavimo išlaidomis. O realus nuvažiuojamas atstumas geras net žiemą.“

„World Car Awards“ naująjį „LEAF“ paskelbė „Pasaulio žaliuoju automobiliu 2018“ – tai pirmasis elektromobilis, kuris pelno šį apdovanojimą. Beje, tai ir vienintelis elektromobilis dar 2011 m. tapęs „World Car of the Year“ per pastaruosius 14 metų.

Europinė automobilių saugumo testus atliekant organizacija „Euro NCAP“ naujajam „Nissan LEAF“ skyrė aukščiausią saugumo įvertinimą – 5 žvaigždutes. „LEAF“ buvo pirmasis automobilis, kurį „Euro NCAP“ testavo pagal naujus patobulintus, išsamesnius ir sugriežtintus protokolus.

„Nissan LEAF“ visame pasaulyje iš viso laimėjo jau 114 apdovanojimų.

Autonominis vairavimas

„ProPILOT“ yra autonominio vairavimo sistemos dalis ir „Nissan“ novatoriško požiūrio į pažangų vairavimą pavyzdys. „ProPILOT“ sistema padės „Nissan“ vairuotojams jaustis užtikrintai prie vairo bei geriau kontroliuoti automobilį.

„Nissan“ paskelbė planus iki 2022 m. pasitelkti „ProPILOT“ technologiją 20-yje modelių 20-yje rinkų – tai sudaro autonominių vairavimo sistemų strategijos dalį. Bendrovė tikisi parduoti 1 mln. „ProPILOT“ automobilių per metus iki 2022 m. Tobulinant „ProPILOT“ bus siekiama automatizuoti vairavimą ir rikiavimąsi per juostas greitkeliuose bei valdyti automobilių galutinį tikslą.

nuotrauka::2 left

„Remdamiesi „Nissan“ istorija teikiant pirmąsias pasaulyje saugos technologijas toliau tęsiame autonominės technologijos vystymą link laisvų rankų funkcionalumo, netgi atitraukiant akis nuo kelio, – pasakoja Takao Asami, kompanijos vyresnysis viceprezidentas. – Jau turime daugiau automobilių keliuose su pusiau autonominio vairavimo funkcija negu bet kuris kitas automobilio gamintojas, todėl ir toliau, remdamiesi šia patirtimi, stengiamės padėti savo klientams.“

Siūlys nemokamą energiją

Išmanusis integravimas yra trečiasis „Nissan“ pažangaus mobilumo elementas. Jis naudoja „Nissan“ novatorišką elektrinę technologiją, kuri sustiprina elektromobilių vaidmenį visuomenėje. „Nissan“ partnerystė su energetikos milžine „E.ON“ yra naujausias to pavyzdys.

Pagal šią iniciatyvą „Nissan“ ir „E.ON“ ieškos galimybių bandomosioms veikloms ir komerciniams pasiūlymams, susijusiems su „Vehicle-to-grid“ paslaugomis, atsinaujinančios energijos generavimo ir kaupimo sprendimais, taip pat „Nissan“ elektrinių automobilių klientų integravimu į elektros tinklą.

Bendradarbiavimas dar labiau paspartins elektrifikavimą ir prie tikslo priartina „Nissan“ siekį elektrinių automobilių vairuotojams siūlyti nemokamą energiją.

„Nissan“ planuoja, kad elektrifikuoti automobiliai, įskaitant elektrinius automobilius ir „e-POWER“ modelius, sudarys 40% bendrovės pardavimų Japonijoje ir Europoje iki 2022 m. ir 50% – iki 2025 m. JAV tikimasi apie 20–30% iki 2025 m., o Kinijoje – 35–40%.

Elektromobiliu – 600 km

Visus tris „Nissan“ pažangaus mobilumo elementus įkūnija įspūdingas koncepcinis automobilis „IMx KURO“, demonstruojantis „Nissan“ pasaulinę lyderystę ir ateities kryptį elektrinių automobilių ir miesto visureigių segmente. Jis siūlo 320 kW elektrinę galios pavarą, kuri viena įkrova gali įveikti daugiau kaip 600 km.

nuotrauka::3 right

„IMx KURO“ koncepciniame automobilyje naudojama revoliucinga „Nissan“ „Brain-to-Vehicle“ (B2V) technologija, aptinkanti, analizuojanti, nuspėjanti ir reaguojanti į vairuotojo smegenų bangas.

„Pasaulyje pirmaujantis elektrinių automobilių gamintojas „Nissan“ yra įsipareigojęs padėti verslui ir klientams kurti tvaresnę ateitį, – komentuoja Ponz Pandikuthira, „Nissan Europe“ produktų planavimo ir pažangios strategijos viceprezidentas. – Vadovaudamiesi „Nissan“ pažangaus mobilumo struktūra transformuojame tai, kaip mūsų klientai vairuoja ir gyvena.“

Anot jo, šiandieniniai pranešimai yra tolimesni žingsniai, siekiant teikti visiškai integruotą elektrinę ekosistemą, atitinkančią „Nissan“ pažangaus mobilumo viziją.

„Nissan“ pasaulyje siūlo 60 modelių, pažymėtų „Nissan“, „Infiniti“ ir „Datsun“ prekių ženklais. 2017 finansiniais metais kompanija pasaulyje pardavė 5,77 mln. automobilių, joje dirba 247.500 darbuotojų. „Nissan“ yra aljanse su Prancūzijos gamintoja „Renault“, o 2016 m. ji įsigijo 34% „Mitsubishi“. „Renault–Nissan–Mitsubishi“ aljansas yra didžiausias pasaulyje – pernai jis pardavė daugiau kaip 10,6 mln. automobilių.

FOTOGALERIJA „Nissan“ (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Virtuvės šefas Lapinskas ir someljė Darasevičius – apie 9-ių restoranų verslo pradžią, sėkmę ir iššūkius

Virtuvės šefas Egidijus Lapinskas ir someljė Arminas Darasevičius, ko gero, yra vienintelis toks restoranų...

Laisvalaikis
11:06
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
„Media bitės“ rankose – kino teatras „Pasaka“

Žurnalą „Žmonės“ ir kitus leidinius valdanti UAB „Media bitės“ nuo šiol valdys kino teatrą „Pasaka“ Vilniuje.

Rinkodara
2018.06.12
Grigorijaus Kanovičiaus literatūrinė premija skirta Tomui Kavaliauskui

Autoritetingos komisijos sprendimu, šiais metais respublikinė Grigorijaus Kanovičiaus literatūrinė premija...

Laisvalaikis
2018.06.11
Kas yra mokyklos šeimininkas Premium

Esate mokyklos direktorius. Dešimta valanda ryto, eilinis pirmadienis. Per kūno kultūros pamoką mokinė...

Verslo klasė
2018.06.10
Iliustruotoji istorija: tikrovės Frankenšteinas

Didžiulė Londono karališkojo chirurgų koledžo auditorija sausakimša. Miesto elitas sėdi žibalinėmis lempomis...

Laisvalaikis
2018.06.10
Mirė garsusis šefas Anthony Bourdainas 5

Anthony Bourdainas, garsusis amerikiečių virtuvės šefas, keliautojas, televizijos laidų vedėjas ir knygų...

Laisvalaikis
2018.06.08
Neopagonių vizija - valstybė pagal „Duokim garo“ 22

Vaikai mokyklose keliauja į privalomas etninės kultūros pamokas, o santuokos įžadus duodančios poros amžiną...

Laisvalaikis
2018.06.08
„Nissan“ pažangaus mobilumo vizija lydi visas inovacijas Rėmėjo turinys

„Nissan“ pažangus mobilumas – prekės ženklo vizija transformuoti vairavimą ir gyvenimo būdą dominavo š. m.

Laisvalaikis
2018.06.07
Klaipėdoje prasidėjo džiazo festivalis

Klaipėdoje, Kruizinių laivų terminale, lotynų muzikos ritmais prasidėjo 24-asis Klaipėdos pilies džiazo...

Laisvalaikis
2018.06.07
Lietuvos darbuotojai – vieni laimingiausių Europoje 26

Lietuviai patenka tarp laimingiausių Europos ir Afrikos darbuotojų. Laimingųjų penketuke rikiuojasi Vengrija,...

Vadyba
2018.06.07
Nyderlandų karalius dėl šeimos tragedijos į Lietuvą atvyks be žmonos 4

Su karaliene Maxima birželio 13-15 d. Lietuvoje turėjęs viešėti Nyderlandų karalius Willemas-Alexanderis...

Laisvalaikis
2018.06.07
Vilniuje rasti partizanų vado A. Ramanausko-Vanago palaikai 9

Vilniuje, Našlaičių kapinėse Antakalnyje, archeologai rado su sovietų okupacija kovojusių Lietuvos partizanų...

Laisvalaikis
2018.06.07
Šalia A. Puškino muziejaus netyčia aptikta kripta su dviem karstais

Markučių dvaro sodybos teritorijoje Vilniuje, šalia Šv. Varvaros koplyčios, atsitiktinai aptikta kripta, kuri...

Laisvalaikis
2018.06.07
Kiek verslo ir mokslo yra menuose? 

Yra be galo daug pačių įvairiausių kūrybinių industrijų apibrėžimų. Kai kurie iš jų leidžia kalbėti, kad jos...

Išmani Lietuva
2018.06.07
Viceministras: avarinė situacija Gedimino kalne baigiama likviduoti

Avarinė situacija Gedimino kalne baigiama likviduoti, sako kultūros viceministras Renaldas Augustinavičius.

Laisvalaikis
2018.06.06
Architektūros bienalė: pelkių reabilitacija Venecijoje 1

Jeigu lygintume Venecijos meno ir architektūros bienales, vykstančias pramaišiui kas dveji metai, antroji...

Laisvalaikis
2018.06.06
Pasaulis neteko žymios dizainerės Kate Spade 5

Žymioji rankinių, aprangos ir papuošalų dizainerė Kate Spade pasitraukė iš gyvenimo. Antradienio rytą  (JAV...

Laisvalaikis
2018.06.05
Graikija dūsta nuo turistų: 1 graikui tenka 3 atostogautojai

Nors turizmas yra svarbi Graikijos ekonomikos dalis, tačiau augančios šio sektoriaus apimtys šaliai atneša ne...

Vadyba
2018.06.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau