10 daugiausia uždirbančių „YouTube“ žvaigždžių

Britų naujienų portalas businessinsider.com paskelbė 2016 m. daugiausia uždirbusių YouTube vaizdo tinklaraštininkų sąrašą. Siūlome pasižvalgyti.
1. PewDiePie
Daugiausia YouTube internetinėje svetainėje 2016-aisiais uždirbo švedas Felixas Arvidas Ulfas Kjelbergas, jo banko sąskaitą papildė 15 mln. USD.
PewDiePie, Weird Stuff Online, Scare PewDiePie, Fridays w/ PewDiePie, PewDiePie Montages, PewDiePie Animated, The Last Guardian kanalus prenumeruoja daugiau nei 50 mln. žmonių.
Skaičiuojama, jog F. Kjelbergo filmukai peržiūrėti beveik 14 mlrd. kartų. Anot britų dienraščio The Guardian, F. Kjelbergas pasirinko sparčiai kylančią ir visiems segmentams įdomią videožaidimų temą, tad nenuostabu, kad sulaukė milžiniškos sėkmės.
Pirmąjį vaizdo klipą į savo YouTube paskyrą vyras patalpino 2010 m., nuo to laiko jis ėmė žaibiškai populiarėti, kasmet susižerdamas penkiaženkles ir šešiaženkles sumas.
Skaičiuojama, kad 20102016 m. iš YouTube F. Kjelbergas užsidirbo apie 124 mln. USD. Švedijoje dideli mokesčiai, tad Felixui liko pusė sumos, rašo JAV verslo žurnalas Forbes. Kad ir kaip būtų, 26-erių vyro kišenėje nešvilpauja vėjai, jis yra deklaravęs turto už daugiau nei 70 mln. USD.
Jis daug dėmesio skiria savo gerbėjams, su jais kalba apie savo asmeninį gyvenimą, dalija patarimus, atsako į paštu siunčiamus klausimus, bendrauja komentarų skiltyje, kuria bendruomenę, rašo Business Insider (BI).
2. Romanas Atwoodas
Amerikietis Romanas Atwoodas 2016 m. uždirbo apie 8 mln. USD. Prieš 2 m. jis uždirbdavo vidutiniškai 150.000200.000 USD per mėnesį. 2015-aisiais Forbes jį įtraukė į turtingiausių YouTube vaizdo tinklaraštininkų sąrašą, tais metais jis uždirbo 3,5 mln. USD.
Anot BI, šis vyras garsėja kaip vienas geriausių YouTube pokštininkų ir juokiasi iš visko. Populiariausi jo vaizdo klipai Crazy Plastic Ball PRANK!! (86 mln. peržiūrų), Anniversary Prank Backfires!! (85 mln. peržiūrų), Blowing Up My Kid PRANK!! (37 mln. peržiūrų), Killing My Own Kid PRANK!! (49 mln. peržiūrų).
R. Atwoodas pirmąjį vaizdo klipą į YouTube įkėlė prieš 5 m., dabar jo kanalą prenumeruoja per 10 mln. žmonių.
33-ejų vyras prieš susikurdamas paskyrą YouTube dirbo šeimos versle, gamino tinklus ir virves. Nebūčiau pasvajojęs apie tokius pinigus, viename iš savo vaizdo įrašų sako R. Atwoodas.
3. Lilly Singh
28-erių kanadietė Lillly Singh savo karjerą YouTube pradėjo 2010-aisiais. 2016 m. ji uždirbo 7,5 mln. USD.
Skaičiuojama, jog nuo 2010 iki 2016-ųjų L. Singh vidutiniškai uždirbdavo 2.700 USD per dieną (980.000 USD per metus). Jos pagrindinis kanalas Superwoman turi per 9 mln. sekėjų, o patalpinti vaizdo klipai peržiūrėti 1,3 mlrd. kartų.
YouTube žvaigždė prižiūri ir kitą savo kanalą Superwomanvlogs. 20112016 m. jį prenumeruoja 1,4 mln. žmonių. Per dieną vaizdo klipai sulaukia apie 350.000 peržiūrų, tai reiškia, kad kasdien L. Singh uždirba papildomus 600 USD (200.000 USD per metus)
Ji labai protinga, talentinga ir graži moteris, nebijanti pasijuokti iš savęs ir įkąsti kitiems, vertina Forbes.
Populiarių YouTube filmukų autorė papildomų pinigų užsidirba iš reklamos kosmetikos, kino filmų, koncertinių turų.
4. Smosh
YouTube veteranai Ianas Hecoxas ir Anthony Padillas 2016 m. uždirbo 7 mln. USD. 2015-aisiais 6 mln. USD.
Pirmąjį vaizdo klipą vaikinai į YouTube įkėlė 2005 m., dabar jų kanalą prenumeruoja per 22 mln. žmonių. Vaikinai kuria vaizdo filmukus Smosh, Smosh Games, Smosh 2nd Channel, Shut Up! Cartoons, ElSmosh, Smosh France kanalams. Kievieną savaitę į tinklapį www.smosh.com įkeliami nauji Iano ir Anthony eksperimentiniai vaizdo klipai, pokalbiai, įžvalgos.
Verta paminėti, kad jiedu išleido 5 muzikinius albumus , o 2015 m. pasirodė jų filmas Smosh: The Movie, jų balsais įgarsinti ir animacinio kino filmo Piktieji paukščiai (angl. Angry Birds) veikėjai.
Smosh
5. Rosanna Pansino
Nerdy Nummies įkūrėja R. Pansino gamina įvairiausius desertus, įkvėptus kompiuterinių žaidimų, fantastinių ir animacinių filmų. Savamokslė kepėja 2016 m. uždirbo 6 mln. USD, jos kanalą YouTube prenumeruoja daugiau nei 7 mln. žmonių. Skaičiuojama, jog vidutiniškai jos vaizdo klipas sulaukia 1,9 mln. peržiūrų. Savo veiklą R. Pansino pradėjo 2010-aisiais, per 6 m. ji patalpino beveik 500 filmukų.
Prieš metus R. Pansino išleido kulinarinę knygą The Nerdy Nummies Cookbook: Sweet Treats for the Geek in All of Us, patekusią į The The New York Times bestselerių sąrašą. Papildomus milijonus kasmet jai sukrauna vaizdo žaidimų, kinų filmų, maisto reklama.
Siekdama pritraukti daugiau peržiūrų ji naudojasi seksualios moksliukės įvaizdžiu, apie 31-erių YouTube žvaigždę rašo britų dienraštis The Guardian.
6. Tyleris Oakley'us
Vaizdo tinklaraštininkas 2016 m. uždirbo 6 mln. USD. 27-erių vyras pirmą savo vaizdo įrašą YouTube svetainėje patalpino 2007 m., dabar jo kanalą prenumeruoja 8 mln. žmonių. 2014-aisiais Bloomberg T. Oakley'aus kanalą paskelbė metų sensacija. Vaizdo įrašuose jaunas vyras kalba apie populiariąją kultūrą, politiką, literatūrą, komediją, žmogaus teises, aktyviai dalyvauja LGBT judėjime.
2015 m. išleido memuarų knygą Binge.
7. Markiplier
Markas Edwardas Fischbachas, geriau žinomas kaip Markiplier, yra vaizdo tinklaraštininkas, kepantis filmukus apie vaizdo žaidimus. 2016 m. jis uždirbo 5,5 mln. USD. Nuo tada, kai 2012-aisiais įkūrė savo vaizdo žaidimų paskyrą MarkiplierGAME, vyras į interneto svetainę patalpino daugiau nei 3.000 vaizdo įrašų. Markplier kanalą šiuo metu prenumeruoja per 5 mln. YouTube vartotojų.
Markplier iš kitų išsiskiria energingu kalbėjimu. Jis rėkia ir keikiasi , rašo Forbes. M. E. Fischbacho gerbėjai žavisi juo ne tik už gerą humorą, bet ir profesionalias įžvalgas, puikų IT, e.žaidimų rinkos išmanymą.
8. Germanas Garmendia
26-erių komedijos meistras iš Čilės savo karjerą YouTube pradėjo prieš 5 metus. Jis valdo du kanalus HolaSoyGerman ir JuegaGerman, šiuos prenumeruoja 46 mln. žmonių. 2016-aisiais G. Garmendia uždirbo beveik 5,5 mln. USD. 2016 m.
G. Garmendia išleido knygą Chupaelperro. Dainuoja grupėje, koncertuoja Lotynų Amerikoje.
9. Rhett ir Link
38-erių Rhettas McLaughlinas ir 37-erių Charlesas Lincolnas Nealas savo karjerą YouTube pradėjo 2010-aisiais, o šiemet uždirbo 5 mln. USD.
Vyrai išpopuliarėjo kurdami juokingas reklamas vietos įmonėms. Jiems priklauso Good Mythical Morning, EXTRAS - RhettandLink kanalai, šiuos prenumeruoja daugiau nei 17 mln. YouTube vartotojų.
10. PsychoSoprano
Colleena Ballinger savo YouTube kanalą sukūrė 2006 m., tačiau ilgai į jį neinvestavo, mat užsiėmė kitais reikalais: mokėsi aktorystės, nusifilmavo keliose kino juostų Daily American, Perez Hilton, Los Angeles Times, dainavo. Anot Forbes, vaidinti jai nesisekė.
2010 m. mergina pasinėrė į YouTube verslą, per 5m. sukūrė apie 450 filmukų apie savo gyvenimą, rūbų ir kosmetikos madas, buitį ir užsidirbo beveik 18 mln. USD.2016-aisiais PsychoSoprano savo banko sąskaitą papildė 5 mln. USD.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti