Lietuvis sukūrė dizainą „Blue Label“ viskio buteliams

Menininkas Ernestas Zacharevičius sukūrė viskio Blue Label butelių dizainą, skirtą kinų Naujiesiems metams.
Proginis piešinys buvo pristatytas Malaizijoje, prekės ženklo Johnnie Walker atstovų surengtoje spaudos konferencijoje. Joje patvirtinta, kad 4.000 limituoto leidimo butelių serija Azijos rinkoje pasirodys 2017-aisiais.
Johnnie Walker, priklausančio vienam didžiausių alkoholinių gėrimų koncernų Diageo, atstovai į lietuvį kreipėsi prieš daugiau nei pusę metų, jie jau buvo susipažinę su kitais menininko darbais, jais žavėjosi.
Ernestas Zacharevičius yra bendradarbiavęs su tokiais tarptautiniais prekės ženklais kaip Toyota, Samsung, Old Town White Coffee ir Murobond.
Anot menininko, naujasis produkto dizainas simbolizuoja pietryčių Azijos tradicijas.
nuotrauka::1
Visas piešinys matomas, kai vienas šalia kito yra sudedami 4 Blue Label buteliai. Jų dizaine, kaip sako p. Ernestas, žaismingai susipina gatvės meno bei klasikinės kinų keramikos motyvai.
2017 m. sausį vyks aukcionas, kurio tikslas parduoti kuo daugiau Blue Label butelių rinkinių su p. Ernesto parašu ir surinkti pinigų labdarai. Apie tikslią vietą ir laiką bus pranešta po Naujųjų.
Visos surinktos lėšos bus skirtos Sumatros orangutangų bendruomenei, remiančiai nevyriausybines gamtos apsaugos įstaigas Indonezijos Sumatros saloje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti