Stiliaus oazės Vilniuje

Publikuota: 2015-12-26
„Moustache boutique“ nuotr.
„Moustache boutique“ nuotr.
 

Per šeimos šventes ir prieš didįjį Naujametinių vakarėlių šėlsmą dairomės po Vilnių ir ieškome vietų, kuriose būtų galima įsigyti originalių paskutinės minutės dovanų artimiesiems o gal ir sau.

„Baltas miškas“

IdėjaIeva Stankevičienė, drabužių ir aksesuarų parduotuvės savininkė, pasakoja, kad butikas atsirado sugalvojus viziją ir sužaidus emocijoms.

„2013 metais įsigijome jau įkurtą butiką, nes manėme, kad turime viziją, kaip jį auginti. Be to, patiko pati parduotuvė, jos nuotaika ir vieta Užupyje. Butikų veikla negali būti vien pragmatiška, todėl emociniai aspektai irgi turėjo įtakos sprendimui pasinerti į šią veiklą“, – pasakoja savininkė.

KlientaiŽmonės, kurie labiausiai už viską vertina tikrumą ir vertę nustato ne pagal sumą, o pagal tai, kiek daug jėgų ir energijos buvo įdėta į daiktą.

Ką siūloŠiuo metu prekiauja beveik 100 Lietuvos kūrėjų ir keleto Latvijos bei Estijos dizainerių darbais: Dovilės Dagės papuošalais, „Undress“ sukniomis, „Body talk“, „Naked Bruce“, „Coocoomos“ ir kt. produkcija.

Pasak I. Stankevičienės, „Baltas miškas“ daug dėmesio skiria papildomai veiklai, kuri kurią pridėtinę vertę.

„Manome jos perkant butike patirtis turi būti kitokia, nei apsiperkant tradicinėje parduotuvėje. „Baltame miške“ vyksta renginiai, kuriame lyrinį, nekomercinį naujienlaiškį, butikuose turime žurnalų pasiskaitymui, siekiame kad pirkėjai užsuktu ne tik pirkti, bet ir tiesiog pasidomėti mada, pabendrauti. Mes pasisakome už „lėtą apsipirkimą“ ir „lėtą madą“.

„Moustache boutique“

Idėja„2013 metais įkurti butiką paskatino nuolatinis domėjimasis mada. Mane labai žavėjo lietuvių dizaineriai, todėl norėjau įprasminti savo hobį ir jį susieti su darbu“, – sako butiko savininkė Erika Skėrytė.

KlientaiSavimi pasitikintys, norintys išsiskirti iš minios ir nebijantys eksperimentuoti. Jie vertina rūbų bei aksesuarų išskirtinumą (maži tiražai, kai kurie daiktai yra vienetiniai), kokybiškus audinius ir, žinoma, rankų darbą.

„Pirmą kartą apsilankę žmonės dažnai nustemba, kad lietuvių dizaineriai siuva ne tik puikius rūbus, bet ir aukštos kokybės rankines, batus, pirštines“, – sako savininkė.

Ką siūloTik lietuvių dizainerių produkciją, tarp jų – „Distyled“, „Robi Agnes“, „2ru2ra“, Airida Skrickienė, UMR, A.P., „Salanida“, Diana Paukštytė, Laura Dailidėnienė, „Pando“, „Labadiena“, „Oh.skin“, „Tagua“, „Emillion“, WMBJ, „Wave coat“.

„Decolte“

IdėjaMažame 2011 metais sostinės senamiestyje duris atvėrusiame butike prekiaujama Lietuvos ir užsienio dizainerių drabužiais bei aksesuarais. Lietuvoje, pasak savininkų, iki tol nebuvo vietos, kur įdomių ir išskirtinių daiktų būtų galima įsigyti už įkandamą kainą.

KlientaiMiesto gyventojai, kurie domisi mados naujovėmis.

Ką siūloIeškome ir randame talentų, kuriems padedame įsitvirtinti ir išgarsėti, dalis prekių ženklų bendradarbiauja tik su šiuo butiku. Prekiaujama tokių prekių ženklų kaip „PATIS“, „Ginger Tail“, Robertas Kalinkinas, „Loulu et tu“, „NAH-NU“, „Lous“ gaminiais.

„LeMuse“

Idėja„LeMuse“ butikas prieš penkerius metus buvo įkurtas, kad klientės galėtų pasimatuoti, pamatyti ir pajausti „LeMuse“ stilių.

Klientai„LeMuse“ klientės – charizmatiškos, talentingos, stilingos, žavios ir įdomios asmenybės.

Ką siūloPrekiaujama daugiausia „LeMuse“ kūrybos drabužiais.

„Madress“

IdėjaIngrida Gelminiauskienė, butiko savininkė, pasakoja:

„Madress“ atidariau 2014 m. rugpjūčio 28 d. Paskutinius dešimt metų brandinau idėją turėti parduotuvę, kurioje moteris rastų viską, ko reikia jos garderobui: drabužių, avalynės, rankinių, aksesuarų, kvepalų, papuošalų ir dar daugiau. Norėjau, kad tai būtų vieta, kur moteris sulauktų patarimų ar tiesiog užeitų išgerti kavos.

KlientaiPasak savininkės, „Madress“ klientė – panašaus amžiaus, kaip ji pati.

„Jaunoms dirba visa mados industrija. O vyresnės moterys dažnai pamirštamos. Nors turėtų būti atvirkščiai. Šios moterys žino, ko nori, turi savo stilių, moka derinti, nebijo naujovių, nori puoštis. Bet kaip tik joms Lietuvoje pasiūloma mažiausiai. Mano jauniausia klientė buvo šešiolikos, o vyriausiajai – 75 metai. Dažniausiai tai – lietuvės, bet yra nuolatinių klienčių iš JAV, Prancūzijos, Šveicarijos, Japonijos, Ukrainos, Baltarusijos, Rusijos.

Ką siūloPagrindinė idėja tiek drabužinėje, tiek parduotuvės asortimente turėti ne kuo daugiau daiktų, o kelis tikrai kokybiškus ir tinkančius.

„Čia moteris gali susikomplektuoti visą įvaizdį, tiek laisvalaikio, tiek šventinį. Jeigu reikia, rekomenduojame stilistą, kirpėją, kosmetologą, drabužius pataisome, užsakome pageidaujamas prekes“, – sako I. Gelminiauskienė.

Parduotuvėje prekiaujama „Dagmar“ (Švedija), „Bellerose“ (Belgija), RAOUL (Singapūras), „Maria Jobse“ (Belgija), „Primeboots“ (Švedija), nuo pavasario – „Rue Blanche“ (Belgija) gaminiais.

„Atsikeli ir varai“

IdėjaKūrėja Aušra Šeduikytė sako, kad „Atsikeli ir varai“ yra prekių ženklo biuras ir parduotuvė vienoje vietoje.

„2014 metų balandį parduotuvė atsidarė todėl, kad namie nebebuvo vietos dirbti, taip pat norėjau suteikti galimybę klientams pasimatuoti ir iš karti įsigyti drabužį. Žinoma, buvo galima dirbti su kitais butikais, tačiau tai neapsimoka finansiškai. Iki šiol dirbame tik su "Baltu Mišku“, – atvirauja savininkė.

KlientaiVeiklūs, užimti, 25 – 38 metų amžiaus miestiečiai.

Ką siūlo„Atsikeli ir varai“ yra biuras, sandėlys, parduotuvė ir kasdienė „virtuvė“, todėl užėjęs klientas gali stebėti daugelį prekių ženklo kūrimo procesų.

Prekiaujama vienu prekių ženklu „Atsikeli ir varai“.

„Unlabel“

Idėja„Unlabel“ prekių ženklas įkurtas 2012 metais, norint paskatinti žmones domėtis vietine gamyba, galvoti apie drabužį, kurį renkasi, iš ko jis pagamintas ir kaip jis buvo sukurtas.

„Mūsų laikmetis yra patrauklus saviraiškai. Gali imtis veiklos, kuri suteikia tau laimės ir pasitenkinimo, neriboti savęs. Taip pat tuo pačiu galima kurti verslą, kuris deklaruoja atsakingą požiūrį į aplinką bei kitų interesus“, – sako „Unlabel“ kūrėjai.

KlientaiModernios miesto moterys, kurios mėgsta patogų „Unlabel“ drabužio kirpimą išskirtinius spalvų, audinių derinus ir kurios domisi audinio kilme bei sudėtimi.

Ką siūloParduotuvė yra „Unlabel“ drabužių prekių ženklo namai, joje siūloma ir aksesuarų: „Distyled“ rankinių, „Halmanera“, „Sartori“ avalynės, „Wally“ tekstilės ir namų kvapų, „AstaUskaite“, „Tagua“ papuošalų.

„4moon boutique“

Idėja2013 metų lapkričio pabaigoje įkurtame butike siūloma prekių vaikams (žaislai, interjero prekės, natūrali tekstilė, švenčių atributai), suaugusiems (lietuvių dizainerių papuošalai, aksesuarai rūbai), namams bei tiems, kurie trokštamo dizaino baldų, šveistuvų ir interjero detalių gali palaukti ilgiau (prekės pagal užsakymą).

KlientaiMėgstantys madą, gražius kokybiškus daiktus, aukštesnes ir vidutines pajamas gaunantys žmonės.

Ką siūloDaug dėmesio stengiamasi skirti aptarnavimo kokybei ir greičiui – užsakymai visoje Lietuvoje pristatomi tiesiai į rankas per 1-2 darbo dienas. Populiariausi prekių ženklai: „Tadam“, „Apoteca“, „Coocoomos“, „Distyled“, „Belle&Boo“, „LeMuse“, V&V, „Normann Copenhagen“.

„Morka boutique“

IdėjaOro uoste įkurti šalies dizaino idėjas reprezentuojančią parduotuvę.

„Keliaudami pastebėjome, kad kone kiekviename didžiajame užsienio šalių oro uoste jų parduotuvė, kurioje susibūrusios tos šalies dizaino idėjos. 2013 metais prieš Šv. Kalėdas pradėjome savo misiją – dalintis su pasauliu tai kuo didžiuojames: tvirtu kokybišku ir turinčiu charakterį lietuvišku dizainu“, – pasakoja „Morka boutique“ vadovė Janina Šliožaitė.

KlientaiĮvairūs.

„Negalime teigti, jog mūsų klientai – vien tik išvykstantys užsienio svečiai. Patirtis rodo, jog klientūra priklauso nuo savaitės dienos, nes oro uosto srautai priklauso nuo skrydžių. Savaitės pradžioje perka daugiau lietuvių – juk komandiruotės, atostogos, medaus mėnesiai, močiučių kelionės pas anūkus. Ketvirtadienį, penktadienį bendraujame su išvykstantys užsieniečiais, verslo klasės atstovais. Jie elegantiški, kostiumuoti, kiek pavargę, bet kupini geriausių įspūdžių apie Lietuvą. Savaitgalis – turistų dieną, jiems tai – paskutinė galimybė prieš išvykstant įsigyti lietuvišką produktą“, – vardija vadovė.

Ką siūlo65 Lietuvos kūrėjų gaminių. Tarp jų – „Akuku“ klasikiniai rūbeliai, „Zigra“ - mediniai žaislai, „Vilnos namų, „Mano lietuviškų namų“ produkcija, jauniems vartotojams skirtais „labadien“, „Naked Bruce“, „Shkertik“, „March“ gaminiais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
 Lietuva siekia turėti dar vieną palaimintąjį 7

Lietuva Vatikanui perdavė vyskupo Vincento  Borisevičiaus bylą dėl paskelbimo palaimintuoju. Kunigo...

Laisvalaikis
2018.11.19
Kaunas mene: arti ar toli

Iki lapkričio 25 d. Kaune vyksta tarptautinis šiuolaikinio meno festivalis „Kaunas mene. Taip arti, taip...

Laisvalaikis
2018.11.18
Turizmas: pasaulinei lyderei Prancūzijai pirštinę meta Kinija

Prancūzija jau daugiau kaip 20 metų yra daugiausiai turistų pritraukianti pasaulio valstybė. Prognozuojama,...

Su šimtmečiu, Latvija!

Šiandien Latvija švenčia Nepriklausomybės dieną, kaimyninė valstybė buvo sukurta lygiai prieš šimtą metų,...

Laisvalaikis
2018.11.18
Italijos miestelis siūlo išsinuomoti pilį šventei už 100 Eur

Tuštėjančių Italijos miestelių merai ieško būdų, kaip pagyvinti  vietos ekonomiką. Roccascalegna siūlo...

Vadyba
2018.11.17
Iš tikinčiųjų aukso nukaldinta karūna papuoš Aušros Vartų Mariją 7

Šį sekmadienį, pagrindinę Aušros Vartų Gailestingumo Motinos atlaidų dieną, garsusis Gailestingumo Motinos...

Laisvalaikis
2018.11.16
Į Valdovų rūmus atgabentas unikalus Aristotelio biustas 1

Sutapimas ar ne, kad lapkričio 15-ąją, Pasaulinę filosofijos dieną, LDK Valdovų rūmų muziejų pasiekė didžiojo...

Laisvalaikis
2018.11.15
Pagrindinis latvių kino apdovanojimas – A. Stonio filmui

Lapkričio 12 d. Rygos Nacionaliniuose latvių kino apdovanojimuose „Didysis Kristupas“ režisieriaus Audriaus...

Laisvalaikis
2018.11.13
Rudy Giuliani – nuo gerbiamo Niujorko mero iki Trumpo klouno 14

Donaldo Trumpo advokatas Rudy Giuliani pastaruoju metu nenustoja varstyti teismo salės durų. Jis ne tik...

Laisvalaikis
2018.11.12
Kolekcijos. Logiški Jolantos Kyzikaitės atsitiktinumai 2

„Lewben Art Foundation“ projekte „Savas kambarys“, atidžiau įsižiūrinčiame į moterų dailininkių kūrybą, –...

Laisvalaikis
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
XXI amžiaus rykštė: bakterijos pergudrauja antibiotikus

Antibiotikams atsparios bakterijos kasmet pražudo 33.000 europiečių. Ligų prevencijos ekspertai skelbia, kad...

Laisvalaikis
2018.11.11
Tadas Ivanauskas – pasirinkęs dirbti Lietuvai 3

Legendiniu vadinamo akademiko Tado Ivanausko (1882–1970 m.) reikšmingų darbų Lietuvai sąrašas nepaprastai...

Laisvalaikis
2018.11.11
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Kodėl mums nerūpi Pirmasis pasaulinis karas 4

Šiomis dienomis pasaulis mini 100 metų sukaktį nuo Pirmojo pasaulinio karo pabaigos. Lietuva mini tyliai,...

Laisvalaikis
2018.11.11
Jūsų namai toli nuo namų (III) Premium

(Tęsinys. Pradžia – „Verslo klasė“ 2018 m. Nr. 9)

Verslo klasė
2018.11.10
Popiežius patvirtino M. Giedraitį palaimintuoju

XVI a. pradėtas baltųjų augustinų ordino pasauliečio Mykolo Giedraičio beatifikacijos procesas daugiau nei po...

Laisvalaikis
2018.11.09
Kristina Dryža – futurologė, kuriai ateitis neegzistuoja

Australijos lietuvę Kristiną Dryžą vadina viena įtakingiausių pasaulio futurologių, tačiau ji sako, kad...

Laisvalaikis
2018.11.09
Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
„Vilniaus lapai“ pristato Lietuvos ir pasaulio literatūros žvaigždes

Lapkričio 8 d. Vilniuje, geležinkelio stoties perone veikiančiame bare „Peronas“, „apšildomuoju“ renginiu...

Laisvalaikis
2018.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau