Stiliaus oazės Vilniuje

Publikuota: 2015-12-26
„Moustache boutique“ nuotr.
„Moustache boutique“ nuotr.
 

Per šeimos šventes ir prieš didįjį Naujametinių vakarėlių šėlsmą dairomės po Vilnių ir ieškome vietų, kuriose būtų galima įsigyti originalių paskutinės minutės dovanų artimiesiems o gal ir sau.

„Baltas miškas“

IdėjaIeva Stankevičienė, drabužių ir aksesuarų parduotuvės savininkė, pasakoja, kad butikas atsirado sugalvojus viziją ir sužaidus emocijoms.

„2013 metais įsigijome jau įkurtą butiką, nes manėme, kad turime viziją, kaip jį auginti. Be to, patiko pati parduotuvė, jos nuotaika ir vieta Užupyje. Butikų veikla negali būti vien pragmatiška, todėl emociniai aspektai irgi turėjo įtakos sprendimui pasinerti į šią veiklą“, – pasakoja savininkė.

KlientaiŽmonės, kurie labiausiai už viską vertina tikrumą ir vertę nustato ne pagal sumą, o pagal tai, kiek daug jėgų ir energijos buvo įdėta į daiktą.

Ką siūloŠiuo metu prekiauja beveik 100 Lietuvos kūrėjų ir keleto Latvijos bei Estijos dizainerių darbais: Dovilės Dagės papuošalais, „Undress“ sukniomis, „Body talk“, „Naked Bruce“, „Coocoomos“ ir kt. produkcija.

Pasak I. Stankevičienės, „Baltas miškas“ daug dėmesio skiria papildomai veiklai, kuri kurią pridėtinę vertę.

„Manome jos perkant butike patirtis turi būti kitokia, nei apsiperkant tradicinėje parduotuvėje. „Baltame miške“ vyksta renginiai, kuriame lyrinį, nekomercinį naujienlaiškį, butikuose turime žurnalų pasiskaitymui, siekiame kad pirkėjai užsuktu ne tik pirkti, bet ir tiesiog pasidomėti mada, pabendrauti. Mes pasisakome už „lėtą apsipirkimą“ ir „lėtą madą“.

„Moustache boutique“

Idėja„2013 metais įkurti butiką paskatino nuolatinis domėjimasis mada. Mane labai žavėjo lietuvių dizaineriai, todėl norėjau įprasminti savo hobį ir jį susieti su darbu“, – sako butiko savininkė Erika Skėrytė.

KlientaiSavimi pasitikintys, norintys išsiskirti iš minios ir nebijantys eksperimentuoti. Jie vertina rūbų bei aksesuarų išskirtinumą (maži tiražai, kai kurie daiktai yra vienetiniai), kokybiškus audinius ir, žinoma, rankų darbą.

„Pirmą kartą apsilankę žmonės dažnai nustemba, kad lietuvių dizaineriai siuva ne tik puikius rūbus, bet ir aukštos kokybės rankines, batus, pirštines“, – sako savininkė.

Ką siūloTik lietuvių dizainerių produkciją, tarp jų – „Distyled“, „Robi Agnes“, „2ru2ra“, Airida Skrickienė, UMR, A.P., „Salanida“, Diana Paukštytė, Laura Dailidėnienė, „Pando“, „Labadiena“, „Oh.skin“, „Tagua“, „Emillion“, WMBJ, „Wave coat“.

„Decolte“

IdėjaMažame 2011 metais sostinės senamiestyje duris atvėrusiame butike prekiaujama Lietuvos ir užsienio dizainerių drabužiais bei aksesuarais. Lietuvoje, pasak savininkų, iki tol nebuvo vietos, kur įdomių ir išskirtinių daiktų būtų galima įsigyti už įkandamą kainą.

KlientaiMiesto gyventojai, kurie domisi mados naujovėmis.

Ką siūloIeškome ir randame talentų, kuriems padedame įsitvirtinti ir išgarsėti, dalis prekių ženklų bendradarbiauja tik su šiuo butiku. Prekiaujama tokių prekių ženklų kaip „PATIS“, „Ginger Tail“, Robertas Kalinkinas, „Loulu et tu“, „NAH-NU“, „Lous“ gaminiais.

„LeMuse“

Idėja„LeMuse“ butikas prieš penkerius metus buvo įkurtas, kad klientės galėtų pasimatuoti, pamatyti ir pajausti „LeMuse“ stilių.

Klientai„LeMuse“ klientės – charizmatiškos, talentingos, stilingos, žavios ir įdomios asmenybės.

Ką siūloPrekiaujama daugiausia „LeMuse“ kūrybos drabužiais.

„Madress“

IdėjaIngrida Gelminiauskienė, butiko savininkė, pasakoja:

„Madress“ atidariau 2014 m. rugpjūčio 28 d. Paskutinius dešimt metų brandinau idėją turėti parduotuvę, kurioje moteris rastų viską, ko reikia jos garderobui: drabužių, avalynės, rankinių, aksesuarų, kvepalų, papuošalų ir dar daugiau. Norėjau, kad tai būtų vieta, kur moteris sulauktų patarimų ar tiesiog užeitų išgerti kavos.

KlientaiPasak savininkės, „Madress“ klientė – panašaus amžiaus, kaip ji pati.

„Jaunoms dirba visa mados industrija. O vyresnės moterys dažnai pamirštamos. Nors turėtų būti atvirkščiai. Šios moterys žino, ko nori, turi savo stilių, moka derinti, nebijo naujovių, nori puoštis. Bet kaip tik joms Lietuvoje pasiūloma mažiausiai. Mano jauniausia klientė buvo šešiolikos, o vyriausiajai – 75 metai. Dažniausiai tai – lietuvės, bet yra nuolatinių klienčių iš JAV, Prancūzijos, Šveicarijos, Japonijos, Ukrainos, Baltarusijos, Rusijos.

Ką siūloPagrindinė idėja tiek drabužinėje, tiek parduotuvės asortimente turėti ne kuo daugiau daiktų, o kelis tikrai kokybiškus ir tinkančius.

„Čia moteris gali susikomplektuoti visą įvaizdį, tiek laisvalaikio, tiek šventinį. Jeigu reikia, rekomenduojame stilistą, kirpėją, kosmetologą, drabužius pataisome, užsakome pageidaujamas prekes“, – sako I. Gelminiauskienė.

Parduotuvėje prekiaujama „Dagmar“ (Švedija), „Bellerose“ (Belgija), RAOUL (Singapūras), „Maria Jobse“ (Belgija), „Primeboots“ (Švedija), nuo pavasario – „Rue Blanche“ (Belgija) gaminiais.

„Atsikeli ir varai“

IdėjaKūrėja Aušra Šeduikytė sako, kad „Atsikeli ir varai“ yra prekių ženklo biuras ir parduotuvė vienoje vietoje.

„2014 metų balandį parduotuvė atsidarė todėl, kad namie nebebuvo vietos dirbti, taip pat norėjau suteikti galimybę klientams pasimatuoti ir iš karti įsigyti drabužį. Žinoma, buvo galima dirbti su kitais butikais, tačiau tai neapsimoka finansiškai. Iki šiol dirbame tik su "Baltu Mišku“, – atvirauja savininkė.

KlientaiVeiklūs, užimti, 25 – 38 metų amžiaus miestiečiai.

Ką siūlo„Atsikeli ir varai“ yra biuras, sandėlys, parduotuvė ir kasdienė „virtuvė“, todėl užėjęs klientas gali stebėti daugelį prekių ženklo kūrimo procesų.

Prekiaujama vienu prekių ženklu „Atsikeli ir varai“.

„Unlabel“

Idėja„Unlabel“ prekių ženklas įkurtas 2012 metais, norint paskatinti žmones domėtis vietine gamyba, galvoti apie drabužį, kurį renkasi, iš ko jis pagamintas ir kaip jis buvo sukurtas.

„Mūsų laikmetis yra patrauklus saviraiškai. Gali imtis veiklos, kuri suteikia tau laimės ir pasitenkinimo, neriboti savęs. Taip pat tuo pačiu galima kurti verslą, kuris deklaruoja atsakingą požiūrį į aplinką bei kitų interesus“, – sako „Unlabel“ kūrėjai.

KlientaiModernios miesto moterys, kurios mėgsta patogų „Unlabel“ drabužio kirpimą išskirtinius spalvų, audinių derinus ir kurios domisi audinio kilme bei sudėtimi.

Ką siūloParduotuvė yra „Unlabel“ drabužių prekių ženklo namai, joje siūloma ir aksesuarų: „Distyled“ rankinių, „Halmanera“, „Sartori“ avalynės, „Wally“ tekstilės ir namų kvapų, „AstaUskaite“, „Tagua“ papuošalų.

„4moon boutique“

Idėja2013 metų lapkričio pabaigoje įkurtame butike siūloma prekių vaikams (žaislai, interjero prekės, natūrali tekstilė, švenčių atributai), suaugusiems (lietuvių dizainerių papuošalai, aksesuarai rūbai), namams bei tiems, kurie trokštamo dizaino baldų, šveistuvų ir interjero detalių gali palaukti ilgiau (prekės pagal užsakymą).

KlientaiMėgstantys madą, gražius kokybiškus daiktus, aukštesnes ir vidutines pajamas gaunantys žmonės.

Ką siūloDaug dėmesio stengiamasi skirti aptarnavimo kokybei ir greičiui – užsakymai visoje Lietuvoje pristatomi tiesiai į rankas per 1-2 darbo dienas. Populiariausi prekių ženklai: „Tadam“, „Apoteca“, „Coocoomos“, „Distyled“, „Belle&Boo“, „LeMuse“, V&V, „Normann Copenhagen“.

„Morka boutique“

IdėjaOro uoste įkurti šalies dizaino idėjas reprezentuojančią parduotuvę.

„Keliaudami pastebėjome, kad kone kiekviename didžiajame užsienio šalių oro uoste jų parduotuvė, kurioje susibūrusios tos šalies dizaino idėjos. 2013 metais prieš Šv. Kalėdas pradėjome savo misiją – dalintis su pasauliu tai kuo didžiuojames: tvirtu kokybišku ir turinčiu charakterį lietuvišku dizainu“, – pasakoja „Morka boutique“ vadovė Janina Šliožaitė.

KlientaiĮvairūs.

„Negalime teigti, jog mūsų klientai – vien tik išvykstantys užsienio svečiai. Patirtis rodo, jog klientūra priklauso nuo savaitės dienos, nes oro uosto srautai priklauso nuo skrydžių. Savaitės pradžioje perka daugiau lietuvių – juk komandiruotės, atostogos, medaus mėnesiai, močiučių kelionės pas anūkus. Ketvirtadienį, penktadienį bendraujame su išvykstantys užsieniečiais, verslo klasės atstovais. Jie elegantiški, kostiumuoti, kiek pavargę, bet kupini geriausių įspūdžių apie Lietuvą. Savaitgalis – turistų dieną, jiems tai – paskutinė galimybė prieš išvykstant įsigyti lietuvišką produktą“, – vardija vadovė.

Ką siūlo65 Lietuvos kūrėjų gaminių. Tarp jų – „Akuku“ klasikiniai rūbeliai, „Zigra“ - mediniai žaislai, „Vilnos namų, „Mano lietuviškų namų“ produkcija, jauniems vartotojams skirtais „labadien“, „Naked Bruce“, „Shkertik“, „March“ gaminiais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kokios savybės reikalingos lyderiui: jas galite turėti ir jūs Premium 6

Kam yra skirtas šitas žurnalas, kurį laikote rankose? Lyderiams. Kas yra pagrindiniai šio žurnalo herojai?...

Verslo klasė
2018.07.21
Britų „Morrisons“ parduotuvėse – specialios „tylos valandos“ pirkėjams autistams 1

Jungtinės Karalystės prekybos tinklas „Morrisons“ paskelbė įvedantis specialias „tylos valandas“ klientams,...

Laisvalaikis
2018.07.21
Moksliniams tyrimams naudojama mažiausiai gyvūnų per 10 metų

Mokslinių tyrimų su gyvūnais Didžiojoje Britanijoje atliekama mažiausiai nuo 2010-ųjų. Tačiau aktyvistai...

Laisvalaikis
2018.07.21
100 metų nuo caro mirties: paskutinės Nikolajaus II šeimos valandos 13

Revoliucijos vadas Vladimiras Leninas nori, kad nuverstasis Rusijos imperatorius ir caras Nikolajus II už...

Nobelio premijos laureatas Mario Vargasas Llosa: meilės nebūna už dyką Premium 1

„Būti gyvam, bet negyventi – blogiausia, kas gali nutikti, nors taip atsitinka daugeliui žmonių“, – sako...

Laisvalaikis
2018.07.20
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Prezidentė išlydėdama „Misiją Sibiras“ linkėjo įveikti iššūkius

Su 17-osios „Misija Sibiras“ dalyviais susitikusi prezidentė Dalia Grybauskaitė sako, kad jokios kliūtys...

Laisvalaikis
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Adamas Michnikas: Lenkijos valdžios istorijos politika – melo politika

Iki liepos 22-osios vakaro Nidoje tęsiasi 22-asis tarptautinis Thomo Manno festivalis. Įpusėjusio renginio...

Laisvalaikis
2018.07.17
Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadove paskirta Laima Vilimienė

Kultūros ministerijoje vykusį Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadovo konkursą 5-erių metų kadencijai...

Laisvalaikis
2018.07.17
Kauniečiai dėl krematoriumo neapsisprendė 3

Savaitę trukusi apklausa dėl galimybės Kauno miesto teritorijoje statyti krematoriumą apčiuopiamų rezultatų...

Laisvalaikis
2018.07.16
Du brangiausi pasaulio miestai – Šveicarijoje

Brangiausių pasaulio miestų sąrašo viršuje – Ciurichas ir Ženeva. Tokį vertinimą kasmetinėje kainų ir pajamų...

Laisvalaikis
2018.07.15
Iliustruotoji istorija: paskutinė kelionė

Kremavimas, laidojimas, mumifikavimas, lavono valgymas. Žmonėms niekada netrūko išmonės atsikratant mirusiais...

Laisvalaikis
2018.07.15
Verta aplankyti: Lietuvos dizaino šimtmetis 1

Liepos 13-ą Vilniuje, Nacionalinėje dailės galerijoje, atidaryta valstybės šimtmečiui skirta paroda „Daiktų...

Laisvalaikis
2018.07.15
Mirė rašytoja, poetė, signatarė Vidmantė Jasukaitytė 2

Šeštadienio rytą Klaipėdos ligoninėje mirė rašytoja, poetė, Kovo 11-osios akto signatarė Vidmantė...

Laisvalaikis
2018.07.14
Mokslininkai perrašinėja žmonijos kilmės teoriją 7

Visuotinai priimta teorija skelbė, kad šiuolaikinis žmogus kilo iš nedidelės teritorijos Rytų Afrikoje.

Laisvalaikis
2018.07.14
Knyga iš Žygimanto Augusto kolekcijos parduota už 45.000 Eur 4

Liepos 10 d. Anglijos aukcionų namuose „Forum Auctions“, kurio specializacija – antikvarinės knygos,...

Laisvalaikis
2018.07.13
Festivalis svarstys ir Lietuvos valstybės atkūrimo klausimus

Liepos 14–21 d. Nidoje vyks XXII tarptautinis Thomo Manno festivalis, kasmet Nidą savaitei paverčiantis...

Laisvalaikis
2018.07.13
VŽ rekomenduoja: 10 savaitgalio renginių 1

Dauguma šio savaitgalio renginių vyksta gryname ore, skirti visoms amžiaus grupėms, yra edukaciniai ir...

Laisvalaikis
2018.07.13
„Deeper“ inovacijų vadovo portretas: kaip pomėgis virto profesija, atvedusia į verslą 8

„Nesu plakatinis patriotas, apsiavęs vyžomis ir apsirengęs tautiniu kostiumu nevaikštau“, – sako bendrovės...

Laisvalaikis
2018.07.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau