Stiliaus oazės Vilniuje

Publikuota: 2015-12-26
„Moustache boutique“ nuotr.
„Moustache boutique“ nuotr.
 

Per šeimos šventes ir prieš didįjį Naujametinių vakarėlių šėlsmą dairomės po Vilnių ir ieškome vietų, kuriose būtų galima įsigyti originalių paskutinės minutės dovanų artimiesiems o gal ir sau.

„Baltas miškas“

IdėjaIeva Stankevičienė, drabužių ir aksesuarų parduotuvės savininkė, pasakoja, kad butikas atsirado sugalvojus viziją ir sužaidus emocijoms.

„2013 metais įsigijome jau įkurtą butiką, nes manėme, kad turime viziją, kaip jį auginti. Be to, patiko pati parduotuvė, jos nuotaika ir vieta Užupyje. Butikų veikla negali būti vien pragmatiška, todėl emociniai aspektai irgi turėjo įtakos sprendimui pasinerti į šią veiklą“, – pasakoja savininkė.

KlientaiŽmonės, kurie labiausiai už viską vertina tikrumą ir vertę nustato ne pagal sumą, o pagal tai, kiek daug jėgų ir energijos buvo įdėta į daiktą.

Ką siūloŠiuo metu prekiauja beveik 100 Lietuvos kūrėjų ir keleto Latvijos bei Estijos dizainerių darbais: Dovilės Dagės papuošalais, „Undress“ sukniomis, „Body talk“, „Naked Bruce“, „Coocoomos“ ir kt. produkcija.

Pasak I. Stankevičienės, „Baltas miškas“ daug dėmesio skiria papildomai veiklai, kuri kurią pridėtinę vertę.

„Manome jos perkant butike patirtis turi būti kitokia, nei apsiperkant tradicinėje parduotuvėje. „Baltame miške“ vyksta renginiai, kuriame lyrinį, nekomercinį naujienlaiškį, butikuose turime žurnalų pasiskaitymui, siekiame kad pirkėjai užsuktu ne tik pirkti, bet ir tiesiog pasidomėti mada, pabendrauti. Mes pasisakome už „lėtą apsipirkimą“ ir „lėtą madą“.

„Moustache boutique“

Idėja„2013 metais įkurti butiką paskatino nuolatinis domėjimasis mada. Mane labai žavėjo lietuvių dizaineriai, todėl norėjau įprasminti savo hobį ir jį susieti su darbu“, – sako butiko savininkė Erika Skėrytė.

KlientaiSavimi pasitikintys, norintys išsiskirti iš minios ir nebijantys eksperimentuoti. Jie vertina rūbų bei aksesuarų išskirtinumą (maži tiražai, kai kurie daiktai yra vienetiniai), kokybiškus audinius ir, žinoma, rankų darbą.

„Pirmą kartą apsilankę žmonės dažnai nustemba, kad lietuvių dizaineriai siuva ne tik puikius rūbus, bet ir aukštos kokybės rankines, batus, pirštines“, – sako savininkė.

Ką siūloTik lietuvių dizainerių produkciją, tarp jų – „Distyled“, „Robi Agnes“, „2ru2ra“, Airida Skrickienė, UMR, A.P., „Salanida“, Diana Paukštytė, Laura Dailidėnienė, „Pando“, „Labadiena“, „Oh.skin“, „Tagua“, „Emillion“, WMBJ, „Wave coat“.

„Decolte“

IdėjaMažame 2011 metais sostinės senamiestyje duris atvėrusiame butike prekiaujama Lietuvos ir užsienio dizainerių drabužiais bei aksesuarais. Lietuvoje, pasak savininkų, iki tol nebuvo vietos, kur įdomių ir išskirtinių daiktų būtų galima įsigyti už įkandamą kainą.

KlientaiMiesto gyventojai, kurie domisi mados naujovėmis.

Ką siūloIeškome ir randame talentų, kuriems padedame įsitvirtinti ir išgarsėti, dalis prekių ženklų bendradarbiauja tik su šiuo butiku. Prekiaujama tokių prekių ženklų kaip „PATIS“, „Ginger Tail“, Robertas Kalinkinas, „Loulu et tu“, „NAH-NU“, „Lous“ gaminiais.

„LeMuse“

Idėja„LeMuse“ butikas prieš penkerius metus buvo įkurtas, kad klientės galėtų pasimatuoti, pamatyti ir pajausti „LeMuse“ stilių.

Klientai„LeMuse“ klientės – charizmatiškos, talentingos, stilingos, žavios ir įdomios asmenybės.

Ką siūloPrekiaujama daugiausia „LeMuse“ kūrybos drabužiais.

„Madress“

IdėjaIngrida Gelminiauskienė, butiko savininkė, pasakoja:

„Madress“ atidariau 2014 m. rugpjūčio 28 d. Paskutinius dešimt metų brandinau idėją turėti parduotuvę, kurioje moteris rastų viską, ko reikia jos garderobui: drabužių, avalynės, rankinių, aksesuarų, kvepalų, papuošalų ir dar daugiau. Norėjau, kad tai būtų vieta, kur moteris sulauktų patarimų ar tiesiog užeitų išgerti kavos.

KlientaiPasak savininkės, „Madress“ klientė – panašaus amžiaus, kaip ji pati.

„Jaunoms dirba visa mados industrija. O vyresnės moterys dažnai pamirštamos. Nors turėtų būti atvirkščiai. Šios moterys žino, ko nori, turi savo stilių, moka derinti, nebijo naujovių, nori puoštis. Bet kaip tik joms Lietuvoje pasiūloma mažiausiai. Mano jauniausia klientė buvo šešiolikos, o vyriausiajai – 75 metai. Dažniausiai tai – lietuvės, bet yra nuolatinių klienčių iš JAV, Prancūzijos, Šveicarijos, Japonijos, Ukrainos, Baltarusijos, Rusijos.

Ką siūloPagrindinė idėja tiek drabužinėje, tiek parduotuvės asortimente turėti ne kuo daugiau daiktų, o kelis tikrai kokybiškus ir tinkančius.

„Čia moteris gali susikomplektuoti visą įvaizdį, tiek laisvalaikio, tiek šventinį. Jeigu reikia, rekomenduojame stilistą, kirpėją, kosmetologą, drabužius pataisome, užsakome pageidaujamas prekes“, – sako I. Gelminiauskienė.

Parduotuvėje prekiaujama „Dagmar“ (Švedija), „Bellerose“ (Belgija), RAOUL (Singapūras), „Maria Jobse“ (Belgija), „Primeboots“ (Švedija), nuo pavasario – „Rue Blanche“ (Belgija) gaminiais.

„Atsikeli ir varai“

IdėjaKūrėja Aušra Šeduikytė sako, kad „Atsikeli ir varai“ yra prekių ženklo biuras ir parduotuvė vienoje vietoje.

„2014 metų balandį parduotuvė atsidarė todėl, kad namie nebebuvo vietos dirbti, taip pat norėjau suteikti galimybę klientams pasimatuoti ir iš karti įsigyti drabužį. Žinoma, buvo galima dirbti su kitais butikais, tačiau tai neapsimoka finansiškai. Iki šiol dirbame tik su "Baltu Mišku“, – atvirauja savininkė.

KlientaiVeiklūs, užimti, 25 – 38 metų amžiaus miestiečiai.

Ką siūlo„Atsikeli ir varai“ yra biuras, sandėlys, parduotuvė ir kasdienė „virtuvė“, todėl užėjęs klientas gali stebėti daugelį prekių ženklo kūrimo procesų.

Prekiaujama vienu prekių ženklu „Atsikeli ir varai“.

„Unlabel“

Idėja„Unlabel“ prekių ženklas įkurtas 2012 metais, norint paskatinti žmones domėtis vietine gamyba, galvoti apie drabužį, kurį renkasi, iš ko jis pagamintas ir kaip jis buvo sukurtas.

„Mūsų laikmetis yra patrauklus saviraiškai. Gali imtis veiklos, kuri suteikia tau laimės ir pasitenkinimo, neriboti savęs. Taip pat tuo pačiu galima kurti verslą, kuris deklaruoja atsakingą požiūrį į aplinką bei kitų interesus“, – sako „Unlabel“ kūrėjai.

KlientaiModernios miesto moterys, kurios mėgsta patogų „Unlabel“ drabužio kirpimą išskirtinius spalvų, audinių derinus ir kurios domisi audinio kilme bei sudėtimi.

Ką siūloParduotuvė yra „Unlabel“ drabužių prekių ženklo namai, joje siūloma ir aksesuarų: „Distyled“ rankinių, „Halmanera“, „Sartori“ avalynės, „Wally“ tekstilės ir namų kvapų, „AstaUskaite“, „Tagua“ papuošalų.

„4moon boutique“

Idėja2013 metų lapkričio pabaigoje įkurtame butike siūloma prekių vaikams (žaislai, interjero prekės, natūrali tekstilė, švenčių atributai), suaugusiems (lietuvių dizainerių papuošalai, aksesuarai rūbai), namams bei tiems, kurie trokštamo dizaino baldų, šveistuvų ir interjero detalių gali palaukti ilgiau (prekės pagal užsakymą).

KlientaiMėgstantys madą, gražius kokybiškus daiktus, aukštesnes ir vidutines pajamas gaunantys žmonės.

Ką siūloDaug dėmesio stengiamasi skirti aptarnavimo kokybei ir greičiui – užsakymai visoje Lietuvoje pristatomi tiesiai į rankas per 1-2 darbo dienas. Populiariausi prekių ženklai: „Tadam“, „Apoteca“, „Coocoomos“, „Distyled“, „Belle&Boo“, „LeMuse“, V&V, „Normann Copenhagen“.

„Morka boutique“

IdėjaOro uoste įkurti šalies dizaino idėjas reprezentuojančią parduotuvę.

„Keliaudami pastebėjome, kad kone kiekviename didžiajame užsienio šalių oro uoste jų parduotuvė, kurioje susibūrusios tos šalies dizaino idėjos. 2013 metais prieš Šv. Kalėdas pradėjome savo misiją – dalintis su pasauliu tai kuo didžiuojames: tvirtu kokybišku ir turinčiu charakterį lietuvišku dizainu“, – pasakoja „Morka boutique“ vadovė Janina Šliožaitė.

KlientaiĮvairūs.

„Negalime teigti, jog mūsų klientai – vien tik išvykstantys užsienio svečiai. Patirtis rodo, jog klientūra priklauso nuo savaitės dienos, nes oro uosto srautai priklauso nuo skrydžių. Savaitės pradžioje perka daugiau lietuvių – juk komandiruotės, atostogos, medaus mėnesiai, močiučių kelionės pas anūkus. Ketvirtadienį, penktadienį bendraujame su išvykstantys užsieniečiais, verslo klasės atstovais. Jie elegantiški, kostiumuoti, kiek pavargę, bet kupini geriausių įspūdžių apie Lietuvą. Savaitgalis – turistų dieną, jiems tai – paskutinė galimybė prieš išvykstant įsigyti lietuvišką produktą“, – vardija vadovė.

Ką siūlo65 Lietuvos kūrėjų gaminių. Tarp jų – „Akuku“ klasikiniai rūbeliai, „Zigra“ - mediniai žaislai, „Vilnos namų, „Mano lietuviškų namų“ produkcija, jauniems vartotojams skirtais „labadien“, „Naked Bruce“, „Shkertik“, „March“ gaminiais.

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Paskelbtos kitų metų Lietuvos mažosios kultūros sostinės 1

Kultūros ministerija paskelbė visas 2020 m. mažąsias kultūros sostines, nuo 2018 m. Lietuvos kultūros taryba...

Laisvalaikis
18:39
Kodėl (ne)reikia griauti paminklo rašytojui Petrui Cvirkai Premium 19

Vilniaus savivaldybės užmojis nukelti paminklą rašytojui Petrui Cvirkai ir diskusijos dėl jo kelia ir kitą,...

Laisvalaikis
13:05
Ant naujo 50 svarų banknoto – žmogus, iššifravęs „Enigmos“ kodus 13

Didžiosios Britanijos naujos 50-ies svarų kupiūros „veidu“ taps kompiuterijos mokslų pradininku vadinamas...

Laisvalaikis
2019.07.15
„Sidabrinių gervių“ šiemet nebus – organizatoriams iškilo finansinių sunkumų

Tradicinių kino apdovanojimų „Sidabrinės gervės“ šiemet nebus, nes jas organizuojanti Lietuvių kino akademija...

Laisvalaikis
2019.07.15
Prezidentas G. Nausėda: negaliu sau leisti kompromisų 10

„Negaliu sau leisti kompromisų“, – 2016-ųjų liepą VŽ sakė dabar jau Lietuvos Respublikos prezidentas Gitanas...

Laisvalaikis
2019.07.14
Nidoje prasideda Th. Manno festivalis

Liepos 13 d., šeštadienį, Nidoje prasideda XXIII Thomo Manno festivalis. Šių metų jo temą „Tėvynių Europa“...

Laisvalaikis
2019.07.13
P. Jurkevičius: noriu prezidento, pietaujančio prie balta staltiese uždengto stalo! Premium

Žiniasklaidos iškeltas klausimas – reikia, o gal nelabai Daukanto aikštės rūmuose restorano arba kavinės,...

Verslo klasė
2019.07.13
Ką veikti savaitgaliais, kad sektųsi gyvenime 5

Savaitgaliai skirti poilsiui, tačiau specialistai teigia, kad ne visi poilsio būdai žmogui yra naudingi.

Laisvalaikis
2019.07.13
A. Puklevičius: krizė skambina du kartus Premium 8

Neseniai teko prisėsti kompanijoje, kur keli iš pažiūros protingi žmonės, visi turintys aukštąjį...

Verslo klasė
2019.07.13
Vilniaus Didžiosios sinagogos teritorijoje – nauji archeologų atradimai

Vilniuje, Vokiečių gatvės kieme, šiemet tęsiami Didžiosios sinagogos archeologiniai tyrinėjimai pradžiugino...

2019.07.12
Verslininkas D. Giknius – apie šaulius, šamus ir išnaudotas galimybes Premium 6

Donatas Giknius vadovauja reklamos agentūrai „General Promotion Baltic“, su sesers šeima Kėdainių rajone...

Laisvalaikis
2019.07.12
A. Gailius: Th. Mannas nebuvo narsuolis, bet stengėsi elgtis padoriai Premium

Liepos 13–20 d. Ni­do­je vyksta XXIII tarp­tautinis Thomo Manno (1875–1955) festivalis. Šių metų jo tema...

Laisvalaikis
2019.07.11
Lietuvos pašonėje – laukiamiausias Europos melomanų vasaros festivalis Verslo tribūna

Klasikinės muzikos mėgėjus vasaros savaitgaliais kviečia kaimynai latviai – šalies sostinėje ir pajūryje...

Laisvalaikis
2019.07.11
Trijų pasaulio milijardierių turtas viršija 100 mlrd. USD 16

Turtingiausias europietis Bernardas Arnault įstojo į išskirtiniausią pasaulio klubą – žmonių, kuriems...

Laisvalaikis
2019.07.10
Kam atiteks Lukiškių kalėjimo kompleksas 18

Svarbiausia žinutė, tarsi pašto karvelis išskridusi iš uždarytame Lukiškių kalėjime vykusios diskusijos apie...

Laisvalaikis
2019.07.09
V. Adamkui suteiktas Neringos miesto Garbės piliečio vardas

Liepos 14-ąją, sekmadienį, Nidos Švč. Mergelės Marijos Krikščionių Pagalbos bažnyčioje, rengiamos Neringos...

Laisvalaikis
2019.07.09
Mirė Saulius Vadišis, Valstybinio Kernavės kultūrinio rezervato vadovas

Liepos 7 d. po sunkios ligos mirė ilgametis Valstybinio Kernavės kultūrinio rezervato (VKKR) direktorius,...

Laisvalaikis
2019.07.08
Nacionalinei koncertų salei – keli šimtai architektūrinių vizijų  4

Vilniaus miesto savivaldybė teigia sulaukusi daugiau nei 260 architektūrinių idėjų Nacionalinei koncertų...

Statyba ir NT
2019.07.08
Brazilija gedi bosanovos pradininko Joao Gilberto

Liepos 6 d. Rio de Žaneire mirė muzikos legenda, kompozitorius, dainininkas ir gitaristas Joao Gilberto.

Laisvalaikis
2019.07.08
Medijų ateitis: nykstančios ribos Premium 2

Maždaug kokiais 2010 m. institucinė žiniasklaida pasijuto besanti beveik ištikta komos. Na gal porą metų...

Verslo klasė
2019.07.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau