Stiliaus oazės Vilniuje

Publikuota: 2015-12-26
„Moustache boutique“ nuotr.
„Moustache boutique“ nuotr.
 

Per šeimos šventes ir prieš didįjį Naujametinių vakarėlių šėlsmą dairomės po Vilnių ir ieškome vietų, kuriose būtų galima įsigyti originalių paskutinės minutės dovanų artimiesiems o gal ir sau.

„Baltas miškas“

IdėjaIeva Stankevičienė, drabužių ir aksesuarų parduotuvės savininkė, pasakoja, kad butikas atsirado sugalvojus viziją ir sužaidus emocijoms.

„2013 metais įsigijome jau įkurtą butiką, nes manėme, kad turime viziją, kaip jį auginti. Be to, patiko pati parduotuvė, jos nuotaika ir vieta Užupyje. Butikų veikla negali būti vien pragmatiška, todėl emociniai aspektai irgi turėjo įtakos sprendimui pasinerti į šią veiklą“, – pasakoja savininkė.

KlientaiŽmonės, kurie labiausiai už viską vertina tikrumą ir vertę nustato ne pagal sumą, o pagal tai, kiek daug jėgų ir energijos buvo įdėta į daiktą.

Ką siūloŠiuo metu prekiauja beveik 100 Lietuvos kūrėjų ir keleto Latvijos bei Estijos dizainerių darbais: Dovilės Dagės papuošalais, „Undress“ sukniomis, „Body talk“, „Naked Bruce“, „Coocoomos“ ir kt. produkcija.

Pasak I. Stankevičienės, „Baltas miškas“ daug dėmesio skiria papildomai veiklai, kuri kurią pridėtinę vertę.

„Manome jos perkant butike patirtis turi būti kitokia, nei apsiperkant tradicinėje parduotuvėje. „Baltame miške“ vyksta renginiai, kuriame lyrinį, nekomercinį naujienlaiškį, butikuose turime žurnalų pasiskaitymui, siekiame kad pirkėjai užsuktu ne tik pirkti, bet ir tiesiog pasidomėti mada, pabendrauti. Mes pasisakome už „lėtą apsipirkimą“ ir „lėtą madą“.

„Moustache boutique“

Idėja„2013 metais įkurti butiką paskatino nuolatinis domėjimasis mada. Mane labai žavėjo lietuvių dizaineriai, todėl norėjau įprasminti savo hobį ir jį susieti su darbu“, – sako butiko savininkė Erika Skėrytė.

KlientaiSavimi pasitikintys, norintys išsiskirti iš minios ir nebijantys eksperimentuoti. Jie vertina rūbų bei aksesuarų išskirtinumą (maži tiražai, kai kurie daiktai yra vienetiniai), kokybiškus audinius ir, žinoma, rankų darbą.

„Pirmą kartą apsilankę žmonės dažnai nustemba, kad lietuvių dizaineriai siuva ne tik puikius rūbus, bet ir aukštos kokybės rankines, batus, pirštines“, – sako savininkė.

Ką siūloTik lietuvių dizainerių produkciją, tarp jų – „Distyled“, „Robi Agnes“, „2ru2ra“, Airida Skrickienė, UMR, A.P., „Salanida“, Diana Paukštytė, Laura Dailidėnienė, „Pando“, „Labadiena“, „Oh.skin“, „Tagua“, „Emillion“, WMBJ, „Wave coat“.

„Decolte“

IdėjaMažame 2011 metais sostinės senamiestyje duris atvėrusiame butike prekiaujama Lietuvos ir užsienio dizainerių drabužiais bei aksesuarais. Lietuvoje, pasak savininkų, iki tol nebuvo vietos, kur įdomių ir išskirtinių daiktų būtų galima įsigyti už įkandamą kainą.

KlientaiMiesto gyventojai, kurie domisi mados naujovėmis.

Ką siūloIeškome ir randame talentų, kuriems padedame įsitvirtinti ir išgarsėti, dalis prekių ženklų bendradarbiauja tik su šiuo butiku. Prekiaujama tokių prekių ženklų kaip „PATIS“, „Ginger Tail“, Robertas Kalinkinas, „Loulu et tu“, „NAH-NU“, „Lous“ gaminiais.

„LeMuse“

Idėja„LeMuse“ butikas prieš penkerius metus buvo įkurtas, kad klientės galėtų pasimatuoti, pamatyti ir pajausti „LeMuse“ stilių.

Klientai„LeMuse“ klientės – charizmatiškos, talentingos, stilingos, žavios ir įdomios asmenybės.

Ką siūloPrekiaujama daugiausia „LeMuse“ kūrybos drabužiais.

„Madress“

IdėjaIngrida Gelminiauskienė, butiko savininkė, pasakoja:

„Madress“ atidariau 2014 m. rugpjūčio 28 d. Paskutinius dešimt metų brandinau idėją turėti parduotuvę, kurioje moteris rastų viską, ko reikia jos garderobui: drabužių, avalynės, rankinių, aksesuarų, kvepalų, papuošalų ir dar daugiau. Norėjau, kad tai būtų vieta, kur moteris sulauktų patarimų ar tiesiog užeitų išgerti kavos.

KlientaiPasak savininkės, „Madress“ klientė – panašaus amžiaus, kaip ji pati.

„Jaunoms dirba visa mados industrija. O vyresnės moterys dažnai pamirštamos. Nors turėtų būti atvirkščiai. Šios moterys žino, ko nori, turi savo stilių, moka derinti, nebijo naujovių, nori puoštis. Bet kaip tik joms Lietuvoje pasiūloma mažiausiai. Mano jauniausia klientė buvo šešiolikos, o vyriausiajai – 75 metai. Dažniausiai tai – lietuvės, bet yra nuolatinių klienčių iš JAV, Prancūzijos, Šveicarijos, Japonijos, Ukrainos, Baltarusijos, Rusijos.

Ką siūloPagrindinė idėja tiek drabužinėje, tiek parduotuvės asortimente turėti ne kuo daugiau daiktų, o kelis tikrai kokybiškus ir tinkančius.

„Čia moteris gali susikomplektuoti visą įvaizdį, tiek laisvalaikio, tiek šventinį. Jeigu reikia, rekomenduojame stilistą, kirpėją, kosmetologą, drabužius pataisome, užsakome pageidaujamas prekes“, – sako I. Gelminiauskienė.

Parduotuvėje prekiaujama „Dagmar“ (Švedija), „Bellerose“ (Belgija), RAOUL (Singapūras), „Maria Jobse“ (Belgija), „Primeboots“ (Švedija), nuo pavasario – „Rue Blanche“ (Belgija) gaminiais.

„Atsikeli ir varai“

IdėjaKūrėja Aušra Šeduikytė sako, kad „Atsikeli ir varai“ yra prekių ženklo biuras ir parduotuvė vienoje vietoje.

„2014 metų balandį parduotuvė atsidarė todėl, kad namie nebebuvo vietos dirbti, taip pat norėjau suteikti galimybę klientams pasimatuoti ir iš karti įsigyti drabužį. Žinoma, buvo galima dirbti su kitais butikais, tačiau tai neapsimoka finansiškai. Iki šiol dirbame tik su "Baltu Mišku“, – atvirauja savininkė.

KlientaiVeiklūs, užimti, 25 – 38 metų amžiaus miestiečiai.

Ką siūlo„Atsikeli ir varai“ yra biuras, sandėlys, parduotuvė ir kasdienė „virtuvė“, todėl užėjęs klientas gali stebėti daugelį prekių ženklo kūrimo procesų.

Prekiaujama vienu prekių ženklu „Atsikeli ir varai“.

„Unlabel“

Idėja„Unlabel“ prekių ženklas įkurtas 2012 metais, norint paskatinti žmones domėtis vietine gamyba, galvoti apie drabužį, kurį renkasi, iš ko jis pagamintas ir kaip jis buvo sukurtas.

„Mūsų laikmetis yra patrauklus saviraiškai. Gali imtis veiklos, kuri suteikia tau laimės ir pasitenkinimo, neriboti savęs. Taip pat tuo pačiu galima kurti verslą, kuris deklaruoja atsakingą požiūrį į aplinką bei kitų interesus“, – sako „Unlabel“ kūrėjai.

KlientaiModernios miesto moterys, kurios mėgsta patogų „Unlabel“ drabužio kirpimą išskirtinius spalvų, audinių derinus ir kurios domisi audinio kilme bei sudėtimi.

Ką siūloParduotuvė yra „Unlabel“ drabužių prekių ženklo namai, joje siūloma ir aksesuarų: „Distyled“ rankinių, „Halmanera“, „Sartori“ avalynės, „Wally“ tekstilės ir namų kvapų, „AstaUskaite“, „Tagua“ papuošalų.

„4moon boutique“

Idėja2013 metų lapkričio pabaigoje įkurtame butike siūloma prekių vaikams (žaislai, interjero prekės, natūrali tekstilė, švenčių atributai), suaugusiems (lietuvių dizainerių papuošalai, aksesuarai rūbai), namams bei tiems, kurie trokštamo dizaino baldų, šveistuvų ir interjero detalių gali palaukti ilgiau (prekės pagal užsakymą).

KlientaiMėgstantys madą, gražius kokybiškus daiktus, aukštesnes ir vidutines pajamas gaunantys žmonės.

Ką siūloDaug dėmesio stengiamasi skirti aptarnavimo kokybei ir greičiui – užsakymai visoje Lietuvoje pristatomi tiesiai į rankas per 1-2 darbo dienas. Populiariausi prekių ženklai: „Tadam“, „Apoteca“, „Coocoomos“, „Distyled“, „Belle&Boo“, „LeMuse“, V&V, „Normann Copenhagen“.

„Morka boutique“

IdėjaOro uoste įkurti šalies dizaino idėjas reprezentuojančią parduotuvę.

„Keliaudami pastebėjome, kad kone kiekviename didžiajame užsienio šalių oro uoste jų parduotuvė, kurioje susibūrusios tos šalies dizaino idėjos. 2013 metais prieš Šv. Kalėdas pradėjome savo misiją – dalintis su pasauliu tai kuo didžiuojames: tvirtu kokybišku ir turinčiu charakterį lietuvišku dizainu“, – pasakoja „Morka boutique“ vadovė Janina Šliožaitė.

KlientaiĮvairūs.

„Negalime teigti, jog mūsų klientai – vien tik išvykstantys užsienio svečiai. Patirtis rodo, jog klientūra priklauso nuo savaitės dienos, nes oro uosto srautai priklauso nuo skrydžių. Savaitės pradžioje perka daugiau lietuvių – juk komandiruotės, atostogos, medaus mėnesiai, močiučių kelionės pas anūkus. Ketvirtadienį, penktadienį bendraujame su išvykstantys užsieniečiais, verslo klasės atstovais. Jie elegantiški, kostiumuoti, kiek pavargę, bet kupini geriausių įspūdžių apie Lietuvą. Savaitgalis – turistų dieną, jiems tai – paskutinė galimybė prieš išvykstant įsigyti lietuvišką produktą“, – vardija vadovė.

Ką siūlo65 Lietuvos kūrėjų gaminių. Tarp jų – „Akuku“ klasikiniai rūbeliai, „Zigra“ - mediniai žaislai, „Vilnos namų, „Mano lietuviškų namų“ produkcija, jauniems vartotojams skirtais „labadien“, „Naked Bruce“, „Shkertik“, „March“ gaminiais.

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Paskutinis penkmetis – virsmo metai pramogų versle: viską gauti nori iš vienų rankų Verslo tribūna

Prieš 15-a metų visos Lietuvos dėmesį prikaustė svarbus įvykis – po 13 mėnesių trukusių statybų buvo...

Vadyba
06:00
B. Gatesas susigrąžino turtingiausio pasaulio žmogaus vardą

Milijardierius, filantropas, „Microsoft“ įkūrėjas Billas Gatesas po dvejų metų atgavo turtingiausio pasaulio...

Laisvalaikis
2019.11.18
Iliustruotoji istorija: kaip Wellingtonas pergudravo Napoleoną

Daugiau nei po dvidešimties metų, praleistų fronte, pirmasis Velingtono hercogas, karys ir politikas...

Kruvinoji automobilizmo istorijos pusė

Pirmą kartą užvedę automobilį, amerikiečiai laikė jį neįprastu stebuklu. Naujoji transporto priemonė suteikė...

Laisvalaikis
2019.11.17
Turto bankas rengs kūrybines dirbtuves nebeveikiančio Lukiškių kalėjimo teritorijai 1

Valstybės valdomas Turto bankas kitąmet ketina surengti kūrybos dirbtuves nebeveikiančio Lukiškių kalėjimo...

Statyba ir NT
2019.11.17
Neringa švenčia gimtadienį ir atidaro atnaujintą prieplauką

Lapkričio 15–17 d. Neringa švenčia savo 58-ąjį gimtadienį. Bene laukiamiausias šventinio savaitgalio įvykis –...

Laisvalaikis
2019.11.15
EK vadovės patarėja tapusi M. Tuskienė: niekada nesilaužiau pro uždaras duris Premium 3

Finansų viceministrės Miglės Tuskienės „skrydį“ į paskirtosios Europos Komisijos (EK) pirmininkės kabinetą...

Laisvalaikis
2019.11.15
Nuomonė: gydant vėžį žolelių papildai labiau kenkia nei padeda

Sergantieji vėžiu savo gydytojui turėtų pranešti apie visus vartojamus medikamentus ir natūralius papildus,...

Laisvalaikis
2019.11.14
Veneciją užliejo didžiausias potvynis

Lapkričio 12-osios vakarą Venecijoje vanduo pakilo aukščiausiai per pastaruosius 50 metų – beveik du metrus.

Laisvalaikis
2019.11.13
Kinijoje išleista solidi lietuvių poezijos rinktinė

Kinijos leidykla „Guangdong Flower City Publishing House“ išleido šiuolaikinės Lietuvos poezijos antologiją,...

Laisvalaikis
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausias Vilniaus bunkeris bus išsaugotas

Po nugriautais „Profsąjungų rūmais“ rastas bunkeris bus išsaugotas, nes jo griovimas grėstų paties Tauro...

Laisvalaikis
2019.11.12
Prieš krepšinio aistras „Žalgirio“ arenoje – naudingos verslo pamokos Verslo tribūna

Ar įmanoma suderinti smagiai praleistą vakarą stebint aukščiausio lygio krepšinį ir naudingą verslo...

Verslo aplinka
2019.11.12
Kinijos tikslas – pralenkti Holivudą

JAV mažėjant pajamoms už Holivudo filmus – dėl piratavimo ir tokių turinio platformų kaip „Netflix“ arba...

Laisvalaikis
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Graikijos masalas investuotojams – mokesčių rojus

Graikija, bandydama išbristi iš užsitęsusios ekonominės krizės, meta iššūkį Londonui, Monakui ir...

Laisvalaikis
2019.11.10
Iliustruotoji istorija: aferos baigėsi bankrotu 2

Apie greitą praturtėjimą nepajudinus nė piršto svajoja ir aukštuomenė, ir prastuomenė. Ankstesniais laikais...

Laisvalaikis
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Moterys Lietuvos kino industrijoje. Kokia problema? Premium 1

Jei skaitote šio straipsnio pavadinimą ir jus ima šioks toks irzuliukas, kad šis tekstas apskritai...

Verslo klasė
2019.11.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau