Stiliaus oazės Vilniuje

Publikuota: 2015-12-26
„Moustache boutique“ nuotr.
„Moustache boutique“ nuotr.
 

Per šeimos šventes ir prieš didįjį Naujametinių vakarėlių šėlsmą dairomės po Vilnių ir ieškome vietų, kuriose būtų galima įsigyti originalių paskutinės minutės dovanų artimiesiems o gal ir sau.

„Baltas miškas“

IdėjaIeva Stankevičienė, drabužių ir aksesuarų parduotuvės savininkė, pasakoja, kad butikas atsirado sugalvojus viziją ir sužaidus emocijoms.

„2013 metais įsigijome jau įkurtą butiką, nes manėme, kad turime viziją, kaip jį auginti. Be to, patiko pati parduotuvė, jos nuotaika ir vieta Užupyje. Butikų veikla negali būti vien pragmatiška, todėl emociniai aspektai irgi turėjo įtakos sprendimui pasinerti į šią veiklą“, – pasakoja savininkė.

KlientaiŽmonės, kurie labiausiai už viską vertina tikrumą ir vertę nustato ne pagal sumą, o pagal tai, kiek daug jėgų ir energijos buvo įdėta į daiktą.

Ką siūloŠiuo metu prekiauja beveik 100 Lietuvos kūrėjų ir keleto Latvijos bei Estijos dizainerių darbais: Dovilės Dagės papuošalais, „Undress“ sukniomis, „Body talk“, „Naked Bruce“, „Coocoomos“ ir kt. produkcija.

Pasak I. Stankevičienės, „Baltas miškas“ daug dėmesio skiria papildomai veiklai, kuri kurią pridėtinę vertę.

„Manome jos perkant butike patirtis turi būti kitokia, nei apsiperkant tradicinėje parduotuvėje. „Baltame miške“ vyksta renginiai, kuriame lyrinį, nekomercinį naujienlaiškį, butikuose turime žurnalų pasiskaitymui, siekiame kad pirkėjai užsuktu ne tik pirkti, bet ir tiesiog pasidomėti mada, pabendrauti. Mes pasisakome už „lėtą apsipirkimą“ ir „lėtą madą“.

„Moustache boutique“

Idėja„2013 metais įkurti butiką paskatino nuolatinis domėjimasis mada. Mane labai žavėjo lietuvių dizaineriai, todėl norėjau įprasminti savo hobį ir jį susieti su darbu“, – sako butiko savininkė Erika Skėrytė.

KlientaiSavimi pasitikintys, norintys išsiskirti iš minios ir nebijantys eksperimentuoti. Jie vertina rūbų bei aksesuarų išskirtinumą (maži tiražai, kai kurie daiktai yra vienetiniai), kokybiškus audinius ir, žinoma, rankų darbą.

„Pirmą kartą apsilankę žmonės dažnai nustemba, kad lietuvių dizaineriai siuva ne tik puikius rūbus, bet ir aukštos kokybės rankines, batus, pirštines“, – sako savininkė.

Ką siūloTik lietuvių dizainerių produkciją, tarp jų – „Distyled“, „Robi Agnes“, „2ru2ra“, Airida Skrickienė, UMR, A.P., „Salanida“, Diana Paukštytė, Laura Dailidėnienė, „Pando“, „Labadiena“, „Oh.skin“, „Tagua“, „Emillion“, WMBJ, „Wave coat“.

„Decolte“

IdėjaMažame 2011 metais sostinės senamiestyje duris atvėrusiame butike prekiaujama Lietuvos ir užsienio dizainerių drabužiais bei aksesuarais. Lietuvoje, pasak savininkų, iki tol nebuvo vietos, kur įdomių ir išskirtinių daiktų būtų galima įsigyti už įkandamą kainą.

KlientaiMiesto gyventojai, kurie domisi mados naujovėmis.

Ką siūloIeškome ir randame talentų, kuriems padedame įsitvirtinti ir išgarsėti, dalis prekių ženklų bendradarbiauja tik su šiuo butiku. Prekiaujama tokių prekių ženklų kaip „PATIS“, „Ginger Tail“, Robertas Kalinkinas, „Loulu et tu“, „NAH-NU“, „Lous“ gaminiais.

„LeMuse“

Idėja„LeMuse“ butikas prieš penkerius metus buvo įkurtas, kad klientės galėtų pasimatuoti, pamatyti ir pajausti „LeMuse“ stilių.

Klientai„LeMuse“ klientės – charizmatiškos, talentingos, stilingos, žavios ir įdomios asmenybės.

Ką siūloPrekiaujama daugiausia „LeMuse“ kūrybos drabužiais.

„Madress“

IdėjaIngrida Gelminiauskienė, butiko savininkė, pasakoja:

„Madress“ atidariau 2014 m. rugpjūčio 28 d. Paskutinius dešimt metų brandinau idėją turėti parduotuvę, kurioje moteris rastų viską, ko reikia jos garderobui: drabužių, avalynės, rankinių, aksesuarų, kvepalų, papuošalų ir dar daugiau. Norėjau, kad tai būtų vieta, kur moteris sulauktų patarimų ar tiesiog užeitų išgerti kavos.

KlientaiPasak savininkės, „Madress“ klientė – panašaus amžiaus, kaip ji pati.

„Jaunoms dirba visa mados industrija. O vyresnės moterys dažnai pamirštamos. Nors turėtų būti atvirkščiai. Šios moterys žino, ko nori, turi savo stilių, moka derinti, nebijo naujovių, nori puoštis. Bet kaip tik joms Lietuvoje pasiūloma mažiausiai. Mano jauniausia klientė buvo šešiolikos, o vyriausiajai – 75 metai. Dažniausiai tai – lietuvės, bet yra nuolatinių klienčių iš JAV, Prancūzijos, Šveicarijos, Japonijos, Ukrainos, Baltarusijos, Rusijos.

Ką siūloPagrindinė idėja tiek drabužinėje, tiek parduotuvės asortimente turėti ne kuo daugiau daiktų, o kelis tikrai kokybiškus ir tinkančius.

„Čia moteris gali susikomplektuoti visą įvaizdį, tiek laisvalaikio, tiek šventinį. Jeigu reikia, rekomenduojame stilistą, kirpėją, kosmetologą, drabužius pataisome, užsakome pageidaujamas prekes“, – sako I. Gelminiauskienė.

Parduotuvėje prekiaujama „Dagmar“ (Švedija), „Bellerose“ (Belgija), RAOUL (Singapūras), „Maria Jobse“ (Belgija), „Primeboots“ (Švedija), nuo pavasario – „Rue Blanche“ (Belgija) gaminiais.

„Atsikeli ir varai“

IdėjaKūrėja Aušra Šeduikytė sako, kad „Atsikeli ir varai“ yra prekių ženklo biuras ir parduotuvė vienoje vietoje.

„2014 metų balandį parduotuvė atsidarė todėl, kad namie nebebuvo vietos dirbti, taip pat norėjau suteikti galimybę klientams pasimatuoti ir iš karti įsigyti drabužį. Žinoma, buvo galima dirbti su kitais butikais, tačiau tai neapsimoka finansiškai. Iki šiol dirbame tik su "Baltu Mišku“, – atvirauja savininkė.

KlientaiVeiklūs, užimti, 25 – 38 metų amžiaus miestiečiai.

Ką siūlo„Atsikeli ir varai“ yra biuras, sandėlys, parduotuvė ir kasdienė „virtuvė“, todėl užėjęs klientas gali stebėti daugelį prekių ženklo kūrimo procesų.

Prekiaujama vienu prekių ženklu „Atsikeli ir varai“.

„Unlabel“

Idėja„Unlabel“ prekių ženklas įkurtas 2012 metais, norint paskatinti žmones domėtis vietine gamyba, galvoti apie drabužį, kurį renkasi, iš ko jis pagamintas ir kaip jis buvo sukurtas.

„Mūsų laikmetis yra patrauklus saviraiškai. Gali imtis veiklos, kuri suteikia tau laimės ir pasitenkinimo, neriboti savęs. Taip pat tuo pačiu galima kurti verslą, kuris deklaruoja atsakingą požiūrį į aplinką bei kitų interesus“, – sako „Unlabel“ kūrėjai.

KlientaiModernios miesto moterys, kurios mėgsta patogų „Unlabel“ drabužio kirpimą išskirtinius spalvų, audinių derinus ir kurios domisi audinio kilme bei sudėtimi.

Ką siūloParduotuvė yra „Unlabel“ drabužių prekių ženklo namai, joje siūloma ir aksesuarų: „Distyled“ rankinių, „Halmanera“, „Sartori“ avalynės, „Wally“ tekstilės ir namų kvapų, „AstaUskaite“, „Tagua“ papuošalų.

„4moon boutique“

Idėja2013 metų lapkričio pabaigoje įkurtame butike siūloma prekių vaikams (žaislai, interjero prekės, natūrali tekstilė, švenčių atributai), suaugusiems (lietuvių dizainerių papuošalai, aksesuarai rūbai), namams bei tiems, kurie trokštamo dizaino baldų, šveistuvų ir interjero detalių gali palaukti ilgiau (prekės pagal užsakymą).

KlientaiMėgstantys madą, gražius kokybiškus daiktus, aukštesnes ir vidutines pajamas gaunantys žmonės.

Ką siūloDaug dėmesio stengiamasi skirti aptarnavimo kokybei ir greičiui – užsakymai visoje Lietuvoje pristatomi tiesiai į rankas per 1-2 darbo dienas. Populiariausi prekių ženklai: „Tadam“, „Apoteca“, „Coocoomos“, „Distyled“, „Belle&Boo“, „LeMuse“, V&V, „Normann Copenhagen“.

„Morka boutique“

IdėjaOro uoste įkurti šalies dizaino idėjas reprezentuojančią parduotuvę.

„Keliaudami pastebėjome, kad kone kiekviename didžiajame užsienio šalių oro uoste jų parduotuvė, kurioje susibūrusios tos šalies dizaino idėjos. 2013 metais prieš Šv. Kalėdas pradėjome savo misiją – dalintis su pasauliu tai kuo didžiuojames: tvirtu kokybišku ir turinčiu charakterį lietuvišku dizainu“, – pasakoja „Morka boutique“ vadovė Janina Šliožaitė.

KlientaiĮvairūs.

„Negalime teigti, jog mūsų klientai – vien tik išvykstantys užsienio svečiai. Patirtis rodo, jog klientūra priklauso nuo savaitės dienos, nes oro uosto srautai priklauso nuo skrydžių. Savaitės pradžioje perka daugiau lietuvių – juk komandiruotės, atostogos, medaus mėnesiai, močiučių kelionės pas anūkus. Ketvirtadienį, penktadienį bendraujame su išvykstantys užsieniečiais, verslo klasės atstovais. Jie elegantiški, kostiumuoti, kiek pavargę, bet kupini geriausių įspūdžių apie Lietuvą. Savaitgalis – turistų dieną, jiems tai – paskutinė galimybė prieš išvykstant įsigyti lietuvišką produktą“, – vardija vadovė.

Ką siūlo65 Lietuvos kūrėjų gaminių. Tarp jų – „Akuku“ klasikiniai rūbeliai, „Zigra“ - mediniai žaislai, „Vilnos namų, „Mano lietuviškų namų“ produkcija, jauniems vartotojams skirtais „labadien“, „Naked Bruce“, „Shkertik“, „March“ gaminiais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Jūsų namai toli nuo namų: „Radisson“ ir „Ramada“ viešbučių istorijos Premium

Keliauninkams skirtos užeigos egzistavo jau ankstyvosiose civilizacijose ir yra minimos net Biblijoje.

Verslo klasė
2019.01.19
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
Smiltynėje pradedama statyti jūros gyvūnų sanatorija

Šią savaitę Kuršių nerijos Kopgalyje, greta Lietuvos jūrų muziejaus delfinariumo bus pradėtas statyti...

Laisvalaikis
2019.01.17
Radiniai Gedimino kalne – nuo klajoklių genčių strėlių iki Vytauto laikų mūrų

Pernai tvarkant Gedimino kalną archeologai aptiko įdomių radinių iš įvairių istorinių laikotarpių.

Laisvalaikis
2019.01.16
Žiūrimiausias 2018-ųjų filmas Lietuvoje – „Tarp pilkų debesų“ 2

Metų sandūroje paskelbtų tyrimų rezultatai, rodantys, jog 2018-uosius Lietuvos gyventojai įvertino gerai, o...

Laisvalaikis
2019.01.16
Siekdama skaidrumo, „Tiffany & Co“ numeruos deimantus

JAV Juvelyrikos tinklas „Tiffany & Co“ pranešė nuo šiol visus parduodamus deimantus žymėsiantis serijiniu...

Laisvalaikis
2019.01.15
Iliustruotoji istorija: Rokfelerio centras 2

Pačiame Niujorko viduryje stūksantis Rockefellerio centras daugiau nei 80 metų kasmet sulaukia milijonų...

Laisvalaikis
2019.01.13
Įvardijo sveikiausius turistams pasaulio miestus 2

Jei savaitgalio išvykai ieškote miesto, kuriame laiką galima būtų praleisti naudingai sveikatos požiūriu,...

Siūlo darbą švyturio prižiūrėtojams Kalifornijoje už 130.000 USD 1

Jeigu norisi kardinalių pokyčių, galbūt vertėtų pakeisti darbą. Pavyzdžiui, tapti istorinio švyturio...

Vadyba
2019.01.12
Baldų gamintojas P. Narbutas investuoja į futbolo klubą 21

Šių metų pradžioje įkurta viešoji įstaiga – futbolo klubas „Vilnius“, jį įsteigė biuro baldų gamybos...

Laisvalaikis
2019.01.11
„Verslios Lietuvos“ vadovės D. Kleponės portretas: lyderystė carpe diem stiliumi 22

Ruošdamasi pokalbiui su Daina Klepone, VšĮ „Versli Lietuva“ generaline direktore, pamaniau: jos CV būtų...

Laisvalaikis
2019.01.11
Mokslininkai atspausdino už aguonos grūdą mažesnį Vytį

Vilniaus universiteto (VU) Fizikos bei Chemijos ir geomokslų fakultetų mokslininkai kartu su lazerinių...

Laisvalaikis
2019.01.10
„Amazon“ vadovo skyrybos: investuotojai klausia, kaip dalys akcijas 6

Po 25 metų santuokos, turtingiausiu planetos žmogumi tituluojamas Jeffas Bezosas skiriasi su žmona MacKenzie.

Technologijos
2019.01.10
Dirbtinis intelektas genetines ligas išskaito veide 3

Mokslininkai teigia sukūrę dirbtinio intelekto technologiją, kuri gali nufotografuoti paciento veidą ir...

Laisvalaikis
2019.01.10
Londone – Vincento van Gogho darbų paroda 1

Laikas pirkti bilietus: Londone veikianti „Tate Britain“ galerija šių metų kovo 27 d. atidaro olandų...

Laisvalaikis
2019.01.09
Vilniaus garbės piliečių vardas pirmąkart suteiktas šeimai 3

Mecenatų, mokslininkų Viktoro ir Danguolės Butkų šeima, praėjusių metų spalį Vilniuje atidarę MO muziejų, ir...

Laisvalaikis
2019.01.09
Kino kūrėjams – daugiau finansinių galimybių

Nuo sausio 1 d. Lietuvoje įsigaliojusi pataisyta Europos Tarybos (ET) konvencija dėl bendros kino filmų...

Laisvalaikis
2019.01.08
Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo diena pagal svarbą – po Kalėdų ir Velykų

Pasibaigus 2018-iesiems, Lietuvos valstybingumo atkūrimo 100-čio metams, pradėti skaičiuoti rezultatai.

Laisvalaikis
2019.01.07
VŽ bando: „Panamera GTS“ ir komfortui, ir lenktynių trasai 4

Išrankiausiems klientų norams įtikti siekiantys „Porsche“ gamintojai ir taip gausią „Panameros“ šeimą papildė...

Transportas
2019.01.07
Šeši būdai prarasti Nobelio medalį

Laimėtos Nobelio premijos galima atsisakyti, bet kartą suteikus, ji jau neatimama. Tačiau aukso medaliai,...

Laisvalaikis
2019.01.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau