„Siemens“ arenos patirtis: kaip sėkmingai integruoti jūsų prekės ženklą

Publikuota: 2019-09-16

Pasaulyje, kur karaliauja informacinis triukšmas ir konkurencija, išsiskirti sunku. Ieškodami efektyviausio būdo pasiekti vartotojų širdis, prekių ženklai, kaip, beje, ir vartotojai, trokšta autentiškų patirčių ir netradicinių sprendimų. Dėl šios priežasties vis daugiau prekių ženklų pasaulyje ir Lietuvoje tradicinės ar skaitmeninės reklamos formas derina su prekės ženklo integracija į tai, kas sutraukia minias žmonių. Ne vienerius metus įvairius prekės ženklų integracijos sprendimus siūlanti Vilniaus „Siemens“ arena pastebi, kad prekės ženklai vis dažniau matomi renginiuose ir vietose, kur jie vyksta.

Autentiška partnerystė

„Į renginius susirenkanti publika labai patraukli prekės ženklams. Tai moki, perkamąją galią turinti auditorija. Ji nėra naivi, greičiau smalsi, žingeidi, linkusi pramogauti, linksmintis ir gauti gerų patirčių bei emocijų. Ji gerai nusiteikusi, tarp jos ir jūsų prekės ženklo nėra „sienos“ arba ji gerokai plonesnė. Ši auditorija prisimins, jei ją prajuokinsite, ir padėkos, jei prisidėsite, kad vakaras būtų idealus, padėsite pamiršti rūpesčius ar išspręsite problemas. Toks prekės ženklas bus ir įvertintas, ir siejamas su teigiama patirtimi“, – sako „Siemens“ arenos Marketingo skyriaus vadovė Živilė Koncevičienė.

Žmonės greitai identifikuoja ir atmeta tai, kas jiems neįdomu, todėl norint būti pastebėtam, reikia ne tik paruošti žinutę, bet ir ją tinkamai įpakuoti. Kiekviena partnerystė tarp renginio ar vietos ir prekės ženklo turi būti autentiška ir organiška. Tik tapęs žinutės ar promo kampanijos dalimi, vartotojas netruks susidomėti prekės ženklu ir įsitrauks į jo turinį.

nuotrauka::1 left

Sėkmingu pavyzdžiu tapo žurnalo „Žmonės“ siekis renginių metu atkreipti žiūrovų dėmesį. „Siemens“ arenos LED juostose buvo rodomos reklaminės žinutės, pritaikytos prie konkretaus renginio. Pavyzdžiui, per krepšinio rungtynes reklama skelbė „Žmonės, kurie ateinate čia kaip žiūrovai, bet rungtynių metu tampate ir treneriais, ir teisėjais...“, per koncertus – „Žmonės, kurie perkate sėdimus bilietus, bet viską koncertą atsistoję šokate...“.

Sostinės „Siemens“ arenoje sudaromos sąlygos ne tik reklaminiuose stenduose, TV ekranuose ar LED juostoje paskelbti savo reklamą ar logotipą, kurie efektyviai papildo bendrą reklamos paketą. Siūlomi ir unikalūs prekės ženklo integracijos sprendimai, padedantys didinti prekės ženklo žinomumą, o, gerai atlikus namų darbus, iš karto duoda apčiuopiamą rezultatą. Kartais tereikia prekės ženklą priartinti prie vartotojų: leisti prisiliesti ar duoti pabandyti.

„Arenoje pamatytas logotipas įstrigs vartotojo sąmonėje, tačiau vargu, ar išėjęs iš arenos jis jį sąmoningai prisimins. Tačiau lankytojas tikrai prisimins prekės ženklą, kuris jam dovanojo naują patirtį ir suteikė emociją, kurios jis nebūtų patyręs, jei arenoje nebūtų buvę prekės ženklo. Tai nereiškia, kad prekės ženklams reikia išradinėti dviratį, kartais pakanka paieškoti naujo kampo ar kitokio priėjimo prie auditorijos. Renginių metu galimybių tam turime apsčiai, tereikia fantazijos prekės ženklą susieti su kontekstu. Tai yra, pagalvoti apie aplinką ir nuotaiką, kurioje prekės ženklas bus matomas, ir lankytojams pasiūlyti tai, kas naudinga čia ir dabar“, – tikina Ž. Koncevičienė.

Gana originaliai renginių auditoriją pasiekė pasaulyje garsus prekės ženklas „Red Bull“, publikai pasiūlęs muzikines kovas. Prieš keletą metų pasaulinę šlovę pelnęs muzikos renginys „Red Bull Soundclash“ buvo surengtas ir Vilniuje. Tuomet „Siemens“ arenoje susigrūmė Jazzu ir Donny Montell. Kiekvienam prekės ženklui tikrai nereikia imtis grandiozinio projekto, tačiau tai geras pavyzdys, kad fantazijai ribų nėra.

Siūlo gerą sprendimą

Vienas naujausių „Siemens“ arenos partnerių – pavežėjimo paslaugų ir paspirtukų nuomos platforma „Bolt“. Prieš kiek daugiau nei metus kompanija išbandė sostinės arenos siūlomas reklamos pozicijas,

„Ieškodami sprendimų, kaip pritraukti daugiau keleivių, dėmesį sukoncentravome į renginių lankytojus. Norėjome būti matomi renginių lankytojams, kad kai jiems kils klausimas, kaip po renginio grįžti namo ar keliauti tęsti vakaro, prieš jų akis būtume mes, „Bolt“, – sako „Bolt“ platformos vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius.

Reklamos pozicijos „Siemens“ arenoje pavežėjimo paslaugas teikiančiai platformai padėjo pasiekti tikslinę auditoriją tada, kada šiai labiausiai reikia „Bolt“ teikiamos paslaugos. Be to, pasak A. Pacevičiaus, šis sprendimas padėjo padidinti ir prekės ženklo žinomumą

„Kaip tik tuo metu pasikeitė mūsų prekės ženklas – iš „Taxify“ tapome „Bolt“, tad reikėjo sprendimų naują prekės ženklą įvesti į rinką“, – kalba platformos vadovas Lietuvoje.

Sėkmingai prasidėjusią partnerystę kompanija papildė mažiau tradiciniais, tačiau tiesioginių rezultatų siekti padedančiais sprendimais. Nuo pavasario „Siemens“ arenoje veikiantį „Wi-Fi“ tinklą pristato „Bolt“.

„Kol kas dar anksti kalbėti apie rezultatus ar atsiperkamumą. Tai geriausiai galėsime įvertinti pasibaigus naujam renginių sezonui, tačiau pradžia nebloga. „Bolt“ veikia 30-yje šalių, kiekviena ieško geriausių sprendimų, kaip padidinti klientų srautą ir dalinasi geriausiomis savo patirtimis. Apie prekės ženklo integravimą į renginius papasakojome ir mes. Mano žiniomis, kažką panašaus Rygos arenoje jau ruošiasi daryti ir Latviai. Geri pavyzdžiai užkrečiami“, – šypsosi A. Pacevičius.

Ilgalaikė nauda

„Jei norima prekės ženklą integruoti į renginį ar, mūsų atveju, visą areną, būtina žinoti, kad maksimalus rezultatas pasiekiamas ne iš karto. Jam reikia laiko, todėl verta rinktis ilgalaikę partnerystę, t. y. renginio lankytojams pasirodyti ne kartą. Tuomet galėsime pasiūlyti ir daugiau kompleksiškesnių, sudėtingesnių sprendimų. Ir jų atsiperkamumas bus geresnis“, – tikina Ž. Koncevičienė.

nuotrauka::2 right

Ilgalaikė partnerystė „Siemens“ areną sieja su BMW prekės ženklu. Arenoje veikia prekės ženklo vardo BMW klubas, užtikrinantis didesnį patogumą renginių lankytojams. Šiam prekės ženklui yra skirta ir atskira erdvė su papildomomis vertėmis arenos koridoriuose bei pagrindinėje salėje (tribūnose). Be to, prestižinėje arenos vietoje nuolat eksponuojami BMW automobiliai, matomos reklamos. Kadangi BMW klubas prieinamas kiekvienam, perkančiam bilietus tam tikruose sektoriuose, su papildomomis vertėmis, kurias siūlo arena, siejamas prekės ženklas asocijuojasi su išskirtinumu, prestižu ir patogumu.  

„Savo partneriams arenoje surandame, o jei reikia ir sukuriame, tokius sprendimus, kurie geriausiai atitinka jų prekės ženklą, filosofiją ir vertybes. Taip padedame ne tik didinti prekės ženklo žinomumą, ugdyti renginių lankytojų lojalumą jam, bet ir stiprinti bei formuoti prekės ženklo įvaizdį“, – naudą įvardina „Siemens“ arenos Marketingo skyriaus vadovė. 

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Centrinės valdžios perviršis per aštuonis mėnesius – 533,7 mln. Eur 5

Išankstiniais Finansų ministerijos duomenimis, 2019 metų sausio–rugpjūčio mėnesių centrinės valdžios...

Verslo aplinka
2019.09.30
G. Nausėda: L. Linkevičius tinkamai atstovauja Lietuvos nacionaliniams interesams 1

Užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius, siekdamas platesnio dialogo su Minsku, tinkamai atstovauja...

Verslo aplinka
2019.09.30
S. Kurzas po rinkimų vėl matuojasi kanclerio kėdę Premium

Buvęs Austrijos kancleris Sebastianas Kurzas arti­miau­siu metu vėl turėtų užimti šį postą. Po sekmadienį...

Verslo aplinka
2019.09.30
G. Nausėda atleido teisėjų korupcijos byloje įtariamą V. Bavėjaną

Prezidentas Gitanas Nausėda pirmadienį atleido politinės korupcijos byloje įtariamą Lietuvos apeliacinio...

Verslo aplinka
2019.09.30
Makroekonominės prognozės 2019–2021 m.  Premium

„Verslo žinios“ skaitytojams pateikia apibendrintas Lietuvos, pasaulio ir pagrindinės eksporto rinkos – euro...

Verslo aplinka
2019.09.30
Teisme K. Daukšys beveik nieko nebeprisiminė apie Pelno mokesčio įstatymo keitimą

Koncerno „MG Baltic“ politinės korupcijos bylą nagrinėjančiame Vilniaus apygardos teisme buvęs Darbo partijos...

Verslo aplinka
2019.09.30
Saudo Arabijos princas perspėja dėl Irano grėsmės naftos kainai 4

Saudo Arabijos princas Mohamedas bin Salmanas pirmadienį įspėjo, kad naftos kainos gali drastiškai išaugti,...

Verslo aplinka
2019.09.30
„Google“ steigia debesų kompiuterijos centrą Lenkijoje

„Google“ paskelbė, kad Lenkijoje steigiamas naujas jos debesų kompiuterijos centras. Anot JAV milžinės, ši...

Paslaugos
2019.09.30
Statybininkų, prekybininkų ir pramonininkų optimizmas prigeso

Rugsėjį, palyginti su rugpjūčiu, statybos pasitikėjimo rodiklis sumažėjo 5, prekybos ir vartotojų – 3,...

Verslo aplinka
2019.09.30
Kada galima naudoti asmens kodą? Verslo tribūna

Iki Bendrojo duomenų apsaugos reglamento įsigaliojimo nekilo klausimų, ar galima sutartyje nurodyti pirkėjo...

Verslo aplinka
2019.09.30
Dedikuotos IT komandos samdymas – mažiau galvos skausmo verslui Verslo tribūna

Lietuvoje vis sparčiau populiarėja dedikuotų IT specialistų komandų nuomos paslaugos. Ši paslauga, skirtingai...

Technologijos
2019.09.30
Turtingiausi Lietuvos verslininkai – N. Numavičius, M. Raila ir D. Mockus 20

Turtingiausi Lietuvos verslininkai yra „Vilniaus prekybos“ akcininkas Nerijus Numavičius, „Girteka logistics“...

Verslo aplinka
2019.09.30
Reikėtų atsargiau švaistytis sankcijų vėzdu 1

Įmonės, patekusios į nepatikimų mokesčių mokėtojų sąrašus, gali ne tik prarasti galimybę dalyvauti...

Finansai
2019.09.30
VMI: nepatikimoms įmonėms brangsta kreditai Premium 3

„Nepatikimų mokesčių mokėtojų sąrašai turi atitraukti nesąžiningus mokesčių mokėtojus nuo viešųjų finansų ir...

Finansai
2019.09.30
3 karinių miestelių plėtros konkurse dalyvauti panoro 7 bendrovės Premium 2

Viešojo ir privataus sektorių partnerystės (VPSP) tipo konkursu Lietuvoje plėtoti tris karinius miestelius...

Statyba ir NT
2019.09.30
E. Musko vizija: gigantė raketa, apgyvendinsianti Marsą 26

Elonas Muskas pristatė naują kosmoso technologijų bendrovės „SpaceX“ kūrinį – raketą „Starship“, skirtą...

Technologijos
2019.09.29
Balsavusiųjų apklausos: Austrijos parlamento rinkimuose laimėjo S. Kurzo partija 1

Buvusio Austrijos kanclerio Sebastiano Kurzo centro dešinės Austrijos žmonių partija (OVP) pirmalaikiuose...

Verslo aplinka
2019.09.29
LVPA supranta nevyriausybininkų susirūpinimą 7

Nevyriausybinių organizacijų vaidmuo itin svarbus demokratinės valstybės gyvenime, todėl Lietuvos verslo...

Verslo aplinka
2019.09.29
Konservatorė siūlo griežtinti atlyginimų nurodymą darbo skelbimuose 7

Konservatorė Gintarė Skaistė siūlo, kad darbo skelbimuose nurodant siūlomo atlyginimo dydį jo viršutinė ir...

Vadyba
2019.09.29
Teismai žada atsižvelgti į STT pastabas dėl bylų skirstymo 1

Teismai atsižvelgs į Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) pastabas dėl būtinybės skaidrinti bylų skirstymo...

Verslo aplinka
2019.09.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau