„Siemens“ arenos patirtis: kaip sėkmingai integruoti jūsų prekės ženklą

Publikuota: 2019-09-16

Pasaulyje, kur karaliauja informacinis triukšmas ir konkurencija, išsiskirti sunku. Ieškodami efektyviausio būdo pasiekti vartotojų širdis, prekių ženklai, kaip, beje, ir vartotojai, trokšta autentiškų patirčių ir netradicinių sprendimų. Dėl šios priežasties vis daugiau prekių ženklų pasaulyje ir Lietuvoje tradicinės ar skaitmeninės reklamos formas derina su prekės ženklo integracija į tai, kas sutraukia minias žmonių. Ne vienerius metus įvairius prekės ženklų integracijos sprendimus siūlanti Vilniaus „Siemens“ arena pastebi, kad prekės ženklai vis dažniau matomi renginiuose ir vietose, kur jie vyksta.

Autentiška partnerystė

„Į renginius susirenkanti publika labai patraukli prekės ženklams. Tai moki, perkamąją galią turinti auditorija. Ji nėra naivi, greičiau smalsi, žingeidi, linkusi pramogauti, linksmintis ir gauti gerų patirčių bei emocijų. Ji gerai nusiteikusi, tarp jos ir jūsų prekės ženklo nėra „sienos“ arba ji gerokai plonesnė. Ši auditorija prisimins, jei ją prajuokinsite, ir padėkos, jei prisidėsite, kad vakaras būtų idealus, padėsite pamiršti rūpesčius ar išspręsite problemas. Toks prekės ženklas bus ir įvertintas, ir siejamas su teigiama patirtimi“, – sako „Siemens“ arenos Marketingo skyriaus vadovė Živilė Koncevičienė.

Žmonės greitai identifikuoja ir atmeta tai, kas jiems neįdomu, todėl norint būti pastebėtam, reikia ne tik paruošti žinutę, bet ir ją tinkamai įpakuoti. Kiekviena partnerystė tarp renginio ar vietos ir prekės ženklo turi būti autentiška ir organiška. Tik tapęs žinutės ar promo kampanijos dalimi, vartotojas netruks susidomėti prekės ženklu ir įsitrauks į jo turinį.

nuotrauka::1 left

Sėkmingu pavyzdžiu tapo žurnalo „Žmonės“ siekis renginių metu atkreipti žiūrovų dėmesį. „Siemens“ arenos LED juostose buvo rodomos reklaminės žinutės, pritaikytos prie konkretaus renginio. Pavyzdžiui, per krepšinio rungtynes reklama skelbė „Žmonės, kurie ateinate čia kaip žiūrovai, bet rungtynių metu tampate ir treneriais, ir teisėjais...“, per koncertus – „Žmonės, kurie perkate sėdimus bilietus, bet viską koncertą atsistoję šokate...“.

Sostinės „Siemens“ arenoje sudaromos sąlygos ne tik reklaminiuose stenduose, TV ekranuose ar LED juostoje paskelbti savo reklamą ar logotipą, kurie efektyviai papildo bendrą reklamos paketą. Siūlomi ir unikalūs prekės ženklo integracijos sprendimai, padedantys didinti prekės ženklo žinomumą, o, gerai atlikus namų darbus, iš karto duoda apčiuopiamą rezultatą. Kartais tereikia prekės ženklą priartinti prie vartotojų: leisti prisiliesti ar duoti pabandyti.

„Arenoje pamatytas logotipas įstrigs vartotojo sąmonėje, tačiau vargu, ar išėjęs iš arenos jis jį sąmoningai prisimins. Tačiau lankytojas tikrai prisimins prekės ženklą, kuris jam dovanojo naują patirtį ir suteikė emociją, kurios jis nebūtų patyręs, jei arenoje nebūtų buvę prekės ženklo. Tai nereiškia, kad prekės ženklams reikia išradinėti dviratį, kartais pakanka paieškoti naujo kampo ar kitokio priėjimo prie auditorijos. Renginių metu galimybių tam turime apsčiai, tereikia fantazijos prekės ženklą susieti su kontekstu. Tai yra, pagalvoti apie aplinką ir nuotaiką, kurioje prekės ženklas bus matomas, ir lankytojams pasiūlyti tai, kas naudinga čia ir dabar“, – tikina Ž. Koncevičienė.

Gana originaliai renginių auditoriją pasiekė pasaulyje garsus prekės ženklas „Red Bull“, publikai pasiūlęs muzikines kovas. Prieš keletą metų pasaulinę šlovę pelnęs muzikos renginys „Red Bull Soundclash“ buvo surengtas ir Vilniuje. Tuomet „Siemens“ arenoje susigrūmė Jazzu ir Donny Montell. Kiekvienam prekės ženklui tikrai nereikia imtis grandiozinio projekto, tačiau tai geras pavyzdys, kad fantazijai ribų nėra.

Siūlo gerą sprendimą

Vienas naujausių „Siemens“ arenos partnerių – pavežėjimo paslaugų ir paspirtukų nuomos platforma „Bolt“. Prieš kiek daugiau nei metus kompanija išbandė sostinės arenos siūlomas reklamos pozicijas,

„Ieškodami sprendimų, kaip pritraukti daugiau keleivių, dėmesį sukoncentravome į renginių lankytojus. Norėjome būti matomi renginių lankytojams, kad kai jiems kils klausimas, kaip po renginio grįžti namo ar keliauti tęsti vakaro, prieš jų akis būtume mes, „Bolt“, – sako „Bolt“ platformos vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius.

Reklamos pozicijos „Siemens“ arenoje pavežėjimo paslaugas teikiančiai platformai padėjo pasiekti tikslinę auditoriją tada, kada šiai labiausiai reikia „Bolt“ teikiamos paslaugos. Be to, pasak A. Pacevičiaus, šis sprendimas padėjo padidinti ir prekės ženklo žinomumą

„Kaip tik tuo metu pasikeitė mūsų prekės ženklas – iš „Taxify“ tapome „Bolt“, tad reikėjo sprendimų naują prekės ženklą įvesti į rinką“, – kalba platformos vadovas Lietuvoje.

Sėkmingai prasidėjusią partnerystę kompanija papildė mažiau tradiciniais, tačiau tiesioginių rezultatų siekti padedančiais sprendimais. Nuo pavasario „Siemens“ arenoje veikiantį „Wi-Fi“ tinklą pristato „Bolt“.

„Kol kas dar anksti kalbėti apie rezultatus ar atsiperkamumą. Tai geriausiai galėsime įvertinti pasibaigus naujam renginių sezonui, tačiau pradžia nebloga. „Bolt“ veikia 30-yje šalių, kiekviena ieško geriausių sprendimų, kaip padidinti klientų srautą ir dalinasi geriausiomis savo patirtimis. Apie prekės ženklo integravimą į renginius papasakojome ir mes. Mano žiniomis, kažką panašaus Rygos arenoje jau ruošiasi daryti ir Latviai. Geri pavyzdžiai užkrečiami“, – šypsosi A. Pacevičius.

Ilgalaikė nauda

„Jei norima prekės ženklą integruoti į renginį ar, mūsų atveju, visą areną, būtina žinoti, kad maksimalus rezultatas pasiekiamas ne iš karto. Jam reikia laiko, todėl verta rinktis ilgalaikę partnerystę, t. y. renginio lankytojams pasirodyti ne kartą. Tuomet galėsime pasiūlyti ir daugiau kompleksiškesnių, sudėtingesnių sprendimų. Ir jų atsiperkamumas bus geresnis“, – tikina Ž. Koncevičienė.

nuotrauka::2 right

Ilgalaikė partnerystė „Siemens“ areną sieja su BMW prekės ženklu. Arenoje veikia prekės ženklo vardo BMW klubas, užtikrinantis didesnį patogumą renginių lankytojams. Šiam prekės ženklui yra skirta ir atskira erdvė su papildomomis vertėmis arenos koridoriuose bei pagrindinėje salėje (tribūnose). Be to, prestižinėje arenos vietoje nuolat eksponuojami BMW automobiliai, matomos reklamos. Kadangi BMW klubas prieinamas kiekvienam, perkančiam bilietus tam tikruose sektoriuose, su papildomomis vertėmis, kurias siūlo arena, siejamas prekės ženklas asocijuojasi su išskirtinumu, prestižu ir patogumu.  

„Savo partneriams arenoje surandame, o jei reikia ir sukuriame, tokius sprendimus, kurie geriausiai atitinka jų prekės ženklą, filosofiją ir vertybes. Taip padedame ne tik didinti prekės ženklo žinomumą, ugdyti renginių lankytojų lojalumą jam, bet ir stiprinti bei formuoti prekės ženklo įvaizdį“, – naudą įvardina „Siemens“ arenos Marketingo skyriaus vadovė. 

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Honkongo valdančiųjų sutriuškinimas per vietos rinkimus siunčia griežtą žinią Pekinui

Itin nepopuliari Honkongo lyderė pirmadienį pažadėjo „kukliai klausytis“ rinkėjų, demokratijos šalininkų...

Svarstydamas biudžetą Seimas nori smarkiai didinti išlaidas

Seimas nori, kad kitų metų biudžeto išlaidų eilutė būtų padidinta daugiau kaip puse milijardo eurų. Bet...

Rumunijos prezidentu perrinktas proeuropietiškas K. Iohannis

Rumunijos proeuropietiškas prezidentas Klausas Iohannis laimėjo sekmadienį vykusius rinkimus, kuriuose...

Apklausa: dauguma gyventojų nepritaria tolesniam gynybos biudžeto didinimui iki 2,5% BVP 2

Dauguma Lietuvos gyventojų nepritaria partijų susitarimui nuosekliai didinti krašto apsaugos finansavimą, kad...

Aukštesnės paslaugų kokybės siekiantiems sveikatingumo ir pramogų centrams sprendimą siūlo „GymGest“ Verslo tribūna

Tendencijos rodo, kad turistų perpildytiems pakrančių miestams ir istoriniais paminklais viliojančioms...

Paslaugos
06:00
Svarbu: iki gruodžio 1 d. – pasirinkti pakuočių atliekų tvarkymo organizaciją Verslo tribūna

Kasmet iki gruodžio 1 d. gamintojai ir importuotojai privalo pakuočių atliekų tvarkyme besispecializuojančiai...

06:00
Paskui šešėlį su kiauru samčiu 5

Vyriausybė, dalydamasi nenušauto briedžio kailį, lipa ant to paties grėblio: optimistines kitų metų biudžeto...

Finansai
05:50
Mokesčių ekspertė: realus šaltinis pūsti biudžeto išlaidoms – PVM bazės išplėtimas Premium 1

Su 2020 m. biudžetu teikiami siūlymai kitąmet papildomai didinti pensijas, vaiko pinigus, tarnautojų...

Finansai
05:45
Artėjantys britų rinkimai neišsklaido miglos dėl „Brexit“ Premium

Po poros savaičių vyksiantys pirmalaikiai Jungtinės Karalystės (JK) parlamento rinkimai gali ir vėl...

JAV ragina socialinės žiniasklaidos platformas blokuoti Irano pareigūnus

JAV valstybės departamentas paragino socialinius tinklus „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“ blokuoti Irano...

Paslaugos
2019.11.24
Rumunija balsuoja antrajame prezidento rinkimų rate

Rumunai sekmadienį balsuoja antrajame prezidento rinkimų ture, kuriame pergalė pranašaujama dabartiniam...

Verslo aplinka
2019.11.24
Honkongo gyventojai itin aktyviai balsuoja rinkimuose

Honkongo gyventojai sekmadienį rekordiškai aktyviai dalyvauja vietos tarybų rinkimuose. Už demokratiją mieste...

Verslo aplinka
2019.11.24
Rusijos „Rosatom“ taiko į pasaulinės laivybos lyderes

Rusijos valstybinė kompanija „Rosatom“ pretenduoja tapti viena stipriausių pasaulio laivybos bendrovių, o...

Lietuvoje minima Kariuomenės diena

Šeštadienį minimos 101-osios Lietuvos kariuomenės atkūrimo metinės, ta proga rengiamos karių rikiuotės ir...

Verslo aplinka
2019.11.23
Koks yra valdybos vaidmuo strategijoje? 1

Pastaruoju metu Lietuvoje daug kalbama apie nepriklausomas valdybas ir jų svarbą ne tik viešajame sektoriuje,...

Vadyba
2019.11.22
G. Nausėda sukilimo vadų laidotuvėse: bendra praeitis įkvepia siekti glaudžių santykių

Bendra lietuvių, lenkų, baltarusių, ukrainiečių ir kitų su cariniu Rusijos režimu XIX a. kovojusių tautų...

Laisvalaikis
2019.11.22
V. Matijošaitis: miestui Kauno centrinio pašto tikrai nereikia 5

Kauno meras Visvaldas Matijošaitis sako, kad miestui Kauno centrinio pašto pastatas nereikalingas ir jį...

Verslo aplinka
2019.11.22
 Kitą savaitę Vilniuje laukiama Ukrainos prezidento V. Zelenskio

Kitą savaitę Lietuvoje lankysis Ukrainos prezidentas Volodymiras Zelenskis.

Verslo aplinka
2019.11.22
Teismas: Vilniaus valdžia turi atlyginti 0,5 mln. Eur žalos valstybei

Vilniaus valdžia ir savivaldybės valdoma įmonė „Vilniaus vystymo kompanija“ turi atlyginti daugiau nei 0,5...

Statyba ir NT
2019.11.22
Xi Jinpingas: Kinija nori prekybos susitarimo su JAV, bet, jei reikės, „duos atkirtį“

Kinija nori sudaryti pradinį prekybos susitarimą su Jungtinėmis Valstijoms, tačiau „nebijo“ prireikus duoti...

Verslo aplinka
2019.11.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau