Turisto portretas: prancūzai atostogauja ilgiau, vokiečiai – dažniau

Jei Lietuva nori pritraukti daugiau užsienio turistų, kelionių agentūros, rengdamos pasiūlymus, labiau turėtų juos parinkti pagal skirtingų kartų poreikius, o ne pagal tai, iš kurios šalies atvyksta keliautojai.
Expedia Group tyrimas atskleidė europiečių kelionių planavimo ypatumus pastaraisiais metais. Bendrovė išanalizavo skirtingus keliautojų įpročius pagal valstybes bei amžiaus grupes ir atskleidė, kad ypač svarbus faktorius renkantis keliones europiečiams yra biudžetas, o išmanusis telefonas toli gražu nėra pagrindinis įrenginys, kurio ekrane žmonės ieško informacijos apie keliones.
Tyrimas buvo pristatytas konferencijoje, surengtoje Go Vilnius. Tarptautinė kelionių planavimo platforma Expedia Group, kuriai priklauso tokios svetainės, kaip Trivago.com ir Hotels.com, Vilniuje pristatė savo įžvalgas apie svarbiausias ateinančių metų turizmo tendencijas.
Pirmoji tyrimo dalis skirtingų šalių piliečių įpročiai keliauti. Expedia Group ištyrė, kokiu tikslu dažniausiai keliauja, kiek laiko kelionėje vidutiniškai praleidžia, kokiu transportu vyksta atostogų ir kokį apgyvendinimą pasirenka trijų šalių Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Prancūzijos piliečiai.
Tyrimo duomenimis, kiek dažniau į keliones leidžiasi prancūzai, tačiau tiek jie, tiek vokiečiai ir britai per metus keliauja 3 arba 4 kartus. Vokiečius lengviau sugundyti poilsinėmis kelionėmis, britus ir prancūzus pažintinėmis. Prancūzijos piliečiai taip pat dažniau nei kiti keliauja šeimomis: išvyką su šeima rinktųsi net 35% prancūzų ir tik 15% vokiečių.
Skirtingų šalių piliečiai taip pat nevienodai ilgai būna kelionėse. Prancūzai vidutiniškai praleidžia atostogaudami svetur 10 dienų ir 5 valandas, vokiečiai 9 dienas ir 19 valandų, britai tik 7 dienas ir 21 valandą. Bendras vidutinis šių Vakarų Europos piliečių kelionės trukmės laikas 9 dienos ir 7 valandos.
Evelina Hederer, Expedia vadovė Vidurio ir Rytų Europai, pataria turizmo industrijos atstovams orientuotis į Prancūzijos rinką, jei tikslas yra siekti, kad žmonės praleistų daugiau laiko šalyje ar viešbutyje.
Pas pažįstamus neapsistoja
Populiariausia naudojama transporto priemonė lėktuvas. Dažniausiai iš visų skrenda britai, antroje vietoje yra vokiečiai. Vokietijos ir Prancūzijos piliečiai dažniau nei britai renkasi keliauti ant ratų. Traukiniai išlieka pačiu nepopuliariausiu transportu ilgesnėms kelionėms. Tiesa, traukiniai tampa populiaresni tarp Z kartos atstovų (21 metai arba jaunesni), bet ši tendencija dar tik ryškėja.
Expedia Group tyrimo duomenis, viešbučiai yra pagrindinė apgyvendinimo įstaiga, kurią renkasi minėtų šalių turistai: pas draugus ar nakvynės namuose apsistoja retas užsienietis. Tik jauniausia karta dažniau nei kiti mėgsta gyventi su draugais ar vietiniais gyventojais, bet viešbutis ir jiems išlieka prioritetu.
Jeigu Vokietijos, Prancūzijos ir Didžiosios Britanijos piliečiams tektų rinktis pasilikti atostogoms savo šalyje ar vykti į užsienį, 65% pasirinktų turistines keliones į kitas šalis ir 35% keliautų šalies viduje. Daugiausiai užsienyje atostogauti yra linkę vokiečiai, (72%), britai antroje vietoje, (68%). Tik kiek daugiau, nei pusė prancūzų palieaą šalį atostogoms (56%).
Biudžeto planavimas visų trijų šalių piliečiams yra svarbi pasiruošimo kelionei dalis. Tai pažymėjo daugiau nei pusė visų šalių piliečių. Svarbiausias biudžeto planavimo klausimas yra prancūzams, 77% iš jų teigia, kad prieš renkantis kelionę jie bando susiskaičiuoti išlaidas. Daugiausia lėšų iš britų ir vokiečių kelionės biudžeto atitenka viešbučio kambariui išsinuomoti 31% visų kelionės išlaidų.
Skirtingi keliavimo stiliai
Tarptautinė bendrovė taip pat išanalizavo turizmo tendencijas pagal skirtingų amžiaus žmonių kelionių pasirinkimą. Daugiausiai iš visų keliauja vadinamoji tūkstantmečio karta 2237 m. žmonės. Jie pirmauja pagal kelionių skaičių daugiausiai vyksta tiek į komandiruotes, tiek asmeniniais tikslais. Kasmet jie išvyksta į 4 arba daugiau kelionių. Pagal praleistą kelionėje laiką tūkstantmečio kartą aplenkia vyresni žmonės, kurių amžius yra tarp 54 iki 72 m. vidutiniškai kelionėje jie praleidžia ilgiau nei 10 dienų.
Visų kartų atstovai labiau linkę rinktis poilsines keliones, o į pažintines vyksta 54-72 m. amžiaus grupė. Tūkstantmečio karta dažniau nei kitos mėgsta poilsiauti su šeima ar poromis. Taigi skirtingų kartų atstovai nori užsiimti skirtingomis veiklomis kelionės metu, aplankyti kitokias vietas. Expedia Group pataria rinkodaros specialistams siūlyti skirtingo amžiaus auditorijoms tik jiems pritaikytas veiklas.
Ponia Hederer pabrėžia, kad net renkantis kelione naudojami skirtingi informacijos kanalai.
Kadangi tūkstantmečio karta yra didžiausia socialinių tinklų auditorija, jų sprendimai dažnai daromi pamačius šalies reklamą, pasakojimą apie kelionės kryptį tinklaraščiuose arba iš nuotraukų iš kelionių, kurios yra publikuotos draugų paskyrose, nurodo ji..
Taip pat ji paneigia nuostatą, kad visas komercinis turinys internete turėtų būti pritaikytas mobiliojo telefono ekranui: turizmo informaciją ar kelionių ir viešbučių pasiūlymus platinančiam verslui tai nėra būtina. Įdomių kelionių pasiūlymų ieško, atostogas planuoja ir vietas rezervuoja žmonės dažniau kompiuterio ekrane tai galioja visoms amžiaus grupėms. Tiesa, kelionės metu visų kartų atstovai naudoja išmaniuosius telefonus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Laisvalaikis
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti