Turisto portretas: prancūzai atostogauja ilgiau, vokiečiai – dažniau

Publikuota: 2018-09-30
Daugiausiai iš visų keliauja vadinamoji tūkstantmečio karta – 22–37 m. žmonės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daugiausiai iš visų keliauja vadinamoji tūkstantmečio karta – 22–37 m. žmonės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Jei Lietuva nori pritraukti daugiau užsienio turistų, kelionių agentūros, rengdamos pasiūlymus, labiau turėtų juos parinkti pagal skirtingų kartų poreikius, o ne pagal tai, iš kurios šalies atvyksta keliautojai.

„Expedia Group“ tyrimas atskleidė europiečių kelionių planavimo ypatumus pastaraisiais metais. Bendrovė išanalizavo skirtingus keliautojų įpročius pagal valstybes bei amžiaus grupes ir atskleidė, kad ypač svarbus faktorius renkantis keliones europiečiams yra biudžetas, o išmanusis telefonas toli gražu nėra pagrindinis įrenginys, kurio ekrane žmonės ieško informacijos apie keliones.

Tyrimas buvo pristatytas konferencijoje, surengtoje „Go Vilnius“. Tarptautinė kelionių planavimo platforma „Expedia Group“, kuriai priklauso tokios svetainės, kaip „Trivago.com“ ir „Hotels.com“, Vilniuje pristatė savo įžvalgas apie svarbiausias ateinančių metų turizmo tendencijas.

Pirmoji tyrimo dalis – skirtingų šalių piliečių įpročiai keliauti. „Expedia Group“ ištyrė, kokiu tikslu dažniausiai keliauja, kiek laiko kelionėje vidutiniškai praleidžia, kokiu transportu vyksta atostogų ir kokį apgyvendinimą pasirenka trijų šalių – Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Prancūzijos – piliečiai.

Tyrimo duomenimis, kiek dažniau į keliones leidžiasi prancūzai, tačiau tiek jie, tiek vokiečiai ir britai per metus keliauja 3 arba 4 kartus. Vokiečius lengviau sugundyti poilsinėmis kelionėmis, britus ir prancūzus – pažintinėmis. Prancūzijos piliečiai taip pat dažniau nei kiti keliauja šeimomis: išvyką su šeima rinktųsi net 35% prancūzų ir tik 15% vokiečių.

Skirtingų šalių piliečiai taip pat nevienodai ilgai būna kelionėse. Prancūzai vidutiniškai praleidžia atostogaudami svetur 10 dienų ir 5 valandas, vokiečiai – 9 dienas ir 19 valandų, britai – tik 7 dienas ir 21 valandą. Bendras vidutinis šių Vakarų Europos piliečių kelionės trukmės laikas – 9 dienos ir 7 valandos.

Evelina Hederer, „Expedia“ vadovė Vidurio ir Rytų Europai, pataria turizmo industrijos atstovams orientuotis į Prancūzijos rinką, jei tikslas yra siekti, kad žmonės praleistų daugiau laiko šalyje ar viešbutyje.

Pas pažįstamus neapsistoja

Populiariausia naudojama transporto priemonė – lėktuvas. Dažniausiai iš visų skrenda britai, antroje vietoje yra vokiečiai. Vokietijos ir Prancūzijos piliečiai dažniau nei britai renkasi keliauti „ant ratų“. Traukiniai išlieka pačiu nepopuliariausiu transportu ilgesnėms kelionėms. Tiesa, traukiniai tampa populiaresni tarp Z kartos atstovų (21 metai arba jaunesni), bet ši tendencija dar tik ryškėja.

„Expedia Group“ tyrimo duomenis, viešbučiai yra pagrindinė apgyvendinimo įstaiga, kurią renkasi minėtų šalių turistai: pas draugus ar nakvynės namuose apsistoja retas užsienietis. Tik jauniausia karta dažniau nei kiti mėgsta gyventi su draugais ar vietiniais gyventojais, bet viešbutis ir jiems išlieka prioritetu.

Jeigu Vokietijos, Prancūzijos ir Didžiosios Britanijos piliečiams tektų rinktis – pasilikti atostogoms savo šalyje ar vykti į užsienį, 65% pasirinktų turistines keliones į kitas šalis ir 35% keliautų šalies viduje. Daugiausiai užsienyje atostogauti yra linkę vokiečiai, (72%), britai – antroje vietoje, (68%). Tik kiek daugiau, nei pusė prancūzų palieaą šalį atostogoms (56%).

Biudžeto planavimas visų trijų šalių piliečiams yra svarbi pasiruošimo kelionei dalis. Tai pažymėjo daugiau nei pusė visų šalių piliečių. Svarbiausias biudžeto planavimo klausimas yra prancūzams, 77% iš jų teigia, kad prieš renkantis kelionę jie bando susiskaičiuoti išlaidas. Daugiausia lėšų iš britų ir vokiečių kelionės biudžeto atitenka viešbučio kambariui išsinuomoti – 31% visų kelionės išlaidų.

Skirtingi keliavimo stiliai

Tarptautinė bendrovė taip pat išanalizavo turizmo tendencijas pagal skirtingų amžiaus žmonių kelionių pasirinkimą. Daugiausiai iš visų keliauja vadinamoji tūkstantmečio karta – 22–37 m. žmonės. Jie pirmauja pagal kelionių skaičių – daugiausiai vyksta tiek į komandiruotes, tiek asmeniniais tikslais. Kasmet jie išvyksta į 4 arba daugiau kelionių. Pagal praleistą kelionėje laiką tūkstantmečio kartą aplenkia vyresni žmonės, kurių amžius yra tarp 54 iki 72 m. – vidutiniškai kelionėje jie praleidžia ilgiau nei 10 dienų.

Visų kartų atstovai labiau linkę rinktis poilsines keliones, o į pažintines vyksta 54-72 m. amžiaus grupė. Tūkstantmečio karta dažniau nei kitos mėgsta poilsiauti su šeima ar poromis. Taigi skirtingų kartų atstovai nori užsiimti skirtingomis veiklomis kelionės metu, aplankyti kitokias vietas. „Expedia Group“ pataria rinkodaros specialistams siūlyti skirtingo amžiaus auditorijoms tik jiems pritaikytas veiklas.

Ponia Hederer pabrėžia, kad net renkantis kelione naudojami skirtingi informacijos kanalai.

„Kadangi tūkstantmečio karta yra didžiausia socialinių tinklų auditorija, jų sprendimai dažnai daromi pamačius šalies reklamą, pasakojimą apie kelionės kryptį tinklaraščiuose arba iš nuotraukų iš kelionių, kurios yra publikuotos draugų paskyrose“, – nurodo ji..

Taip pat ji paneigia nuostatą, kad visas komercinis turinys internete turėtų būti pritaikytas mobiliojo telefono ekranui: turizmo informaciją ar kelionių ir viešbučių pasiūlymus platinančiam verslui tai nėra būtina. Įdomių kelionių pasiūlymų ieško, atostogas planuoja ir vietas rezervuoja žmonės dažniau kompiuterio ekrane – tai galioja visoms amžiaus grupėms. Tiesa, kelionės metu visų kartų atstovai naudoja išmaniuosius telefonus.

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilniaus pašonėje – 12 mln. Eur investicija į didžiulį SPA centrą 1

Vilniaus raj. įsikūrusio viešbučio „Vilnius Grand Resort“ valdytojai investavo 12 mln. Eur į naują SPA centrą.

Paslaugos
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
Vienas geriausių sušių restoranų išbrauktas iš „Michelin“ gido

Tokiją pelnytai galima vadinti pasaulio gurmanų sostine. Prestižinis restoranų gidas „Michelin“ į 2020-ųjų...

Laisvalaikis
2019.12.10
Restoranų konsultantės: pradėkite nuo „Excel“ lentelės, jei nemokate – išmokite Premium 1

Vertinant pagal naujų vardų kūrimąsi, jau žinomų plėtrą ir naujos koncepcijos maitinimo įstaigų bumą,...

Gazelė
2019.12.10
Suskaičiavo, kiek šįmet uždirbo pasaulio muzikos žvaigždės 

Žurnalas „Forbes“ paskelbė 2019 m. daugiausia uždirbusių muzikantų sąrašą. Šie metai pelningiausi buvo...

Laisvalaikis
2019.12.09
Saudo Arabijos restoranuose nebeliks atskirų įėjimų vyrams ir moterims

Saudo Arabijos restoranams ir kavinėms nebebus privaloma įrenginėti atskirus įėjimus skirtingos lyties...

Paslaugos
2019.12.09
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
Turkija visgi įvedė turisto mokestį

Nepaisant Turkijos viešbučių savininkų prašymų atšaukti arba atidėti apgyvendinimo mokesčio įvedimą, mokestis...

Paslaugos
2019.12.09
Jaunieji virtuvės meistrai: pripažinimą reiškia ne tik „Michelin“ žvaigždė Premium

Nebegalime skųstis, kad Lietuvoje stinga tikrai gerų restoranų ar turime vos kelis kūrybingus virtuvės...

Laisvalaikis
2019.12.08
Vilniaus savivaldybės planuojamas įrengti japoniškas sodas pabrango dukart

Vilniaus savivaldybės Šnipiškėse planuojamas įrengti japoniškas sodas pabrango iki 2,98 mln. Eur.

Statyba ir NT
2019.12.08
Meliuzinų šėlsmas Laisvydės Šalčiūtės parodoje Premium

Laisvydės Šalčiūtės paroda yra ne tai, ko jūs tikitės. Įėję į Vilniaus grafikos meno centro galeriją...

Laisvalaikis
2019.12.08
Gyvenimas po „Sostų karų“ Premium

Tyrionas Lanisteris jau tapo klasikiniu personažu, iliustruojančiu racionaliai cinišką XXI a. pilietį. Jo...

Verslo klasė
2019.12.08
Vasaros g. 5: Anamnezė Premium

Anamnezė [gr. anamnesis – pri(si)minimas]: ligonio ir jo artimųjų gydytojui suteiktos žinios apie ligonį ir...

Verslo klasė
2019.12.08
Penki nuvertinti taupymo būdai Premium 1

Daugybė žmonių prisipažįsta, jog kartais švaisto pinigus niekams, todėl taupyti yra tikriausiai toks pat...

Laisvalaikis
2019.12.08
Iliustruotoji istorija: 1983 m. savižudžio išpuolis Beirute  Premium 1

1983 m. spalį išsišiepęs vyras sunkvežimiu įvažiuoja į JAV jūrų pėstininkų korpuso pastatą Beirute, Libane.

Laisvalaikis
2019.12.07
S. Šimkutė: pabėgimas  Premium

Kartais norėdavosi pabėgti. Nuo šios minties paslėpsniais nusiridendavo kutenantis jaudulys, tačiau Tadui vis...

Verslo klasė
2019.12.07
„Džokeris“: ne apie filmą, o apie mus Premium

Nepulsiu aiškinti, kaip staiga tapo priimtina, kad „Džokeris“ („Joker“) yra geriausias filmas per ilgus...

Verslo klasė
2019.12.07
Išsiaiškino, ką turistai dažniausiai vagia iš Europos viešbučių

Viešbučių vadovo „Wellness Heaven“ ekspertai apklausė beveik 1.160 Europos viešbučių savininkų ir...

Paslaugos
2019.12.07
Profesorė S. Jarmalaitė: vėžys nebėra mirtina liga Premium

Genetikos profesorė, biologijos mokslų daktarė Sonata Jarmalaitė, Nacionalinio vėžio instituto (VNI)...

Laisvalaikis
2019.12.07
Pasaulio miestai, kuriuose turistų daug daugiau nei gyventojų

JAV vizų tvarkymo kompanija ESTA sudarė sąrašą pasaulio miestų, kuriuose 100-ui vietos gyventojų tenka...

Paslaugos
2019.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau