Turisto portretas: prancūzai atostogauja ilgiau, vokiečiai – dažniau

Publikuota: 2018-09-30
Daugiausiai iš visų keliauja vadinamoji tūkstantmečio karta – 22–37 m. žmonės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daugiausiai iš visų keliauja vadinamoji tūkstantmečio karta – 22–37 m. žmonės. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Jei Lietuva nori pritraukti daugiau užsienio turistų, kelionių agentūros, rengdamos pasiūlymus, labiau turėtų juos parinkti pagal skirtingų kartų poreikius, o ne pagal tai, iš kurios šalies atvyksta keliautojai.

„Expedia Group“ tyrimas atskleidė europiečių kelionių planavimo ypatumus pastaraisiais metais. Bendrovė išanalizavo skirtingus keliautojų įpročius pagal valstybes bei amžiaus grupes ir atskleidė, kad ypač svarbus faktorius renkantis keliones europiečiams yra biudžetas, o išmanusis telefonas toli gražu nėra pagrindinis įrenginys, kurio ekrane žmonės ieško informacijos apie keliones.

Tyrimas buvo pristatytas konferencijoje, surengtoje „Go Vilnius“. Tarptautinė kelionių planavimo platforma „Expedia Group“, kuriai priklauso tokios svetainės, kaip „Trivago.com“ ir „Hotels.com“, Vilniuje pristatė savo įžvalgas apie svarbiausias ateinančių metų turizmo tendencijas.

Pirmoji tyrimo dalis – skirtingų šalių piliečių įpročiai keliauti. „Expedia Group“ ištyrė, kokiu tikslu dažniausiai keliauja, kiek laiko kelionėje vidutiniškai praleidžia, kokiu transportu vyksta atostogų ir kokį apgyvendinimą pasirenka trijų šalių – Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Prancūzijos – piliečiai.

Tyrimo duomenimis, kiek dažniau į keliones leidžiasi prancūzai, tačiau tiek jie, tiek vokiečiai ir britai per metus keliauja 3 arba 4 kartus. Vokiečius lengviau sugundyti poilsinėmis kelionėmis, britus ir prancūzus – pažintinėmis. Prancūzijos piliečiai taip pat dažniau nei kiti keliauja šeimomis: išvyką su šeima rinktųsi net 35% prancūzų ir tik 15% vokiečių.

Skirtingų šalių piliečiai taip pat nevienodai ilgai būna kelionėse. Prancūzai vidutiniškai praleidžia atostogaudami svetur 10 dienų ir 5 valandas, vokiečiai – 9 dienas ir 19 valandų, britai – tik 7 dienas ir 21 valandą. Bendras vidutinis šių Vakarų Europos piliečių kelionės trukmės laikas – 9 dienos ir 7 valandos.

Evelina Hederer, „Expedia“ vadovė Vidurio ir Rytų Europai, pataria turizmo industrijos atstovams orientuotis į Prancūzijos rinką, jei tikslas yra siekti, kad žmonės praleistų daugiau laiko šalyje ar viešbutyje.

Pas pažįstamus neapsistoja

Populiariausia naudojama transporto priemonė – lėktuvas. Dažniausiai iš visų skrenda britai, antroje vietoje yra vokiečiai. Vokietijos ir Prancūzijos piliečiai dažniau nei britai renkasi keliauti „ant ratų“. Traukiniai išlieka pačiu nepopuliariausiu transportu ilgesnėms kelionėms. Tiesa, traukiniai tampa populiaresni tarp Z kartos atstovų (21 metai arba jaunesni), bet ši tendencija dar tik ryškėja.

„Expedia Group“ tyrimo duomenis, viešbučiai yra pagrindinė apgyvendinimo įstaiga, kurią renkasi minėtų šalių turistai: pas draugus ar nakvynės namuose apsistoja retas užsienietis. Tik jauniausia karta dažniau nei kiti mėgsta gyventi su draugais ar vietiniais gyventojais, bet viešbutis ir jiems išlieka prioritetu.

Jeigu Vokietijos, Prancūzijos ir Didžiosios Britanijos piliečiams tektų rinktis – pasilikti atostogoms savo šalyje ar vykti į užsienį, 65% pasirinktų turistines keliones į kitas šalis ir 35% keliautų šalies viduje. Daugiausiai užsienyje atostogauti yra linkę vokiečiai, (72%), britai – antroje vietoje, (68%). Tik kiek daugiau, nei pusė prancūzų palieaą šalį atostogoms (56%).

Biudžeto planavimas visų trijų šalių piliečiams yra svarbi pasiruošimo kelionei dalis. Tai pažymėjo daugiau nei pusė visų šalių piliečių. Svarbiausias biudžeto planavimo klausimas yra prancūzams, 77% iš jų teigia, kad prieš renkantis kelionę jie bando susiskaičiuoti išlaidas. Daugiausia lėšų iš britų ir vokiečių kelionės biudžeto atitenka viešbučio kambariui išsinuomoti – 31% visų kelionės išlaidų.

Skirtingi keliavimo stiliai

Tarptautinė bendrovė taip pat išanalizavo turizmo tendencijas pagal skirtingų amžiaus žmonių kelionių pasirinkimą. Daugiausiai iš visų keliauja vadinamoji tūkstantmečio karta – 22–37 m. žmonės. Jie pirmauja pagal kelionių skaičių – daugiausiai vyksta tiek į komandiruotes, tiek asmeniniais tikslais. Kasmet jie išvyksta į 4 arba daugiau kelionių. Pagal praleistą kelionėje laiką tūkstantmečio kartą aplenkia vyresni žmonės, kurių amžius yra tarp 54 iki 72 m. – vidutiniškai kelionėje jie praleidžia ilgiau nei 10 dienų.

Visų kartų atstovai labiau linkę rinktis poilsines keliones, o į pažintines vyksta 54-72 m. amžiaus grupė. Tūkstantmečio karta dažniau nei kitos mėgsta poilsiauti su šeima ar poromis. Taigi skirtingų kartų atstovai nori užsiimti skirtingomis veiklomis kelionės metu, aplankyti kitokias vietas. „Expedia Group“ pataria rinkodaros specialistams siūlyti skirtingo amžiaus auditorijoms tik jiems pritaikytas veiklas.

Ponia Hederer pabrėžia, kad net renkantis kelione naudojami skirtingi informacijos kanalai.

„Kadangi tūkstantmečio karta yra didžiausia socialinių tinklų auditorija, jų sprendimai dažnai daromi pamačius šalies reklamą, pasakojimą apie kelionės kryptį tinklaraščiuose arba iš nuotraukų iš kelionių, kurios yra publikuotos draugų paskyrose“, – nurodo ji..

Taip pat ji paneigia nuostatą, kad visas komercinis turinys internete turėtų būti pritaikytas mobiliojo telefono ekranui: turizmo informaciją ar kelionių ir viešbučių pasiūlymus platinančiam verslui tai nėra būtina. Įdomių kelionių pasiūlymų ieško, atostogas planuoja ir vietas rezervuoja žmonės dažniau kompiuterio ekrane – tai galioja visoms amžiaus grupėms. Tiesa, kelionės metu visų kartų atstovai naudoja išmaniuosius telefonus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
12:33
Kur slidinėsime šiemet: dėmesio verti kurortai

Prasidėjus sezonui, milijonai slidininkų ir snieglentininkų tarsi kokie maldininkai traukia į slidinėjimo...

Laisvalaikis
12:17
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
11:44
„EGLĖ apartamentai“ - apdovanoti prestižiniu apdovanojimu Rėmėjo turinys

Aukštą kartelę pajūrio architektūrai iškėlęs projektas - analogo Baltijos regione neturintys prabangūs

Laisvalaikis
06:00
Pasaulio plaukimo čempionate Kinijoje – D. Rapšio triumfas 2

Kinijoje vykstančiame plaukimo trumpajame baseine pasaulio čempionate Danas Rapšys iškovojo aukso medalį 400...

Laisvalaikis
2018.12.11
Lengvatą kino gamintojams pratęs iki 2024 m.

Seimas leido dar penkeriems metams – iki 2023 m. pabaigos pratęsti pelno mokesčio lengvatą kino gamintojams,...

Laisvalaikis
2018.12.11
Besipučianti e. sporto industrija olimpinio judėjimo dar nedomina

Diskutuoti apie galimybę į olimpines žaidynes įtraukti e. sporto turnyrus kol kas dar anksti, teigia...

Technologijos
2018.12.11
VŽ rekomenduoja: naujos knygos

Prieškalėdinis laikotarpis yra kaip tik tas metas, kai leidyklos iššauna stambiausius savo sviedinius, o...

Laisvalaikis
2018.12.10
Pirmąja UEFA moterų futbolo programos rėmėja tapo „Visa“

Pasaulinė mokėjimo technologijų kompanija „Visa“ tapo pirmąja bendrove su UEFA pasirašiusia rėmimo sutartį...

Laisvalaikis
2018.12.10
„Youtube“ daugiausia uždirba septynmetis 3

Socialinio tinklo „Youtube“ platformoje šiemet daugiausia uždirbo septynmetis amerikietis Ryanas. „Youtube“...

Laisvalaikis
2018.12.09
K. Kirtiklis: Th. Hobbesas ilgisi tvirtos rankos

Kaip blogai mes gyvename! Aplink tvyro plika akimi matoma sumaištis – korumpuoti politikai savivaliauja,...

Verslo klasė
2018.12.09
„Michelin“ restoranų rojus – Azija 1

„Michelin“ žvaigždutė prie restorano pavadinimo gurmanams sufleruoja kokybę ir išskirtines patirtis.

Laisvalaikis
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
Aidas Puklevičius: šnipai, kuriuos visi mato Premium 8

Senais gerais laikais slaptojo agento profesiją gaubė šilkinė aureolė. Gausybės romanų ir filmų išdresiruoti...

Verslo klasė
2018.12.08
Mirga Gražinytė: dirigavimas nėra tik vyrų sritis 1

Vargu ar ką nustebino, tarp šešių šių metų Nacionalinės Lietuvos kultūros ir meno premijos laureatų išgirdus...

Laisvalaikis
2018.12.08
„Stiklių“ restorane – revoliucija

Gera žinia tiems, kurie nekantrauja išbandyti, kuo nustebins vilniškio „Relais & Ch?teaux Stikliai Hotel“...

Laisvalaikis
2018.12.07
Palikę aikštelę pergalių siekia versle: kur investavo Lietuvos krepšinio žvaigždės 13

Barai ir NT projektai, viešbučiai ir kaimo turizmo sodybos – tai verslai, į kuriuos investavo karjeras baigę...

Laisvalaikis
2018.12.07
VŽ rekomenduoja: 10 savaitgalio renginių

Kalėdinį sezoną įžiebę eglutes jau pasitiko didieji šalies miestai, šį savaitgalį prie šventinio šurmulio...

Laisvalaikis
2018.12.07
L. Armstrongą po dopingo skandalo išgelbėjo sena investicija į „Uber“ 10

Dopingo skandalas buvusiam dviratininkui Lance‘ui Armstrongui kainavo milijonus dolerių, tačiau išsilaikyti...

Laisvalaikis
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau