Kompiuterinių žaidimų rinkai prognozuojami nuosmukio metai

Kompiuterinių žaidimų rinkai šiemet gresia nuosmukis senokai nematytas reiškinys. Per pandemiją 2020-2021 m. tiesiog sprogusią rinką atvėsinti kėsinasi virtinė nepalankių faktorių.
Rinkos tyrimų bendrovės Ampere Analysis skaičiavimais, kompiuterinių žaidimų ir jų paslaugų rinka 2022 m., palyginti su praėjusiais metais, turėtų trauktis 1,2% iki 188 mlrd. USD. Ampere duomenimis, ši rinka kasmet nuosekliai augdavo mažiausiai nuo 2015-ųjų.
Prognozuojamam nuosmukiui yra bent kelios prielaidos. Kaip rašo CNBC, viena jų logistikos grandinių sutrikimai. 2020 m. rudenį pasirodžiusių naujų žaidimų konsolių PlayStation 5 bei Xbox Series X ir S dėl pasaulinio lustų trūkumo parduotuvėse rasti nelengva iki šiol.
Perspektyvas blogina ir globalūs neapibrėžtumai Rusijos invazija į Ukrainą, dėl kurios Rusijoje veiklą sustabdė ne viena fizinės bei programinės įrangos gamintoja, įskaitant Microsoft ir Sony, bei aukšta infliacija.
Ampere duomenimis, Rusija iki šių metų buvo 10-a didžiausia žaidimų rinka pasaulyje. Prognozuojama, kad šiemet ji nukris iki 14-os vietos bei praras apie 1,2 mlrd. USD vertės. Kiti iššūkiai yra susiję su Apple privatumo taisyklių pakeitimais bei kai kurių planuojamų žaidimų vėlavimu.
Piersas Hardingas-Rollsas, Ampere tyrimų vadovas, pabrėžia, kad kompiuterinių žaidimų rinka nėra atspari recesijai.
Po dviejų itin spartaus augimo metų, žaidimų rinka 2022 m. turėtų prarasti dali iškovotų pozicijų, kadangi yra ne vienas augimui nepalankus faktorius, sako P. Hardingas-Rollsas.
Visgi Ampere prognozuoja, kad rinka 2023 m. sugrįš į augimo kelią ir turėtų pasiekti 195 mlrd. USD vertę.
Kompiuterinių žaidimų segmentas 2019-2021 m. paaugo net 26% tam didžiausią postūmį davė karantino suvaržymai visame pasaulyje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti