„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą YouTube Shorts kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę skelbė ją valdanti Google . Atrodo, kad po dvejų metų nuo paleidimo YouTube trumpų vaizdo įrašų platforma pagaliau pasiekia panašų mastą į konkurentės TikTok.
YouTube yra vienas iš Google verslo pamatų, pernai įmonei generavęs 28 mlrd. USD įplaukų iš reklamos. Tačiau bendrovei ilgą laiką grėsmę kėlė Kinijoje įsikūrusios ByteDance valdoma TikTok bei kiti konkurentai, kaip Metos Instagram Reels.
Šios paslaugos pastaruoju metu buvo ypač populiarios tarp reklamdavių, norinčių pasiekti jaunesniąją auditoriją. YouTube reklamos pajamos pirmąjį ketvirtį per metus augo 14% ir šiek tiek atsiliko nuo analitikų lūkesčių.
Nors tiksliai palyginami duomenys nėra viešai prieinami , YouTube paskelbtas auditorijos Shorts vartotojų skaičius 1,5 mlrd. jai suteikia panašią auditoriją kaip TikTok, skelbia Wall Street Joural.
TikTok rugsėjį pranešė, kad jos programėlė turi daugiau nei 1 mlrd. aktyvių vartotojų, o trečiųjų šalių analizės platformos jų kovo gale skaičiavo apie 1,6 mlrd.
Kiek vartotojų turi Instagram Reels, jį valdanti Meta neskelbė. Pati Instagram pernai pasiekė 2 mlrd. aktyvių vartotojų ribą.
Markas Shmulikas, turto valdymo įmonės Bernstein interneto analitikas, Wall Street Journal teigia YouTube Shorts iki šiol vertinęs tik kaip gynybinį produktą, kuris padėtų YouTube turinio kūrėjams daugiau energijos skirti TikTok.
Pasak jo, Shorts atrodo kaip konkurencinga platforma, tačiau esminis klausimas lieka neatsakytas kaip Google, taip pat ir Meta, iš trumpų vaizdo įrašų formato galėtų uždirbti.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti