„TikTok“ ruošiasi į socialinį tinklą integruoti žaidimus

Socialinis tinklas TikTok rengiasi rimčiau žengti į žaidimų industriją anot Reuters naujienų agentūros, kompanija Vietname testuoja funkcionalumą, leidžiantį jos platformoje žaisti žaidimus.
Anot Reuters šaltinių, Kinijos bendrovės ByteDance valdomoje TikTok platformoje bent jau Pietryčių Azijos regione žaidimai gali atsirasti jau trečiąjį šių metų ketvirtį. Apie kompanijos planus kituose regionuose Reuters informacijos kol kas neturi.
TikTok atstovai patvirtino bendradarbiaujantys su Zynga ir kai kuriomis kitomis studijomis, testuojant HTML5 kodo žaidimų integraciją socialiniame tinkle, tačiau daugiau detalių apie savo planus žaidimų industrijoje neatskleidė.
Nuolat ieškome būdų, kaip praturtinti mūsų platformą, bei reguliariai testuojame naujus funkcionalumus, kurie galėtų atnešti naudos mūsų bendruomenei, Reuters atsiųstame komentare teigė bendrovė.
TikTok yra viena populiariausių programėlių pasaulyje, kuri turi apie 1 mlrd. kiekvieną mėnesį aktyvių naudotojų. Žaidimai, kaip tikisi TikTok, padidins naudotojų platformoje praleidžiamą laiką bei padės sugeneruoti papildomų pajamų iš reklamos.
ByteDance platformos Douyin TikTok atitikmens Kinijoje naudotojai žaidimus gali žaisti jau nuo 2019 m. Tuo metu Vietname valdžia riboja žaidimus, kuriuose vaizduojami žiaurumai, lošimai ir seksualinis turinys, todėl ByteDance turės gauti licenciją, tačiau nemanoma, jog tai bus didelė problema.
Apie ByteDance ketinimus rimčiau žengti į žaidimų industriją byloja ir tai, jog kompanija praėjusiais metais įsigijo Šanchajaus žaidimų studiją Moonton Technology.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti