Produktą sukūrė per savaitgalį ir po poros mėnesių jau turėjo 2,2 mln. USD
Žinia iš pirmo žvilgsnio neatrodytų labai išskirtinė, visgi papildomų kabliukų čia buvo: pirmiausia, 2,2 mln. USD „Evergrowth“ pritraukė itin ankstyvoje (angl. pre-seed) stadijoje. Pačios bendrovės išplatintame pranešime buvo paminėta, kad tai – viena didžiausių lietuviškų startuolių investicijų būtent šiame etape. Lietuvos startuoliams tokioje stadijoje, kai bendrovė gali pasigirti produkto prototipu ir pirmaisiais jau esamais arba potencialiais klientais, labiau įprastos mažesnės, iki 1 mln. USD investicijos.
Kitas niuansas buvo tai, kad itin ankstyvoje stadijoje investiciją pritraukusi „Evergrowth“ iš tiesų nebuvo tokia itin ankstyvos stadijos kompanija – savo istoriją ji skaičiuoja nuo 2018 m., tiesa, iki tol ji veikė kaip pardavimų konsultacijų verslas, kurį įkūrė Lietuvoje jau kurį laiką dirbantis prancūzas Jeanas-Baptiste’as Daguene, dažniau prisistatantis savo inicialais JB.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai