2024-02-22 16:30

Pardavimų platformą kuriantis „Evergrowth“ pritraukė 2,2 mln. USD

„Evergrowth“ komanda. Bendrovės nuotr.
„Evergrowth“ komanda. Bendrovės nuotr.
Lietuvoje įkurtas startuolis „Evergrowth“, kuriantis dirbtiniu intelektu (DI) grįstą pardavimų platformą, pritraukė 2,2 mln. USD.

Šios investicijos „Evergrowth“ sulaukė iš rizikos kapitalo fondų „Impellent Ventures“, „Practica Capital“ bei Peterio Holteno Muhlmanno, platformos „Trustpilot“ įkūrėjo ir verslo angelo, praneša bendrovė. 

Nuo 2018 m. Lietuvoje veikianti „Evergrowth“ tik dabar pasitelkė DI ir perkūrė savo verslo modelį – ji atsisakė įprastinių B2B (liet. verslui skirtų) pardavimo konsultacijų ir jas pakeitė automatizuota DI platforma, kuri yra skirta įmonių pardavimų ir rinkodaros profesionalų komandoms. 

Pasak platformos kūrėjų, jų sukurtas įrankis palengvina darbą įmonių pardavimo ir rinkodaros komandoms, kadangi pateikia išsamią ir personalizuotą informaciją apie tinkamiausius klientus. Taip rinkodaros specialistai gali lengviau ir greičiau pasiekti tikslinius pirkėjus. 

„Nors „Evergrowth“ jau buvo sėkmingai išplėtojusi konsultacijų verslą, pastebėjome, kad DI tokiam verslo modeliui pradėjo kelti iššūkių. Todėl nusprendėme pasitelkti DI kuriant sprendimus savo klientams. Taip pastebėjome, kad ši paslauga tampa pigesnė, rezultatai – efektyvesni ir dar sutaupome laiko“, – pasakoja JB Daguiene, „Evergrowth“ bendraįkūrėjas ir vadovas. 

Kaip nurodo bendrovė, platformoje sugeneruotą tinkamiausių pirkėjų profilių informaciją galima integruoti su populiariausiomis ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemomis ir suderinti su kitais įmonių jau naudojamais pardavimo ir rinkodaros įrankiais. 

Sudomino unikalumas

„Practica Capital” partnerio Tomo Andriuškevičiaus teigimu, į šį startuolį nuspręsta investuoti dėl suburtos skirtingų sričių patyrusių profesionalų komandos, ir paties produkto unikalumo: „Rinkoje galima rasti paprastų sprendimų, tačiau šios komandos išskirtinis požiūris, kaip platformoje pritaikyti DI, mums parodė revoliucinį būdą siekti tvaraus ir ilgalaikio verslo augimo.“

Tuo metu P.  H. Muhlmanną sužavėjo strateginis požiūris į pardavimus. 

„Kai JB Daguiene’ui dirbo „Trustpilot“, jam pavyko pasiekti 600 klientų vos per dvejus metus. Tai parodė, kad jo kuriamos pardavimų sistemos yra itin veiksmingos. Tikiu, kad pasitelkus dar ir DI „Evergrowth“ komanda transformuos individualizuotus pardavimus“, – teigia jis. 

Vilniuje įsikūrusi bendrovė nurodo, kad jos pagrindinė rinka yra JAV. Todėl artimiausiu metu „Evergrowth“ planuoja atidaryti biurą Niujorke bei toliau stiprinti savo komandą. 

Šiuo metu bendrovėje dirba 36 darbuotojai iš 12 šalių. Per 2024-tuosius šį skaičių planuojama padvigubinti. 

52795
130817
52791